Nowe reguł opisanie

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.

Jakie mają być te nowe reguły?

Przede wszystkim proste.
36
27%
Prawie jak RPG.
10
7%
Stopniowanie złożoności zasad.
19
14%
Instrukcja ogólna, do wszystkich dodatków.
33
24%
Zabiegi kosmetyczne, uaktualniające tylko zasady.
27
20%
Pisanie zasad prawie od podstaw.
10
7%
 
Liczba głosów: 135

Awatar użytkownika
Killah Bane
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Tatuaże
Trofea
Posty: 208
Rejestracja: piątek 13 cze 2008, 21:40
Lokalizacja: Arkham Asylum
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Killah Bane »

Tu chyba powinno się ustanowić osobne reguły:
- po wyeliminowaniu Postaci z gry bierzemy jej wszystko, co zdołamy unieść. Zasady odbierania jednego Przedmiotu odnosiłyby się do Postaci, które jeszcze dychają.
- gdy jakaś Postać zaatakuje nas i zginie, możemy zabrać jej wszystko, ale dopiero w swojej turze. Jeśli w międzyczasie zabierze to ktoś inny - mamy pecha.

I jeszcze jedna rzecz za tym, żeby Przyjaciele odchodzili po śmierci Postaci: skoro odchodzą nawet po zamianie jej w Kamień, to po utracie ostatniego punktu Życia powinno być analogicznie.


Awatar użytkownika
RasdSaris
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: wtorek 06 mar 2007, 23:05
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: RasdSaris »

Jak dla mnie trochę z dupy - grając tak, jak opisywał to Isztwan (co wydaje mi się rozsądne i tak gramy), czyli: Postać ma miejsca na hełm, broń, tarczę, zbroję + 3 Przedmioty, dojdzie do tego, że po każdej walce trzy razy (co najmniej) rzucamy na pancerz i punkty Życia będą tracone dużo rzadziej.


To jak ty grasz w końcu bo nie zrozumiałem ^^ jak Isztwan czy inaczej? Pkt życia nie będzie sie traciło dużo rzadziej, matematycznie rzecz biorąc to że prócz zbroi mamy dodatkowy test z tarczy i hełmu nie robi aż tak diametralnej róznicy, a jest jak najbardziej logiczne, zgodne z zasadą im więcej uzbrojenia tym większa ochrona, jak myslisz po co rycerze średniowieczni nosili całe płytówki, spowalniając się w ten sposób i ograniczając widoczność?

Moim zdaniem intencja trochę głupia
Acz szlachetna ; ) (nie naciskam, ja po prostu grając wiele razy odniosłem wrażenie że postać w dwie tury zmieniająca się z zera w bohatera to nie sens tej gry, w żadnych legendach, książkach filmach czy grach fantasy żaden śmiałem nie odnajduje wszystkiego na gotowca w pełnym pakieciku.

Czemu tylko jeden Przedmiot? Gość nie żyje, jego rzeczy leżą na ziemi, a zabójca nie może tego zabrać w tej samej turze? Niby czemu - bo nieładnie? Bo kiedy sięga po resztę, zaczynają świerzbić go ręce? Dla mnie to jest nagroda za zabicie Postaci, wykopałeś kogoś i bierzesz całość.

