Pomysły rzucane przez Morgotha61 są.... oryginalne. Na tyle oryginalne, że większość z nich w takiej formie w jakiej została zaprezentowana nie nadaje się dom użytku.
Zebranie tercetu: Korona, Różdżka, Talizman jest równie prawdopodobne jak trafienie szóstki w totka.
Znowu to samo. Ktoś przeczytał w całości choć jednego z moich postów ?
SeSim - mordy są też niezgodne z regulaminem ? Jeśli tak to szykuj się na kolejne ostrzeżenie
A może to ten gość co znalazł dobre przedmioty ma przewagę i to on może zabierać je innym?
Tak .. korona salomona to najbardziej umożliwia. Żenada
. Skoro ma przewagę, to trzeba to zmienić. Gra chyba polega na rywalizacji ? Nie jest tak, że kto znalazł lepszy magiczny przedmiot ten wygrał. Nigdy bym nie rzucił przypadku na gracza posiadającego wyłacznie miecz. Ale rzuciłem desperacko na kogoś potężniejszego ode mnie i zamienił się w ropuchę. MiM oferuje wiele możliwości osłabiania "potężniejszych" graczy.
Po prostu jak widzę, jak ktoś chce wprowadzać np poziomy cech potrzebne do uzyskania nowych profesji, albo liczyć ilość zabitych duchów
Naprawdę straszne. Pewnie Pret dla ciebie odkładanie kart duchów tak jak kart smoków, potworów i zwierząt to już wyczyn ponad twoje możliwości intelektualne. Skoro liczy się przez całą grę zabite stwory mające siłę, to jaką komplikacje wprowadza odkłądanie na bok kart duchów do czasu, w którym ich liczba nie osiągnie 7 pkt mocy ?
które potem wpisuje się w CV i dodaje je do listu motywacyjnego, który składa w sklepie magicznym, to mi się słabo robi.
Pożyczki i listy gończe pewnie też cię przerastają. A poza tym nie wiem o co ci chodzi z tym CV. W sumie dlaczego nie ? Można dorzucić papiery wartościowe i kupić sobie nieruchomości
. Ale ja tego aż tak nie skomplikowałem. W ogóle tego nie skomplikowałem. Karty smoków, potworów i zwierząt liczysz - dla przypomnienia, bo najwyraźniej ta zasada umknęła ci z głowy. Pewnie na skutek jej nadmiernego skomplikowania przestałeś ją stosować
.
Poza tymi momentami, kiedy próbujesz z niego zrobić bitewniaka.
O tak. I do tego próbuje z niej zrobić grę do nauki matematyki dla szkół podstawowych, bo chciałem liczyć punkty mocy <hahaha>. Ciekawy pogląd Pret
. A poza tym bitewniaki to też w jakimś stopniu gry planszowe
, to o co chodzi ?
. Zauważ Pret pewien fakt - gra planszowa gry planszowej nierówna. A MiM cieżko sprecyzować jednym gatunkiem. Może nazwać ją grą planszową dla wymagających. Ale sama taka nazwa wskazuje, że to nie gra dla ciebie
.
Ja mówiłem o poziomach mocy, kombinacjach przedmiotów, które rzekomo pasują magom, ilości zdobytego exp na duchach i tego typu pomysłach, których jak widzę już nie pamiętasz.
Poziomy mocy były tylko kontynuacją CZYJEGOŚ pomysłu. Chciałem go tylko uprościć i uskutecznić. Kombinacje przedmiotów .. dałem przykład, bo nadal twierdziliście, że wymiana talizmanu to rzecz za prosta. Można jesczze utrudnić. Wymienić magiczny przedmiot - czyli tak jak było do tej pory - I TALIZMAN. Nadal jest za prosto ? Ilość zdobytego exp to już twoje omamy. Takie coś już jest dla potworów. I to nie exp. 7 pkt mocy zabitych duchów. Nie wiem co to za problem.
Jak masz pisać takie rzeczy to lepiej również nie pisz. Odpowiedzi szukaj wyżej. Podałeś kilka pomysłów, które skomentowałem, ale oczywiście już ich nie pamiętasz i pytasz tylko o ten jeden. Jak coś wpisujesz na forum, to licz się z tym, że inni mogą odnosić się do dowolnych fragmentów, a nie tylko tych, których Ty byś sobie życzył.
Ale ty się uczepiłeś różdżki, która była przykładowa, a ogólnie na temat pomysłu nie wyraziłeś opini i na temat tych "kilku pomysłów" innych niż przykład z różdzką nie powiedziałeś NIC.
Ty za to nie masz jednej z podstawowych zdolności - czytanie ze zrozumieniem.
Współczuję. Nie wiem - spróbuję wytłumaczyć jeszcze raz, ale chyba nie dotrze, bo widze, że jesteś odporny na wszelką wiedzę.
SeSim - dlaczego Pret nie dostanie ostrzeżenia ? Jak sprawiedliwość to nie względem jednej osoby. Albo ostrzeżenie, albo odpowiem to co myślę.
a chciałem się w miarę możliwości trzymać tego co podaje instrukcja - w swoich grach zmieniłem tylko to, że zamiast zawsze zostawać Arcymagiem po oddaniu przedmiotu, zostaje się nim raz na sześć prób. Ty, powiedziałeś, że to co ja robię, czyli w miarę możliwości zachowywanie oryginalnych zasad, jest robieniem chińczyka z MiMa, no więc oczywistym jest, że dla Ciebie oryginalne zasady są równe zasadom z Chińczyka
Ah jakaż wnikliwa dedukcja
. Co za bełkot.
Dodajesz jakieś dziwne wymagania, niektóre zupełnie absurdalne, a inne po prostu mało grywalne.
Nie. Ja poprawiam absurdalne zasady, a żadna z moich podanych nie jest niegrywalna. Poza tym nic na ten temat nie możesz powiedzieć, dopóki nie zagrasz. Chyba, że ta niegrywalność byłaby rażąca w oczy. A tak nie jest. Jedyne co cię może razić w oczy, to nadmiar promieni słonecznych, które padają ci na głowę.
Z drugiej strony napewno pamietasz tematy w twórczości graczy w których Morgoth61 przedstawił swoje wizje z których jak na razie nic nie wynikło
Nie tobie to oceniać stave. Może waszą tradycją jest wykonanie dodatków w ciągu jednego wieczoru i wiecznie macie czas, ale ja nie. Ja tylko przedstawiłem cheć ich wykonania i chciałem poznać opinię graczy - jak by się nastawili na taki dodatek. A skoro wyraziłem chęć to kiedyś ten dodatek powstanie. I nie wam oceniać, czy tak będzie naprawdę. Jedyne co możecie zrobić to czekać z niecierpliwością lub mieć to ... gdzieś.
trzy - nic to do "globalnego swiatka" MiMa nie wniesie
Słyszałem, że jest jakiś projekt MiM v 1,5. Więc chyba takie rozmowy powinny zostać rozpatrzone.
[quote]Pomysły rzucane przez Morgotha61 są.... oryginalne. Na tyle oryginalne, że większość z nich w takiej formie w jakiej została zaprezentowana nie nadaje się dom użytku.
Zebranie tercetu: Korona, Różdżka, Talizman jest równie prawdopodobne jak trafienie szóstki w totka. [/quote]
Znowu to samo. Ktoś przeczytał w całości choć jednego z moich postów ? :] SeSim - mordy są też niezgodne z regulaminem ? Jeśli tak to szykuj się na kolejne ostrzeżenie :]
[quote]A może to ten gość co znalazł dobre przedmioty ma przewagę i to on może zabierać je innym? [/quote]
Tak .. korona salomona to najbardziej umożliwia. Żenada :]. Skoro ma przewagę, to trzeba to zmienić. Gra chyba polega na rywalizacji ? Nie jest tak, że kto znalazł lepszy magiczny przedmiot ten wygrał. Nigdy bym nie rzucił przypadku na gracza posiadającego wyłacznie miecz. Ale rzuciłem desperacko na kogoś potężniejszego ode mnie i zamienił się w ropuchę. MiM oferuje wiele możliwości osłabiania "potężniejszych" graczy.
[quote]Po prostu jak widzę, jak ktoś chce wprowadzać np poziomy cech potrzebne do uzyskania nowych profesji, albo liczyć ilość zabitych duchów[/quote]
Naprawdę straszne. Pewnie Pret dla ciebie odkładanie kart duchów tak jak kart smoków, potworów i zwierząt to już wyczyn ponad twoje możliwości intelektualne. Skoro liczy się przez całą grę zabite stwory mające siłę, to jaką komplikacje wprowadza odkłądanie na bok kart duchów do czasu, w którym ich liczba nie osiągnie 7 pkt mocy ?
[quote]które potem wpisuje się w CV i dodaje je do listu motywacyjnego, który składa w sklepie magicznym, to mi się słabo robi.
[/quote]
Pożyczki i listy gończe pewnie też cię przerastają. A poza tym nie wiem o co ci chodzi z tym CV. W sumie dlaczego nie ? Można dorzucić papiery wartościowe i kupić sobie nieruchomości :]. Ale ja tego aż tak nie skomplikowałem. W ogóle tego nie skomplikowałem. Karty smoków, potworów i zwierząt liczysz - dla przypomnienia, bo najwyraźniej ta zasada umknęła ci z głowy. Pewnie na skutek jej nadmiernego skomplikowania przestałeś ją stosować :].
[quote]Poza tymi momentami, kiedy próbujesz z niego zrobić bitewniaka.[/quote]
O tak. I do tego próbuje z niej zrobić grę do nauki matematyki dla szkół podstawowych, bo chciałem liczyć punkty mocy <hahaha>. Ciekawy pogląd Pret :]. A poza tym bitewniaki to też w jakimś stopniu gry planszowe :], to o co chodzi ? :]. Zauważ Pret pewien fakt - gra planszowa gry planszowej nierówna. A MiM cieżko sprecyzować jednym gatunkiem. Może nazwać ją grą planszową dla wymagających. Ale sama taka nazwa wskazuje, że to nie gra dla ciebie :].
[quote]Ja mówiłem o poziomach mocy, kombinacjach przedmiotów, które rzekomo pasują magom, ilości zdobytego exp na duchach i tego typu pomysłach, których jak widzę już nie pamiętasz. [/quote]
Poziomy mocy były tylko kontynuacją CZYJEGOŚ pomysłu. Chciałem go tylko uprościć i uskutecznić. Kombinacje przedmiotów .. dałem przykład, bo nadal twierdziliście, że wymiana talizmanu to rzecz za prosta. Można jesczze utrudnić. Wymienić magiczny przedmiot - czyli tak jak było do tej pory - I TALIZMAN. Nadal jest za prosto ? Ilość zdobytego exp to już twoje omamy. Takie coś już jest dla potworów. I to nie exp. 7 pkt mocy zabitych duchów. Nie wiem co to za problem.
[quote]Jak masz pisać takie rzeczy to lepiej również nie pisz. Odpowiedzi szukaj wyżej. Podałeś kilka pomysłów, które skomentowałem, ale oczywiście już ich nie pamiętasz i pytasz tylko o ten jeden. Jak coś wpisujesz na forum, to licz się z tym, że inni mogą odnosić się do dowolnych fragmentów, a nie tylko tych, których Ty byś sobie życzył. [/quote]
Ale ty się uczepiłeś różdżki, która była przykładowa, a ogólnie na temat pomysłu nie wyraziłeś opini i na temat tych "kilku pomysłów" innych niż przykład z różdzką nie powiedziałeś NIC.
[quote]Ty za to nie masz jednej z podstawowych zdolności - czytanie ze zrozumieniem. [/quote]
[quote]Współczuję. Nie wiem - spróbuję wytłumaczyć jeszcze raz, ale chyba nie dotrze, bo widze, że jesteś odporny na wszelką wiedzę.[/quote]
SeSim - dlaczego Pret nie dostanie ostrzeżenia ? Jak sprawiedliwość to nie względem jednej osoby. Albo ostrzeżenie, albo odpowiem to co myślę.
[quote]a chciałem się w miarę możliwości trzymać tego co podaje instrukcja - w swoich grach zmieniłem tylko to, że zamiast zawsze zostawać Arcymagiem po oddaniu przedmiotu, zostaje się nim raz na sześć prób. Ty, powiedziałeś, że to co ja robię, czyli w miarę możliwości zachowywanie oryginalnych zasad, jest robieniem chińczyka z MiMa, no więc oczywistym jest, że dla Ciebie oryginalne zasady są równe zasadom z Chińczyka[/quote]
Ah jakaż wnikliwa dedukcja :]. Co za bełkot.
[quote]Dodajesz jakieś dziwne wymagania, niektóre zupełnie absurdalne, a inne po prostu mało grywalne.[/quote]
Nie. Ja poprawiam absurdalne zasady, a żadna z moich podanych nie jest niegrywalna. Poza tym nic na ten temat nie możesz powiedzieć, dopóki nie zagrasz. Chyba, że ta niegrywalność byłaby rażąca w oczy. A tak nie jest. Jedyne co cię może razić w oczy, to nadmiar promieni słonecznych, które padają ci na głowę.
[quote]Z drugiej strony napewno pamietasz tematy w twórczości graczy w których Morgoth61 przedstawił swoje wizje z których jak na razie nic nie wynikło[/quote]
Nie tobie to oceniać stave. Może waszą tradycją jest wykonanie dodatków w ciągu jednego wieczoru i wiecznie macie czas, ale ja nie. Ja tylko przedstawiłem cheć ich wykonania i chciałem poznać opinię graczy - jak by się nastawili na taki dodatek. A skoro wyraziłem chęć to kiedyś ten dodatek powstanie. I nie wam oceniać, czy tak będzie naprawdę. Jedyne co możecie zrobić to czekać z niecierpliwością lub mieć to ... gdzieś.
[quote]trzy - nic to do "globalnego swiatka" MiMa nie wniesie[/quote]
Słyszałem, że jest jakiś projekt MiM v 1,5. Więc chyba takie rozmowy powinny zostać rozpatrzone.