Well, o ile dla mnie niewytłumaczalnym się wydaje, by jeszcze przyspieszać rozgrywkę, w końcu gram w MiMa, by móc się spotkać z kolegami, pośmiać, ewentualnie pogadać na żywo, nie poprzez GG, więc mi by zależało bardziej na wydłużeniu, niźli skróceniu, to uważam, że ten ostatni punkt
rozważam też pomysł z automatycznym podnoszeniem poziomu wszystkich graczy co 10 tur wygrany parametr raczej nie ma sensu. Równie dobrze możesz grać, że na Równinie Grozy znajduje się Talizman, ale strzeże go powiedzmy jakiś Wróg o Sile i/lub Mocy 10. Gracze nie będą musieli szukać Talizmanu (którego i tak względnie łatwo zdobyć), tylko skoncentrują się na tym, by ten jeden zabrać. Poza tem, możesz np. zmienić zasadę Kopalni oraz Krypty, że rzuca się tam dwiema kośćmi. To bardzo znacząco przyspieszy rozgrywkę. Aczkolwiek podstawowym pytaniem jest to, jak bardzo chcesz ją przyspieszyć? Znaczy, by wygrać grę w półtorej godziny, czy ile?
[ Dodano: Pon Lut 09, 2009 1:25 pm ]
Leviathan pisze:Obawiam się, że nie rozumiem punktu nr 1 i 2...
W pierwszym chodzi o to, że nie potrzebujemy 7 punktów pokonanych Wrogów, tylko 5. W drugim punkcie chodzi o to, że np. taki Strażnik także daje nap "punkty pokonanych wrogów". Sam keyword "Experience" pochodzi z Talisman 3rd Ed. i miał mniej lub bardziej takie same znaczenie, jak my zachowujemy karty pokonanych Wrogów. Różniło się tylko tym, że tam dostawaliśmy żetony oznaczające nasze Doświadczenie oraz tym, że wybieraliśmy, cyz otrzymujemy punkt Siły, Mocy, Wytrzymałości czy 1 MZ, za każdym razem, jak wydaliśmy 7 punktów Doświadczenia.