Arcymag i Pożyczka
- Polakowski
-
- Posty: 63
- Rejestracja: sobota 25 kwie 2009, 20:57
- Lokalizacja: Kosmicza Forteca
- Płeć:
- Wiek: 33
Arcymag i Pożyczka
Zdolność Arcymaga mówi, że nie może zostać zamieniony w Ropuchę, czyli może wziąć pożyczkę (pożyczki) i wyjść sobie poprostu z miasta ?
Close your eyes and see the sky is fallin'...
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23520
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 745
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
-
-
- Posty: 47
- Rejestracja: niedziela 01 kwie 2012, 01:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
Ozywiście, Arcymag może wziąsć pożyczkę, nie musząc ją oddawać do końca gry. I w ropuchę nie będzie zamieniony. Lecz będzie wtedy dożywotnio ścigany listem gończym co spowoduje ingerencję straży w mieście. Jako iż nie może zostać ukarany przez zamianę w ropuchę, to i listu gończego nie będzie mógł sie pozbyć.
Balans w grze.
Balans w grze.
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
Po to wprowadza się poprawki do gry co by pewne wariacje wyeliminować. :mrgreen: patrz Projekty czy poprawki w dziale MiM 1.5. Zawsze przed grą też można ustalić takie kwestie co by później nie było jazdy.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
-
-
- Posty: 47
- Rejestracja: niedziela 01 kwie 2012, 01:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
Damn w ferworze porządków niechcący skasowałem post Witora: - SeSim
1. Jakim sposobem z Arcymaga można powrócić do żołnierza?
(z etatu Arcymaga nie można zrezygnować, gdy Arcymag ginie, giniemy również My)
2. Jeśli ktoś gra, że można się z Arcymaga zmienić ponownie w poprzednią postać to zostanie ona zamieniona w ropuchę od razu po przekroczeniu bram miasta (lub przez przystań).
Postaciami którymi się stajemy, stajemy się po to by mieć ich unikalne zdolności. Absolutnie NIE ZACHOWUJEMY zdolności poprzedniego poszukiwacza gdyż jest to niezbalansowane. Każdy stawał by się szeryfem, czempionem itp.
Dodatkowych poszukiwaczy, takich jak Mistrz Złodzieji możemy stracić wracając do poprzedniej (nie w wyniku śmierci), Arcymaga to niedotyczy.
Odpowiem pytaniem na pytanie:Wiktor pisze: Pytanie w temacie:
Gracz gra jakąkolwiek postacią, np. Żołnierzem i zostaje Arcymagiem.
Gracz podejmuje decyzję o wzięciu Pożyczki, opuszcza miasto i zakładamy, że śmiga po planszach.
Co się stanie z powziętą Pożyczką gdy z Arycmaga powróci do Żołnierza ?
1. Jakim sposobem z Arcymaga można powrócić do żołnierza?
(z etatu Arcymaga nie można zrezygnować, gdy Arcymag ginie, giniemy również My)
2. Jeśli ktoś gra, że można się z Arcymaga zmienić ponownie w poprzednią postać to zostanie ona zamieniona w ropuchę od razu po przekroczeniu bram miasta (lub przez przystań).
Postaciami którymi się stajemy, stajemy się po to by mieć ich unikalne zdolności. Absolutnie NIE ZACHOWUJEMY zdolności poprzedniego poszukiwacza gdyż jest to niezbalansowane. Każdy stawał by się szeryfem, czempionem itp.
Dodatkowych poszukiwaczy, takich jak Mistrz Złodzieji możemy stracić wracając do poprzedniej (nie w wyniku śmierci), Arcymaga to niedotyczy.
Ostatnio zmieniony czwartek 05 kwie 2012, 11:43 przez dms~, łącznie zmieniany 2 razy.
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
Można wiedzieć skąd wnioskujesz to? Tylko proszę nie odpowiadaj że na logikę, tę umiejętność ma większość graczy, a rozmawiamy o spisanych zasadach. W Magicznym Mieczu udowodniłem coś odwrotnego, choć ma on lekko różne zasady od MiMa i niewykluczone że w MiMie tak jest jak piszesz.dms~ pisze:Postaciami którymi się stajemy, stajemy się po to by mieć ich unikalne zdolności. Absolutnie NIE ZACHOWUJEMY zdolności poprzedniego poszukiwacza gdyż jest to niezbalansowane. Każdy stawał by się szeryfem, czempionem itp.
