Jednym z lepszych przyjaciół jest Kolos (o ile się nie mylę to z Podziemi on jest) dodaje aż 2 pkt siły i dodatkowo zamiast badać kartę miejsca możemy ją zburzyć i wylosować następną kartę. :mrgreen:
Jednym z lepszych przyjaciół jest Kolos (o ile się nie mylę to z Podziemi on jest) dodaje aż 2 pkt siły i dodatkowo zamiast badać kartę miejsca możemy ją zburzyć i wylosować następną kartę. :mrgreen:
sekol pisze:Jednym z lepszych przyjaciół jest Kolos (o ile się nie mylę to z Podziemi on jest) dodaje aż 2 pkt siły i dodatkowo zamiast badać kartę miejsca możemy ją zburzyć i wylosować następną kartę. :mrgreen:
Niet, jest ze Żniwiarza
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
[quote="sekol"]Jednym z lepszych przyjaciół jest Kolos (o ile się nie mylę to z Podziemi on jest) dodaje aż 2 pkt siły i dodatkowo zamiast badać kartę miejsca możemy ją zburzyć i wylosować następną kartę. :mrgreen:[/quote]
sekol pisze:Jednym z lepszych przyjaciół jest Kolos (o ile się nie mylę to z Podziemi on jest) dodaje aż 2 pkt siły i dodatkowo zamiast badać kartę miejsca możemy ją zburzyć i wylosować następną kartę. :mrgreen:
Karte musisz zbadać, zburzyc miejsce mozesz tylko na poczatku tury kiedy opuszczasz obszar.
Rzeczywiście Kolos to jeden z fajniejszych Przyjaciół.
Gdy gram postacią typowo magiczną to moim ulubionym jest Rumak bo daje potęznego bonusa do siły w walce. Świetny jest tez Homunkulus - wiadomo +2 do Mocy i dodatkowo mozna zamieniać zaklęcia kiedy wylosuje sie jakies marne.
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
[quote="sekol"]Jednym z lepszych przyjaciół jest Kolos (o ile się nie mylę to z Podziemi on jest) dodaje aż 2 pkt siły i dodatkowo zamiast badać kartę miejsca możemy ją zburzyć i wylosować następną kartę. :mrgreen:[/quote]
Karte musisz zbadać, zburzyc miejsce mozesz tylko na poczatku tury kiedy opuszczasz obszar. Rzeczywiście Kolos to jeden z fajniejszych Przyjaciół.
Gdy gram postacią typowo magiczną to moim ulubionym jest Rumak bo daje potęznego bonusa do siły w walce. Świetny jest tez Homunkulus - wiadomo +2 do Mocy i dodatkowo mozna zamieniać zaklęcia kiedy wylosuje sie jakies marne.
homonkulus chyba dodaje tylko sile i moc dla niedobrych (a 2 do mocy i przesiew zaklęć robi chowaniec, o ile mnie pamięć nie myli)
ja mam dwóch ulubionych przyjaciół. Chowaniec jeśli gram postacią o zdolnościach zaklęciowych, bo trudniej o sytuację żeby się zaklęcia blokowały. No i zabójca demonów, bo po kilkunastu turach bez porażki jest się baaardzo do przodu.
homonkulus chyba dodaje tylko sile i moc dla niedobrych (a 2 do mocy i przesiew zaklęć robi chowaniec, o ile mnie pamięć nie myli)
ja mam dwóch ulubionych przyjaciół. Chowaniec jeśli gram postacią o zdolnościach zaklęciowych, bo trudniej o sytuację żeby się zaklęcia blokowały. No i zabójca demonów, bo po kilkunastu turach bez porażki jest się baaardzo do przodu.
guciomir pisze:homonkulus chyba dodaje tylko sile i moc dla niedobrych (a 2 do mocy i przesiew zaklęć robi chowaniec, o ile mnie pamięć nie myli)
Fakt, pomyliłem sie, chodziło mi o Chowańca
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
[quote="guciomir"]homonkulus chyba dodaje tylko sile i moc dla niedobrych (a 2 do mocy i przesiew zaklęć robi chowaniec, o ile mnie pamięć nie myli) [/quote]
1. Rumak - Wiadomo za co. Może dodać dużo siły w zależności od karty postaci i jest małe ryzyko na utratę go
2. Chowaniec - Opcja z wymianą czarów jest spoko i do tego dwa do mocy.
3. Dziewica - Ją po prostu lubię za to że jest dziewicą bo drugiej takiej nie ma w grze :mrgreen: i taka słabsza wersja chowańca
Nie pamiętam poszukiwaczy z Gór a nie mam gry pod ręką.
1. Rumak - Wiadomo za co. Może dodać dużo siły w zależności od karty postaci i jest małe ryzyko na utratę go :) 2. Chowaniec - Opcja z wymianą czarów jest spoko i do tego dwa do mocy. 3. Dziewica - Ją po prostu lubię za to że jest dziewicą bo drugiej takiej nie ma w grze :mrgreen: i taka słabsza wersja chowańca :D Nie pamiętam poszukiwaczy z Gór a nie mam gry pod ręką.
Ja tam za to lubię mieć w zanadrzu Św. Józefinę nie raz, nie dwa uratowała mi życie. Władca demonów też jest bardzo ciekawym przyjacielem bo ciągniemy więcej kart, więc szybciej koksimy Rumak natomiast potrafi nieźle namieszać w rozgrywce kiedy dostanie go np. postać o dużej mocy początkowej.
Ja tam za to lubię mieć w zanadrzu [b]Św. Józefinę[/b] ;] nie raz, nie dwa uratowała mi życie. [b]Władca demonów[/b] też jest bardzo ciekawym przyjacielem bo ciągniemy więcej kart, więc szybciej [i]koksimy[/i] [b]Rumak[/b] natomiast potrafi nieźle namieszać w rozgrywce kiedy dostanie go np. postać o dużej mocy początkowej.