Spisy zawartości pudełka

Wszelkie inne gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mriswith [Autor tematu]
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Spisy zawartości pudełka

Post autor: mriswith »

ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA – GROBOWIEC KRÓLA NIEUMARŁYCH

SPIS KART

Karty Bohaterów (6):
- Tanin Cienistostopy (Darkling, Łotr) (3 Skarby, 2 Dary Losu) (Specjalna Zdolność: Przyspieszenie)
- Lorel Alanus (Elf, Czarodziejka) (1 S, 4 DL) (SZ: Magiczne Zdolności)
- Siboth (Nekromanta) (2 S, 3 DL) (SZ: Kontrola nad Nieumarłymi)
- Raka (Nekrowojownik) (3 S, 3 DL) (SZ: Życie po śmierci)
- Kron Topór (Krasnolud, Mściciel) (4 S, 1 DL) (SZ: Zemsta)
- Roderyk Talus (Czlowiek, Paladyn) (2 S, 1 DL) (SZ: Leczące Dłonie)

Karty Mapy (22):
- 5 Przejść
- 5 Niebezpiecznych Przejść
- 12 Pomieszczeń (w tym 1 Wejście)

Karty Przygody (60):
- w tym Karty Darów Losu (12) - nie powtarzają się *

- w tym Karty Skarbów (17) - nie powtarzają się

- w tym Karty Nieszczęść (12) – powtórzenia:
Przesunięcie Wymiarów (2), Przesunięcie Płaszczyzn (2)

- w tym Karty Spotkań (19 – 3 Pułapki i 16 Potworów) - nie powtarzają się
Potwory:
nazwa (Punkty Życia, Walka Wręcz, Magia, Szybkość)
- Przyczajony Kościotrup (1, 3, 0, 1)
- Muchołak (1, 2, 0, 1)
- Poltergeist (1, 3, 1, 2)
- Zombie (1, 2, 0, 1)
- Legion (1, 3, 0, 1)
- Chichocząca Wiedźma (2, 0, 3, 2)
- Ghoul (2, 3, 1, 2)
- Nietoperz z Krypty (1, 0, 2, 1)
- Cień Śmierci (1, 3, 0, 1)
- Mrugacz (2, 2, 4, 2)
- Upiór (1, 0, 3, 1)
- Mroczny Templariusz (2, 1, 3, 2)
- Bedfaggon (1, 2, 0, 1)
- Duch Krypty (2, 0, 3, 2)
- Król Nieumarłych (3, 2, 5, 4) – najsilniejszy Potwór w tej części Dungeoneer’a!
- Demoniczna Żmija (1, 1, 2, 1)

Karty Zadań (14):
- Piekielne negocjacje (Poświecenie, Heroiczne Zadanie)
- Klątwa Rigga (Poświecenie, Heroiczne Zadanie)
- Zniszcz relikt zła (Wpływ/Zagrożenie, Heroiczne Zadanie)
- Serak Skrytobójca (Poszukiwanie/Zgładzenie, Heroiczne Zadanie)
- Dar ofiarny (Wpływ/Poświęcenie, Heroiczne Zadanie)
- Zagadka Smoovsa (Szansa, Heroiczne Zadanie)
- Dziewica w opresji (Wpływ/Eskorta, Heroiczne Zadanie)
- Zgładź Drakiego (Zgładzenie, Heroiczne Zadanie)
- Zgładź złego Chowańca (Zgładzenie, Heroiczne Zadanie)
- Złap magiczną rybę (Szansa, Heroiczne Zadanie)
- Zgładź Narda (Zgładzenie, Heroiczne Zadanie)
- Zagubiony Czarodziej (Wpływ/Eskorta, Heroiczne Zadanie)
- Przebij Vladimira (Zgładzenie, Heroiczne Zadanie)
- Uwolnij duszę Caedmana (Wpływ/Eskorta, Heroiczne Zadanie)

Karty Punktowe (6) a na odwrocie Karty Podsumowanie Tury (4) i Symbole (2)

Karty - Pionki Bohaterów (2)

POZA KARTAMI:
- kostka sześcienna
- tekturowe żetony Chwały, Groźby, Życia, Ruchu, Specjalne, Znaczniki
- żetony bohaterów (6)
- plastikowe podstawki
- instrukcja

ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA – KRYPTA PRZEKLĘTYCH

SPIS KART

Karty Bohaterów (6):
- Shara Szybkie Ostrze (Elf, Zabójca) (2 Skarby, 3 Dary Losu) (Specjalna Zdolność: Zabójstwo)
- Maluvius (Drakan, Wartownik) (2 S, 3 DL) (SZ: Reakcja)
- Hemp Guślarz (Ork, Szaman) (1S, 4DL) (SZ: Leczenie)
- Throngar (Krasnolud, Władca Runów) (2S, 3DL) (SZ: Zaklęcie Runiczne)
- Grog Nordham (Człowiek, Władca Zwierząt) (3S, 2DL) (SZ: Kontrola nad Czartami)
- Nord Fimble (Gnom, Iluzjonista) (2S, 3DL) (SZ: Iluzja)

Karty Mapy (22):
- 6 Przejść
- 4 Niebezpiecznych Przejść
- 12 Pomieszczeń (w tym 1 Wejście)

Karty Przygody (60):
- w tym Karty Darów Losu (17) - nie powtarzają się *

- w tym Karty Skarbów (14) - nie powtarzają się

- w tym Karty Nieszczęść (12) – nie powtarzają się

- w tym Karty Spotkań (17 – 4 Pułapki i 13 Potworów) - nie powtarzają się
Potwory:
nazwa (Punkty Życia, Walka Wręcz, Magia, Szybkość)
- Udręczona Dusza (1, 2, 4, 3)
- Żelzany Golem (2, 2, 0, 1)
- Dwu-ogon (1, 1, 4, 3)
- Janguba (2, 3, 0, 3)
- Zaklęty Golem (2, 1, 1, 2)
- Mroczny Szczurołak (1, 2, 0, 1)
- Wyłupiacz (1, 2, 0, 2)
- Ramalith (2, 5, 4, 4) – najsilniejszy Potwór z tej części Dungeoneer’a!
- Syn Ramalitha (1, # - równe przeciwnikowi, #, 1)
- Wyjący Demoniczny Czerw (1, 4, 3, 2)
- Strażnik Krypty (1, 1, 2, 2)
- Smok Mroku (2, 3, 4, 3)
- Nieudany Eksperyment (1, 0, 0, 1)

Karty Zadań (14):
- Nakarm Starożytną (Zagrożenie, Heroiczne Zadanie)
- Zatopiony Skarb (Artefakt/Zagrożenie, Heroiczne Zadanie)
- Uratuj Księżniczkę Penelopę (Wpływ/Eskorta, Heroiczne Zadanie)
- Zagadkowe Drzwi (Szansa/Efekt, Heroiczne Zadanie)
- Mistyczna Kombinacja (Szansa, Heroiczne Zadanie)
- Rozmontuj Pancernego Golema (Artefakt/Zagrożenie, Heroiczne Zadanie)
- Zgładź Cerberaka (Zgładzenie, Heroiczne Zadanie)
- Zniszcz Laboratorium Ramalitha (Zagrożenie, Heroiczne Zadanie)
- Niesmaczny Interes (Poświęcenie, Heroiczne Zadanie)
- Uwolnij Więźniów (Wpływ/Eskorta, Heroiczne Zadanie)
- Zgładź ohydne monstrum (Poszukiwanie/Zgładzenie, Heroiczne Zadanie)
- Nakarm Krwawą Bramę (Poświęcenie, Heroiczne Zadanie)
- Spal Mroczną Księgę (Wpływ/Eskorta, Heroiczne Zadanie)
- Zniszcz Piekielną Maszynę (Poszukiwanie/Zagrożenie, Heroiczne Zadanie)

Karty Punktowe (6) a na odwrocie Karty Podsumowanie Tury (4) i Symbole (2)

Karty - Pionki Bohaterów (2)

POZA KARTAMI:
- kostka sześcienna
- tekturowe żetony Chwały, Groźby, Życia, Ruchu, Specjalne, Znaczniki
- żetony bohaterów (6)
- plastikowe podstawki
- instrukcja

ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA – SMOKI ZAPOMNIANYCH PUSTKOWI

SPIS KART

Karty Bohaterów (6):
- Groluk (Ogr, Barbarzyńca) (4 Skarby, 1 Dar Losu) (Specjalna Zdolność: Pustynna Wiedza)
- Delf Loedhi (Gnom, Mistyk) (3 S, 2 DL) (SZ: Przepowiednia)
- Faerona (Elf, Kapłanka Nakari) (1 S, 4 DL) (SZ: Mroczna Modlitwa Nakari)
- Sharna (Człowiek, Smokobójca) (2 S, 3 DL) (SZ: Smokobójca)
- Redark Noman (Człowiek, Zaklinacz) (2 S, 3 DL) (SZ: Odesłanie Smoka)
- Mal Fisent (Drakan, Splamiony) (2 S, 3 DL) (SZ: Splamiona Ziemia)