EDIT:
Odpowiedź dms~ na pytanie Miśka można znaleźć tu:
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?p=92433#92433
Ostatnio zmieniony czwartek 05 kwie 2012, 11:40 przez Misiek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Co dzieje się z pożyczką po powrocie do postaci podstawowej?
Gracz gra jakąkolwiek postacią, np. Żołnierzem i zostaje postacią "ulepszoną", np. Szeryfem lub Arcymagiem.
Gracz podejmuje decyzję o wzięciu Pożyczki.
Potem gracz przestaje być np. Szeryfem lub Arcymagiem. Nieistotne w jaki sposób - bądź to na skutek własnych decyzji bądź to przez pozbawienie w wyniku działań innych graczy.
Co się stanie z powziętą Pożyczką - w sensie zaciągniętym zobowiązaniem - gdy poszukiwacz gracza powróci z postaci "ulepszonej" do podstawowej np. z Szeryfa na powrót stanie się Żołnierzem ?
W pewnym uproszczeniu - czy Pożyczę zaciąga gracz czy poszukiwacz
Gracz podejmuje decyzję o wzięciu Pożyczki.
Potem gracz przestaje być np. Szeryfem lub Arcymagiem. Nieistotne w jaki sposób - bądź to na skutek własnych decyzji bądź to przez pozbawienie w wyniku działań innych graczy.
Co się stanie z powziętą Pożyczką - w sensie zaciągniętym zobowiązaniem - gdy poszukiwacz gracza powróci z postaci "ulepszonej" do podstawowej np. z Szeryfa na powrót stanie się Żołnierzem ?
W pewnym uproszczeniu - czy Pożyczę zaciąga gracz czy poszukiwacz
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
-
-
- Posty: 47
- Rejestracja: niedziela 01 kwie 2012, 01:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
Tłumaczę, gdy bierzesz postać dodatkową, zachowujesz wszystko (moc, siłę, wytrzymałość, przyjaciół itd (mają tutaj na myśli czary i przedmioty)) ale nigdzie nie jest napisane, że zachowujesz zdolności. Oczywiście nie zachowujemy ich ponieważ było by to bez sensu.
Z postaci Arcymaga nie można zrezygnować, pisałem już o tym więc kwestia "powrotu do poprzedniej postaci" jest nieistotna. To rozmowa bez sensu. Ale jeśli chcecie Moje zdanie, to gracz taki zostanie zamieniony w ropuchę automatycznie po wejściu na teren miasta (niezależnie z której strony).
A co do wypowiedzi kolegi:
Każdy brał by Jasnowidza, zamieniał się w Arcymaga i mamy mieszankę wybuchową, LECZ bezsensowną gdyż zdolności kolidują. A tutaj kilka przykładów paradoksów:
1. Cyborg zamieniający się w Czempiona, zdolność o Księcia i Księżniczkę.
2. Minotaur zamieniający się w Arcymaga, nie może posiadać żadnej zbroi łącznie z hełmem. Czym ma się bronić?
3. Kuglarz zamieniający się w Arcymaga + czar zawładnięcie, mesmeryzm, lub przeistoczenie, lub teleportacja lub dotyk śmierci.
4. Minotaur zamieniający się w szeryfa, jak wiemy Minotaur jest nielegalny w mieście, to samo tyczy się cyborga. Jak postąpić?
5. Ninja zamieniający się w dowolną postać może posiadać przyjaciół? Nie za silny Upgrade trochę? oO
Mogę napisać tych paradoksów 100, dlatego nigdzie w zasadach nie jest napisane że zachowuje się zdolności, było by to bez sensu, grając każdą postacią od razu stawał bym się Mistrzem Złodzieji albo Arcymagiem. I w tym przypadku rozgrywka traci sens...
Z postaci Arcymaga nie można zrezygnować, pisałem już o tym więc kwestia "powrotu do poprzedniej postaci" jest nieistotna. To rozmowa bez sensu. Ale jeśli chcecie Moje zdanie, to gracz taki zostanie zamieniony w ropuchę automatycznie po wejściu na teren miasta (niezależnie z której strony).
A co do wypowiedzi kolegi:
Dodatkowe postacie są dobrowolne, nikt nie każe Ci się nimi stać i nie zmusi Cię do tego.Pierwsza Specjalna Zdolność chyba każdego Mistrza to "Zachowujesz Moc, Siłę... (...) itd. Poszukiwacza, którym byłeś poprzednio". Jak dla mnie zdolności też, bo stanie się Mistrzem, to po prostu swego rodzaju upgrade, awans. Jeśli nie napisano inaczej, to stajemy się lepsi niż byliśmy, a nie gorsi. Leśny Duszek zmieniony w Mistrza Złodziei sporo traci.
Każdy brał by Jasnowidza, zamieniał się w Arcymaga i mamy mieszankę wybuchową, LECZ bezsensowną gdyż zdolności kolidują. A tutaj kilka przykładów paradoksów:
1. Cyborg zamieniający się w Czempiona, zdolność o Księcia i Księżniczkę.
2. Minotaur zamieniający się w Arcymaga, nie może posiadać żadnej zbroi łącznie z hełmem. Czym ma się bronić?
3. Kuglarz zamieniający się w Arcymaga + czar zawładnięcie, mesmeryzm, lub przeistoczenie, lub teleportacja lub dotyk śmierci.
4. Minotaur zamieniający się w szeryfa, jak wiemy Minotaur jest nielegalny w mieście, to samo tyczy się cyborga. Jak postąpić?
5. Ninja zamieniający się w dowolną postać może posiadać przyjaciół? Nie za silny Upgrade trochę? oO
Mogę napisać tych paradoksów 100, dlatego nigdzie w zasadach nie jest napisane że zachowuje się zdolności, było by to bez sensu, grając każdą postacią od razu stawał bym się Mistrzem Złodzieji albo Arcymagiem. I w tym przypadku rozgrywka traci sens...
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
Podawałem ci źródło lecz nie spojrzałeś nawet.dms~ pisze:Tłumaczę, gdy bierzesz postać dodatkową, zachowujesz wszystko (moc, siłę, wytrzymałość, przyjaciół itd (mają tutaj na myśli czary i przedmioty)) ale nigdzie nie jest napisane, że zachowujesz zdolności. Oczywiście nie zachowujemy ich ponieważ było by to bez sensu.
If a Character becomes one of the Special Characters does he keep his original Character's Special Abilities as well (it is not explicitly stated whether he does or not in the City rules)?
Answer: Yes
-
-
- Posty: 47
- Rejestracja: niedziela 01 kwie 2012, 01:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
Wpierw zejdź ns ziemię i uznaj że MiM to nie pierwsza i nie ostatnia gra z błędami, potem przypomnij sobie że jest on na licencji Games Workshop i poza napisem na pudełku świadczy to też o zgodności z oryginałem. Na ostatek przestań mącić, bo dla kilku poszukiwaczy z paradoksami zabierasz zasadę wszystkim.dms~ pisze:Piszesz teraz o angielskiej wersji. W polskiej wersji gry nigdzie na karcie żadnego dodatkowego poszukiwacza nie ma słów "i zdolności" więc jeśli nawet jest tak w 1 ed. oryginalnej to w polskiej tak się nie gra.
A Ja pisałem dlaczego tak się nie gra i wyjaśniłem parę paradoksów...
- Rogo
-
- Posty: 6194
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Skoro już mowa o tym co ma sens, a co nie - nie odpowiedziałeś mi na pytanie z innego tematu: co się dzieje, gdy zdobywasz profesję/mistrza/postać dodatkową (jak zwał, tak zwał) będąc Minotaurem? Tracisz zdolność zabraniającą używania hełmu czyli:dms~ pisze:nigdzie nie jest napisane, że zachowujesz zdolności. Oczywiście nie zachowujemy ich ponieważ było by to bez sensu.
a) rogi odpadają
b) przekształcasz się zmieniając też rasę i nagle stajesz się człowiekiem (w końcu to magiczny świat i zostanie okrzykniętym Mistrzem Złodziei sprawia, że odpada futerko, rogi zanikają, zyskujesz ludzką sylwetkę itp.)
c) hehe, z tą logiką to tylko żartowałem xD
d) tak naprawdę to jest inna postać, która zabija poprzednią przywłaszczając sobie jej przedmioty, przyjaciół, złoto i ma tyle samo punktów wytrzymałości oraz siły i mocy (+ bonus z profesji) - co za zbieg okoliczności!
e) inne... (napisz co i jak)
Bierzemy, że tak powiem, część wspólną kolidujących zdolności i:dms~ pisze:A tutaj kilka przykładów paradoksów:
1. Cyborg zamieniający się w Czempiona, zdolność o Księcia i Księżniczkę.
2. Minotaur zamieniający się w Arcymaga, nie może posiadać żadnej zbroi łącznie z hełmem. Czym ma się bronić?
3. Kuglarz zamieniający się w Arcymaga + czar zawładnięcie, mesmeryzm, lub przeistoczenie, lub teleportacja lub dotyk śmierci.
4. Minotaur zamieniający się w szeryfa, jak wiemy Minotaur jest nielegalny w mieście, to samo tyczy się cyborga. Jak postąpić?
5. Ninja zamieniający się w dowolną postać może posiadać przyjaciół? Nie za silny Upgrade trochę? oO
1) nadal nie może mieć księcia i księżniczki
2) nie będzie się bronił
3) no takiego to trzeba jak najszybciej zabić
4) tu akurat faktycznie jest zgrzyt i trzeba dorzucić jakąś zasadę:
4.a) jako szeryf staje się legalny, lub
4.b) nielegalny nie może zostać szeryfem
5) Skoro ninja nie może mieć przyjaciół, to jakiejkolwiek by nie miał profesji - nadal nie będzie mógł ich mieć.
To tyle. Czekam na odpowiedź dotyczącą Minotaura z profesją i co się dzieje z jego rogami.
Pozdrawiam
Ja nawet nie mam Talismana.
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 32
- Kontakt:
Wiadomo, że Jasnowidz+Arcymag to świetne połączenie, ale o to chyba chodzi w grze, by starać się być jak najlepszym. Wojownik+Arcymag to też zabójcze połączenie, bo mamy świetnego kolesia zarówno do walki wręcz, jak i do czarowania. Własnie moim zdaniem to jest ciekawe w grze, że z jednej strony można przy odrobinie szczęścia i taktyki bardzo wysoko awansować... ale z drugiej strony wszyscy inni zaczynają taką postać tępić. Tak jak Quad Damage w Quake'u Kto go ma, może owszem szybko zdobywać fragi, ale cały serwer rzuca się na niego
Jakby chcieć zrobić grę w 100% zbalansowaną, to byłaby nudna. Konieczne by się okazało wywalenie połowy Przedmiotów, Przyjaciół i Poszukiwaczy. Rozumiem z takimi zupełnymi przegięciami jak Jasnowidz i Legionista.
Jakby chcieć zrobić grę w 100% zbalansowaną, to byłaby nudna. Konieczne by się okazało wywalenie połowy Przedmiotów, Przyjaciół i Poszukiwaczy. Rozumiem z takimi zupełnymi przegięciami jak Jasnowidz i Legionista.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23520
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
-
-
- Posty: 47
- Rejestracja: niedziela 01 kwie 2012, 01:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
Dlatego staramy się ją zbalansować jak najlepiej. Jeśli ktoś gra, że zachowuje również zdolności a po śmierci wraca do poprzedniej postaci, proszę bardzo lecz jest to bezsens Moim zdaniem.Jakby chcieć zrobić grę w 100% zbalansowaną, to byłaby nudna. Konieczne by się okazało wywalenie połowy Przedmiotów, Przyjaciół i Poszukiwaczy. Rozumiem z takimi zupełnymi przegięciami jak Jasnowidz i Legionista.
Ja nie będę wymyślał teraz co się dzieje z jego rogami, może je Sobie przypiłowuje. Fakt jest taki, że owszem na 100% nie da się zbalansować gry, dlatego poszukiwacz przybierający postać mistrza przechodzi swoistego rodzaju "przeistoczenie" i staje się kimś innym. Dlatego zawsze graliśmy, że zdolności się nie zachowują. To świat Fantasy i takich rzeczy jak odpadnięcie rogów nie da się wytłumaczyć.Czekam na odpowiedź dotyczącą Minotaura z profesją i co się dzieje z jego rogami.
Tak samo, jeśli gralibyśmy z pełną logiką, to tylko człowiek posiadający skafander, mógł by znajdować się w kosmicznej otchłani? Dobre?
Jak mówiłem zapisałem z 50 stron kwestii dotyczących postaci, przedmiotów itp. mających na celu udoskonalić rozgrywkę, zawsze gramy w/g tych zasad.
Oto niektóre z nich dotyczące np. kosmicznej otchłani:
1. Kosmiczny Pirat, Astronauta, Kosmiczny Wojownik potrafią strzelać ze Swojej broni (patrz zdolność u komandosa - elf i centaur również).
2. Zabieramy u Astronauty zdolność nr. 3 (apropo wiru, gdyż jest beznadziejna ponieważ gramy z ograniczonymi punktami do 6/8).
3. Naukowiec potrafi zreperować Robota Bojowego, traci na to 2 tury.
4. Archeolog, potrafi zakopywać przedmioty na polach, równinach tak by inni je nie znaleźli, kartę takiego przedmiotu kładzie się pod plansze, która wystaje koszulką do dołu. W danym momencie możesz zakopać tylko 1 przedmiot na 1 polu, a łącznie 3 przedmioty.
5. Kosmiczny pirat nie poddaje się zmianie charakteru na dobry (dotyczy to również kilku innych postaci jak Nekromancer itp.
6. Karta otchłani, Obcy wirus. Nie można mu się wymknąć za pomocą kombinezonu, zdolności Astropaty "zjawa" itp. lecz nie musisz z nim walczyć (nie działa na Ciebie) jeśli masz skafander.
To tylko niektóre, jest ich o wiele więcej. Jeśli ktoś jest zainteresowany możemy na ten temat podyskutować.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23520
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Chciałoby Ci się zeskanować te zapisy?
Ponadto polecam Ci zapoznać się z tym: http://www.talismanisland.com/downloads.htm Poszukaj tego: "Unofficial "Expert" Rule Book for Talisman"
Ponadto polecam Ci zapoznać się z tym: http://www.talismanisland.com/downloads.htm Poszukaj tego: "Unofficial "Expert" Rule Book for Talisman"
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 47
- Rejestracja: niedziela 01 kwie 2012, 01:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Wg mnie pożyczka nie znika. Zasady co prawda nie omawiają tego konkretnego przypadku ale de fakto jak się staje Mistrzem to nie odrzucasz przecież karty swojego Poszukiwacza, cały czas go masz. Bardziej bym się zastanowił co się stanie w tym przypadku jak ktoś Cię palnie tym czarem (zapomniałem jak się nazywa) co to zmienia Ci PoszukiwaczaWiktor pisze:W pewnym uproszczeniu - czy Pożyczę zaciąga gracz czy poszukiwacz
Proszę skupić na temacie i nie straszyć nikogo jakimiś zeszytowymi ACTAmi
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 32
- Kontakt:
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 32
- Kontakt:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Właśnie ja sam nie mam zdania do końca na ten temat. Z jednej strony gracz-Poszukiwacz nie ginie ale z drugiej strony jest to zupełnie inna sytuacja niż zostanie Mistrzem. Tutaj de fakto jest zupełnie nowy Poszukiwacz, a nie stary Poszukiwacz z nową warstwą w postaci Mistrza
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
A ja zadam takie pytanie grałeś kiedyś dms~ w WH40k lub WFB? są to gry wymyślone także przez GW. Od pewnego czasu GW w podstawkach do tych gier dodaje spolszczoną książeczkę z zasadami gry, a także od pewnego czasu są tłumaczone ArmyBooki oraz Kodeksy także na polski - to są knigi zawierające opisy poszczególnych Armii itd - istotne dla ciebie jest:
Polskie wydania posiadają niejednokrotnie błędy i dla graczy wyznacznikiem poprawności są angielskie wydania.
Z tego względu mam prośbę zapoznaj się z Angielską wersją MiM.
Dalej jak mam brać cię na poważnie, jeśli grając tak długo nie masz pojęcia o bardzo istotnych kwestiach związanych z MiM nie wspominając o dodatku Mistrzowie?? oj nie ładnie nie ładnie [-X
Zapodaj te cuda co zapisałeś w zeszycie bo to co piszesz staje się powoli niestrawnym daniem.
Polskie wydania posiadają niejednokrotnie błędy i dla graczy wyznacznikiem poprawności są angielskie wydania.
Z tego względu mam prośbę zapoznaj się z Angielską wersją MiM.
Dalej jak mam brać cię na poważnie, jeśli grając tak długo nie masz pojęcia o bardzo istotnych kwestiach związanych z MiM nie wspominając o dodatku Mistrzowie?? oj nie ładnie nie ładnie [-X
Zapodaj te cuda co zapisałeś w zeszycie bo to co piszesz staje się powoli niestrawnym daniem.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski