Najlepszy czar
-
-
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Najlepszy czar
Mały plebiscyt .
Uzasadnienia mile widziane i wskazane.
Pominąłem Przeistoczenie, gdyż jak zauważyłem część osób, go nie stosuje, a z drugiej strony gdybym go wstawił dla wielu osób wybór byłby oczywisty.
Ankietę ustawiłem na 100 dni.
Uzasadnienia mile widziane i wskazane.
Pominąłem Przeistoczenie, gdyż jak zauważyłem część osób, go nie stosuje, a z drugiej strony gdybym go wstawił dla wielu osób wybór byłby oczywisty.
Ankietę ustawiłem na 100 dni.
-
-
- Posty: 112
- Rejestracja: poniedziałek 12 sty 2004, 17:52
- Lokalizacja: Nidzica
- Płeć:
To, ktory czar jest najlepszy zalezy przede wszystkim od tego, jakimi poszukiwaczami graja gracze, jakich maja przyjaciol, jakie przedmioty i wspolczynniki. Oczywiscie przeistoczenie bije na glowe wszystkie inne czary. Z czarow wymienionych w ankiecie za najlepszy uznalem dotyk smierci.
Fajnym rouzwiazaniem na "przepakowynych" poszukiwaczy jest oprocz Przeistoczenia kombinacja czarow Przypadek oraz Weryfikacja, szczegolnie, gdy gramy z przedpolami piekiel (nie tak predko po korone, panie zabka :)Z kolei odrobinie szczescia czar Podmuch wiatru moze zrobic niezle spustoszenie w przedmiotach ofiary
Ponadto zawsze staram sie trzymac na czarna godzine 1 czar odbicie czaru, lub rozproszenie magii
Fajnym rouzwiazaniem na "przepakowynych" poszukiwaczy jest oprocz Przeistoczenia kombinacja czarow Przypadek oraz Weryfikacja, szczegolnie, gdy gramy z przedpolami piekiel (nie tak predko po korone, panie zabka :)Z kolei odrobinie szczescia czar Podmuch wiatru moze zrobic niezle spustoszenie w przedmiotach ofiary
Ponadto zawsze staram sie trzymac na czarna godzine 1 czar odbicie czaru, lub rozproszenie magii
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
no ja bym jednak powiedział ze Przeistoczenie ... czy to co tam powoduje że zaczynasz od nowa inną postacią ...
szkoda że nie ma tego w ankiecie ...
ostatnio kumpela była tak napakowana że nikt nie mógł jej juz nic zrobić i jak powiedziała że idzie po Koronę to jej zapodałem ten czar i to "zrównoważyło" grę ...
szkoda że nie ma tego w ankiecie ...
ostatnio kumpela była tak napakowana że nikt nie mógł jej juz nic zrobić i jak powiedziała że idzie po Koronę to jej zapodałem ten czar i to "zrównoważyło" grę ...
-
-
- Posty: 112
- Rejestracja: poniedziałek 12 sty 2004, 17:52
- Lokalizacja: Nidzica
- Płeć:
jeszcze lepsza jest kombinacja przeistoczenie + przyzwanie czaru - mozna upiec dwie pieczenie na jednym ogniuOley pisze:no ja bym jednak powiedział ze Przeistoczenie ...
ostatnio kumpela była tak napakowana że nikt nie mógł jej juz nic zrobić i jak powiedziała że idzie po Koronę to jej zapodałem ten czar i to "zrównoważyło" grę ...
-
-
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Właśnie przeistoczenie pominąłem, bo to bezdyskusyjnie chyba najlepszy czar. Albo inaczej: najgorszy dla tego, na kogo zostanei rzucony.
Poza tym moim faworytem jest zdecydowanie weryfikacja, tylko trzeba ją umieć wykorzystać, a rzuty kostką są wszędzie, więc zweryfikować (przypominam: polega to na tym, że sam ustalam sobie rezultat rzutu, nie na tym, że np rzucam jeszcze raz) można każdy rzut.
Np. Jak ktoś dochodzi do końca podziemi jest opcja, że na 6 wychodzi na Koronę Władzy. Dalej nie muszę tłumaczyć, ale czar ma niezliczoną ilość zastosowań.
Jeśli Arcymag się broni przed czarami to też rzuca kostką - ten rzut też można weryfikować itd.
Przyzwanie czaru - bardzo przydatne, czary obronne również, ale już chyba by się nie zmieściły w ankiecie.
Inna ciekawa kombinacja: Gra ze śmiercią + weryfikacja. I można śmierci pomóc. A jak ktoś ma przyzwanie czaru, to można pomóc dwa razy . I tu się dopiero zabawa zaczyna.
W tym miejscu dobrze widać ile się traci na rozwiązaniu, że na etap można rzucić 1 czar - nie można wtedy robić tych kombinacji.
Poza tym moim faworytem jest zdecydowanie weryfikacja, tylko trzeba ją umieć wykorzystać, a rzuty kostką są wszędzie, więc zweryfikować (przypominam: polega to na tym, że sam ustalam sobie rezultat rzutu, nie na tym, że np rzucam jeszcze raz) można każdy rzut.
Np. Jak ktoś dochodzi do końca podziemi jest opcja, że na 6 wychodzi na Koronę Władzy. Dalej nie muszę tłumaczyć, ale czar ma niezliczoną ilość zastosowań.
Jeśli Arcymag się broni przed czarami to też rzuca kostką - ten rzut też można weryfikować itd.
Przyzwanie czaru - bardzo przydatne, czary obronne również, ale już chyba by się nie zmieściły w ankiecie.
Inna ciekawa kombinacja: Gra ze śmiercią + weryfikacja. I można śmierci pomóc. A jak ktoś ma przyzwanie czaru, to można pomóc dwa razy . I tu się dopiero zabawa zaczyna.
W tym miejscu dobrze widać ile się traci na rozwiązaniu, że na etap można rzucić 1 czar - nie można wtedy robić tych kombinacji.
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 50
- Kontakt:
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 50
- Kontakt:
To jest to! Nie znam dokładnie zasad anihilacji / banicji o których wspomina Ambar0, ale - jak się domyślam - chodzi o wykluczenie z gry czaru po jego użyciu lub prawo do jednokrotnego użycia tego czaru przez każdego z grających podczas jednej gry.
Ja wiem Ambar0, że ten czar ma smaczek, poza tym zagrany w odpowiedniej chwili pozwala przeważyć szale rozgrywki - czyli ta szczypta taktyki, he he. Jednak zagrywany co chwila (vide przewijanie) imho rozwala zabawę.
Ja wiem Ambar0, że ten czar ma smaczek, poza tym zagrany w odpowiedniej chwili pozwala przeważyć szale rozgrywki - czyli ta szczypta taktyki, he he. Jednak zagrywany co chwila (vide przewijanie) imho rozwala zabawę.
Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
-
-
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
Dotyk śmierći, Weryfikacja ... :?: :?: :?:
Dajcie spokój, już wolę cios psioniczny.
W tej grze nie chodzi oto żeby wszystkich wyrrznąc , ale żeby się dostać do korony.
Przeistoczenie - to jest ciekawy czar , albo przypadek. Ale jak spotkam Półboga to zawsze biorę Mesmeryzm.
p.s.
Dajcie spokój, już wolę cios psioniczny.
W tej grze nie chodzi oto żeby wszystkich wyrrznąc , ale żeby się dostać do korony.
