Strona 4 z 4

: sobota 11 lut 2006, 19:43
autor: ghs
No có¿, z tego wynika, ¿e mamy zupe³nie odmienne podej¶cia do problemu. Czas poka¿e, które lepsze :)

: sobota 01 kwie 2006, 01:48
autor: jezykwaw
Witam, jestem nowy na tym forum i naturalnie jestem fanem MiM ale nie o tym chciałem. Mam pytanie do ciebie "ghs".Poszperalem i poczytalem na tym forum i wiem ze tworzysz aktualnie gre MiM na silniku Irrlicht. We wczesniejszych postach na poczatku przymierzales sie do stworzenie tej gry przy pomocy Macromedia Flash + sockety do gry sieciowej.Interesuje mnie dlaczego odszedles od tego pomyslu i zainteresowales sie tworzeniem tej gry w C++ ???

Z gory dziekuje za odpowiedz.

P.S Chcialbym tez sie dowiedziec jak tam idą postepy w tworzeniu gry, wszyscy jesteśmy ciekawi , może masz jakąś dla nas niespodzianke w postaci screenow, filmiku , cokolowiek :D.

Pozdrowionka

: sobota 01 kwie 2006, 12:25
autor: ghs
Interesuje mnie dlaczego odszedles od tego pomyslu i zainteresowales sie tworzeniem tej gry w C++
Pisz±c w jakim¶ "prawdziwym" jêzyku programowania masz zdecydowanie wiêksze mo¿liwo¶ci. ActionScript jest nieporównywalnie ubo¿szy takiego na przyk³ad Visual C++. Wystarczy porównaæ prawdziwe gry do licznych gierek Flashowych. Trzeba byæ nie lada ekspertem od Flasha, ¿eby zrobiæ dobr±, du¿± grê w nim. Jedynym plusem Flasha jest wiêksza przeno¶no¶æ (a w zasadzie "przegl±darkowo¶æ"). Wszystko inne jest przeciwko Flashowi. Chocia¿by to, ¿e ¿eby pograæ w tak± bardziej skomplikowan± gierkê we Flashu musisz mieæ Internet.
Chcialbym tez sie dowiedziec jak tam id± postepy w tworzeniu gry
Powoli, ale zawsze do przodu ;) Robiê to w wolnych chwilach, których nie mam zbyt wiele, wiêc siê to wlecze, ale ci±gle posuwa siê naprzód.