Karty Nagród za zadania
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Karty Nagród za zadania
Sacred Pool wprowadza 24 karty Nagród za zadania. Oto one:
Chant of Wisdom
Zatrzymaj tę kartę, twoja startowa wartość Mocy zwiększa się o 1.
===
Ironskin Charm
Zatrzymaj tę kartę, twoja startowa wartość Życia zwiększa się o 1.
===
Good Luck Knot
Zatrzymaj tę kartę, twoja startowa wartość Losu zwiększa się o 1.
===
Might of Giants
Zatrzymaj tę kartę, twoja startowa wartość Siły zwiększa się o 1.
===
Moon Charm
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić po wykonaniu rzutu kością, aby zmienić wynik tego rzutu na "6".
===
Glass Guardians
Zatrzymaj tę kartę i połóż na niej 4 żetony Życia. Za każdym razem, gdy masz stracić Życie, możesz w zamian odrzucić 1 żeton Życia z tej karty. Odrzuć tę kartę, gdy nie ma już żadnych żetonów na niej.
===
Luck of the Dead
Zatrzymaj tę kartę i połóż na niej 4 żetony Losu. Za każdym razem, gdy masz stracić Los, możesz w zamian odrzucić 1 żeton Losu z tej karty. Odrzuć tę kartę, gdy nie ma już żadnych żetonów na niej.
===
Ancient Names
Zatrzymaj tę kartę, każdy duszek posiada 1 Zaklęcie (wylosuj 4 karty Zaklęć, obejrzyj je i połóż na tę kartę). Duszek rzuci swoje Zaklęcie zawsze wtedy, kiedy mu każesz (traktuj je jakbyś to ty je rzucał). Odrzuć tę kartę, gdy nie ma już żadnych Zaklęć na niej.
===
Weaver's Mark
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić w dowolnym momencie, aby odzyskać Los do jego początkowej wartości.
===
Self-Portrait
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić w dowolnym momencie, aby odzyskać Życie do jego początkowej wartości.
===
Book of Magic
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić w dowolnym momencie, aby otrzymać tyle Zaklęć, na ile pozwala ci twoja Moc.
===
Prolific Pockets
Zatrzymaj tę kartę, jeżeli na początku swojej tury nie posiadasz złota, otrzymujesz 1 sztukę złota.
===
Auspice
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić, po wylosowaniu karty Przygody, aby wylosować jeszcze jedną kartę Przygody i wybrać którą z nich chcesz badać, a którą odrzucić na stos kart odrzuconych.
===
Gift of the Wild
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić po wykonaniu rzutu kością, aby dodać 1, 2 lub 3 do wyniku rzutu kością.
===
A Favour Owed
Odrzuć natychmiast i losuj karty Przygód dotąd, aż nie wylosujesz karty Przyjaciela. Możesz wziąć tego Przyjaciela, następnie odrzuć resztę kart. Jeżeli nie chcesz wziąć tego Przyjaciela (lub nie możesz), nie otrzymujesz innej nagrody.
===
Dream Prize
Odrzuć natychmiast i losuj karty Przygód dotąd, aż nie wylosujesz karty Magicznego Przedmiotu. Możesz wziąć ten Magiczny Przedmiot, następnie odrzuć resztę kart. Jeżeli nie chcesz wziąć tego Magicznego Przedmiotu (lub nie możesz), nie otrzymujesz innej nagrody.
===
A Familiar Prize
Odrzuć natychmiast i weź dowolną kartę z talii Ekwipunku za darmo.
===
Pastoral Tune
Odrzuć natychmiast i weź dowolną kartę z talii Stajni za darmo.
===
The Magic Door
Odrzuć natychmiast i przenieś się na dowolny obszar w dowolnej Krainie (poza Wewnętrzną Krainą).
===
The Whispers
Odrzuć natychmiast i zmień Charakter dowolnego Poszukiwacza na wybrany przez ciebie Charakter.
===
Vast Wealth
Odrzuć natychmiast i otrzymaj 3 sztuki złota.
===
Lightning Trap
Odrzuć natychmiast i, zanim przyjdzie kolej następnego gracza, wykonaj trzy tury.
===
Rite of Passage
Odrzuć natychmiast i otrzymaj 1 punkt Życia, 1 punkt Losu, 1 sztukę złota oraz 1 Zaklęcie, jeśli pozwala ci na to twoja Moc.
===
Vengeance Hex
Odrzuć natychmiast, wybierz Poszukiwacza i rzuć 1 kością:
1) Zamieniasz się w ropuchę na 3 tury
2-6) Wybrany Poszukiwacz zamienia się w ropuchę na trzy tury.
