Jasnowidza odporność, Zulusa przeganianie i Odbicie!
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
No niestety tak to już jest - sama Magia ma parę dziur ale dzięki Jaskini tych dziur się więcej pojawiło :mrgreen:
Dlatego czasem wszystko jest w rekach graczy :mrgreen:
Dlatego czasem wszystko jest w rekach graczy :mrgreen:
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
-
-
- Posty: 40
- Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 13:01
- Lokalizacja: KrakOw
- Płeć:
- Wiek: 42
A dlaczego na jasnowidza nie można rzucić czaru???? przeciez nie ma w jego umiejętnościach takiego zapisu...czary na niego nie działają ale rzucać można do woli według mnie.Rogo pisze:1. Nie można rzucać Czarów, które nie przyniosą efektów. Tak więc nie możesz odbić Czar do nikąd, a również nie możesz rzucić Czaru na Jasnowidza, tak więc moim skromnym zdaniem nie możesz w ogóle rzucić w takim przypadku Odbicia
2. W przypadku tury Zulusa - przegoniony Poszukiwacz nie ma teraz tury, a więc nie bada obszaru. W przypadku tury przeganianego - przegrał walkę, a więc jego tura się kończy (tu akurat nie wiem czy instrukcja o tym mówi, ale: a) analogicznie do przegranej walki z Wrogiem kiedy nie można odwiedzić nieznajomych, zabrać przedmiotów itd., b) analogicznie do nowej edycji TMiM, w której wyraźnie zaznaczono, że przegrana walka oznacza koniec tury).
3.Nie można.
Inną sprawą jest że zawsze gralismy tak: skoro nie dzialaja na niego zadne czary to te pomocnicze jak uzdrowienie/ocalenie/cios psioniczny czy teleportacja też i sam na siebie owszem moze je rzucic ale bez efektów...