Bo tak mówi instrukcja? Po wygranej walce wybierasz czy odbierzesz życie, przedmiot czy złoto. Tak tam stoi i tego winniśmy się trzymać, intencją tematu tego jest poprawa i wyjaśnienie zasad nie zmienianie ich i pisanie od nowa. Jak pisze Isztwan, kłóci się to również z kolejnością badania obszaru i rozpatrywania kart. Jesli ktoś zaatakuje nas w swojej turze i zginie, też stajemy przed tym samym wyborem, a w następnej turze nie możemy zabrać przedmiotów, bo nie rozpatrujemy ponownie tego obszaru, można to zrobić dopiero jak się ponownie tutaj stanie.
Inna sprawa to, że wolałbym aby zabierało się wszystko po postaci, która wyeliminowaliśmy z gry. Jak to napisał Killah Bane - to powinna być należna nam nagroda!
Celem gry jest zabicie bestii a nie eliminacja graczy, taki zapis powodował by tylko wyrzynanie słabszych żeby się dopakować, a to nic fajnego ginąć w trakcie gry 3-4 razy i losować postać od nowa, coś jak krojenie młodszych, tylko postaw sie po drugiej stronie ; ) (Jestem silniejszy więc należy mi się nagroda : P)
Zawsze graliśmy tak, że liczą się tylko zdolności nowej Postaci, poprzednią odkładamy (wyjątkiem są zdaje się Rycerze Bóstw). Gdyby było inaczej, na samym początku każdy biegłby z pierwszym Przedmiotem Magicznym do Grodu, żeby stać się Mistrzem.
I ja też tak uważam, choć rycerze Bóstw nie są wyjątkiem.
54. Kwestia zwierząt. Jak zostało to już ustalone, posiadamy limit 4 przedmiotów "aktywnych" a koń i reszta ferajny jest poza tym limitem, na zasadach zwierzęcia /przyjaciela, jako coś dodatkowego. Mam taka propozycję by zmienić kategorię Przedmiotów typu, koń, zaprzęg, rumak na "Zwierzę" . Dawało by to lepsze podstawy żeby nie wliczać ich w ogólny limit przedmiotów, likwidowało by paradoks zaprzęgu na którym jadą dwa konie i osioł...
Niech mają po staremu V. W niczym to nie zawadzi i uprości. (przyjaciele zostają przyjaciółmi, chodziło mi o przedmioty bedące zwierzętami)


The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.
Awatar użytkownika
Killah Bane
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Tatuaże
Trofea
Posty: 208
Rejestracja: piątek 13 cze 2008, 21:40
Lokalizacja: Arkham Asylum
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Killah Bane »

To jak ty grasz w końcu bo nie zrozumiałem ^^ jak Isztwan czy inaczej? Pkt życia nie będzie sie traciło dużo rzadziej, matematycznie rzecz biorąc to że prócz zbroi mamy dodatkowy test z tarczy i hełmu nie robi aż tak diametralnej róznicy, a jest jak najbardziej logiczne, zgodne z zasadą im więcej uzbrojenia tym większa ochrona, jak myslisz po co rycerze średniowieczni nosili całe płytówki, spowalniając się w ten sposób i ograniczając widoczność?
Jak Isztwan.
Co do reszty - rozumiem logikę Twojego myślenia, ale wciąż mi to trochę nie pasuje. Niech wypowie sie jeszcze ktoś, żebym wiedział, jak grają inni i co robią w sytuacji, o której dyskutujemy.
Acz szlachetna ; ) (nie naciskam, ja po prostu grając wiele razy odniosłem wrażenie że postać w dwie tury zmieniająca się z zera w bohatera to nie sens tej gry, w żadnych legendach, książkach filmach czy grach fantasy żaden śmiałem nie odnajduje wszystkiego na gotowca w pełnym pakieciku.
To też urok tej gry i moim zdaniem jej zaleta - zwroty akcji. Możesz być królem planszy, w walkach w ogóle nie używać kostki, a mimo to odpaść, możesz być leszczem i po chwili zdjąć z trupa 5 silnych Przedmiotów. A potem sytuacja znów może się odwrócić.
Bo tak mówi instrukcja? Po wygranej walce wybierasz czy odbierzesz życie, przedmiot czy złoto.
Zgadzam się z tym, kiedy pokonujemy Postać w walce i na tym kończymy, ale jeśli zabijamy tę Postać, moim zdaniem powinno się brać całość. Ja tak gram i będę grał, przedstawiam tylko swój punkt widzenia - w tym temacie powinny znaleźć się różne sposoby.
Jesli ktoś zaatakuje nas w swojej turze i zginie, też stajemy przed tym samym wyborem, a w następnej turze nie możemy zabrać przedmiotów, bo nie rozpatrujemy ponownie tego obszaru, można to zrobić dopiero jak się ponownie tutaj stanie.
Niby tak. Ja wiem, instrukcja. Ale kłóci się to ze zdrowym rozsądkiem.
Celem gry jest zabicie bestii a nie eliminacja graczy
Ale graczy, którzy mogą zrobić to szybciej, próbuje się eliminować. Słabszych atakuje się zwykle wtedy, kiedy mają jakiś Przedmiot, na którym nam zależy. U nas bywa, że gra się trzema Postaciami (bo dwie poprzednie padły) i jest dobrze, nikt nie narzeka.
Niech mają po staremu V. W niczym to nie zawadzi i uprości. (przyjaciele zostają przyjaciółmi, chodziło mi o przedmioty bedące zwierzętami)
A może niech zostaną Przedmiotami, tylko na początku tekstu Karty napisze się tłustym drukiem Zwierzę?


Awatar użytkownika
RasdSaris
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: wtorek 06 mar 2007, 23:05
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: RasdSaris »

To też urok tej gry i moim zdaniem jej zaleta - zwroty akcji. Możesz być królem planszy, w walkach w ogóle nie używać kostki, a mimo to odpaść, możesz być leszczem i po chwili zdjąć z trupa 5 silnych Przedmiotów. A potem sytuacja znów może się odwrócić.
Coś w tym jest, nie będę się wykłócał o to specjalnie.

Zgadzam się z tym, kiedy pokonujemy Postać w walce i na tym kończymy, ale jeśli zabijamy tę Postać, moim zdaniem powinno się brać całość. Ja tak gram i będę grał, przedstawiam tylko swój punkt widzenia - w tym temacie powinny znaleźć się różne sposoby.

Niby tak. Ja wiem, instrukcja. Ale kłóci się to ze zdrowym rozsądkiem.
Wiesz, intencją naszą było nie napisanie nowych reguł tylko uściślenie i uzupełnienie. Jestem przeciwny zmienianiu czegoś co jest jasno postawione w instrukcji i nie zawiera bugów. Zdrowego rozsądku nie ma w wielu aspektach tej gry, ale to gra fantasy ; )
Nikt ci nie zabroni tak grać, tak samo jak grać w sprzeczności z całą resztą reguł, ja chciał bym sprecyzować ten problem i znaleźć rozwiązanie nie kłócące się z zasadami i jednocześnie nie zaburzające równowagi w grze.
A może niech zostaną Przedmiotami, tylko na początku tekstu Karty napisze się tłustym drukiem Zwierzę?
Można i tak, trzeba by się zastanowić jakie konsekwencje poniesie taka zmiana bądź brak zmiany typu karty Zwierze - Przedmiot (mówię o zaklęciach, obszarach, kartach zdarzeń..itd)


The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.
Awatar użytkownika
Killah Bane
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Tatuaże
Trofea
Posty: 208
Rejestracja: piątek 13 cze 2008, 21:40
Lokalizacja: Arkham Asylum
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Killah Bane »

Wiesz, intencją naszą było nie napisanie nowych reguł tylko uściślenie i uzupełnienie. Jestem przeciwny zmienianiu czegoś co jest jasno postawione w instrukcji i nie zawiera bugów.
W porządku. Dla kogoś coś nie zawiera bugów, dla innego bugiem jest brak zdrowego rozsądku w przypadku danej reguły. Wszyscy nie będziemy mieć jednego zdania. Wypowiedzieliśmy się i tyle, a każdy zagra jak zechce - proste.
Nikt ci nie zabroni tak grać, tak samo jak grać w sprzeczności z całą resztą reguł, ja chciał bym sprecyzować ten problem i znaleźć rozwiązanie nie kłócące się z zasadami i jednocześnie nie zaburzające równowagi w grze.
Moim zdaniem takie rozwiązanie jest mało prawdopodobne. Ale szukajmy hehe.


Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith »

Odnośnie tego punktu:

16. Wymienianie kart wrogów na pkt. miecza/Magii - wymieniamy też na Magię,z zastrzeżeniem że karty od razu wymieniają sie na pkt, bez trzymania ich żeby kilka na raz zdobyć tych punktów (coś jak pasek xp, który od razu wskakuje na poziom). Koszt to chciany poziom współczynnika x2.

Czy przez to niektoe postacie które mają zdolność dodania punktow Magii do Miecza (lub odwrotnie) nie beda teraz zbyt przegiete?