Karty Mapy (22):
- 6 Dróg
- 5 Niebezpiecznych Dróg
- 11 Miejsc (w tym 1 Wejście)

Karty Przygody (60):
- w tym Karty Darów Losu (12) – powtórzenia:
Wróg Smoków (2), Dusza Smoka (2), Esencja Pustyni (2), Drzwi Pustyni (2), Pustynny Łowca (2), Pustynny Wojownik (2)

- w tym Karty Skarbów (17) – powtórzenia: Zwój Mistycznej Esencji (2), Forlońska Czarodziejka (2), Zwój Potęgi (2), Eliksir Smoczych Oparów (2), Zwój Wzmocnienia (2), Smoczy Tasak (2), Eliksir Smoczej Zguby (2)

- w tym Karty Nieszczęść (8) – powtórzenia: Pustynne Przesunięcie (2), Pustynna Zamiana (2), Pustynna Ucieczka (2)

- w tym Karty Spotkań (23 – 2 Pułapki i 21 Potworów) – powtórzenia: Lej Olbrzymiego Mrówkolwa (2), Throg (2), Zmutowany Throg (2), Smok Tornada (2), Skalny Smok (2), Smok Pustynnej Burzy (2), Mag Throgów (2), Jaszczuroczłowiek (2), Piaskowy Smok (2), Olbrzymi Mrówkolew (2), Skalny Demon (2).
Potwory:
nazwa (Punkty Życia, Walka Wręcz, Magia, Szybkość)
- Nekrosmok (3, 5, 4, 3) – najsilniejszy Potwór w tej części Dungeoneer’a!!!
- Skalny Demon (2, 5, 3, 4)
- Olbrzymi Mrówkolew (2, 3, 0, 1)
- Piaskowy Smok (2, 3, 4, 2)
- Jaszczuroczłowiek (2, 3, 2, 3)
- Mag Throgów (2, 2, 4, 3)
- Skalny Smok (2, 2, 4, 3)
- Smok Pusynnej Burzy (2, 3, 4, 5)
- Smok Tornada (2, 2, 4, 4)
- Zmutowany Throg (2, 4, 3, 2)
- Throg (1, 3, 1, 3)

Karty Zadań (14):
- Pokonaj Wielką Przepaść (Zagrożenie, Heroiczne Zadanie)
- Lepiej Pozwól Spać Smokowi (Zagrożenie, Heroiczne Zadanie)
- Rada Pustynnej Wyroczni (Wpływ/Szansa, Heroiczne Zadanie)
- Zew Wielkiego Czerwia (Wpływ/Poświęcenie, Heroiczne Zadanie)
- Spójrz w Otchłań Sharnagi (Szansa, Heroiczne Zadanie)
- Odszukaj Klejnot Anraka (Poszukiwanie/Artefakt, Heroiczne Zadanie)
- Zgładź Slitherusa (Zgładzenie, Heroiczne Zadanie)
- Eskortuj Karawanę (Eskorta, Heroiczne Zadanie)
- Smoczy Hołd (Poświęcenie, Heroiczne Zadanie)
- Odnajdź Smoczą Kość (Wpływ/Eskorta, Heroiczne Zadanie)
- Staw Czoła Terrorowi Smoków (Zagrożenie, Heroiczne Zadanie)
- Zgładź Ognisusa (Zgładzenie, Heroiczne Zadanie)
- Uratuj Księżniczkę Zabójców (Wpływ/Eskorta, Heroiczne Zadanie)
- Urok Pustynnej Wiedźmy (Poświęcenie, Heroiczne Zadanie)

Karty Punktowe (6) a na odwrocie Karty Podsumowanie Tury (4) i Symbole (2)

Karty – Pionki Bohaterów (2)

POZA KARTAMI:
- kostka sześcienna
- tekturowe żetony Chwały, Groźby, Życia, Ruchu, Specjalne, Znaczniki
- żetony bohaterów (6)
- plastikowe podstawki
- instrukcja

ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA – KRAINA LODOWEJ WIEDŹMY

SPIS KART

Karty Bohaterów (6):
- Onoku Kai (Człowiek, Arktyczny Zaklinacz) (4 Skarby, 1 Dar Losu) (Specjalna Zdolność: Arktyczna Wichura)
- Nadalia (Półelf, Wojownik-wiedźma) (2 S, 3 DL) (SZ: Tchnienie Zimy)
- Thaewyna Draexis (Człowiek, Ostrze Mrozu)(3 S, 2 DL) (SZ: Zabójca Demonów)
- Enraka Tyvus (Pół-niebianin, Walkiria) (3 S, 2 DL) (SZ: Odesłanie Demona)
- Ryghus Gar (Człowiek, Zwiadowca Północy) (1 S, 4 DL) (SZ: Arktyczna Wiedza)
- Bodones Ving (Człowiek, Ostrze Wojny) (3 S, 2 DL) (SZ: Nieustraszony)

Karty Mapy (22):
- 6 Dróg
- 5 Niebezpiecznych Dróg
- 11 Miejsc (w tym 1 Wejście)

Karty Przygody (60):
- w tym Karta Zimowy Czar Lodowej Wiedźmy (1)

- w tym Karty Darów Losu (11) – powtórzenia*: Łaska Omnisusa (2), Arktyczny Wojownik (2), Zniszczenie Demona (2), Czarodziejska Eksplozja (2), Ciepło (2).

- w tym Karty Skarbów (12) – powtórzenia: Arktyczna Dynia (3), Arktyczny Nomada (2), Eliksir Bohaterstwa (2), Bomba Ogniowa (2).

- w tym Karty Nieszczęść (15) – powtórzenia: Piekielna Potęga (2), Zamieć (2), Piekielna Magia (2), Arktyczne Przesunięcie (2), Sprzężone Wypaczenie (2), Lawina (2), Żmija na Łonie (2).

- w tym Karty Spotkań (21 – 2 Pułapki i 19 Potworów) – powtórzenia: Piekielny Kontrakt (2), Dreszczur (2), Yeti (2), Szkielet Człowieka Lodu (2), Lodowy Smok (2), Śniegowy Demon (2), Piekielny Kapitan (3), Lodowy Demon (3).
Potwory:
nazwa (Punkty Życia, Walka Wręcz, Magia, Szybkość)
- Lodowy Demon (2, 2, 3, 3)
- Piekielny Kapitan (2, 3, 2, 3)
- Śniegowy Demon (2, 4, 5, 4)
- Lodowy Smok (2, 3, 4, 3)
- Szkielet Człowieka Lodu (1, 3, 1, 3)
- Yeti (2, 4, 0, 1)
- Dreszczur (1, 2, 0, 2)
- Cholizar, Lodowa Wiedźma (4, 3, 7, 5) – najsilniejsy Potwór w tej części Dungeoneer’a!!!
- Polarny Patrol (2, 3, 3, 4)
- Ulubieniec Cholizar (1, 2, 1, 3)

Karty Zadań (14):
- Zgładź Gigantycznego Yeti (Zgładzenie, Heroiczne Zadanie)
- Walcz z potęgą (Poświęcenie, Heroiczne Zadanie)
- Pokonaj Demona Chłodu (Zgładzenie, Heroiczne Zadanie)
- Pokonaj Demona Mrozu (Zgładzenie, Heroiczne Zadanie)
- Przynieś Kamienie Paleniskowe (Eskorta, Heroiczne Zadanie)
- Uratuj Emmy (Eskorta, Heroiczne Zadanie)
- Wymknij się Polarnemu Patrolowi (Zagrożenie, Heroiczne Zadanie)
- Odszukaj Kulę Ognia (Poświęcenie/Artefakt, Heroiczne Zadanie)
- Uratuj Olafę Flandę (Eskorta, Heroiczne Zadanie)
- Zlicz Ery (Szansa/Wpływ, Heroiczne Zadanie)
- Przejdź przez Zlodowaciałe Bagnisko (Zagrożenie, Heroiczne Zadanie)
- Odnajdź Zamarzniętego Rycerza (Wpływ/Eskorta, Heroiczne Zadanie)
- Zgładź Jaszczura Zimy (Zgładzenie, Heroiczne Zadanie)
- Uporządkuj Minerały (Szansa, Heroiczne Zadanie)

Karty Punktowe (6) a na odwrocie Karty Podsumowanie Tury (4), Symbole (1) i Arktyka (1)

Karty – Pionki Bohaterów (2)

POZA KARTAMI:
- kostka sześcienna
- tekturowe żetony Chwały, Groźby, Życia, Ruchu, Specjalne, Znaczniki, Zlodowacenia
- żetony bohaterów (6)
- plastikowe podstawki
- instrukcja

ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA – ZEMSTA MALTHORINA

SPIS KART

Karty Bohaterów (6):
- Bel Warzywywar (Człowiek, Alchemik) (2 Skarby, 3 Dary Losu) (Specjalna Zdolność: Warzenie Eliksirów)
- Karn Mroczne Kopyto (Centaur, Łowca) (4 S, 1 DL) (SZ: Zaprzysięgły Wróg)
- Elendus Sulari (Elf, Łucznik) (2 S, 3 DL) (SZ: Pierwsze Uderzenie)
- Sela Cienisty Nóż (Darkling, Złodziej) (3 S, 2 DL) (SZ: Szelmostwo)
- Tolin Wrzosiec (Człowiek, Druid) (3 S, 2 DL) (SZ: Obrońca Dziczy)
- Durin Żelazny Kciuk (Krasnolud, Strażnik) (3 S, 2 DL) (SZ: Wstrzymanie Plugastwa)

Karty Mapy (20):
- 8 Dróg (2 z nich powinny być oznaczone jako Niebezpieczna Droga, ponieważ występują na nich pułapki)
- 12 Miejsc (w tym 2 Wejścia)

Karty Przygody (62):
- w tym Karty Darów Losu (15) – nie powtarzają się*

- w tym Karty Skarbów (15) – nie powtarzają się

- w tym Karty Nieszczęść (13) – nie powtarzają się

- w tym Karty Spotkań (19 – 4 Pułapki i 15 Potworów) – nie powtarzają się
Potwory:
nazwa (Punkty Życia, Walka Wręcz, Magia, Szybkość)
- Baal Berith (2, 3, 4, 4)
- Banshee (1, 2, 4, 3)
- Sługa Mrocznych Elfów (1, 2, 1, 3)
- Szczurołak (1, 2, 0, 2)
- Wiedźma Mgieł (2, 1, 3, 3)
- Malthorin (3, 2, 4, 3)
- Ponętny Wampir (2, 3, 4, 5)
- Mistrz Szczurołaków (3, 4, 3, 4) – najsilniejszy Potwór w tej części Dungeoneer’a
- Stado Szczurów (1, 1, 0, 2)
- Kapitan Mrocznych Elfów (2, 3, 2, 3)
- Wódz Szczurołaków (2, 3, 1, 3)
- Szmaragdowy Smok (2, 3, 4, 3)
- Szary Pająk (3, 4, 1, 3)
- Królowa Banshee (2, 2, 4, 3)
- Mag Szczurołaków (2, 3, 3, 4)

Karty Zadań (14):
- Zakop Skarb (Poświęcenie, Heroiczne Zadanie)
- Rozwiąż Zagadkę Wierzby (Artefakt/Poszukiwanie/Szansa, Heroiczne Zadanie)
- Staw Czoła Duchowi Cierni (Zagrożenie, Heroiczne Zadanie)
- Zgładź Zmutowane Pnącza (Zgładzenie, Heroiczne Zadanie)
- Mroczne Serce Lasu (Zgładzenie, Heroiczne Zadanie)
- Przynieś Błogosławiony Wywar (Wpływ/Eskorta, Heroiczne Zadanie)
- Zaimponuj Gildii (Zagrożenie, Heroiczne Zadanie)
- Uratuj Lily (Eskorta, Heroiczne Zadanie)
- Odnajdź Święty Symbol (Szansa, Heroiczne Zadanie)
- Kup Czarną Szpadę (Poświęcenie, Heroiczne Zadanie)
- Nagroda za Uwodziciela (Zgładzenie, Heroiczne Zadanie)
- Uwolnij Durika (Eskorta, Heroiczne Zadanie)
- Złap Faerie (Wpływ/Eskorta, Heroiczne Zadanie)
- Zgładź Szkaradną Szczurzą Bestię (Zgładzenie, Heroiczne Zadanie)

Karty Punktowe (6) a na odwrocie Karty Podsumowanie Tury (4) i Symbole (2)

Karty – Pionki Bohaterów (2)

POZA KARTAMI:
- kostka sześcienna
- tekturowe żetony Chwały, Groźby, Życia, Ruchu, Specjalne, Znaczniki
- żetony bohaterów (6)
- plastikowe podstawki
- instrukcja

* powtórzenia sprawdzane w ramach danej części Dungeoneer’a – brak powtórzeń nie wyklucza powtórzeń z kartami z innych części


ODPOWIEDZ