Heroes of Might and Magic 6
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Heroes of Might and Magic 6
H6 zapowiedziane
Trailer
http://www.heroworld.net/news.php?id=957
kilka screenshotów
http://img38.imageshack.us/img38/7026/4c68c5ebc3c12.jpg
http://img833.imageshack.us/img833/1116 ... 07a508.jpg
http://img830.imageshack.us/img830/5871 ... 9138f1.jpg
http://img838.imageshack.us/img838/345/ ... d61ffd.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/816/4c68c5b1376d3.jpg
Przesunięty
To nie miejsce na dyskusję na temat gier komputerowych. W tych działach dyskutujemy jedynie o grach planszowych.
Trailer
http://www.heroworld.net/news.php?id=957
kilka screenshotów
http://img38.imageshack.us/img38/7026/4c68c5ebc3c12.jpg
http://img833.imageshack.us/img833/1116 ... 07a508.jpg
http://img830.imageshack.us/img830/5871 ... 9138f1.jpg
http://img838.imageshack.us/img838/345/ ... d61ffd.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/816/4c68c5b1376d3.jpg
Przesunięty
To nie miejsce na dyskusję na temat gier komputerowych. W tych działach dyskutujemy jedynie o grach planszowych.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 16 sie 2010, 18:57 przez Bludgeon, łącznie zmieniany 1 raz.
What a view.
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Nie nie, pojawiają się na lewo i prawo. Trailer tez już jest. Sama gra + nowe materiały będzie zapowiedziana oficjalnie pojutrze, więc można spokojnie założyć że to przeciek.
Grafika jest podobna na pierwszy rzut oka, ale dużo ostrzejsza i generalnie ładniejsza.
[ Dodano: Pon Sie 16, 2010 7:38 pm ]
Concept art licza
http://img195.imageshack.us/img195/2735/artwork1.jpg
[ Dodano: Pon Sie 16, 2010 7:39 pm ]
Grafika jest podobna na pierwszy rzut oka, ale dużo ostrzejsza i generalnie ładniejsza.
[ Dodano: Pon Sie 16, 2010 7:38 pm ]
Concept art licza
http://img195.imageshack.us/img195/2735/artwork1.jpg
[ Dodano: Pon Sie 16, 2010 7:39 pm ]
Sorki, i dzięki za przeniesienie do odpowiedniego działu.Bludgeon pisze:Przesunięty
To nie miejsce na dyskusję na temat gier komputerowych. W tych działach dyskutujemy jedynie o grach planszowych.
What a view.
- verdugo
-
- Posty: 55
- Rejestracja: sobota 26 wrz 2009, 14:30
- Lokalizacja: Knw
- Płeć:
- Wiek: 36
No to zacieram już ręce :mrgreen: Uwielbiam serie Herosów i w VI na pewno zagram. Graficznie prezentuje się nieco lepiej niż część V. Zobaczymy jak będzie pod względem samej rozgrywki. Mam nadzieję, że twórcy wprowadzą kilka nowych pomysłów itd. Liczę też na jakieś drobne smaczki w grze :mrgreen: ehh wspaniała wiadomość >
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Dużo drobnych zmian się szykuje (i kilka mniej drobnych ), wypisanie tego by zajęło z godzinę chyba.verdugo pisze:No to zacieram już ręce :mrgreen: Uwielbiam serie Herosów i w VI na pewno zagram. Graficznie prezentuje się nieco lepiej niż część V. Zobaczymy jak będzie pod względem samej rozgrywki. Mam nadzieję, że twórcy wprowadzą kilka nowych pomysłów itd. Liczę też na jakieś drobne smaczki w grze :mrgreen: ehh wspaniała wiadomość >
What a view.
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Czy mi się zdaje czy dyskutujecie o nieistniejącej grze? Bo szósta odsłona cyklu nie nazywa się Heroes of Might & Magic VI tylko Might & Magic: Heroes VI
A tak poza tym jest temat ogólnie o grach pecetowych i konsolowych, myślę że nie ma sensu aby istniał osobny temat tylko o jednej grze no ale może się nie znam
Co do samej gry, fajnie niech wychodzi bo czemu niby nie? I coś mi mówi że będzie lepsza od poprzedniczki. Tylko że grę wydaje Ubisoft a od Assassin's Creeda 2 we wszystkich grach wpieprzają ten cholerny DRM i tak samo na pewno będzie tutaj. Także można zapomnieć o graniu na kompie bez neta.
A tak poza tym jest temat ogólnie o grach pecetowych i konsolowych, myślę że nie ma sensu aby istniał osobny temat tylko o jednej grze no ale może się nie znam
Co do samej gry, fajnie niech wychodzi bo czemu niby nie? I coś mi mówi że będzie lepsza od poprzedniczki. Tylko że grę wydaje Ubisoft a od Assassin's Creeda 2 we wszystkich grach wpieprzają ten cholerny DRM i tak samo na pewno będzie tutaj. Także można zapomnieć o graniu na kompie bez neta.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Co takiego? Bzdury gadasz, tak samo jak nieprawdziwy jest pogląd że jak zapłaciłeś za oryginał to możesz go zcrackować żeby nie musieć używać płyty. I jedno i drugie to piractwo zwłaszcza że do grania w gry od Ubisoftu na piracie trzeba by używać emulatora serwera Ubisoftu.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Jesteś pewien? Byłęm przekonany że jak masz oryginał to możesz sobie ściągnąć kopię bo masz prawo taką kopię posiadać.HunteR pisze:Co takiego? Bzdury gadasz, tak samo jak nieprawdziwy jest pogląd że jak zapłaciłeś za oryginał to możesz go zcrackować żeby nie musieć używać płyty. I jedno i drugie to piractwo zwłaszcza że do grania w gry od Ubisoftu na piracie trzeba by używać emulatora serwera Ubisoftu.
What a view.
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Ponoć już nawet nowego battleneta Blizzardowi złamali więc jak widać wszystko można
Ale dokładnie tak jak piszesz, nie tylko nie przynosi to żadnych korzyści ale wręcz utrudnia życie uczciwym graczom bo jeśli w trakcie grania zerwie ci się połączenie (burza, problemy u dostawcy czy coś) to wywali ci grę i trzeba będzie grać od ostatniego autosave'a. A piraci jak będą chcieli to i tak spiracą więc jak dla mnie zabezpieczenie się nie sprawdza a tylko przeszkadza. Sam co prawda rzadko miewam problemy z netem ale mam masę znajomych którzy używają radiówki czy sieci osiedlowej i wiem jakie mają z tym problemy.
Ale dokładnie tak jak piszesz, nie tylko nie przynosi to żadnych korzyści ale wręcz utrudnia życie uczciwym graczom bo jeśli w trakcie grania zerwie ci się połączenie (burza, problemy u dostawcy czy coś) to wywali ci grę i trzeba będzie grać od ostatniego autosave'a. A piraci jak będą chcieli to i tak spiracą więc jak dla mnie zabezpieczenie się nie sprawdza a tylko przeszkadza. Sam co prawda rzadko miewam problemy z netem ale mam masę znajomych którzy używają radiówki czy sieci osiedlowej i wiem jakie mają z tym problemy.
Tak, jestem pewien. Może to absurdalny przykład ale to trochę tak jakbyś kupił sobie super furę i schował ją w garażu żeby się nie zniszczyła podczas gdy jednocześnie ukradł byś taki sam model żeby nim jeździć I tak samo masz z cracowaniem oryginału, jest to już grzebanie w plikach gry niezgodne z umową. Zresztą nie ma się co dziwić skoro twórców gier kole w oczy nawet jak grasz na oryginalnej kopii z drugiej ręki.Jesteś pewien? Byłęm przekonany że jak masz oryginał to możesz sobie ściągnąć kopię bo masz prawo taką kopię posiadać.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Ten przykład jest totalnie absurdalny bo nie mówię o ukradzeniu komuś oryginału tylko skopiowaniu już istniejącego. Jeśli zapłaciłem za produkt to co za różnica w ilu egzemplarzach go posiadam o ile się nim z nikim nie dzielę?HunteR pisze:Tak, jestem pewien. Może to absurdalny przykład ale to trochę tak jakbyś kupił sobie super furę i schował ją w garażu żeby się nie zniszczyła podczas gdy jednocześnie ukradł byś taki sam model żeby nim jeździć
What a view.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Hunter podajesz kiepskie przykłady. Niestety tak właśnie rozumuje większość ludzi. Produkty elektroniczne nie powinny być mierzone tą samą miarką co fizyczne. Kopiując soft (legalnie czy też nie) nie odbierasz komuś jego rzeczy, a wszystkie przykłady typu że kradniesz samochód itd są oparte na zmianie własności. Ktoś bezpośrednio traci na korzyść drugiej osoby.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Dobra, skończmy już ten offtop. Wracając do tematu herosów, wkleję wam trochę informacji o najnowszej odsłonie serii (po angielsku):
*Creature dwellings will work as resource production buildings
Basically, when you first capture a creature dwelling you will receive a first batch of creatures that you can integrate straight away to your army. The building will then work as a resource building meaning that it will add creatures to your creature pool every week as a gold mine would add gold to your resources. These creatures will then be hirable via the cities and forts you control.
*Town / Fort / Creature dwelling conversion will be available
*2D animated town screens WILL be in the game
*Town unique buildings
2 slots, 4 buildings per town, each with a different ability (economy booster, creature production booster, gives a special ability on the adventure map or the combat maps)
Having several similar unique buildings in different towns improves their efficiency (a bit like the marketplaces).
*General principles of the revised RPG system
- Heroes can be male, female, Might, Magic
- Heroes have faction and class specific abilities
- Heroes gain skill points when they level up, that they can spend consciously on "general" abilities organized in skill categories � they have total control over their development � no more "probability-based" limited skill choices offered to the player
- Heroes can unlock advanced classes that will change their appearance and grant them an ultimate ability
*More variety in the combat arenas
- Specific topography (various sizes and shapes for the battle arenas)
- Dynamic topography (seashore battle with the tide flooding the arena turn by turn)
- Different combat objectives (hold your ground for X turns, defend this sacred shrine at the center of the arena, kill a specific enemy stack, etc.)
- Boss fights!
*Initiative system
Back to H3 mechanics but with a H5-like INI bar interface.
*Fixed camera angle
On the adventure map, to avoid rotating the camera to locate hidden items.
Easier to manage for players and map designers, feels like 2D navigation but with the benefit of 3D coolness
*No secondary / alternative upgrades
*The Artifact Sets
Nothing special � you collect them all and you get a bonus.
*The different tilesets
Jungle, Plains (Summer AND Autumn), Lava, Wasteland (Necropolis), Underground.
*Campaign structure
5 campaigns of 4 maps, 1 per faction, playable in any order, with an optional tutorial map and a mandatory prologue map.
*The Map editor
With Marzhin�s involvement the goal is to make it user-friendly and shipped before the game, or at least simultaneously with it.
And a couple of additions courtesy of Elvin:
*New tier system
Units are no longer divided in successive levels of strength, they fall under three categories: Core, elite and champion.
The former 2 categories have 3 units each and there is one champion unit. Take haven, the archer and the spear guy will be of comparable strength since they are both core units.
*Creature Siege Damage
Creature stacks can now damage the fortifications but are less efficient than catapults.
*Presence of critters on the adventure map
Turtles, dolphins, birds, etc.
*Creature dwellings will work as resource production buildings
Basically, when you first capture a creature dwelling you will receive a first batch of creatures that you can integrate straight away to your army. The building will then work as a resource building meaning that it will add creatures to your creature pool every week as a gold mine would add gold to your resources. These creatures will then be hirable via the cities and forts you control.
*Town / Fort / Creature dwelling conversion will be available
*2D animated town screens WILL be in the game
*Town unique buildings
2 slots, 4 buildings per town, each with a different ability (economy booster, creature production booster, gives a special ability on the adventure map or the combat maps)
Having several similar unique buildings in different towns improves their efficiency (a bit like the marketplaces).
*General principles of the revised RPG system
- Heroes can be male, female, Might, Magic
- Heroes have faction and class specific abilities
- Heroes gain skill points when they level up, that they can spend consciously on "general" abilities organized in skill categories � they have total control over their development � no more "probability-based" limited skill choices offered to the player
- Heroes can unlock advanced classes that will change their appearance and grant them an ultimate ability
*More variety in the combat arenas
- Specific topography (various sizes and shapes for the battle arenas)
- Dynamic topography (seashore battle with the tide flooding the arena turn by turn)
- Different combat objectives (hold your ground for X turns, defend this sacred shrine at the center of the arena, kill a specific enemy stack, etc.)
- Boss fights!
*Initiative system
Back to H3 mechanics but with a H5-like INI bar interface.
*Fixed camera angle
On the adventure map, to avoid rotating the camera to locate hidden items.
Easier to manage for players and map designers, feels like 2D navigation but with the benefit of 3D coolness
*No secondary / alternative upgrades
*The Artifact Sets
Nothing special � you collect them all and you get a bonus.
*The different tilesets
Jungle, Plains (Summer AND Autumn), Lava, Wasteland (Necropolis), Underground.
*Campaign structure
5 campaigns of 4 maps, 1 per faction, playable in any order, with an optional tutorial map and a mandatory prologue map.
*The Map editor
With Marzhin�s involvement the goal is to make it user-friendly and shipped before the game, or at least simultaneously with it.
And a couple of additions courtesy of Elvin:
*New tier system
Units are no longer divided in successive levels of strength, they fall under three categories: Core, elite and champion.
The former 2 categories have 3 units each and there is one champion unit. Take haven, the archer and the spear guy will be of comparable strength since they are both core units.
*Creature Siege Damage
Creature stacks can now damage the fortifications but are less efficient than catapults.
*Presence of critters on the adventure map
Turtles, dolphins, birds, etc.
What a view.
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Tak czy siak w przypadku gier od Ubisoftu na nic się to nie zda bo aby uruchomić grę musisz połączyć się z ich serwerem i przez cały czas trwania rozgrywki nie przerywać go. Opcji grania offline nie umożliwia piracka kopia czy crackowanie kopii legalnej. Chcą zagrać na piracie musisz użyć emulatora serwera Ubisoftu tak więc bez względu na to czy masz legalną kopię czy nie i na której z nich grasz dostęp do neta musisz mieć non stop więc mijałoby się to z celem. No i w razie czego wyjaśnij przedstawicielom Ubisoftu czemu tak bardzo nie chciałeś się łączyć z ich serwerem tylko używałeś zamienników
Natomiast to że crackowanie legalnej kopii (żeby np. nie musieć żonglować płytami) jest łamaniem umowy słyszałem już na wielu forach i nie tylko więc coś w tym musi być.
Natomiast to że crackowanie legalnej kopii (żeby np. nie musieć żonglować płytami) jest łamaniem umowy słyszałem już na wielu forach i nie tylko więc coś w tym musi być.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
Są firmy, które dostrzegają ten problem i z czasem udogadniają graczom rozgrywkę.
Nasz Wiedźmak już teraz spokojnie bez płytki chodzi.
Nawet Blizzardowskie D2 chodzi teraz bez płyty (no ale to akurat małe pocieszenie :mrgreen: ).
A wracając do Heroes, to te wszystkie elementy które tu Bludgeon przytoczyłeś, to żadna nowość.
Ciekaw jestem jak kampanie wyglądają.
Grał ktoś może w H5? Dobre były kampanie? A może grał ktoś kto byłby je w stanie porównać do H3?
Nasz Wiedźmak już teraz spokojnie bez płytki chodzi.
Nawet Blizzardowskie D2 chodzi teraz bez płyty (no ale to akurat małe pocieszenie :mrgreen: ).
A wracając do Heroes, to te wszystkie elementy które tu Bludgeon przytoczyłeś, to żadna nowość.
Ciekaw jestem jak kampanie wyglądają.
Grał ktoś może w H5? Dobre były kampanie? A może grał ktoś kto byłby je w stanie porównać do H3?
-
-
- Posty: 234
- Rejestracja: wtorek 23 lut 2010, 13:19
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
Ja grałem dużo w kampanie H5 i podobała mi sie fabuła. Fajne było to że jeden wątek główny był kontynuawany we wszystkich kampaniach tylko widziany był od innych stron. Kampanie spoko tylko grafika średnio mi się podoba. Co do porównania do H3 to myślę że mimo wszystko klimat trójki jest nie do oddtworzenia. Jak dla mnie jest tak H3=H4>H5=H2>H1
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
A o starym wiekowym i dobrym King's Bounty, to nikt nie wspomni? Anyway, ja co prawda w H6 grać nie będę, nawet w H4 nie grałem, bo w 3D którego nienawidzę, ale z tego co słyszę (a przyznam się bez bicia, że słabo słyszę), to jednak gra mi by nie podeszła. Nawet, gdyby była w 2D.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
H2 był dobry, fajny klimacik i fajnie, że te zamki były aż tak różnorodne.
Mimo wszystko uważam, że H3 jest najlepszy. To była po prostu idealna wersja. Potem zrobili Armageddon's Blade i postawili poprzeczkę jeszcze wyżej z kampaniami, świetnymi herosami i genialnymi artefaktami. Potem był Shadow i sety stanowiły kolejne świetne urozmaicenie.
Aż w końcu przyszedł WoG i pobił wszystko na głowę.
W H4 jeszcze rozwój poziomów Herosów był ciekawie rozwiązany - naprawdę interesujący system.
No ale teraz tak serio patrząc, to co można zrobić lepiej? Grafikę? Nie zawsze chodzi o grafikę. Dlatego jakoś do tych nowych herosów mnie nie ciągnie.
Mimo wszystko uważam, że H3 jest najlepszy. To była po prostu idealna wersja. Potem zrobili Armageddon's Blade i postawili poprzeczkę jeszcze wyżej z kampaniami, świetnymi herosami i genialnymi artefaktami. Potem był Shadow i sety stanowiły kolejne świetne urozmaicenie.
Aż w końcu przyszedł WoG i pobił wszystko na głowę.
W H4 jeszcze rozwój poziomów Herosów był ciekawie rozwiązany - naprawdę interesujący system.
No ale teraz tak serio patrząc, to co można zrobić lepiej? Grafikę? Nie zawsze chodzi o grafikę. Dlatego jakoś do tych nowych herosów mnie nie ciągnie.
- verdugo
-
- Posty: 55
- Rejestracja: sobota 26 wrz 2009, 14:30
- Lokalizacja: Knw
- Płeć:
- Wiek: 36
No no no :mrgreen: zapowiada się całkiem dużo zmian. Najbardziej cieszy mnieBludgeon pisze:Dobra, skończmy już ten offtop. Wracając do tematu herosów, wkleję wam trochę informacji o najnowszej odsłonie serii (po angielsku):
- Specific topography (various sizes and shapes for the battle arenas)
- Dynamic topography (seashore battle with the tide flooding the arena turn by turn)
Wreszcie może każda walka będzie wyglądać inaczej, bo te z HV po pewnym czasie zaczynały nudzić i używałem opcji szybka walka czy jakoś tak :mrgreen:
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć: