Strona 4 z 4

: wtorek 11 sie 2009, 14:09
autor: kayoy
Miasto jest spoko.. Od początku najbardziej mi się podobało.. Tylko raz zawiodłem się na dodatku Miasto, a było to wtedy kiedy po kilkunastu początkowych rozgrywek z Miastem zauważyłem, że nie ma tam Magicznych przedmiotów.. :mrgreen:

: wtorek 11 sie 2009, 14:10
autor: Machete
W Mieście nie ma nic ciekawego i to jest jego problem. Można odwiedzić kilka miejsc, zdobyć profesję, ale zestaw kart jest bardzo słaby, w zasadzie to nie ma tam czego szukać.

Gdyby nie to, że jak gramy z Morzem to do Miasta chodzi się kupować Statki, to nie wiem czy ktoś by tam jeszcze w ogóle zaglądał.

: wtorek 11 sie 2009, 14:13
autor: kayoy
Ale jednak.. Przesuwając stronę na samą górę widać, że Miasto wyprzedza w ankiecie..

: wtorek 11 sie 2009, 14:14
autor: Machete
Cóż, widać innym się podoba. Jednak nie widzę tu specjalnie przekonujących argumentów przemawiających za tym że jest to niby taki dobry dodatek. Moim zdaniem oficjalne dodatki do Magii i Miecza ogólnie nie powalają, a jak jeszcze ktoś np nie lubi mieszania klimatu sci-fi z fantasy przez co nie lubi WKO to w sumie nie dziwię się, że głosuje na Miasto.

: wtorek 11 sie 2009, 14:20
autor: kayoy
Ja lubię wszystkie dodatki.. Po prostu się do nich przyzwyczaiłem przez te wszystkie lata.. a co w jakim jest nie tak to inny temat..

: wtorek 11 sie 2009, 21:44
autor: Rogo
To ja też powiem - do Miasta (grając bez Morza) nie ma po co chodzić - ino po Szeryfa dla dodatkowych 2 punktów Siły i po Arcymaga :P Może jeszcze Wymiana Towarów brzmi kusząco, ale przekpywanie stosu niekoniecznie fajnych kart w celu znalezienia tej jednej jedynej to raczej pomyłka :P A Gieferg uatrakcyjnił to zadupie dodatkiem Morze i dobrze:)

: piątek 14 sie 2009, 10:15
autor: yabollo
Ulubiony oficjalny dodatek z planszą: W Kosmicznej Otchłani. Nie wyobrażam sobie również "Przygody" bez kart z dodatku Smoki. Szkoda, że już bez planszy.

: piątek 14 sie 2009, 11:20
autor: Kaktus+
yabollo pisze:Szkoda, że już bez planszy
Może nawet lepiej że nie mają planszy bo takowej sobie nie wyobrażam.

: piątek 14 sie 2009, 20:06
autor: rinaldo
Cóż, z dodatkami oficjalnymi jest ten problem, że jak spojrzeć na koncepcję, to wszystko jest super, a konkretna grywalność szwankuje. I tak mamy planszę główną, dodatkowo utrudnioną przez Smoki, miasto - w którym można się schronić, jak ktoś jest zbyt słaby, niebezpieczeństwa są odpowiednio mniejsze i można się wzmocnić, ale dość powoli, kosmiczną otchłań, gdzie wyzwania i nagrody są znacznie większe (podobnie całkowicie już niezbalansowaną Jaskinię) i Podziemia, które mogą pozwolić komuś słabszemu wyprzedzić silniejszego i dostać się na koronę władzy przed przeciwnikiem.

I teraz - jako jedyny chyba w pełni swoją rolę z dodatków, odgrywa WKO. Miasto szwankuje, bo tych możliwości w nim niewiele. Z kolei Podziemia - przechodzi się je bardzo szybko, zagrożenia w sumie nie są jakieś przesadne, a końcówka jest całkowicie losowa - przed Smokami zdarzało się, że fartem można było skończyć grę naprawdę w parę-kilkanaście tur, z kolei dla bardziej podpakowanego szansa na końcu była zbyt małą, żeby był sens z niej skorzystać, lepiej było iść przez Wewnętrzną Krainę. (ten problem został lepiej rozwiązany w MM, gdzie przejście Labiryntu Magów pozwala powstrzymać nawet bardzo silną postać na Kamiennym Moście.

: niedziela 30 sie 2009, 23:01
autor: HRABIA GENERAŁ LORD
Zagłosowałem na KOSMICZNĄ OTCHŁAŃ. Była to trudna decyzja. O wiele łatwiej byłoby mi wskazać nasłabszy dodatek- JASKINIĘ. W KOSMOSIE "trudności" są dobrze zbalansowane z "nagrodami". Z tego dodatku nie lubię POSZUKIWACZY. Moim zdaniem są po prostu nieciekawi.