Przeistoczenie - to jest ciekawy czar , albo przypadek. Ale jak spotkam Półboga to zawsze biorę Mesmeryzm.
p.s.
słowo anihilacja zupełnie tu nie pasuje - nie mieszajcie fizyki jądrowej z magią i miecz, bo przestanę w nią grać.Możnaby zastosować zasady anihilacji
-
-
- Posty: 343
- Rejestracja: środa 17 mar 2004, 21:41
- Płeć:
Zasady są dosyć proste:Nie znam dokładnie zasad anihilacji / banicji o których wspomina Ambar0
-banicja to wykluczenie danej karty z gry podczas turniejów. Na ogół jest wyjmowana z talii, a w przypadku turniejów gier karcianych, talia gracza nie może zawierać danej karty.
-anihilacja to inaczej BEZWARUNKOWE wykluczenie karty z gry, po JEDNOKROTNYM użyciu.
Na razie wymieniamy luźno myśli. Nic więcejNo właśnie - duża szczypta taktyki, a wy ją chcecie zabić. Dlaczego? Nie rozumiem.
tego to już nie rozumiem :?słowo anihilacja zupełnie tu nie pasuje - nie mieszajcie fizyki jądrowej z magią i miecz, bo przestanę w nią grać
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
-
-
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
- Fej Wong
-
- Posty: 111
- Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
- Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie
Ja uważam że i tak nawet przeistoczenie nie jest najleprzym czaremBizon pisze:To, ktory czar jest najlepszy zalezy przede wszystkim od tego, jakimi poszukiwaczami graja gracze, jakich maja przyjaciol, jakie przedmioty i wspolczynniki. Oczywiscie przeistoczenie bije na glowe wszystkie inne czary. Z czarow wymienionych w ankiecie za najlepszy uznalem dotyk smierci."
w ankiecei napisałem że weryfikacja. To jest czar o chyba najwiękrzej ilości zastosowań! Według mnie najleprzym zastosowaniem jest dojscie do skarbca w podziemi i wtedy uzycie tego czaru, wtedy wychodzi na to że z tym czarem w łapie dojscie do skarbca to korona władzy murowana(albo inne alternatywne zakończenie)
Po za tym weryfikacja może nieraz uratować nam skórę.
Dobrym połączeniem weryfikacji jest połączenie jej z czarem hazard.
przy odrobinie szczęscia można zabić.
To tyle. Pozdrawiam wszystkich moderatorów i forumowiczów.
Poprawiono Cytowanie
Valdi
Ostatnio zmieniony niedziela 25 lis 2007, 07:48 przez Fej Wong, łącznie zmieniany 1 raz.
-
-
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
- Kontakt:
- Anonim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• MiM (Pojedyncze karty) - Posty: 165
- Rejestracja: środa 04 maja 2005, 12:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
Fej Wong
Nie wpadłem na to że czar Weryfikacja można tak użyć, w takim razie jest niezłym czarem.Ja wybrałem Dotyck śmiercji bo dzięki niemu można się szybko pozbyć niewygodnych poszukiwaczy.Według mnie najleprzym zastosowaniem jest dojscie do skarbca w podziemi i wtedy uzycie tego czaru, wtedy wychodzi na to że z tym czarem w łapie dojscie do skarbca to korona władzy murowana
- yabollo
-
- Posty: 67
- Rejestracja: czwartek 06 sie 2009, 14:24
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
Kolega do dzisiaj mi wypomina sytuacje gdy był w Jaskini i wyciągnął kartę Tunel Grozy. Wyrzucił tam 4, ale właśnie Czarem Weryfikacja zmieniłem słownie rzut kostką na 2... A co ten rezultat oznacza na pewno wiecie :twisted:Raleen pisze:Weryfikacja jest w "Jaskini".
Poszukiwacz to rzeczownik, a rzeczownikami rządzą przypadki...
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 32
- Kontakt:
1. Dotyk śmierci - Bardzo mocne, jednak w sytaucji: Kuglarz z Dotykiem i innym czarem = eleminacja jednego Poszukiwacza. Strasznie wredne, strasznie poszukiwane Bywało, że to zmieniało rozkład sił w całej rozgrywce oraz kolejność w kolejce do Korony Władzy.
