Heroes of Might and Magic 6

Wszelkie inne gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bludgeon [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6270
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Heroes of Might and Magic 6

Post autor: Bludgeon »

Ostatnio zmieniony poniedziałek 16 sie 2010, 18:57 przez Bludgeon, łącznie zmieniany 1 raz.


What a view.
Awatar użytkownika
Wiktor
@Wiktor

Moderator: Wiktor
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
1984 - 2019

Moderator: Wiktor
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
1984 - 2019
Posty: 1779
Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Wiktor »

Czy nie są te screeny aż zanadto podobne do części V ? Czy to aby nie kaczka dziennikarska?


Awatar użytkownika
Bludgeon [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6270
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon »

Nie nie, pojawiają się na lewo i prawo. Trailer tez już jest. Sama gra + nowe materiały będzie zapowiedziana oficjalnie pojutrze, więc można spokojnie założyć że to przeciek.
Grafika jest podobna na pierwszy rzut oka, ale dużo ostrzejsza i generalnie ładniejsza.

[ Dodano: Pon Sie 16, 2010 7:38 pm ]
Concept art licza
http://img195.imageshack.us/img195/2735/artwork1.jpg

[ Dodano: Pon Sie 16, 2010 7:39 pm ]
Bludgeon pisze:Przesunięty

To nie miejsce na dyskusję na temat gier komputerowych. W tych działach dyskutujemy jedynie o grach planszowych.
Sorki, i dzięki za przeniesienie do odpowiedniego działu.


What a view.
Awatar użytkownika
verdugo
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 55
Rejestracja: sobota 26 wrz 2009, 14:30
Lokalizacja: Knw
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: verdugo »

No to zacieram już ręce :mrgreen: Uwielbiam serie Herosów i w VI na pewno zagram. Graficznie prezentuje się nieco lepiej niż część V. Zobaczymy jak będzie pod względem samej rozgrywki. Mam nadzieję, że twórcy wprowadzą kilka nowych pomysłów itd. Liczę też na jakieś drobne smaczki w grze :mrgreen: ehh wspaniała wiadomość =D>


Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: Artownik »

Heroes VI, ależ to szybko leci.

W międzyczasie coniektórzy wciąż cierpliwie czekają na wydanie wersji 1.0 VCMI :biggrin:


Awatar użytkownika
Erestor
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Czas Żniw
Duchy Pradawnych Smoków
Smoki
Posty: 1312
Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: Erestor »

Ja też wciąż czekam na ten projekt :)


Blog o nauce języka angielskiego: MeetEnglish
Wszystkie moje dodatki tutaj: OneDrive
Awatar użytkownika
Bludgeon [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6270
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon »

verdugo pisze:No to zacieram już ręce :mrgreen: Uwielbiam serie Herosów i w VI na pewno zagram. Graficznie prezentuje się nieco lepiej niż część V. Zobaczymy jak będzie pod względem samej rozgrywki. Mam nadzieję, że twórcy wprowadzą kilka nowych pomysłów itd. Liczę też na jakieś drobne smaczki w grze :mrgreen: ehh wspaniała wiadomość =D>
Dużo drobnych zmian się szykuje (i kilka mniej drobnych :) ), wypisanie tego by zajęło z godzinę chyba.


What a view.
Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: HunteR »

Czy mi się zdaje czy dyskutujecie o nieistniejącej grze? Bo szósta odsłona cyklu nie nazywa się Heroes of Might & Magic VI tylko Might & Magic: Heroes VI :P

A tak poza tym jest temat ogólnie o grach pecetowych i konsolowych, myślę że nie ma sensu aby istniał osobny temat tylko o jednej grze no ale może się nie znam :P

Co do samej gry, fajnie niech wychodzi bo czemu niby nie? I coś mi mówi że będzie lepsza od poprzedniczki. Tylko że grę wydaje Ubisoft a od Assassin's Creeda 2 we wszystkich grach wpieprzają ten cholerny DRM i tak samo na pewno będzie tutaj. Także można zapomnieć o graniu na kompie bez neta.


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Awatar użytkownika
Bludgeon [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6270
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon »

Jeśli kupiłeś oryginał to możesz sobie ściągnąć pirata (który nie ma drm) i grać na kompie bez neta ;)


What a view.
Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: HunteR »

Co takiego? Bzdury gadasz, tak samo jak nieprawdziwy jest pogląd że jak zapłaciłeś za oryginał to możesz go zcrackować żeby nie musieć używać płyty. I jedno i drugie to piractwo zwłaszcza że do grania w gry od Ubisoftu na piracie trzeba by używać emulatora serwera Ubisoftu.


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: Artownik »

HunteR pisze:do grania w gry od Ubisoftu na piracie trzeba by używać emulatora serwera Ubisoftu
Czego to ludzie nie wymyślą :D

Ale fakt, też jestem przeciwnikiem konieczności posiadania neta to grania. Żeby to jeszcze rzeczywiście jakieś konkretne korzyści przynosiło...


Awatar użytkownika
Bludgeon [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6270
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon »

HunteR pisze:Co takiego? Bzdury gadasz, tak samo jak nieprawdziwy jest pogląd że jak zapłaciłeś za oryginał to możesz go zcrackować żeby nie musieć używać płyty. I jedno i drugie to piractwo zwłaszcza że do grania w gry od Ubisoftu na piracie trzeba by używać emulatora serwera Ubisoftu.
Jesteś pewien? Byłęm przekonany że jak masz oryginał to możesz sobie ściągnąć kopię bo masz prawo taką kopię posiadać.


What a view.
Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: HunteR »

Ponoć już nawet nowego battleneta Blizzardowi złamali więc jak widać wszystko można :P

Ale dokładnie tak jak piszesz, nie tylko nie przynosi to żadnych korzyści ale wręcz utrudnia życie uczciwym graczom bo jeśli w trakcie grania zerwie ci się połączenie (burza, problemy u dostawcy czy coś) to wywali ci grę i trzeba będzie grać od ostatniego autosave'a. A piraci jak będą chcieli to i tak spiracą więc jak dla mnie zabezpieczenie się nie sprawdza a tylko przeszkadza. Sam co prawda rzadko miewam problemy z netem ale mam masę znajomych którzy używają radiówki czy sieci osiedlowej i wiem jakie mają z tym problemy.
Jesteś pewien? Byłęm przekonany że jak masz oryginał to możesz sobie ściągnąć kopię bo masz prawo taką kopię posiadać.
Tak, jestem pewien. Może to absurdalny przykład ale to trochę tak jakbyś kupił sobie super furę i schował ją w garażu żeby się nie zniszczyła podczas gdy jednocześnie ukradł byś taki sam model żeby nim jeździć :P I tak samo masz z cracowaniem oryginału, jest to już grzebanie w plikach gry niezgodne z umową. Zresztą nie ma się co dziwić skoro twórców gier kole w oczy nawet jak grasz na oryginalnej kopii z drugiej ręki.


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Awatar użytkownika
Bludgeon [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6270
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon »

HunteR pisze:Tak, jestem pewien. Może to absurdalny przykład ale to trochę tak jakbyś kupił sobie super furę i schował ją w garażu żeby się nie zniszczyła podczas gdy jednocześnie ukradł byś taki sam model żeby nim jeździć :P
Ten przykład jest totalnie absurdalny bo nie mówię o ukradzeniu komuś oryginału tylko skopiowaniu już istniejącego. Jeśli zapłaciłem za produkt to co za różnica w ilu egzemplarzach go posiadam o ile się nim z nikim nie dzielę?


What a view.
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Hunter podajesz kiepskie przykłady. Niestety tak właśnie rozumuje większość ludzi. Produkty elektroniczne nie powinny być mierzone tą samą miarką co fizyczne. Kopiując soft (legalnie czy też nie) nie odbierasz komuś jego rzeczy, a wszystkie przykłady typu że kradniesz samochód itd są oparte na zmianie własności. Ktoś bezpośrednio traci na korzyść drugiej osoby.


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
Bludgeon [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6270
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon »

Dobra, skończmy już ten offtop. Wracając do tematu herosów, wkleję wam trochę informacji o najnowszej odsłonie serii (po angielsku):

*Creature dwellings will work as resource production buildings
Basically, when you first capture a creature dwelling you will receive a first batch of creatures that you can integrate straight away to your army. The building will then work as a resource building meaning that it will add creatures to your creature pool every week as a gold mine would add gold to your resources. These creatures will then be hirable via the cities and forts you control.

*Town / Fort / Creature dwelling conversion will be available

*2D animated town screens WILL be in the game

*Town unique buildings
2 slots, 4 buildings per town, each with a different ability (economy booster, creature production booster, gives a special ability on the adventure map or the combat maps)
Having several similar unique buildings in different towns improves their efficiency (a bit like the marketplaces).

*General principles of the revised RPG system
- Heroes can be male, female, Might, Magic
- Heroes have faction and class specific abilities
- Heroes gain skill points when they level up, that they can spend consciously on "general" abilities organized in skill categories � they have total control over their development � no more "probability-based" limited skill choices offered to the player
- Heroes can unlock advanced classes that will change their appearance and grant them an ultimate ability

*More variety in the combat arenas
- Specific topography (various sizes and shapes for the battle arenas)
- Dynamic topography (seashore battle with the tide flooding the arena turn by turn)
- Different combat objectives (hold your ground for X turns, defend this sacred shrine at the center of the arena, kill a specific enemy stack, etc.)
- Boss fights!

*Initiative system
Back to H3 mechanics but with a H5-like INI bar interface.

*Fixed camera angle
On the adventure map, to avoid rotating the camera to locate hidden items.
Easier to manage for players and map designers, feels like 2D navigation but with the benefit of 3D coolness

*No secondary / alternative upgrades

*The Artifact Sets
Nothing special � you collect them all and you get a bonus.

*The different tilesets
Jungle, Plains (Summer AND Autumn), Lava, Wasteland (Necropolis), Underground.

*Campaign structure
5 campaigns of 4 maps, 1 per faction, playable in any order, with an optional tutorial map and a mandatory prologue map.

*The Map editor
With Marzhin�s involvement the goal is to make it user-friendly and shipped before the game, or at least simultaneously with it.


And a couple of additions courtesy of Elvin:

*New tier system
Units are no longer divided in successive levels of strength, they fall under three categories: Core, elite and champion.
The former 2 categories have 3 units each and there is one champion unit. Take haven, the archer and the spear guy will be of comparable strength since they are both core units.

*Creature Siege Damage
Creature stacks can now damage the fortifications but are less efficient than catapults.

*Presence of critters on the adventure map
Turtles, dolphins, birds, etc.


What a view.
Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: HunteR »

Tak czy siak w przypadku gier od Ubisoftu na nic się to nie zda bo aby uruchomić grę musisz połączyć się z ich serwerem i przez cały czas trwania rozgrywki nie przerywać go. Opcji grania offline nie umożliwia piracka kopia czy crackowanie kopii legalnej. Chcą zagrać na piracie musisz użyć emulatora serwera Ubisoftu tak więc bez względu na to czy masz legalną kopię czy nie i na której z nich grasz dostęp do neta musisz mieć non stop więc mijałoby się to z celem. No i w razie czego wyjaśnij przedstawicielom Ubisoftu czemu tak bardzo nie chciałeś się łączyć z ich serwerem tylko używałeś zamienników :P

Natomiast to że crackowanie legalnej kopii (żeby np. nie musieć żonglować płytami) jest łamaniem umowy słyszałem już na wielu forach i nie tylko więc coś w tym musi być.


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: Artownik »

Są firmy, które dostrzegają ten problem i z czasem udogadniają graczom rozgrywkę.
Nasz Wiedźmak już teraz spokojnie bez płytki chodzi.

Nawet Blizzardowskie D2 chodzi teraz bez płyty (no ale to akurat małe pocieszenie :mrgreen: ).


A wracając do Heroes, to te wszystkie elementy które tu Bludgeon przytoczyłeś, to żadna nowość.

Ciekaw jestem jak kampanie wyglądają.

Grał ktoś może w H5? Dobre były kampanie? A może grał ktoś kto byłby je w stanie porównać do H3?


glooth
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Uczestnik Zjazdów
Posty: 234
Rejestracja: wtorek 23 lut 2010, 13:19
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: glooth »

Ja grałem dużo w kampanie H5 i podobała mi sie fabuła. Fajne było to że jeden wątek główny był kontynuawany we wszystkich kampaniach tylko widziany był od innych stron. Kampanie spoko tylko grafika średnio mi się podoba. Co do porównania do H3 to myślę że mimo wszystko klimat trójki jest nie do oddtworzenia. Jak dla mnie jest tak H3=H4>H5=H2>H1


Awatar użytkownika
Misiek
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Arena
Bestia
Pakiety Rozszerzające
Posty: 3374
Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
Lokalizacja: Burghausen
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: Misiek »

Bluźnierca :P

H2>H3>H5=H1>H4


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23518
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

A o starym wiekowym i dobrym King's Bounty, to nikt nie wspomni? :( Anyway, ja co prawda w H6 grać nie będę, nawet w H4 nie grałem, bo w 3D którego nienawidzę, ale z tego co słyszę (a przyznam się bez bicia, że słabo słyszę), to jednak gra mi by nie podeszła. Nawet, gdyby była w 2D.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: Artownik »

H2 był dobry, fajny klimacik i fajnie, że te zamki były aż tak różnorodne.

Mimo wszystko uważam, że H3 jest najlepszy. To była po prostu idealna wersja. Potem zrobili Armageddon's Blade i postawili poprzeczkę jeszcze wyżej z kampaniami, świetnymi herosami i genialnymi artefaktami. Potem był Shadow i sety stanowiły kolejne świetne urozmaicenie.
Aż w końcu przyszedł WoG i pobił wszystko na głowę.

W H4 jeszcze rozwój poziomów Herosów był ciekawie rozwiązany - naprawdę interesujący system.
No ale teraz tak serio patrząc, to co można zrobić lepiej? Grafikę? Nie zawsze chodzi o grafikę. Dlatego jakoś do tych nowych herosów mnie nie ciągnie.


Awatar użytkownika
verdugo
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 55
Rejestracja: sobota 26 wrz 2009, 14:30
Lokalizacja: Knw
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: verdugo »

Bludgeon pisze:Dobra, skończmy już ten offtop. Wracając do tematu herosów, wkleję wam trochę informacji o najnowszej odsłonie serii (po angielsku):
No no no :mrgreen: zapowiada się całkiem dużo zmian. Najbardziej cieszy mnie
- Specific topography (various sizes and shapes for the battle arenas)
- Dynamic topography (seashore battle with the tide flooding the arena turn by turn)

Wreszcie może każda walka będzie wyglądać inaczej, bo te z HV po pewnym czasie zaczynały nudzić i używałem opcji szybka walka czy jakoś tak :mrgreen:


Awatar użytkownika
Wiktor
@Wiktor

Moderator: Wiktor
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
1984 - 2019

Moderator: Wiktor
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
1984 - 2019
Posty: 1779
Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Wiktor »

verdugo pisze:- Dynamic topography (seashore battle with the tide flooding the arena turn by turn)
Czyli np. padający śnieg będzie tworzył zaspy?
A w górach to co będzie? Ruchy górotwórcze?


Awatar użytkownika
Bludgeon [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6270
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon »

Wiktor pisze:
verdugo pisze:- Dynamic topography (seashore battle with the tide flooding the arena turn by turn)
Czyli np. padający śnieg będzie tworzył zaspy?
A w górach to co będzie? Ruchy górotwórcze?
W marcu się dowiemy.


What a view.
ODPOWIEDZ