Strona 19 z 20

: poniedziałek 20 lut 2012, 01:07
autor: the MackaN
Losy gry są ważone. To jest istna war zone.

: czwartek 01 mar 2012, 10:27
autor: Valdi
the MackaN, Jakoś ludzie mogą Ci pomóc? oczywiście oprócz sprzedaży wolnego czasu.

: czwartek 01 mar 2012, 22:56
autor: Misiek
Może cokolwiek masz by dało się zagrać i podyskutować o mechanice na zlocie?

: czwartek 01 mar 2012, 23:03
autor: Artownik
Jak to.... to nie gramy w to na zjeździe?



Nie ma to jak mały wjazd na ambicję :mrgreen:

: sobota 03 mar 2012, 22:12
autor: Misiek
Ja mam taki pomysł. Nie ma pełnej planszy, kart itp i możemy je zrobić na zjeździe. W środku nocy, po słusznej ilości piw, siądziemy nad szkieletem co jest i zamiast grać, będziemy tworzyć udając granie. Każdy w swojej turze będzie musiał dopełnić jakiś kawałek gry na który trafi a jest nieukończony, następny gdy tam trafi będzie mógł wnieść poprawki. Skombinuje się długopisy i flamastry i zmontujemy takiego monstrum frankensztajna ze zlepków pomysłów, które potem na forum będzie można szlifować.

: niedziela 04 mar 2012, 10:42
autor: SeSim
Przydałby się do tego laptop, żeby od razu digitalizowac. I tak to trzeba będzie później przeklepać do kompa.

: czwartek 31 paź 2013, 13:56
autor: Valdi
the MackaN jakiś progres?? :D

Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza

: wtorek 03 maja 2016, 19:44
autor: armisch
od jakiegoś czasu obserwuje ten watek .. co z gra?... sam stworzyłem coś podobnego.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza

: wtorek 03 maja 2016, 19:57
autor: stave
Patrząc po ostatnim poście valdiego umarło jak na razie

Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza

: wtorek 03 maja 2016, 20:12
autor: armisch
szanse na reaktywacje?

Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza

: środa 04 maja 2016, 00:40
autor: Valdi
żadne chyba że sam pociągniesz ten temat.

Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza

: środa 04 maja 2016, 06:01
autor: Rogo
Nie ukrywam, że niedawno wrócił do mnie ten pomysł, aczkolwiek to co zaproponowałeś na tych kartach nie bardzo przypomina MiM a ja bym chciał stworzyć grę na mechanice opartej na MiM właśnie. Niestety trochę brak mi zapału i pomysłów jak rozwiązać niektóre sprawy :P

Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza

: środa 04 maja 2016, 11:03
autor: Krzysiek
Rogo pisze:Nie ukrywam, że niedawno wrócił do mnie ten pomysł, aczkolwiek to co zaproponowałeś na tych kartach nie bardzo przypomina MiM a ja bym chciał stworzyć grę na mechanice opartej na MiM właśnie. Niestety trochę brak mi zapału i pomysłów jak rozwiązać niektóre sprawy :P
Z zapałem chyba nie pomogę, ale mógłbym się pewnie podzielić pomysłami bo ostatnio chodzi mi ich po głowie sporo.
Jakby co, to pisz z jaką kwestią masz dylemat.

Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza

: środa 04 maja 2016, 11:52
autor: armisch
to akurat nie problem odzwierciedlić zasady mim . pytanie fallout czy jakiekolwiek postapo ?

Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza

: środa 04 maja 2016, 12:28
autor: Krzysiek
armisch pisze:pytanie fallout czy jakiekolwiek postapo ?
Ja głosowałbym na postapo inspirujące się m.in. Falloutem, zamiast na "adaptację" Fallouta.

Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza

: środa 04 maja 2016, 12:46
autor: Rogo
Jakiekolwiek postapo to zbyt ogólne pojęcie. Myślę, że albo Fallout, albo klasyczne postapo z maskami p-gaz i kałachami ;) zawsze można pójść w obie strony i zrobić dwa bliźniacze projekty. Ale raczej preferuję uniwersum Fallouta, z tym, że nie jakaś konkretna część.

Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza

: środa 04 maja 2016, 12:53
autor: armisch
Raczej szans na materiały dotychczas zrobione nie ma. Więc od początku. Podstawa to walka wręcz a walka strzelecka. Jak to widzicie

Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza

: środa 04 maja 2016, 13:27
autor: Mały Nemo
A ja osobiście lubię postapo w wykonaniu Neuroshimy, choć Fallout też ujdzie.

Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza

: środa 04 maja 2016, 13:43
autor: Krzysiek
armisch pisze:Raczej szans na materiały dotychczas zrobione nie ma. Więc od początku. Podstawa to walka wręcz a walka strzelecka. Jak to widzicie
Zamiana parametru "Moc" np. na "Spryt".
Zamiana "walki psychicznej" na "walkę dystansową" (Jeśli jesteś sprytny, i masz strzelbę, to możesz próbować kogoś ustrzelić zamiast wdawać się w bezpośrednie starcie. Jeśli jest sprytniejszy to się przed tym ustrzeże i da Ci po łbie.)

W sumie to oparłbym to po prostu na Relicu : )

Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza

: środa 04 maja 2016, 13:55
autor: Mały Nemo
BTW, wspomnę, iż temat Armischa znajduje się tutaj: http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?f=22&t=7203 Proszę kontynuować dyskusję w tamtym temacie.

Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza

: środa 04 maja 2016, 14:42
autor: Rogo
Nemo, ale my nie rozmawiamy o jego grze, tylko wymyślamy nową, która idealnie pasuje do nazwy tego tematu, więc proszę Cię, nie wyganiaj nas
Awatar uzytkownikaWiadomość od Nemo:
Trudno jest stwierdzić, czy rozmawiacie o nowej grze, o grze Mackana czy też o grze Armischa...

Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza

: środa 04 maja 2016, 17:08
autor: armisch
Mi bez różnicy gdzie. Pytanie co robimy z grą mackmana . No widzę że od nowa trzeba by wszystko zrobić.