Awatar użytkownika
RasdSaris
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: wtorek 06 mar 2007, 23:05
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: RasdSaris »

a w jaki sposób dokładnie?


The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.
Awatar użytkownika
Killah Bane
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Tatuaże
Trofea
Posty: 208
Rejestracja: piątek 13 cze 2008, 21:40
Lokalizacja: Arkham Asylum
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Killah Bane »

A ja z kolei bardzo przepraszam, może wstałem za wcześnie, ale zdałem sobie sprawę, że to zdanie:
Koszt to chciany poziom współczynnika x2.
na końcu reguły numer 16 jest dla mnie zupełnie niezrozumiałe.


Awatar użytkownika
RasdSaris
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: wtorek 06 mar 2007, 23:05
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: RasdSaris »

to proste, masz Miecz 5 więc podniesienie go do 6 (chciana wartość) to 12 (6x2). (prawdopodobnie "chciane" to niefortunne sformułowanie, docelowa wartość może brzmieć lepiej)


The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.
Awatar użytkownika
Killah Bane
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Tatuaże
Trofea
Posty: 208
Rejestracja: piątek 13 cze 2008, 21:40
Lokalizacja: Arkham Asylum
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Killah Bane »

Już rozumiem. W teorii brzmi bardzo fajnie, sprawdzał ktoś ten sposób w praktyce? Nie jest przypadkiem tak, że w dalszej części gry zbyt ciężko zwiększyć swoje parametry?


Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: Artownik »

Ten sposób jest dobry, ponieważ ogólnie wydłuża nieco rozgrywkę.

Utrudnia on też nabijanie statów, dzięki czemu zmniejsza się szansa powstania przepaści pomiędzy graczami (jeśli chodzi właśnie o staty), co także idzie na plus.

Nie wiem jak tam w MM, ale sądzę, że to dobre rozwiązanie.


Awatar użytkownika
Killah Bane
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Tatuaże
Trofea
Posty: 208
Rejestracja: piątek 13 cze 2008, 21:40
Lokalizacja: Arkham Asylum
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Killah Bane »

Artownik pisze:
Utrudnia on też nabijanie statów, dzięki czemu zmniejsza się szansa powstania przepaści pomiędzy graczami (jeśli chodzi właśnie o staty), co także idzie na plus.
Racja, brzmi rozsądnie. Jestem umówiony na środę na dwuosobową grę z kumplem i jeśli nie zapomnę, zagram właśnie w ten sposób (na podnoszenie punktów Magii i Miecza). Potem napiszę, co z tego wyszło.


Awatar użytkownika
RasdSaris
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: wtorek 06 mar 2007, 23:05
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: RasdSaris »

54. Kwestia zwierząt. Jak zostało to już ustalone, posiadamy limit 4 przedmiotów "aktywnych" a koń i reszta ferajny jest poza tym limitem, na zasadach zwierzęcia /przyjaciela, jako coś dodatkowego. Mam taka propozycję by zmienić kategorię Przedmiotów typu, koń, zaprzęg, rumak na "Zwierzę" . Dawało by to lepsze podstawy żeby nie wliczać ich w ogólny limit przedmiotów, likwidowało by paradoks zaprzęgu na którym jadą dwa konie i osioł...

55. Stajnie w Grodzie jako sklep. Nie wiem jak wam, ale mnie umknęło, jak można kupić tam zaprzęg, rumaka itd skoro nie ma tych kart w wyposażeniu??

56. Problem Południcy, proponuję by karta ta miała negatywny wydźwięk (czyli taki jak zamierzali twórcy gry), i poruszać można się nadal o 1 obszar co turę, ale nie w wybranym kierunku tylko jednym i niezmiennym, np. zgodnie ze wskazówkami zegara.

57. Sztylet - zmiana działania:
a) dodaje 1 Miecza ale w razie remisu przegrywamy
b) nie dodaje Miecza ale w razie remisu wygrywamy


The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.
Awatar użytkownika
Misiek
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Arena
Bestia
Pakiety Rozszerzające
Posty: 3374
Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
Lokalizacja: Burghausen
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: Misiek »

RasdSaris pisze:to proste, masz Miecz 5 więc podniesienie go do 6 (chciana wartość) to 12 (6x2). (prawdopodobnie "chciane" to niefortunne sformułowanie, docelowa wartość może brzmieć lepiej)
Też nie mogę tego sobie wyobrazić :-k Jeśli chcę podnieść Miecz z 8 na 9 to muszę jednorazowo pokonać wroga Miecz 18? (chciane 9 x2) Wtedy kostki k6 mi braknie by kiedykolwiek tego dokonać.

Sam gram często wymiana Wrogów/Demonów zarówno na Miecz i Magię tylko Magia za 10 punktów pokonanych. Sprawdza się to. Skłonny jestem także dla Miecza ustalić limit 10 punktów.


Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: Artownik »

Misiek pisze:Też nie mogę tego sobie wyobrazić Jeśli chcę podnieść Miecz z 8 na 9 to muszę jednorazowo pokonać wroga Miecz 18?
Nie jednorazowo, zbierasz po prostu karty pokonanych Wrogów i jak uzbierasz 18 punktów, to odkładasz Karty i wskakujesz na wartość Miecza 9.

Ten sposób obrazuje tylko wymagania, czyli jak masz Miecz 12, to potrzebujesz 24 punkty pokonanych Wrogów i tyle.


Awatar użytkownika
Killah Bane
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Tatuaże
Trofea
Posty: 208
Rejestracja: piątek 13 cze 2008, 21:40
Lokalizacja: Arkham Asylum
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Killah Bane »

RasdSaris pisze:
56. Problem Południcy, proponuję by karta ta miała negatywny wydźwięk (czyli taki jak zamierzali twórcy gry), i poruszać można się nadal o 1 obszar co turę, ale nie w wybranym kierunku tylko jednym i niezmiennym, np. zgodnie ze wskazówkami zegara.

57. Sztylet - zmiana działania:
a) dodaje 1 Miecza ale w razie remisu przegrywamy
b) nie dodaje Miecza ale w razie remisu wygrywamy
56 - dobry pomysł.
57 - może lepszy wariant to: rzucamy dwa razy kostką i wybieramy gorszy wynik? To tylko moje zdanie...

Jeszcze jedno (być może głupie, ale chcę się przekonać, jak gracie) pytanie: czy rzuty na pancerz wykonujecie również po przegraniu walki magicznej, czy tylko zwykłej?


Awatar użytkownika
RasdSaris
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: wtorek 06 mar 2007, 23:05
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: RasdSaris »

57 - może lepszy wariant to: rzucamy dwa razy kostką i wybieramy gorszy wynik? To tylko moje zdanie...
Wtedy chyba nikt by go nie używał, bo może cię osłabić nawet o 5 miecza w jednej walce ;/
(rzucisz 6 i 1 - musisz wziąć jedynkę)


Za pancerz rzucamy tylko po przegraniu zwykłej walki. (zdaje się że nawet w tekście ekwipunku tak jest)


The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.
Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

Killah Bane pisze:Jeszcze jedno (być może głupie, ale chcę się przekonać, jak gracie) pytanie: czy rzuty na pancerz wykonujecie również po przegraniu walki magicznej, czy tylko zwykłej?
Na 100% tylko po przegraniu zwykłej walki - jest to zapisane w instrukcji - żaden przedmiot nie może zapobiec utracie życia po przegraniu walki magicznej.

A to rozwiązanie Południcy jakos nie za bardzo mi sie podoba.


Awatar użytkownika
Killah Bane
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Tatuaże
Trofea
Posty: 208
Rejestracja: piątek 13 cze 2008, 21:40
Lokalizacja: Arkham Asylum
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Killah Bane »

Czyli gramy tak jak trzeba. Wolałem się upewnić.

[ Dodano: Pią Lip 24, 2009 5:35 pm ]
Wtedy chyba nikt by go nie używał, bo może cię osłabić nawet o 5 miecza w jednej walce ;/
(rzucisz 6 i 1 - musisz wziąć jedynkę)
No bo Sztylet to w sumie dupiata bron, tzn tak moim zdaniem powinno byc hehe.
Racja, brzmi rozsądnie. Jestem umówiony na środę na dwuosobową grę z kumplem i jeśli nie zapomnę, zagram właśnie w ten sposób (na podnoszenie punktów Magii i Miecza). Potem napiszę, co z tego wyszło.
Wyszlo niezle - ciezej podnosi sie statystyki po walce z Wrogami, ale jakos to idzie. Kiedy juz sie przypakowalem (bardziej dzieki Obszarom itd niz walkom) i wiekszosc Wrogow kosilem prawie automatycznie, udalo mi sie nawet podniesc Miecz z 17 na 18 (2 razy 18 = 36, ale w koncu uzbieralem). Na tym sie skonczylo, nie zdolalem uzbierac wiecej punktow ze starc. Nie pamietam, ile napakowalem Magii, w kazdym razie pod koniec gry mialem jej 17 (+ z Przyjaciol i Przedmiotow), ale posiadalem Relikwiarz, wiec Demony mogly mi possac hehe.
Chyba ten sposob jest lepszy niz zbieranie 7 punktow za Miecz i brak mozliwosci rozwiniecia Magii.


Awatar użytkownika
Misiek
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Arena
Bestia
Pakiety Rozszerzające
Posty: 3374
Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
Lokalizacja: Burghausen
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: Misiek »

Zmieniam zdanie przy zdobywaniu expa "poziom x 2". Grało się dobrze, expowaliśmy zarówno Miecz i Magię. Nie było specjalnie trudno, a pod koniec gry statystyki nie były kosmiczne. Trochę tylko zamieszania przy liczeniu ile się ma punktów aktualnie i ilu potrzeba mi pokonanych Wrogów. Głównie wtedy, gdy w skutek instrukcji traciło się jakiś punkt i zmniejszał się próg do zdobycia rozwinięcia.

Grając z zasadą, że MM i TT zachowują się jak Miecz i Tarcza mój brat wpadł na pomysł aby MM dawał punkt Miecza i Magii. Jest jakby nie było Magicznym Mieczem.

Zmienione zasady dla tych Przedmiotów podpakowały Pustelnika.


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6176
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: Rogo »

Misiek pisze:Grając z zasadą, że MM i TT zachowują się jak Miecz i Tarcza mój brat wpadł na pomysł aby MM dawał punkt Miecza i Magii. Jest jakby nie było Magicznym Mieczem.
TT także zwykła nie jest :) Może broni w walce psychicznej? ;> (taka luźna sugestia :P)


Ja nawet nie mam Talismana.
Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

Nie przesadzacie czasem?


Awatar użytkownika
Misiek
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Arena
Bestia
Pakiety Rozszerzające
Posty: 3374
Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
Lokalizacja: Burghausen
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: Misiek »

Z MM napewno nie. Grałem i cudów to nie tworzyło. Pomysł Roga można kiedyś rozpatrzyć przy rozgrywce. Jest w samym MM wiele przedmiotów które dają więcej niż 1 punkt Magii lub Miecza w walce.


Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

Nie mówię, że tworzy to z MM nie wiadomo jaki przedmiot bo, nawet jak go ulepszyć, to i tak Bojowy Rumak czy Relikwiarz jest o wiele lepszy. Chodzi mi o to po co to robić? MM i TT sa potrzebne do skończenia gry. Bez sensu było tylko to, że nie można było nimi walczyć ale aby to naprawić wystarczy wprowadzić zasadę, że działają jak ich zwykłe odpowiedniki; po co kombinować?


Awatar użytkownika
Misiek
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Arena
Bestia
Pakiety Rozszerzające
Posty: 3374
Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
Lokalizacja: Burghausen
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: Misiek »

Mówisz, że dobrze poprawić to, aby używać ich w walce, więc przyjmujesz to, że MM dodaje punkt Miecza w niej, a czy to taki kosmiczny pomysł by święty miecz pomagał przeciw Demonom? Dodatkowo jest to już "zagrany", a nie "papierowy" pomysł który nam się spodobał. Dzięki niemu gracze przestali wyrzucać na glebę Magiczne Miecze, jak to jest w zwyczaju, gdy ma się ich dwa. Każdy wiedział, że wspomoże tym konkurencję i Przedmiot nabrał więcej respektu wśród graczy.


ODPOWIEDZ