: sobota 11 lut 2006, 19:43
No có¿, z tego wynika, ¿e mamy zupe³nie odmienne podej¶cia do problemu. Czas poka¿e, które lepsze ![slightly smiling face :)](./images/smilies/emojione/1f642.svg)
Ogólnopolskie forum miłośników gier planszowych i ich twórczości fanowskiej
https://forum.magiaimiecz.eu/
Pisz±c w jakim¶ "prawdziwym" jêzyku programowania masz zdecydowanie wiêksze mo¿liwo¶ci. ActionScript jest nieporównywalnie ubo¿szy takiego na przyk³ad Visual C++. Wystarczy porównaæ prawdziwe gry do licznych gierek Flashowych. Trzeba byæ nie lada ekspertem od Flasha, ¿eby zrobiæ dobr±, du¿± grê w nim. Jedynym plusem Flasha jest wiêksza przeno¶no¶æ (a w zasadzie "przegl±darkowo¶æ"). Wszystko inne jest przeciwko Flashowi. Chocia¿by to, ¿e ¿eby pograæ w tak± bardziej skomplikowan± gierkê we Flashu musisz mieæ Internet.Interesuje mnie dlaczego odszedles od tego pomyslu i zainteresowales sie tworzeniem tej gry w C++
Powoli, ale zawsze do przoduChcialbym tez sie dowiedziec jak tam id± postepy w tworzeniu gry