Strona 2 z 6

: niedziela 10 sty 2010, 15:34
autor: Valdi
Dobra mam pytanie kto chętny na te 3 magazyny, hmm powiedzmy będziemy zbierać zamówienia do wtorku.

: niedziela 10 sty 2010, 15:50
autor: ernin
Tak na szybko troszkę zretuszowałem tę kare o to wynik:
Przed: http://69.72.149.25/~ernin/Talisman/egzorcysta.png
Po: http://69.72.149.25/~ernin/Talisman/egzorcysta1.png

: niedziela 10 sty 2010, 16:04
autor: Mały Nemo
Oki, ale... ale... przeczytajcie sobie ostatnią oraz przedostatnią zdolność. Przecie one nie brzmią poprawnie.

Zamiast walczyć z Duchem, możesz na nim wykonać egzorcyzmy, dzięki czemu automatycznie go niszczysz. Nie otrzymujesz jednak wtedy Zaklęcia ani trofeum.

Możesz niszczyć (odrzucić na stos kart zużytych) Przedmioty, których nie mogą posiadać Dobrzy Poszukiwacze. za każdym razem, gdy jakiś zdobędziesz. W nagrodę otrzymujesz 1 Zaklęcie, o ile Moc ci na to pozwala.

Poza tem trzecia zdolność brzmi całkowicie inaczej:
Nemo pisze:3. Gdy pokona Ducha, może otrzymać 1 Zaklęcie, jeżeli Moc na to pozwala
Velhart pisze:- If you have conquered a Spirit, you get a Spell, if your Craft permits it.
Czyli otrzymujemy i Zaklęcie i trofeum :)

: niedziela 10 sty 2010, 16:43
autor: Mały Nemo
Następny:

Żongler

Obrazek

Siła 2
Moc 4
Życie 4
Los 5
Charakter Dobry
Start Miasto

1. Zamiast atakować Poszukiwacza, może zaskoczyć go swymi umiejętnościami i zabrać mu 1 sztukę złota
2. Zamiast atakować Potwora w walce, może wprawić go w zakłopotanie. Rzuć 1 kością oraz dodaj swoją Moc, jeżeli wynik jest większy od Siły Potwora, może mu się wymknąć. W innym przypadku, musi walczyć.
3. W Gospodzie, Mieście, Wiosce, Zamku oraz na Targowisku może pokazać swoje sztuczki i otrzymać 1 sztukę złota. Jeżeli się na to zdecyduje, nie może normalnie badać tego obszaru.

: niedziela 10 sty 2010, 16:50
autor: Kufir
Zamiast atakować Potwora w walce, może wprawić go w zakłopotanie.
Ciężko wymyślić coś równie głupiego ;)
Wprowadzi smoka w zakłopotanie ;)

: niedziela 10 sty 2010, 17:08
autor: Mały Nemo
Smok jest smokiem, a nie Potworem ;)

: niedziela 10 sty 2010, 17:09
autor: Kufir
OK, mój błąd ale to był tylko przykład.
Wprawi w zakłopotanie Gargulca np.
Idiotyzm. ;-)

: niedziela 10 sty 2010, 17:17
autor: Mały Nemo
Gdy będziemy tłumaczyć je bardziej na oficjalnie, nie na szybko, to na pewno będzie ta zdolność brzmieć lepiej :)

: niedziela 10 sty 2010, 18:21
autor: Kaktus+
ja z niemieckim nie jestem za pan brat dlatego z samym textem wstrzymam się do "oficjalnych" tłumaczeń, aczkolwiek bardzo podobają mi się zaprezentowane grafiki. Doskonale dobrane, wydaje się że oddają ducha poszukiwacza, a za razem doskonale komponują się z tłem i pasują do Talizmanowej lini.

Z tym zakłopotaniem to Kufir ma rację. Wprowadzić Potwora w zakłopotanie trochę śmiesznie brzmi, aczkolwiek w tym momencie jest już to tylko gra słów i odpowiedniego ich doboru, w ostatecznej wersji brzmiało ładnie a jednocześnie oddawało w sposób niekomiczny zamysł autora.
Czekam na więcej poszukiwaczy. Zapowiadają się całkiem przyzwoicie

: niedziela 10 sty 2010, 21:33
autor: HunteR
A mnie ten Żongler się podoba, zabawna postać :) Z tym zakłopotaniem to tak jak Kaktus pisze, to stara dobra zdolność 'wymykanie się potworom' tylko że opis jest dostosowany do specyfiki postaci :wink:

: niedziela 10 sty 2010, 23:13
autor: Valdi
No to czas na Żonglera w wersji karty:

Żongler pl

: poniedziałek 11 sty 2010, 16:20
autor: Mały Nemo
Dzisiaj Velhart zaprezentował nam Iluzjonistkę. Skromnie muszę powiedzieć, że bardzo mi się ona podoba i z chęcią wielką nią bym zagrał, a może nawet i zrobię jej proxa i sprawdzę w grze.