2. Wyssanie - nie pamiętam, by to kiedyś odegrało znaczna rolę. Bez znajomości cudzych czarów (Szpieg lub Wróżka) raczej nieskuteczne.
3. Mesmeryzm przeszkadzajka, przydatna tylko przy potężnych przyjaciołach, których raczej eleminuje sie z talii. Zazwyczaj bez roli.
4. Zawładnięcie - to przydaje się znacznie częściej, do przechwytywania Różdżki, Laski Władzy itd...
5. Gra ze śmiercią - 99 przypadków na 100 to darmowe źródło kasy.
6. Weryfikacja - to chyba najlepszy czar w grze! Przydatny zawsze, a w kilku miejscach wręcz decyduje o rozgrywce! (Skarbiec, Wszechwładna Istota)
7. Cios psioniczny - dobre, lecz tę Moc też trzeba posiadać odpowiednią
8. Spacer po wodzie - nie pamiętam, by ktoś tego użył...
A tak poza tym... potężnymi czarami, które cieszą się popularnością w naszym teamie są"Odbicie", "Ropucha", "Zaklęcie w Sokoła" oraz "Złoto Głupców"... nie mówiąc już o "Witalności" i "Hulaszczyn Żywocie". Wszystkie one potrafią sporo namieszać.
2. Wyssanie - nie pamiętam, by to kiedyś odegrało znaczna rolę. Bez znajomości cudzych czarów (Szpieg lub Wróżka) raczej nieskuteczne.
3. Mesmeryzm przeszkadzajka, przydatna tylko przy potężnych przyjaciołach, których raczej eleminuje sie z talii. Zazwyczaj bez roli.
4. Zawładnięcie - to przydaje się znacznie częściej, do przechwytywania Różdżki, Laski Władzy itd...
5. Gra ze śmiercią - 99 przypadków na 100 to darmowe źródło kasy.
6. Weryfikacja - to chyba najlepszy czar w grze! Przydatny zawsze, a w kilku miejscach wręcz decyduje o rozgrywce! (Skarbiec, Wszechwładna Istota)
7. Cios psioniczny - dobre, lecz tę Moc też trzeba posiadać odpowiednią
8. Spacer po wodzie - nie pamiętam, by ktoś tego użył...
A tak poza tym... potężnymi czarami, które cieszą się popularnością w naszym teamie są"Odbicie", "Ropucha", "Zaklęcie w Sokoła" oraz "Złoto Głupców"... nie mówiąc już o "Witalności" i "Hulaszczyn Żywocie". Wszystkie one potrafią sporo namieszać.
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
No tak ale te Czary sa hm autorskie, chyba, ze jest coś o czym nie wiem.SPIDIvonMARDER pisze:"Ropucha", "Zaklęcie w Sokoła" oraz "Złoto Głupców".
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- yabollo
-
- Posty: 67
- Rejestracja: czwartek 06 sie 2009, 14:24
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
Hmm... Autor ankiety miał raczej na myśli Czar "Wyssanie", a nie "Wyssanie jaźni" o którym piszesz. Czar Wyssanie dzięki któremu możesz zabrać innemu Poszukiwaczowi 1 pkt. Siły/Mocy i na stałe przekazać go sobie jest mocnym Czarem. Załóżmy, że przed rzuceniem Twój kolega w grze i Ty macie po Sile 10. Po rzuceniu Ty masz 11, a kolega 9. W walce różnica wynosi już 2, a wcześniej szanse były jednakowe.SPIDIvonMARDER pisze: 2. Wyssanie - nie pamiętam, by to kiedyś odegrało znaczna rolę. Bez znajomości cudzych czarów (Szpieg lub Wróżka) raczej nieskuteczne.
Poszukiwacz to rzeczownik, a rzeczownikami rządzą przypadki...