A widzisz, a tutaj spieszy Ci się gdzieś. Korona Władzy nie zająć i nie ucieknie. Doświadczony gracz nie będzie się pchał na KW, bo to dla niego oznacza, że skiśnie na niej. Doświadczony gracz, mimo, że ma możliwość zdobycia KW wstrzyma się z tym do momentu, gdy się nie zabezpieczy przed różnymi efektami. Te +2 do Mocy są niczym - pójdziesz do Podziemi czy Gór i je odrobisz względnie szybko. Różdżka jest o wiele bardziej strategiczna - daje Ci możliwość rzucania Zaklęć, czyli możesz zabić Poszukiwacza rzucając na niego Misfortune, gdy ten bada Żniwiarza, możesz mu Mesmeryzmem zabrać Poltergeista, gdy ten biega po Zamku z Księciem lub Księżniczką, możesz go wspomóc wejść na Lodowy Most, gdzie również albo zginie, albo straci połowę ze swych Przyjaciół, gdy rzucisz Czarny Lód. Różdżka daje Ci dużo możliwości, Korona nic Ci nie daje.
Nawet, jeżeli masz już odpowiednią zdolność, to wciąż lepiej jest iść po Różdżkę, aby ją przetopić na złoto u Alchemika, by inny gracz jej nie zdobył.
[ Dodano: Sro Paź 27, 2010 10:14 pm ]
Kaktus+ pisze:Ta głupia kostka odpowiada za to codzienne ryzyko, gdyż nawet palant który chce popełnić samobójstwo strzałem w głowę, może nie trafić bo i takie są przypadki.
Werter miał szlachetne intencje, nie powinieneś go skreślać tak z marszu