Iluzjonistka

Obrazek

Siła 2
Moc: 4
Życie 4
Los: 3
Charakter Dobry
Start Miasto

1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem
2. Zamiast atakować innego Poszukiwacza lub istotę, możesz stworzyć symulakrum własnej osoby, które będzie walczyć w tej jakiejkolwiek walce. Symulakrum posiada taką samą Siłę oraz Moc, co ty, aczkolwiek nie może używać żadnych Przyjaciół, Przedmiotów oraz Zaklęć. Jeżeli symulakrum wygra z Poszukiwaczem, możesz wziąć 1 Przedmiot lub 1 sztukę złota jako nagrodę. Istoty są odrzucane i nie możesz ich zatrzymać jako trofeum. Jeżeli symulakrum przegra, twoja tura się kończy, ale walka pozostaje nierozstrzygnięta.
3. Jeżeli badasz kartę Przygody, której efekt zależny jest od twojego Charakteru, możesz stworzyć iluzję samego siebie. Rzuć 1 kością, jeżeli wypadnie 4, 5 lub 6, możesz badać tę kartę w taki sposób jakbyś miał inny Charakter niźli w tej chwili masz.

: poniedziałek 11 sty 2010, 16:40
autor: Kufir
Bardzo fajny oryginalny Poszukiwacz, ale pewnie było by troszkę problemów z interpretowaniem jego/jej umiejętności w grze.

: poniedziałek 11 sty 2010, 16:43
autor: Mały Nemo
A przy okazji wartało by wspomnieć, iż każdy numer Mephisto posiada 4 karty Poszukiwaczy o tym samym Charakterze. W M45 otrzymujemy Złych Poszukiwaczy, w M46 - Dobrych, i w końcu w M47 - Neutralnych.

: poniedziałek 11 sty 2010, 17:59
autor: Kaktus+
widzę, że ktoś na prawdę posiedział nad grafikami, gdyż to już 3 poszukiwacz a graficznie poziom trzyma. bardzo ciekawe skille, aczkolwiek jak zauważył Kufir, nieco problemów z interpretacją mogą sprawić.
I co najważniejsze, jeżeli przyjąć, że są oficjalnymi poszukiwaczami, to nareszcie mają powyżej 1 losu w odróżnieniu od tych ze żniwiarza...

: poniedziałek 11 sty 2010, 23:47
autor: 8janek8
Nemomon pisze:Istoty są odrzucane i nie możesz ich zatrzymać jako trofeum.
Powinno być raczej Wrogowie.

Co do grafik, to również przyznam, że trzymają poziom. Nawet wyższy niż większość grafik Poszukiwaczy z włąściwej gry. I tu pojawia się mały problem: style kreski trochę się różnią :/

: poniedziałek 11 sty 2010, 23:58
autor: Kaktus+
8janek8 pisze:style kreski trochę się różnią :/
Aczkolwiek różnica nie jest kolosalna. Generalnie dopiero przy bliższych oględzinach można to stwierdzić. Podejrzewam, że po wydruku te różnice znikną zupełnie.

Denerwuje mnie jedynie ten napis "Mephisto" przy każdym z Poszukiwaczy. Nawet gdybym zamówił go w oryginalnej szwablandzkiej wersji, to po co każdy ma widzieć skąd pochodzą?
Gdy ukazali się Mistrzowie, nikt nie bazgrał na obrazkach Poszukiwaczy Magia i Miecz czy Sfera...

: wtorek 12 sty 2010, 00:23
autor: Mały Nemo
Kaktus+ pisze:
8janek8 pisze:style kreski trochę się różnią :/
Aczkolwiek różnica nie jest kolosalna. Generalnie dopiero przy bliższych oględzinach można to stwierdzić. Podejrzewam, że po wydruku te różnice znikną zupełnie.

Denerwuje mnie jedynie ten napis "Mephisto" przy każdym z Poszukiwaczy. Nawet gdybym zamówił go w oryginalnej szwablandzkiej wersji, to po co każdy ma widzieć skąd pochodzą?
Gdy ukazali się Mistrzowie, nikt nie bazgrał na obrazkach Poszukiwaczy Magia i Miecz czy Sfera...
Traktuj to jako swego rodzaju symbol edycji. Moje zdanie jest wprost przeciwne niźli Twoje, bardzo ładnie się prezentuje ten napis Mephisto i dodaje uroku Poszukiwaczom.

: wtorek 12 sty 2010, 13:02
autor: Mały Nemo
I ostatnia z Dobrych, znaczy, nie tylko z Charakteru, Poszukiwaczy.

Męczenniczka

Obrazek

S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 4
Char: Dobry
Start: Wioska

1. Może atakować innego Poszukiwacza psychicznie
2. Tuż przed rozpoczęciem walki, możesz zdecydować się poświęcić 1 punkt Życia i tym samym automatycznie ją wygrać. Istoty giną, a Poszukiwacz traci albo 1 punkt Życia, albo wybiera 1 Przedmiot lub 1 sztukę złota i ci oddaje.
3. Podczas modlitwy, możesz dodać 1 do wyniku rzutu kością
4. Jesteś zawsze Dobry, ignoruj wszelkie instrukcje zmiany Charakteru.

To jest póki co ostatnia dawka Poszukiwaczy. Póki Velhart nie otrzyma dalszych dwu magazynów, które zamówił, tłumaczeń nie będzie.

: wtorek 12 sty 2010, 13:21
autor: Kaktus+
Nemomon pisze:2. Tuż przed rozpoczęciem walki, możesz zdecydować się poświęcić 1 punkt Życia i tym samym automatycznie ją wygrać. Istoty giną, a Poszukiwacz traci albo 1 punkt Życia, albo 1 Przedmiot lub 1 sztukę złota.
Czy to nie jest jakieś niedopatrzenie? Kosztem 1 pkt. Wytrzymałości pokonujemy wszystko co się rusza? Toż to nowy turbodymopaker będzie i jeżeli tylko będzie się kręcić blisko jakiejkolwiek "lecznicy", wzrost statystyk będzie ogromny. Koszem 1 wyt., który i tak stracimy jeżeli odkryjemy kartę silnego Wroga i tak go ubijemy, a następnie wymienimy na dodatkowe punkty...
Moim skromnym zdaniem to najbardziej przepakowany Poszukiwacz jakiego do tej pory widziałem do TMiMa.
Grafika już tak nie cieszy jak poprzednie. Męczenniczka powinna być bardziej "umęczona" a dwie strzały w korpusie zwiastują raczej jej zgon w walce niż męczeństwo. Być może się czepiam ale tak mi się wydaje.

: wtorek 12 sty 2010, 13:31
autor: Mały Nemo
Kaktus+ pisze:a dwie strzały w korpusie zwiastują raczej jej zgon w walce niż męczeństwo.
Cóż, jak widać, ona się meczy z tymi strzałami, i zamiast paść na pysk i konać, ona wciąż z połamanym mieczem w łapie drepcze, prawie jak jakaś anielica śmierci, wrona pobojowisk... ;)

Co do zdolności, z posiadanych przeze mnie informacji jest ona prawdziwa i taka właśnie, jak zaprezentowałem ją. Wszelkie możliwe błędy podczas tłumaczenia z niemieckiego na angielski już poprawiłem (np. że na początku walki, a nie na przykład po rzucie ataku).

Cóż, po prostu nie powinieneś jej, jako przeciwny gracz, wkurwiać zbyt mocno ;)

[ Dodano: Wto Sty 12, 2010 1:46 pm ]
Wychodzi, że faktycznie był błąd podczas tłumaczenia i to przeciwny Poszukiwacz wybiera jaki Przedmiot czy sztukę złota odda Męczennice.

: wtorek 12 sty 2010, 13:47
autor: Kaktus+
Nemomon pisze:Cóż, po prostu nie powinieneś jej, jako przeciwny gracz, wkurwiać zbyt mocno ;)
Co fakt to fakt, zaraz wyciągnie jedną ze strzał ze swego korpusu i wepchnie bezceremonialnie innemu graczowi w zadek... 8-[
Generalnie pomysł ciekawy na poszukiwacza ale w finalnej wersji warto by to poprawić, by zamiast automatycznej wygranej dostawała duży bonus do ataku określany np. rzutem K6 lub przynajmniej kosztem 2 pkt. Wytrzymałości. Jeżeli nie ulegnie to zmianie, to gra będzie jedynie laniem po pysku innych graczy... :roll:


Nie zmienia to faktu, że walkę i tak automatycznie wygrywa...

: wtorek 12 sty 2010, 13:51
autor: Mały Nemo
Kaktus+ pisze:Nie zmienia to faktu, że walkę i tak automatycznie wygrywa...
Ano, ale teraz opłaca się jej tylko pokonywać Wrogów na trofea, a innych Poszukiwaczy atakować, jak to kiedyś SeSim powiedział, analogowo - wtedy więcej zyskuje.

: wtorek 12 sty 2010, 14:12
autor: Kaktus+
Zauważyłem, że SeSim to w ogóle nie lubi jak w grze się nie bije innych graczy... :-k

[ Komentarz dodany przez: Nemomon: Wto Sty 12, 2010 2:27 pm ]
:mrgreen:

: wtorek 12 sty 2010, 18:03
autor: Kufir
Czy to nie jest jakieś niedopatrzenie? Kosztem 1 pkt. Wytrzymałości pokonujemy wszystko co się rusza? Toż to nowy turbodymopaker będzie i jeżeli tylko będzie się kręcić blisko jakiejkolwiek "lecznicy", wzrost statystyk będzie ogromny. Koszem 1 wyt., który i tak stracimy jeżeli odkryjemy kartę silnego Wroga i tak go ubijemy, a następnie wymienimy na dodatkowe punkty...
Zgadza się ez sensu ta umiejętność, jakby była mowa o wrogach a nie istotach to by było OK,ale teraz... małe przegięcie.

Pomysł na Poszukiwacza bardzo fajny!