Strona 4 z 4

: poniedziałek 14 lut 2011, 16:08
autor: 7Tristan
Kaktus+ pisze:
SeSim pisze:Nie wiem. Instrukcja nie precyzuje. Możesz przyjąć, że możesz go odkupić, skoro Stajnia oferuje teoretycznie fuchę sprzedaży :D
Sprzęt pozostaje tam gdzie był, czyli w stajni. Pierwszy kto tam wkroczy, zabiera muła i stuff. Taka jest moja interpretacja, gdyż jeżeli poszukiwacz ginie, zostawia przedmioty tam gdzie to nastąpiło. Poza tym, będzie to analogiczna sytuacja do tego, gdy poszukiwacz pozostawia niechciane przedmioty na jakimś obszarze. Wkraczamy i bierzemy całość.
Ale Twoja interpretacja kłóci się z przytoczonym fragmentem instrukcji: "jeżeli poszukiwacz ginie, zostawia przedmioty tam gdzie to nastąpiło". A nie "tam gdzie były w chwili śmierci". Ja skłaniałbym się do odkupywania mułów. Biorąc pod uwagę, że stajnia oferuje sprzedaż np. konia i wozu, czy rumaka, których nie ma w kartach ekwipunku jedyna szansa na to ,żeby można było je kupić, to gdy ktoś zostawi i zginie. Być może taki był zamysł tego odkupywania? Spekulacja.

Ewentualnie w stajni można zostawić tylko muła, konia itd. Czyli nie można zostawić razem z nimi przedmiotów, a jeżeli po zostawieniu zwierzątka masz za dużo przedmiotów, to musisz je zostawić na polu stajni i ktoś może je po prostu zabrać.

: poniedziałek 14 lut 2011, 22:37
autor: Kaktus+
7Tristan pisze:Ewentualnie w stajni można zostawić tylko muła, konia itd. Czyli nie można zostawić razem z nimi przedmiotów, a jeżeli po zostawieniu zwierzątka masz za dużo przedmiotów, to musisz je zostawić na polu stajni i ktoś może je po prostu zabrać.
To jest całkowicie bezsensowny pomysł. Po to on jest by tachać sprzęt, nie tylko dobrze wyglądać i owies szamać

: wtorek 15 lut 2011, 10:48
autor: Gieferg
Ja skłaniałbym się do odkupywania mułów. Biorąc pod uwagę, że stajnia oferuje sprzedaż np. konia i wozu, czy rumaka, których nie ma w kartach ekwipunku jedyna szansa na to ,żeby można było je kupić, to gdy ktoś zostawi i zginie. Być może taki był zamysł tego odkupywania?
Tak właśnie gramy.