No właśnie SeSim dlatego jest to jedna z tych kwestii, która poruszam zanim zaczniemy grac, aby później nie było żadnych problemów - że ktoś czegoś nie powiedział i takie tam. Dla przykładu co byś powiedział na sytuację gdy ktoś trafia do Ciemnicy i później przez mały niefart rzuca tylko kostka aby móc uciec. --- niby prosta sytuacja pytanie czy podczas pobytu w Ciemnicy może rzucać Czary? --- taka sytuacji mi sie kiedyś przytrafiła.SeSim pisze:Instrukcja na karcie powinna być nadrzędna w stosunku do zasad w instrukcji papierowej.
Ropucha
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Rogo
-
- Posty: 6192
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Oczywiście, że może rzucać Czary - to nie jest nigdzie zabronione
Tak ja to sobie interpretuję
W tej instrukcji na Karcie po prostu chodzi o to, że sami Cię nie zostawią i Ty tak po prostu nie możesz ich zostawić (nawet nie kupując im prezentu u Sprzedawcy Pamiątek - aczkolwiek ten przypadek to kwestia sporna ), ale Cyklop może ich pożreć, mogą normalnie wpaść do Przepaści, a jak nagle się zamienisz w Żabkę, to pomyślą, że zniknąłeś i zasmuceni, że ich zostawiłeś usiądą i poczekają na kogo innegoSeSim pisze:No niby tak, ale z drugiej strony instrukcje kart wyraźnie zaznaczają w jakich sytuacjach oni odchodzą. Instrukcja na karcie powinna być nadrzędna w stosunku do zasad w instrukcji papierowej.
Tak ja to sobie interpretuję
Ja nawet nie mam Talismana.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
Słuchaj ja wiem, że jest to oczywista oczywistość to była z mojej strony tylko dygresja do tematu, bo niestety dla niektórych nie wszystko jest oczywiste dlatego napisałem tenże banalny przykład zapomniałem dodać, ze znam odpowiedź :mrgreen: Wtedy gralismy w wiekszą ilościa osób i sie pojawił z takiej oczywistości problem na szczescie ja tam dowodziłem , no ale z 15 minut straciliśmy na gadanie heh.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Moim zdaniem można spokojnie rzucać czary w ciemnicy (a nuż masz jakąś teleportację czy coś i dzięki temu możesz zwiać? ). Za to kwestia 'wkurzających przyjaciół' i zamiany w ropuchę jest dosyć sporna. Niby dołączają jako przyjaciele więc powinni cię opuścić ale z drugiej nie są to typowi przyjaciele. Szczerze mówiąc sam nie wiem i uważam to za ciekawy problem. Osobiście przychylam się do opcji z opuszczeniem przyjaciół ale jednak wciąż nie jestem do końca przekonany czy tak faktycznie powinno być.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- yabollo
-
- Posty: 67
- Rejestracja: czwartek 06 sie 2009, 14:24
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
Kati, ja mam drugą edycję Magii (obrazek głównego pudełka poniżej), mam granatowy rewers głównej planszy i Ropuchę mam z opisem, który zamieściłaś.Katiusha pisze:Beast, a jaki ma kolor rewers Twojej planszy? Może granatowy? Bo może w 2 ed też były różne wydania Ropuch w zależności od wersji i czasu druku.
BTW Wersja z opisem jest rewelacyjna. Tak jak pisaliście: Na 3 tury stałeś się mały, oślizły i rechoczesz... Coś pięknego
Poszukiwacz to rzeczownik, a rzeczownikami rządzą przypadki...