Chant of Wisdom
Zatrzymaj tę kartę, twoja startowa wartość Mocy zwiększa się o 1.
===
Ironskin Charm
Zatrzymaj tę kartę, twoja startowa wartość Życia zwiększa się o 1.
===
Good Luck Knot
Zatrzymaj tę kartę, twoja startowa wartość Losu zwiększa się o 1.
===
Might of Giants
Zatrzymaj tę kartę, twoja startowa wartość Siły zwiększa się o 1.
===
Moon Charm
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić po wykonaniu rzutu kością, aby zmienić wynik tego rzutu na "6".
===
Glass Guardians
Zatrzymaj tę kartę i połóż na niej 4 żetony Życia. Za każdym razem, gdy masz stracić Życie, możesz w zamian odrzucić 1 żeton Życia z tej karty. Odrzuć tę kartę, gdy nie ma już żadnych żetonów na niej.
===
Luck of the Dead
Zatrzymaj tę kartę i połóż na niej 4 żetony Losu. Za każdym razem, gdy masz stracić Los, możesz w zamian odrzucić 1 żeton Losu z tej karty. Odrzuć tę kartę, gdy nie ma już żadnych żetonów na niej.
===
Ancient Names
Zatrzymaj tę kartę, każdy duszek posiada 1 Zaklęcie (wylosuj 4 karty Zaklęć, obejrzyj je i połóż na tę kartę). Duszek rzuci swoje Zaklęcie zawsze wtedy, kiedy mu każesz (traktuj je jakbyś to ty je rzucał). Odrzuć tę kartę, gdy nie ma już żadnych Zaklęć na niej.
===
Weaver's Mark
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić w dowolnym momencie, aby odzyskać Los do jego początkowej wartości.
===
Self-Portrait
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić w dowolnym momencie, aby odzyskać Życie do jego początkowej wartości.
===
Book of Magic
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić w dowolnym momencie, aby otrzymać tyle Zaklęć, na ile pozwala ci twoja Moc.
===
Prolific Pockets
Zatrzymaj tę kartę, jeżeli na początku swojej tury nie posiadasz złota, otrzymujesz 1 sztukę złota.
===
Auspice
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić, po wylosowaniu karty Przygody, aby wylosować jeszcze jedną kartę Przygody i wybrać którą z nich chcesz badać, a którą odrzucić na stos kart odrzuconych.
===
Gift of the Wild
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić po wykonaniu rzutu kością, aby dodać 1, 2 lub 3 do wyniku rzutu kością.
===
A Favour Owed
Odrzuć natychmiast i losuj karty Przygód dotąd, aż nie wylosujesz karty Przyjaciela. Możesz wziąć tego Przyjaciela, następnie odrzuć resztę kart. Jeżeli nie chcesz wziąć tego Przyjaciela (lub nie możesz), nie otrzymujesz innej nagrody.
===
Dream Prize
Odrzuć natychmiast i losuj karty Przygód dotąd, aż nie wylosujesz karty Magicznego Przedmiotu. Możesz wziąć ten Magiczny Przedmiot, następnie odrzuć resztę kart. Jeżeli nie chcesz wziąć tego Magicznego Przedmiotu (lub nie możesz), nie otrzymujesz innej nagrody.
===
A Familiar Prize
Odrzuć natychmiast i weź dowolną kartę z talii Ekwipunku za darmo.
===
Pastoral Tune
Odrzuć natychmiast i weź dowolną kartę z talii Stajni za darmo.
===
The Magic Door
Odrzuć natychmiast i przenieś się na dowolny obszar w dowolnej Krainie (poza Wewnętrzną Krainą).
===
The Whispers
Odrzuć natychmiast i zmień Charakter dowolnego Poszukiwacza na wybrany przez ciebie Charakter.
===
Vast Wealth
Odrzuć natychmiast i otrzymaj 3 sztuki złota.
===
Lightning Trap
Odrzuć natychmiast i, zanim przyjdzie kolej następnego gracza, wykonaj trzy tury.
===
Rite of Passage
Odrzuć natychmiast i otrzymaj 1 punkt Życia, 1 punkt Losu, 1 sztukę złota oraz 1 Zaklęcie, jeśli pozwala ci na to twoja Moc.
===
Vengeance Hex
Odrzuć natychmiast, wybierz Poszukiwacza i rzuć 1 kością:
1) Zamieniasz się w ropuchę na 3 tury
2-6) Wybrany Poszukiwacz zamienia się w ropuchę na trzy tury.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
- guciomir
-
- Posty: 376
- Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
- Lokalizacja: 3city
- Płeć:
karty super, bardzo dziękuję!
i od razu kilka pytań:
Ironskin Charm
Zatrzymaj tę kartę, twoja startowa wartość Życia zwiększa się o 1.
moje startowe życie = 4, aktualnie mam 2 punkty życia i dostaję tę nagrodę. Moje startowe życie to 5, ale czy moje aktualne życie to 2 czy 3?
Luck of the Dead
Zatrzymaj tę kartę i połóż na niej 4 żetony Losu. Za każdym razem, gdy masz stracić Los, możesz w zamian odrzucić 1 żeton Losu z tej karty. Odrzuć tę kartę, gdy nie ma już żadnych żetonów na niej.
czy zwykłe "używanie" losu to też forma tracenia?
i od razu kilka pytań:
Ironskin Charm
Zatrzymaj tę kartę, twoja startowa wartość Życia zwiększa się o 1.
moje startowe życie = 4, aktualnie mam 2 punkty życia i dostaję tę nagrodę. Moje startowe życie to 5, ale czy moje aktualne życie to 2 czy 3?
Luck of the Dead
Zatrzymaj tę kartę i połóż na niej 4 żetony Losu. Za każdym razem, gdy masz stracić Los, możesz w zamian odrzucić 1 żeton Losu z tej karty. Odrzuć tę kartę, gdy nie ma już żadnych żetonów na niej.
czy zwykłe "używanie" losu to też forma tracenia?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
2.guciomir pisze:Ironskin Charm
Zatrzymaj tę kartę, twoja startowa wartość Życia zwiększa się o 1.
moje startowe życie = 4, aktualnie mam 2 punkty życia i dostaję tę nagrodę. Moje startowe życie to 5, ale czy moje aktualne życie to 2 czy 3?
Owszem, jeżeli w jakikolwiek sposób masz stracić punkt Losu, możesz go odrzucić z tej karty.guciomir pisze:Luck of the Dead
Zatrzymaj tę kartę i połóż na niej 4 żetony Losu. Za każdym razem, gdy masz stracić Los, możesz w zamian odrzucić 1 żeton Losu z tej karty. Odrzuć tę kartę, gdy nie ma już żadnych żetonów na niej.
czy zwykłe "używanie" losu to też forma tracenia?
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- guciomir
-
- Posty: 376
- Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
- Lokalizacja: 3city
- Płeć:
Moon Charm
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić po wykonaniu rzutu kością, aby zmienić wynik tego rzutu na "6".
vs
Misfortune.
Rzut zamienia się na 1 i "can not be rerolled".
czy takie can't be rerolled może zostać skontrowane przez Moon Charm?
albo przez Gift of the Wild?
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić po wykonaniu rzutu kością, aby dodać 1, 2 lub 3 do wyniku rzutu kością.
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić po wykonaniu rzutu kością, aby zmienić wynik tego rzutu na "6".
vs
Misfortune.
Rzut zamienia się na 1 i "can not be rerolled".
czy takie can't be rerolled może zostać skontrowane przez Moon Charm?
albo przez Gift of the Wild?
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić po wykonaniu rzutu kością, aby dodać 1, 2 lub 3 do wyniku rzutu kością.
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Ja bym tutaj odniósł się do tłumaczenia dosłownego. "can't be rerolled" oznacza tylko tyle, że wyniku nie można przerzucić, czyli zmienić poprzez powtórny rzut kością. Nie ma natomiast zakazu jego modyfikacji za sprawą zamieniania, dodawania, odejmowania etc. Dlatego jak dla mnie wspomnianymi przez Ciebie kartami skontrować Misfortune można.
- guciomir
-
- Posty: 376
- Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
- Lokalizacja: 3city
- Płeć:
To dobrze, bo Misfortune jest przepotężne. Ehh już się nie mogę doczekać kiedy dodatek pojawi się w wersji PL.
Jak sądzicie, czy jest jeszcze miejsce na kolejne nagrody za zadania? czy na przykład w kolejnym karcianym dodatku dostaniemy zestaw nagród? Osobiście uważam, że możliwym jest taki właśnie zestaw nagród, powiedzmy 12, połączony z 12 nowymi zadaniami czarownika wysyłającymi Poszukiwaczy na dodatkowe plansze.
Jak sądzicie, czy jest jeszcze miejsce na kolejne nagrody za zadania? czy na przykład w kolejnym karcianym dodatku dostaniemy zestaw nagród? Osobiście uważam, że możliwym jest taki właśnie zestaw nagród, powiedzmy 12, połączony z 12 nowymi zadaniami czarownika wysyłającymi Poszukiwaczy na dodatkowe plansze.
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Powołam się na analogię do zadań Czarownika. W Żniwiarzu dostaliśmy ich 12 (co nie jest liczbą imponującą), Królowa Lodu dorzuciła kolejne 24 (czy coś koło tego), jako że na zadanich oparte zostało jedno z Alternatywnych Zakończeń. Istnieje więc teoretycznie możliwość, że FFG zdecyduje się na podobny myk względem Nagród za zadania w jednym z kolejnych dodatków, jednak cień na taką ewentualność kładzie wprowadzenie naraz aż 24 kart tego typu. Dlatego osobiście wielkich nadziei bym sobie na taką inicjatywę ze strony twórców nie robił.
Natomiast zadania wysyłające Poszukiwaczy na dodatkowe plansze tym bardziej wydają mi się nieprawdopodobne, że FFG nie zwykło wspierać jednych dodatków innymi (nawet żadna z zawartych w instrukcji do Sacred Pool alternatywnych zasad nie tyczy się, o ile mnie pamięć nie myli, jakiegokolwiek elementu z rozszerzeń, a co dopiero jakakolwiek karta).
Niemniej koncept taki byłby bardzo, ale to bardzo sympatycznym ukłonem w stronę fanów ze strony FFG.
Natomiast zadania wysyłające Poszukiwaczy na dodatkowe plansze tym bardziej wydają mi się nieprawdopodobne, że FFG nie zwykło wspierać jednych dodatków innymi (nawet żadna z zawartych w instrukcji do Sacred Pool alternatywnych zasad nie tyczy się, o ile mnie pamięć nie myli, jakiegokolwiek elementu z rozszerzeń, a co dopiero jakakolwiek karta).
Niemniej koncept taki byłby bardzo, ale to bardzo sympatycznym ukłonem w stronę fanów ze strony FFG.
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 43
Mozna jedynie pomarzyć. Wszystkie dodatki odnoszą sie tylko i wyłacznie do gry podstawowej. Szkoda bo świetna sprawa byłyby zadania powiązane z Podziemiami i Górami. No ale skoro w tych dodatkach ich nie było to juz nie bedzie w kolejnych napewno. FFG robi gre dla wszystkich a nie tylko dla fanów, a jak wiadomo tzw. "niedzielny gracz" nie kupuje kazdego dodatku. Wiec po co takiemu niedzielnemu graczowi w kolejnym dodatku zadania powiazane np. z Podziemiami skoro on Podziemi nie posiada bo ma jedynie gre podstawowa i dajmy na to Żniwiarza...Draugnimir pisze:Natomiast zadania wysyłające Poszukiwaczy na dodatkowe plansze tym bardziej wydają mi się nieprawdopodobne, że FFG nie zwykło wspierać jednych dodatków innymi (nawet żadna z zawartych w instrukcji do Sacred Pool alternatywnych zasad nie tyczy się, o ile mnie pamięć nie myli, jakiegokolwiek elementu z rozszerzeń, a co dopiero jakakolwiek karta).
Niemniej koncept taki byłby bardzo, ale to bardzo sympatycznym ukłonem w stronę fanów ze strony FFG.
No i tu jest miejsce dla dodatków autorskich
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
-
-
- Posty: 204
- Rejestracja: sobota 29 sty 2011, 12:11
- Lokalizacja: Piła
- Płeć:
- Wiek: 42
Oj dobrze by było jakby FFG zdecydowało się na ukłon w postaci kart - odnośników do dodatków. W sumie to same karty więc mogli by nawet tnąc koszta w kartoniki je nie pakować tylko dać w folie albo coś takiego... No i wypuścić w edycji limitowanej powiedzmy. No ale zadam inne pytanie. Na razie jadę na dodatkach oficjalnych. Tu rodzi się pytanie. Jeśli robicie dodatki karciane, to na jakim papierze je drukujecie?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Może i zrobi, teraz niby wyszła ta opcja z Print on Demand, więc przy odrobinie szczęścia może by pomyśleli o Talismanie i kartach łączących inne dodatki.
O papierze na jakim drukowane są karty ja nic nie wiem, więc niestety nie mogę pomóc.
O papierze na jakim drukowane są karty ja nic nie wiem, więc niestety nie mogę pomóc.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!