Talisman: The Sacred Pool Expansion
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Moim zdaniem wszyscy Poszukiwacze, prócz oczywiście pewnego niedorobionego kuglarza, są bardzo dobrzy. Nie są zbyt potężni jak Alchemik, coby mieli zachwiać grą ani nie są tak bardzo słabi jak Magus, że jedynie nadawali by się do podtarcia rzyci, gdyby nie tą, że są kanciaści... I do tego nie mają już defaultowego podłoża
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
Poszukiwacze rzeczywiście ok (poza Magusem oczywiscie), dobrze ze nie sa zbyt potęzni. Szczególnie podoba mi sie Kleryk, którego wszystkie zdolności bazują na punktach Losu. Niezłe zaklęcia i karty Nagród tez całkiem ciekawe, chyba bedzie warto odwiedzac Jaskinie Czarownika. Ciekawe jak beda sie prezentowac Wrogowie z Sacred Pool
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Pojawiło się to, co chciałem przemilczeć. Dostępny jest rulling 3 zdolności Dread Knighta: "Whenever you vsit the Black Knight you do not suffer a penalty. Instead you may gain a life or gold.".
Z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że ta zdolność jednakże nie pojawi się w grze.
Z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że ta zdolność jednakże nie pojawi się w grze.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
Z taka zdolnością dobrze by sobie radził w Krainie Środkowej. Zreszta juz samo posiadanie Rumaka czyni go dość silną postacią. Wogóle posiadanie Rumaka przez Poszukiwaczy typowo nastawionych na magie, czyli o wysokim bazowym parametrze Mocy (4-5), czyni je bardzo silnymi. Taki przykładowo Czarownik z bazowa Moca 5 jak wejdzie w posiadanie Rumaka to odrazu ma +5 do Siły w walce. To jest strasznie duzy bonus, zadna broń nie daje tyle a z Zaklęć to chyba tylko Cios Psioniczny daje takiego kopa w walce. Jeśli w kartach Stajni beda dajmy na to 4 Rumaki i bedzie duzo kart umozliwiających ich zdobycie czy zakupienie to bedzie najlepszy sposób aby ci typowo magiczni Poszukiwacze szybko sie dopakowali w Siłe
[ Dodano: Nie Paź 17, 2010 7:50 pm ]
Krótko mówiac mam nadzieje, ze karty Stajni nie beda tak łatwo dostępne dla wszystkich Poszukiwaczy jak karty ekwipunku, które mozna nabyc tu i ówdzie za nie duza ilość złota. Nie byłoby dobrze gdyby taki Rumak kosztował 2 MZ jak Muł na Targowisku
[ Dodano: Nie Paź 17, 2010 7:50 pm ]
Krótko mówiac mam nadzieje, ze karty Stajni nie beda tak łatwo dostępne dla wszystkich Poszukiwaczy jak karty ekwipunku, które mozna nabyc tu i ówdzie za nie duza ilość złota. Nie byłoby dobrze gdyby taki Rumak kosztował 2 MZ jak Muł na Targowisku
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- guciomir
-
- Posty: 376
- Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
- Lokalizacja: 3city
- Płeć:
dużo? z pewnością nie będzie ich dużo. Łącznie są 72 karty z czego wiele z nich będzie się tyczyć rewardów za questy, walki dobra ze złem, siły natury i charakteru neutralnego itp. Musi być również sporo potworów o średniej sile/mocy i bez umiejętności, parę kart niezwiązanych z głównym "themem" dodatku, zwykłe mieszki ze złotem, sposoby na przejście z zewnętrznej krainy do środkowej, kilka miejsc do modlenia (no chyba że będzie się można modlić do koniego bóstwa), kilka sposobów na zdobycie zaklęć, kilka wydarzeń negatywnych itd. W dodatku widzieliśmy już chyba z 20 kart i jedynie jedna nagroda za zadania czarownika daje rumaka.
Nie sugeruję, że sposobów na zdobycie wierzchowca będzie bardzo mało. Zgaduję że będzie targowisko z końmi, sprzedawca koni, może jakieś zbłąkane zwierze, może zaklęcie "przyzwanie konia" itp. Nie ma jednak szans aby w 72 kartach przygód zmieściło się 10-15 sposobów na zdobywanie koni. 4 czy 5 brzmi bardziej prawdopodobnie moim zdaniem.
co do ceny... nie ma miejsca na planszy które sprzedawałoby konie. Na takim polu możnaby wrzucić cenę zaporową np 5 czy 7 sztuk złota (bo byłoby zawsze dostępne). Jedynie karty przygód / zaklęcia / rewardy mogą dać dostęp do kart stajni a to znaczy że będzie duża losowość w tym przypadku. A ponieważ okazje do nabycia zwierzaków będą rzadkie, więc graczy wkurzałoby że kiedy w końcu znaleźli sprzedawcę koni (po 5 rozegranych grach), akurat wtedy nie stać ich na kupno zwierzaka. Więc zgaduje że konie nie będą kosztować 5 czy 7 sztuk złota ale raczej 3 może 4. A oprócz tego może być "wydarzenie" że biegnie stado koni , rzuć kością i zobacz jakiego złapałeś.
Ehh mam baaardzo dużą nadzieję, że nie będzie 3 rodzaje koni x 4 egzemplarze =12 tylko raczej 4 rodzaje koni x 3 egzemplarze każdy.
Nie sugeruję, że sposobów na zdobycie wierzchowca będzie bardzo mało. Zgaduję że będzie targowisko z końmi, sprzedawca koni, może jakieś zbłąkane zwierze, może zaklęcie "przyzwanie konia" itp. Nie ma jednak szans aby w 72 kartach przygód zmieściło się 10-15 sposobów na zdobywanie koni. 4 czy 5 brzmi bardziej prawdopodobnie moim zdaniem.
co do ceny... nie ma miejsca na planszy które sprzedawałoby konie. Na takim polu możnaby wrzucić cenę zaporową np 5 czy 7 sztuk złota (bo byłoby zawsze dostępne). Jedynie karty przygód / zaklęcia / rewardy mogą dać dostęp do kart stajni a to znaczy że będzie duża losowość w tym przypadku. A ponieważ okazje do nabycia zwierzaków będą rzadkie, więc graczy wkurzałoby że kiedy w końcu znaleźli sprzedawcę koni (po 5 rozegranych grach), akurat wtedy nie stać ich na kupno zwierzaka. Więc zgaduje że konie nie będą kosztować 5 czy 7 sztuk złota ale raczej 3 może 4. A oprócz tego może być "wydarzenie" że biegnie stado koni , rzuć kością i zobacz jakiego złapałeś.
Ehh mam baaardzo dużą nadzieję, że nie będzie 3 rodzaje koni x 4 egzemplarze =12 tylko raczej 4 rodzaje koni x 3 egzemplarze każdy.
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
Na pewno jest w kartach stajni Rumak, Koń z wozem i Koń bo to widac w instrukcji do Sacred Pool, która kilka dni temu udostepniło na swej stronie FFG. Czy bedzie jakis czwarty rodzaj karty stajni narazie chyba nie wie nikt...
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- guciomir
-
- Posty: 376
- Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
- Lokalizacja: 3city
- Płeć:
wszystko wskazuje że tak właśnie będzie (3 rodzaje x 4 egzemplarze), ale oznaczałoby to że:
- miasto jeśli powstanie, nie będzie miało kart stajni (i tak samo żaden przyszły dodatek ich nie będzie miał). Żeby inne dodatki mogły mieć karty stajni, w sacred pool musiałoby być z 6 rodzajów koni po 2 egzemplarze każdy
- miasto jeśli powstanie, nie będzie miało kart stajni (i tak samo żaden przyszły dodatek ich nie będzie miał). Żeby inne dodatki mogły mieć karty stajni, w sacred pool musiałoby być z 6 rodzajów koni po 2 egzemplarze każdy
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Elliot Eastoe przedstawił nam kilka kart Nagród za zadania:
Vast Wealth
Discard immediately and gain 3 gold.
“I need no arcane insight to know what prize would meet with your approval. Take this gold and then take more. You have earned it.”
Weaver's Mark
Keep this card. You may discard this card at any time to replenish fate up to your fate value.
“This scar will be a sign to the powers that weave together the threads of your life. They can unravel that which would harm you. They can replace it with golden threads of victory and reward."
Vengeance Hex
Discard immediately. Then choose a character and roll a die:
1) You are turned into a Toad for 3 turns
2-6) The character is turned into a Toad for 3 turns
“Speak truly. Is there not someone who has wronged you? Someone who deserves to suffer for their transgressions? Tell me who and the deed shall be done.”[/]
Vast Wealth
Discard immediately and gain 3 gold.
“I need no arcane insight to know what prize would meet with your approval. Take this gold and then take more. You have earned it.”
Weaver's Mark
Keep this card. You may discard this card at any time to replenish fate up to your fate value.
“This scar will be a sign to the powers that weave together the threads of your life. They can unravel that which would harm you. They can replace it with golden threads of victory and reward."
Vengeance Hex
Discard immediately. Then choose a character and roll a die:
1) You are turned into a Toad for 3 turns
2-6) The character is turned into a Toad for 3 turns
“Speak truly. Is there not someone who has wronged you? Someone who deserves to suffer for their transgressions? Tell me who and the deed shall be done.”[/]
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Kolejne 3 karty Nagród za zadania od Elliotta:
Pastoral Tune
Discard immediately and take any card in the Stables deck for free.
A Familiar Prize
Discard immediately and take any card in the Purchase deck for free.
Dream Prize
Discard immediately and draw Adventure Cards until a Magic Object is revealed. You may take the Magic Object, then discard the other cards. If you choose not to take the Magic Object or you cannot, you receive no reward.
Lightning Trap
Discard immediately and take three successive turns before play passes to the next player
A Favour Owed
Discard immediately and draw adventure cards until a Follower is revealed. You may take the Follower, then discard the other cards. If you choose not to take the Follower (or cannot) you receive no reward
The Whispers
Discard immediately and change any character to the alignment of your choice.
Vast Wealth
Discard immediately and gain 3 gold.
“I need no arcane insight to know what prize would meet with your approval. Take this gold and then take more. You have earned it.”
Weaver's Mark
Keep this card. You may discard this card at any time to replenish fate up to your fate value.
“This scar will be a sign to the powers that weave together the threads of your life. They can unravel that which would harm you. They can replace it with golden threads of victory and reward."
Vengeance Hex
Discard immediately. Then choose a character and roll a die:
1) You are turned into a Toad for 3 turns
2-6) The character is turned into a Toad for 3 turns
“Speak truly. Is there not someone who has wronged you? Someone who deserves to suffer for their transgressions? Tell me who and the deed shall be done.”
Self-Portrait
Keep this card. You may discard this card at any time to heal up to your life value.
“Create an image of yourself. Present yourself in this image in perfect health. When the time comes you will be able to make an exchange, giving your wounds to the image and taking the image’s health for yourself.”
Book of Magic
Keep this card. You may discard this card at any time to gain your full complement of Spells.
“When you are ready, this text will unveil the secrets of the hidden world. You will be able to manipulate the magic arts in ways you never before dreamed possible.”
The Magic Door
Discard immediately and teleport to any space in any Region except the Inner Region.
“I have prepared a door for you. It will open for only you. In your moment of need, you will ?nd this door and it will lead to where ever you wish to go.”
[ Dodano: Nie Paź 24, 2010 12:12 pm ]
Inny przyjaciel Azoic, bardziej znany ze swej konwersji WKO oraz Smoków do najnowszej 4.5 Edycji prezentuje takie karty:
Object:
Compass (you may substract 1 from die roll for move)
Magic Object:
Staff of Balance (+1 Craft and +1 Strength only for neutral character)
Follower:
Kraven (you may draw one more adventure card)
Event:
Discordant Dirge (take all enemies in the discard pile, shuffle them, put them on Adventure deck)
Quest Reward:
Moon Charm (change one die roll into a 6 result)
Pastoral Tune
Discard immediately and take any card in the Stables deck for free.
A Familiar Prize
Discard immediately and take any card in the Purchase deck for free.
Dream Prize
Discard immediately and draw Adventure Cards until a Magic Object is revealed. You may take the Magic Object, then discard the other cards. If you choose not to take the Magic Object or you cannot, you receive no reward.
Lightning Trap
Discard immediately and take three successive turns before play passes to the next player
A Favour Owed
Discard immediately and draw adventure cards until a Follower is revealed. You may take the Follower, then discard the other cards. If you choose not to take the Follower (or cannot) you receive no reward
The Whispers
Discard immediately and change any character to the alignment of your choice.
Vast Wealth
Discard immediately and gain 3 gold.
“I need no arcane insight to know what prize would meet with your approval. Take this gold and then take more. You have earned it.”
Weaver's Mark
Keep this card. You may discard this card at any time to replenish fate up to your fate value.
“This scar will be a sign to the powers that weave together the threads of your life. They can unravel that which would harm you. They can replace it with golden threads of victory and reward."
Vengeance Hex
Discard immediately. Then choose a character and roll a die:
1) You are turned into a Toad for 3 turns
2-6) The character is turned into a Toad for 3 turns
“Speak truly. Is there not someone who has wronged you? Someone who deserves to suffer for their transgressions? Tell me who and the deed shall be done.”
Self-Portrait
Keep this card. You may discard this card at any time to heal up to your life value.
“Create an image of yourself. Present yourself in this image in perfect health. When the time comes you will be able to make an exchange, giving your wounds to the image and taking the image’s health for yourself.”
Book of Magic
Keep this card. You may discard this card at any time to gain your full complement of Spells.
“When you are ready, this text will unveil the secrets of the hidden world. You will be able to manipulate the magic arts in ways you never before dreamed possible.”
The Magic Door
Discard immediately and teleport to any space in any Region except the Inner Region.
“I have prepared a door for you. It will open for only you. In your moment of need, you will ?nd this door and it will lead to where ever you wish to go.”
[ Dodano: Nie Paź 24, 2010 12:12 pm ]
Inny przyjaciel Azoic, bardziej znany ze swej konwersji WKO oraz Smoków do najnowszej 4.5 Edycji prezentuje takie karty:
Object:
Compass (you may substract 1 from die roll for move)
Magic Object:
Staff of Balance (+1 Craft and +1 Strength only for neutral character)
Follower:
Kraven (you may draw one more adventure card)
Event:
Discordant Dirge (take all enemies in the discard pile, shuffle them, put them on Adventure deck)
Quest Reward:
Moon Charm (change one die roll into a 6 result)
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
Karty nagród całkiem ciekawe, nie daja nic poteznego ale zwazywszy, ze zadania czarownika sa łatwe to nagrody sa w sam raz moim zdaniem, warto bedzie teraz przy nadazajacej sie okazji podejmowac sie zadania. Karta Discordant Dirge fajna sprawa
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Azoic uploadował parę kart z SP:
http://cf.geekdo-images.com/images/pic834909.jpg
http://cf.geekdo-images.com/images/pic834911.jpg
http://cf.geekdo-images.com/images/pic834910.jpg
http://cf.geekdo-images.com/images/pic834909.jpg
http://cf.geekdo-images.com/images/pic834911.jpg
http://cf.geekdo-images.com/images/pic834910.jpg
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Tutaj jest w Hi Resie: http://feliciacano.deviantart.com/art/D ... -183585804
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- guciomir
-
- Posty: 376
- Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
- Lokalizacja: 3city
- Płeć:
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Ha! I tym oto sposobem mam grafiki wszystkich Poszukiwaczy z Sacred Pool, nie będę więc musiał szukać skanów przy tworzeniu rewersów do Umiejętności Klasowych dla tych postaci
A co do samych kart - przede wszystkim cieszy mnie fakt, że pojawią się nowe Bronie (a wśród nich nie tylko miecze) i Pancerze. Rynsztunku, w którym można by przebierać, nigdy za wiele
Niepokoją mnie natomiast statystyki Dread Knighta. Nie mogę sobie wyobrazić, by zakuty w zbroję umarlak z groźnym buzdyganem w ręku miał sam w sobie zaledwie 2 punkty Siły, jak jakaś filigranowa Wróżka...
A co do samych kart - przede wszystkim cieszy mnie fakt, że pojawią się nowe Bronie (a wśród nich nie tylko miecze) i Pancerze. Rynsztunku, w którym można by przebierać, nigdy za wiele
Niepokoją mnie natomiast statystyki Dread Knighta. Nie mogę sobie wyobrazić, by zakuty w zbroję umarlak z groźnym buzdyganem w ręku miał sam w sobie zaledwie 2 punkty Siły, jak jakaś filigranowa Wróżka...
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Ale zaczyna z Rumakiem, więc ma Siły 5.Draugnimir pisze:Niepokoją mnie natomiast statystyki Dread Knighta. Nie mogę sobie wyobrazić, by zakuty w zbroję umarlak z groźnym buzdyganem w ręku miał sam w sobie zaledwie 2 punkty Siły, jak jakaś filigranowa Wróżka...
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- guciomir
-
- Posty: 376
- Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
- Lokalizacja: 3city
- Płeć: