Czarcie Wrota bo tak oficjalnie nazywać będzie się mój projekt jest poprawioną wersją Labiryntu.
Główny mechanizm gry zostanie nie zmieniony, ale wprowadziłem parę zmian które będą urealniały i uatrakcyjniały grę. Został wprowadzony system tworzenia postaci wraz ze wzrostem ilości statystyk, całkowicie zmieniona grafika. Nowe czary, komnaty i wrogowie. Rozwinięte zasady negocjacji i wykupu oraz parę innych zmian łącznie z dodaniem kart przygód ciągniętych w niektórych miejscach. Oto moje pierwsze owoce pracy.
Labirynt Smierci 2 (Czarcie Wrota)
- Anonim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• MiM (Pojedyncze karty) - Posty: 165
- Rejestracja: środa 04 maja 2005, 12:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Anonim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• MiM (Pojedyncze karty) - Posty: 165
- Rejestracja: środa 04 maja 2005, 12:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
Odświeżam mój stary temat by pochwalić się swoimi pracami wykonanymi w Corelu. Dlaczego tu? Bo są związane bezpośrednio lub pośrednio z tym projektem.
http://corel.wodip.opole.pl/forum/viewtopic.php?t=3365 pod tym linkiem jest temat na innym forum gdzie umieściłem swoje prace. Postać elfki i twarzyczka to pokolorowana wersja bohaterki ze zdjęcia z pierwszego postu i nie występuje w wersji kolorowej w grze. Symbole to wszystkie potwory jakie spotkać można w lochach. Wojowniczka to jeden z bohaterów których będzie się miało w drużynie. Graficznie projekt jest gotowy w 90% brakuje tylko jednego wojownika do pełnej drużyny i kusznika jako siódma postać alternatywna. Jeśli chodzi o instrukcje to niewiele się zmienia w porównaniu do orginału. Jest dodanych kilka opcji urealniających rozgrywke, całkowicie zmieniona tabela walki choć myslę o zmianie systemu walki w którym nie będzie tabeli.
http://corel.wodip.opole.pl/forum/viewtopic.php?t=3365 pod tym linkiem jest temat na innym forum gdzie umieściłem swoje prace. Postać elfki i twarzyczka to pokolorowana wersja bohaterki ze zdjęcia z pierwszego postu i nie występuje w wersji kolorowej w grze. Symbole to wszystkie potwory jakie spotkać można w lochach. Wojowniczka to jeden z bohaterów których będzie się miało w drużynie. Graficznie projekt jest gotowy w 90% brakuje tylko jednego wojownika do pełnej drużyny i kusznika jako siódma postać alternatywna. Jeśli chodzi o instrukcje to niewiele się zmienia w porównaniu do orginału. Jest dodanych kilka opcji urealniających rozgrywke, całkowicie zmieniona tabela walki choć myslę o zmianie systemu walki w którym nie będzie tabeli.
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Anonim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• MiM (Pojedyncze karty) - Posty: 165
- Rejestracja: środa 04 maja 2005, 12:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Przede wszystkim to. Rzucasz czy jest pułapka, rzucasz czy udało się rozbroić, rzucasz ile punktów tracisz, rzucasz czy jest potwór, rzucasz jaki jest potwór itd. Hmm, może warto było by zrobić jakąś tabelkę na przykład rzucasz raz (niekoniecznie kostką K6) i od razu wiadomo kilka rzeczy (jest taka i taka pułapka i taki i taki potwór), to już by ułatwiło trochę sprawę. Chociaż może taki jest urok tej gry, mi się pomimo tego mankamentu całkiem podobała :)
Kilof zrobił coś podobnego w Excelu, możesz obejrzeć to tu:
http://www.uploader.pl/?d=C28219E81
Możesz jeszcze zapoznać się z recenzją gry na "Gnieździe":
http://www.nest.republika.pl/labs.html
I zobaczyć jakie tam autor wypisuje wady.
Kilof zrobił coś podobnego w Excelu, możesz obejrzeć to tu:
http://www.uploader.pl/?d=C28219E81
Możesz jeszcze zapoznać się z recenzją gry na "Gnieździe":
http://www.nest.republika.pl/labs.html
I zobaczyć jakie tam autor wypisuje wady.
- kilof
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Runy - Posty: 242
- Rejestracja: piątek 17 cze 2005, 11:12
- Lokalizacja: Spytkowice
- Płeć: