Frostmarch - nowy dodatek do Talisman 4th Revised Edition
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Fobie
• The Wildlands PL - Posty: 459
- Rejestracja: niedziela 24 gru 2006, 15:04
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 33
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Wysłany: Wczoraj 13:24
Według niepotwierdzonych informacji z BGG, Frostmarch ma być dostępny w Stanach w środę.
http://www.boardgamegeek.com/thread/455659
[ Dodano: Wto Paź 27, 2009 4:21 pm ]
Na Talisman Island pojawiły się ostatnie grafiki kart z Frostmarch. Dodatek jest już dostępny na aukcjach internetowych, najtaniej widziałem za $16.99
Co do samych więc grafik,
Cryomancer:
Obliterate:
Cryomancer jest kartą Wroga, a Obliterate Zaklęciem.
Jako, że to już ostatni preview z Frostmarch, chciałbym podziękować Jonowi New za udostępnienie nam tych grafik oraz za wzbudzanie w nas pożądania posiadania tego dodatku .
Wszystkie grafiki można oglądać pod tym adresem: http://www.talismanisland.com/preview_frostmarch.htm
Według niepotwierdzonych informacji z BGG, Frostmarch ma być dostępny w Stanach w środę.
http://www.boardgamegeek.com/thread/455659
[ Dodano: Wto Paź 27, 2009 4:21 pm ]
Na Talisman Island pojawiły się ostatnie grafiki kart z Frostmarch. Dodatek jest już dostępny na aukcjach internetowych, najtaniej widziałem za $16.99
Co do samych więc grafik,
Cryomancer:
Obliterate:
Cryomancer jest kartą Wroga, a Obliterate Zaklęciem.
Jako, że to już ostatni preview z Frostmarch, chciałbym podziękować Jonowi New za udostępnienie nam tych grafik oraz za wzbudzanie w nas pożądania posiadania tego dodatku .
Wszystkie grafiki można oglądać pod tym adresem: http://www.talismanisland.com/preview_frostmarch.htm
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Kolejny news ze stajni FFG dotyczący Talisman. Zbyt dużo informacji jest tam zamieszczonych, aby mi się chciało tutaj pisać - sami przeczytajcie i komentujcie!
http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... p?eidn=884
http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... p?eidn=884
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Jako, że jakiś user otrzymał już preordera Frostmarcha, to i pochwalił się paroma kartami:
Karty Zadań:
- Visit the Tavern
- Kill an Animal
Karty Alternatywnych Zakończeń
Crown and Scepter and it is just the usual Crown of Command victory condition.
Czyli, jest jak zwykły obszar Korony Władzy. Trochę jest to wielkie uproszczenie, no ale...
Generalnie Rozkaz zawsze się nam udaje oraz, gdy ktoś wejdzie na obszar KW, to nie można odzyskiwać ani otrzymywać Życia. Posiada ono jeszcze jeden efekt, ale autor artykułu póki co nie wspomniał o nim.
EDIT: Bojowe zdolności Królowej Lodu, gdy przegramy z nią jakąś walkę:
1-2) Tracimy 2 następne tury
3-4) Tracimy następną turę
5-6) Możemy uciec na Równiny Grozy
Zaklęcia
- Hydra spell: Duplikuje właśnie rzucone Zaklęcie, możemy wybrać kolejny target (nawet siebie). Z tego, co pamiętam, to chyba bylo ono na tyle pudełka FM.
- Metamorph: Gdy jakiś gracz rozpoczyna walkę, możemy rzucić te Zaklęcie. Wtedy odrzucamy Wroga, z którym Poszukiwacz miał walczyć, i zastępujemy go innym, leżącym gdzieś na planszy.
-Time steal: Ktoś automatycznie kończy turę, a my poruszamy się zamiast niego.
- Black Ice: Kładziemy na jakiś obszar, i do początku naszej tury, gdy ktoś miałby wejść na ten obszar, to wchodzi na następny. Nie działa (na pewno ) w Wewnętrznej Krainie.
- Toadify: Ryzykowne Zaklęcie, rzucamy albo na Istotę albo na Poszukiwacza i mamy 50% szans na to, iż przeciwnik zamieni się w Żabę. Jeżeli nie, to my się w nią zamienimy.
Karty Przygód:
- Talismonger
- Transmutor
- Ice Queen's Palace
Karty powyżej, w zależności od rzutu kością, zamieniają nas w Ropuchę. Dla przypomnienia, Ice Queen's Palace.
Source: http://boardgame.geekdo.com/thread/457720
Karty Zadań:
- Visit the Tavern
- Kill an Animal
Karty Alternatywnych Zakończeń
Crown and Scepter and it is just the usual Crown of Command victory condition.
Czyli, jest jak zwykły obszar Korony Władzy. Trochę jest to wielkie uproszczenie, no ale...
Generalnie Rozkaz zawsze się nam udaje oraz, gdy ktoś wejdzie na obszar KW, to nie można odzyskiwać ani otrzymywać Życia. Posiada ono jeszcze jeden efekt, ale autor artykułu póki co nie wspomniał o nim.
EDIT: Bojowe zdolności Królowej Lodu, gdy przegramy z nią jakąś walkę:
1-2) Tracimy 2 następne tury
3-4) Tracimy następną turę
5-6) Możemy uciec na Równiny Grozy
Zaklęcia
- Hydra spell: Duplikuje właśnie rzucone Zaklęcie, możemy wybrać kolejny target (nawet siebie). Z tego, co pamiętam, to chyba bylo ono na tyle pudełka FM.
- Metamorph: Gdy jakiś gracz rozpoczyna walkę, możemy rzucić te Zaklęcie. Wtedy odrzucamy Wroga, z którym Poszukiwacz miał walczyć, i zastępujemy go innym, leżącym gdzieś na planszy.
-Time steal: Ktoś automatycznie kończy turę, a my poruszamy się zamiast niego.
- Black Ice: Kładziemy na jakiś obszar, i do początku naszej tury, gdy ktoś miałby wejść na ten obszar, to wchodzi na następny. Nie działa (na pewno ) w Wewnętrznej Krainie.
- Toadify: Ryzykowne Zaklęcie, rzucamy albo na Istotę albo na Poszukiwacza i mamy 50% szans na to, iż przeciwnik zamieni się w Żabę. Jeżeli nie, to my się w nią zamienimy.
Karty Przygód:
- Talismonger
- Transmutor
- Ice Queen's Palace
Karty powyżej, w zależności od rzutu kością, zamieniają nas w Ropuchę. Dla przypomnienia, Ice Queen's Palace.
Source: http://boardgame.geekdo.com/thread/457720
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- 8janek8
-
- Posty: 484
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Jon New uploadował parę przykładowych kart z Frostmarch na BoardGameGeek:
http://boardgame.geekdo.com/image/594608
Z tych kart możemy rozpoznać:
Karty Przygód
Yeti
Siła 4, Przed walką rzucamy kością, jeżeli wypadnie więcej lub równo naszej Mocy, to przed walką tracimy 1 Życie.
Frost Drake
Smoq z Siłą 7
Frostbite
Broń, Magiczny Przedmiot, daje nam +1 do Siły w czasie walki, jak wygramy walkę z innym Poszukiwaczem i zabierzemy mu 1 Życie, to traci on dodatkowo 1 turę.
Zaklęcia
Toadify!
Rzucamy na Istotę lub Poszukiwacza, z którym mamy walczyć (wręcz), następnie rzucamy 1 kością:
1) Zaklęcie skupia się na nas - zostajemy zamienieni w ropuchę na 3 tury
2-3) Nic się nie dzieje
4-6) Jeżeli rzucaliśmy na Istotę, to jego Siłą zostaje zredukowana do 1 do końca tej tury. Jeżeli na Poszukiwacza, to zamienia się on w ropuchę na 3 tury.
Freeze
Rzucamy na Istotę lub Poszukiwacza, z którym będziemy toczyć walkę lub walkę psychiczną. Nasz przeciwnik nie rzuca kością w tej walce albo walce psychicznej.
Obliterate
Rzucamy na początku naszej tury albo po zakończeniu ruchu. Odrzucamy na stos kart odrzuconych wszystkie karty Przygód w tej Krainie.
Karty Zadań
- Odwiedź Czarodziejkę
- Odrzuć 1 Broń
- Módl się w Świątyni
http://boardgame.geekdo.com/image/594608
Z tych kart możemy rozpoznać:
Karty Przygód
Yeti
Siła 4, Przed walką rzucamy kością, jeżeli wypadnie więcej lub równo naszej Mocy, to przed walką tracimy 1 Życie.
Frost Drake
Smoq z Siłą 7
Frostbite
Broń, Magiczny Przedmiot, daje nam +1 do Siły w czasie walki, jak wygramy walkę z innym Poszukiwaczem i zabierzemy mu 1 Życie, to traci on dodatkowo 1 turę.
Zaklęcia
Toadify!
Rzucamy na Istotę lub Poszukiwacza, z którym mamy walczyć (wręcz), następnie rzucamy 1 kością:
1) Zaklęcie skupia się na nas - zostajemy zamienieni w ropuchę na 3 tury
2-3) Nic się nie dzieje
4-6) Jeżeli rzucaliśmy na Istotę, to jego Siłą zostaje zredukowana do 1 do końca tej tury. Jeżeli na Poszukiwacza, to zamienia się on w ropuchę na 3 tury.
Freeze
Rzucamy na Istotę lub Poszukiwacza, z którym będziemy toczyć walkę lub walkę psychiczną. Nasz przeciwnik nie rzuca kością w tej walce albo walce psychicznej.
Obliterate
Rzucamy na początku naszej tury albo po zakończeniu ruchu. Odrzucamy na stos kart odrzuconych wszystkie karty Przygód w tej Krainie.
Karty Zadań
- Odwiedź Czarodziejkę
- Odrzuć 1 Broń
- Módl się w Świątyni
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
REWELACJA!!!! Czegoś takiego mi brakowało.Toadify!
Rzucamy na Istotę lub Poszukiwacza, z którym mamy walczyć (wręcz), następnie rzucamy 1 kością:
1) Zaklęcie skupia się na nas - zostajemy zamienieni w ropuchę na 3 tury
2-3) Nic się nie dzieje
4-6) Jeżeli rzucaliśmy na Istotę, to jego Siłą zostaje zredukowana do 1 do końca tej tury. Jeżeli na Poszukiwacza, to zamienia się on w ropuchę na 3 tury.
Co do zadań, racja są kiepskie ale przecież mówiłem iż tak będzie.
Jednak wykonanie 4 nawet bardzo prostych zadań stanowi już jakieś wyzwanie. (Głównie czasowe)
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
Nie Kufir, nie stanowią żadnego wyzwania. Ostatnio graliśmy we 3 i rozlosowaliśmy na próbę wszystkie zadania Czarownika na początku gry. Każdy dostał po 4 i po mniej więcej 20 min gry każdy miał już wypełnione. Najdłużej zeszło z pozostawieniem trofeów, bo każdemu szkoda było wymieniać na gówniany Talizman.Kufir pisze:Jednak wykonanie 4 nawet bardzo prostych zadań stanowi już jakieś wyzwanie. (Głównie czasowe)
Generalnie, wszystkie zadania czarownika, które serwuje nam FFG to gówno.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
Nie ma różnicy. I tak zrobisz je w 20 min. Odwiedzić Miasto? Pokonać Wroga? Dla mnie to absurd i nieporozumienie. Jest obok Wewnętrznej Krainy ten element gry, który zabolał mnie najbardziej. Nic się nie zmieniło przez 20 lat, gówno było i nim pozostało. Dlatego Magia i Miecz/Talizman nie ma praktycznie nic wyjątkowo do zaoferowania "nowym" graczom. Ciągle jedne i te same błędy, powielane w każdej edycji i pakowane w nową szatę graficzną...Kufir pisze:Dlatego moim zdaniem te 4 zadania powinno się losować dopiero po odwiedzeniu Czarownika.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Jest zasadnicza różnica. Bo mieć do wykonania zadania od początku gry i wykonywać je zupełnie nieświadomie to zupełnie inna bajka niż wyprawa do środkowej krainy aby zdobyć zadania i je wykonać już świadomie.Nie ma różnicy. I tak zrobisz je w 20 min
Wydłuża to zdobycie Talismana i utrudnia. Przetestuj a przyznasz mi racje.
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
Nadal się nie zgodzę. Idziesz do gospody, rzucasz 6 i jesteś w Środkowej Krainie. To nie jest żadna wielka filozofia. Jedyne co potrzeba to odrobinę zdyscyplinowania by odbębnić tą cholerną pańszczyznę i cieszyć się Talizmanem. Przy obecnym poziomie trudności, nadal wypełnienie wszystkich zadań zajmie max 30 min. Wiadomo, mówimy tu o "oryginalnych" zdaniach, Twoje są deko trudniejsze i gra z nimi jest nieco ciekawsza.
Mimo wszystko, podczas lat gry w Magię, zawsze uważałem że zdobycie Talizmanu powinno być nie lada wyzwaniem, niezbędnym etapem ku wygraniu gry. W formie obecnej (w poprzedniej edycji z resztą też) jest to piard, nie wymaga żadnego wysiłku.
Cała ta dyskusja to nieco offtop, ale dokończę myśl. Otóż, w moich grach wszystkie Talizmany są wyciągane ze stosu Przygód. Zdobyć je można tylko i wyłącznie w Jaskini Czarownika. Liczba Talizmanów w grze jest więc zależna od ilości graczy. Na każdego przypada 1 i jak ktoś spuści komuś lanie i odbierze mu Talizman, gracz ma poważny problem...
Mimo wszystko, podczas lat gry w Magię, zawsze uważałem że zdobycie Talizmanu powinno być nie lada wyzwaniem, niezbędnym etapem ku wygraniu gry. W formie obecnej (w poprzedniej edycji z resztą też) jest to piard, nie wymaga żadnego wysiłku.
Cała ta dyskusja to nieco offtop, ale dokończę myśl. Otóż, w moich grach wszystkie Talizmany są wyciągane ze stosu Przygód. Zdobyć je można tylko i wyłącznie w Jaskini Czarownika. Liczba Talizmanów w grze jest więc zależna od ilości graczy. Na każdego przypada 1 i jak ktoś spuści komuś lanie i odbierze mu Talizman, gracz ma poważny problem...
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
Trzeba sobie szczerze powiedzieć - Zadania Czarownika to istna PORAŻKA.
Psują tylko klimat, bo nie mają jakiegokolwiek sensu, treścią przypominają najstarsze gry komputerowe, gdzie absurdalność była na porządku dziennym.
Widziałem Kufir twoje zadania i te nowe pomysły były naprawdę ciekawe, natomiast poprawiać nie ma czego, bo co to za wyprawa do krainy magii, gdzie stajesz przed potężnym Czarownikiem, który ma ci wskazać drogę poprzez Równiny Grozy i inne niebezpieczeństwa, abyś mógł wejść do Doliny Ognia i sięgnąć po władzę absolutną, a on każe ci... przynieść zbroję :roll:
Albo dostarczyć dwóch Przyjaciół - zajeżdża to handlem żywym towarem (a jeszcze można mu muła wcisnąć!).
Dobre, ciekawe i klimatyczne zadania JUŻ SĄ, zrobił je JC Hendee - chwała mu za to - a oto przykładowe:
BEZŚMIERTNY PIERŚCIEŃ
..został skradziony przez złodzieja i zakopany na Cmentarzu. Udaj się tam i rzuć kością, by określić liczbę szkieletowych strażników (Siła 2), walcz ze wszystkimi na raz. Wygraj, a karta ta stanie się Pierścieniem (Magicznym Przedmiotem). Kto go dostarczy do Czarownika zdobędzie nagrodę.
Jeśli założysz pierścień, nie tracisz Życia w Walce lub rzucając na Siłę, ale nie wolno ci się leczyć. Tylko Czarownik lub Czarodziejka mogą go zdjąć.
Nagroda: Talizman lub zyskujesz 3 Życia.
Czyż to nie jest zajebiste Zadanie?
Psują tylko klimat, bo nie mają jakiegokolwiek sensu, treścią przypominają najstarsze gry komputerowe, gdzie absurdalność była na porządku dziennym.
Widziałem Kufir twoje zadania i te nowe pomysły były naprawdę ciekawe, natomiast poprawiać nie ma czego, bo co to za wyprawa do krainy magii, gdzie stajesz przed potężnym Czarownikiem, który ma ci wskazać drogę poprzez Równiny Grozy i inne niebezpieczeństwa, abyś mógł wejść do Doliny Ognia i sięgnąć po władzę absolutną, a on każe ci... przynieść zbroję :roll:
Albo dostarczyć dwóch Przyjaciół - zajeżdża to handlem żywym towarem (a jeszcze można mu muła wcisnąć!).
Dobre, ciekawe i klimatyczne zadania JUŻ SĄ, zrobił je JC Hendee - chwała mu za to - a oto przykładowe:
BEZŚMIERTNY PIERŚCIEŃ
..został skradziony przez złodzieja i zakopany na Cmentarzu. Udaj się tam i rzuć kością, by określić liczbę szkieletowych strażników (Siła 2), walcz ze wszystkimi na raz. Wygraj, a karta ta stanie się Pierścieniem (Magicznym Przedmiotem). Kto go dostarczy do Czarownika zdobędzie nagrodę.
Jeśli założysz pierścień, nie tracisz Życia w Walce lub rzucając na Siłę, ale nie wolno ci się leczyć. Tylko Czarownik lub Czarodziejka mogą go zdjąć.
Nagroda: Talizman lub zyskujesz 3 Życia.
Czyż to nie jest zajebiste Zadanie?
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Kod: Zaznacz cały
Widziałem Kufir twoje zadania i te nowe pomysły były naprawdę ciekawe, natomiast poprawiać nie ma czego, bo co to za wyprawa do krainy magii, gdzie stajesz przed potężnym Czarownikiem, który ma ci wskazać drogę poprzez Równiny Grozy i inne niebezpieczeństwa, abyś mógł wejść do Doliny Ognia i sięgnąć po władzę absolutną, a on każe ci... przynieść zbroję :roll:
Albo dostarczyć dwóch Przyjaciół - zajeżdża to handlem żywym towarem (a jeszcze można mu muła wcisnąć!).
Poprawki powinny być bo w grze wyszło kilka nieścisłości oraz brak zbalansowania kilku kart.
Już je poprawiłem i niebawem udostępnie.
Napisz na forum te klimatyczne zadania, to zaprezentowane jest bardzo ciekawe.
Jeśli masz więcej napisz, wrzucimy z zachowaniem autora do szablonów aby można było z nimi fajnie grać.
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
Jedno napisałem. No ale może przetłumaczę drugie, padło na:
MAGICZNE ZADANIE
..zostaje zadeklarowane przez Czarownika. Połóż tę Kartę na Jaskini Czarownika i przetasuj talię Zaklęć. Dobierz Zaklęcie i pokaż go wszystkim. Teraz dobierz jeszcze 4, przetasuj całą 5 i połóż na górze talii. Pierwszy który przyniesie ukazany "zwój" (Magiczny Przedmiot) do Czarownika, zyskuje nagrodę.
Każdy kto rzuci, sprzeda lub wymieni to Zaklęcie, traci całe złoto.
Nagroda: Talizman lub dowolne Zaklęcie, poza odrzuconymi (potem przetasuj talię).
MAGICZNE ZADANIE
..zostaje zadeklarowane przez Czarownika. Połóż tę Kartę na Jaskini Czarownika i przetasuj talię Zaklęć. Dobierz Zaklęcie i pokaż go wszystkim. Teraz dobierz jeszcze 4, przetasuj całą 5 i połóż na górze talii. Pierwszy który przyniesie ukazany "zwój" (Magiczny Przedmiot) do Czarownika, zyskuje nagrodę.
Każdy kto rzuci, sprzeda lub wymieni to Zaklęcie, traci całe złoto.
Nagroda: Talizman lub dowolne Zaklęcie, poza odrzuconymi (potem przetasuj talię).
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć: