Artownik pisze:No i teraz o wchodzeniu bez Butelki do Krainy Środkowej to już będzie można zapomnieć.
Niekoniecznie, na głównej planszy można wybrać kierunek ruchu i pójść w drugą mańke. :arrow: No chyba że ustali się, że w krainie środkowej jest ruch jednokierunkowy np w prawo tylko, :idea: to owszem, bez Grala, Butelki i co tam jest jeszcze w autorskich dodatkach (np worek na wode) nie ma co sie pchać na Środkową.
Artownik pisze:Martwi mnie tylko, że przy takim układzie to do Oazy wejść już się chyba nie da.
Enoo, a Oaza Sułtana i Studnia (podobna do oazy) na planszy Robsona to 'gips'? Poza tym na polach pustynia na planszy Robsona też będe karty ciągnać mimo że nie ma napisów o wyciąganiu kart. :roll:
Artownik pisze:Co do grafiki to niestety ja pomocny zbytnio nie będę, chociaż planuję trochę posiedzieć przy progsach, bo tak głupio, żeby człowiek nawet karty nie był w stanie zrobić.
To racja. :oops: Ja też powoli wgryzam się w tajemnice tych progsów. :biggrin:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[quote="Artownik"]No i teraz o wchodzeniu bez Butelki do Krainy Środkowej to już będzie można zapomnieć.[/quote]
Niekoniecznie, na głównej planszy można wybrać kierunek ruchu i pójść w drugą mańke. :arrow: No chyba że ustali się, że w krainie środkowej jest ruch jednokierunkowy np w prawo tylko, :idea: to owszem, bez Grala, Butelki i co tam jest jeszcze w autorskich dodatkach (np worek na wode) nie ma co sie pchać na Środkową. ;-)
[quote="Artownik"]Martwi mnie tylko, że przy takim układzie to do Oazy wejść już się chyba nie da.[/quote]
Enoo, a Oaza Sułtana i Studnia (podobna do oazy) na planszy Robsona to 'gips'? Poza tym na polach pustynia na planszy Robsona też będe karty ciągnać mimo że nie ma napisów o wyciąganiu kart. :roll:
[quote="Artownik"]Co do grafiki to niestety ja pomocny zbytnio nie będę, chociaż planuję trochę posiedzieć przy progsach, bo tak głupio, żeby człowiek nawet karty nie był w stanie zrobić.[/quote]
To racja. :oops: Ja też powoli wgryzam się w tajemnice tych progsów. :biggrin:
Katiusha pisze:SkogTroll zabrał się za Trolle (Troll Mountains)
Przepraszam najmocniej, ale to nie będzie polska wersja Troll Mountains. Może być, że parę (dosłownie PARĘ, np. motyw Skarbów) pomysłów stamtąd znajdzie się w Trollach, ale ma to być zupełnie inny dodatek, opierający sie na folkorze i demonologii skandynawskiej, a także na innych źródłach. A kiedy on będzie gotów? Sam chciałbym wiedzieć Na pewno kiedyś będzie.
To tyle offtopu. Dzięki i na razie!
Skogtroll
[quote="Katiusha"]SkogTroll zabrał się za Trolle (Troll Mountains) [/quote] Przepraszam najmocniej, ale to nie będzie polska wersja Troll Mountains. Może być, że parę (dosłownie PARĘ, np. motyw Skarbów) pomysłów stamtąd znajdzie się w Trollach, ale ma to być zupełnie inny dodatek, opierający sie na folkorze i demonologii skandynawskiej, a także na innych źródłach. A kiedy on będzie gotów? Sam chciałbym wiedzieć ;-) Na pewno kiedyś będzie. To tyle offtopu. Dzięki i na razie! Skogtroll
Ups, rzeczywiście, moja pomyłka. #-o Nie przyjrzałam się dokładnie i zasugerowałam się nazwą i Doliną Elfów przerobioną przez Ciebie. >
Heh, pocieszające przynajmniej jest to, że nie porzuciłeś projektu. Życze wytrwałości i chęci skończenia dodatku. :biggrin:
Pzdr Katiusha
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
[b]Skogtroll[/b],
Ups, rzeczywiście, moja pomyłka. #-o Nie przyjrzałam się dokładnie i zasugerowałam się nazwą i Doliną Elfów przerobioną przez Ciebie. =D> Heh, pocieszające przynajmniej jest to, że nie porzuciłeś projektu. Życze wytrwałości i chęci skończenia dodatku. :biggrin:
oto Mistyk stworzony dzieki pomysłowi Arta. Stworzyłem go wcześniej ale nie miałem czasu aby go tu zapodać. Oczywiście zanim pojawi się kolejna czesc projektu tj Zp i Lk jeszcze może cosik tu zmienie. Startu na razie nie wpisywałem--jest to robocza wersja. Jesli macie jakies inne pomysły spokojnie możecie tworzyć bez względu na zapowiedź z mojej strony. Nawet jeśli w jakiś sposób będzie zbliżony do tego Mistyka to żaden problem, dzięki temu świat MiM sie rozwija-- w tym przypadku podzielam zdanie Michaela i SeSima. Kombinować zawsze
można, co ja piszę - należy kombinować.
Pozdrowionka Stave
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
oto Mistyk stworzony dzieki pomysłowi Arta. Stworzyłem go wcześniej ale nie miałem czasu aby go tu zapodać. Oczywiście zanim pojawi się kolejna czesc projektu tj Zp i Lk jeszcze może cosik tu zmienie. Startu na razie nie wpisywałem--jest to robocza wersja. Jesli macie jakies inne pomysły spokojnie możecie tworzyć bez względu na zapowiedź z mojej strony. Nawet jeśli w jakiś sposób będzie zbliżony do tego Mistyka to żaden problem, dzięki temu świat MiM sie rozwija-- w tym przypadku podzielam zdanie Michaela i SeSima. Kombinować zawsze można, co ja piszę - należy kombinować. Pozdrowionka Stave
I znowu będę odgrzebywal starocia - choć ten jest młodszy niż poprzednie
Moim zdaniem skoro Mistyk jest Poszukiwaczem, to chyba nie można go chyba atakowac Mocą, o ile nie posiada sie odpowiedniej zdolności. Znaczy - widzę dwa wyjścia: albo zmieniamy zasady i każdy może atakować Mistyka Mocą, albo moga go zaatakować tylko wybrani Poszukiwacze (ci, którzy moga walczyć Mocą). No - jest jeszcze trzecia opcja - można go atakowac Siłą.
Poza tym specjalne zdolności nie są sformułowane zbyt szczęśliwie - przynajmniej moim zdaniem. Widzę parę możliwości przeredagowania - o ile jesteś zainteresowany Stave , mogę podesłac swoje propozycje. To tyle
PS.
Nie przeczytałem jeszcze wszystkiego, więc nie wiem, czy poruszane przeze mnie kwestie nie zostały poprawione. W tej chwili kończę Kwestię Zasad i zamierzam pokonac Straznika, żeby przejść do Twórczości Forumowiczów :mrgreen:
PS2.
Niczyje zdanie nie zostało uszkodzone podczas pisania tego posta
Nie będzie podpisu
I znowu będę odgrzebywal starocia - choć ten jest młodszy niż poprzednie ;)
Moim zdaniem skoro Mistyk jest Poszukiwaczem, to chyba nie można go chyba atakowac Mocą, o ile nie posiada sie odpowiedniej zdolności. Znaczy - widzę dwa wyjścia: albo zmieniamy zasady i każdy może atakować Mistyka Mocą, albo moga go zaatakować tylko wybrani Poszukiwacze (ci, którzy moga walczyć Mocą). No - jest jeszcze trzecia opcja - można go atakowac Siłą.
Poza tym specjalne zdolności nie są sformułowane zbyt szczęśliwie - przynajmniej moim zdaniem. Widzę parę możliwości przeredagowania - o ile jesteś zainteresowany [b]Stave[/b] , mogę podesłac swoje propozycje. To tyle :)
PS. Nie przeczytałem jeszcze wszystkiego, więc nie wiem, czy poruszane przeze mnie kwestie nie zostały poprawione. W tej chwili kończę Kwestię Zasad i zamierzam pokonac Straznika, żeby przejść do Twórczości Forumowiczów :mrgreen:
PS2. Niczyje zdanie nie zostało uszkodzone podczas pisania tego posta :P
A ja uważam, że postać astralna powinna odkrywać wszystkie karty przygód, ale w walce stosować się tylko do tych związanych z ciałem astralnym (czyli związanych z mocą). Czyli jak będzie to demon czy duch, to musi z nim walczyć, nie zależnie od jej poziomu mocy, wszelkie bestie i smoki (atak siłą) będą nam nie straszne. Inaczej będzie z ciałem fizycznym Mistyka. Tutaj można by go atakować w dowolny sposób.
Teraz kwestia powiązania parametrów. Myślę, że gdy Mistyk jest w czasie transu obniżają się jego parametry siły i mocy np. o 2 lub 3. Gdyż postać musi koncentrować się na potrzymanie stanu hipnotycznego. Przegrana walka czy jakieś zdarzenie powinny przerywać trans i ciało astralne powinno wracać do ciała fizycznego. Astralnej postaci nadałbym tyle mocy ile ma poszukiwacz.
Co do przedmiotów i przyjaciół. Mistyk poświęcając turę na podwójną koncentrację mógłby swojemu astralnemu odbiciu dać umiejętność interakcji ze światem materialnym i dać możliwość przynoszenia znalezionych w czasie wędrówki przedmiotu czy przyjaciela.
Zasadę przerwania transu także stosowałbym i tu.
Zamierzam wszystkich poszukiwaczy dogłębnie poprawić, tak jak z Mistykiem, ale na razie potrzebuje czasu. Zamierzam stworzyć duży projekt, z przeróbkami dosłownie wszystkiego, więc musicie uzbroić sie w cierpliwość.
Jump outside the Real
A ja uważam, że postać astralna powinna odkrywać wszystkie karty przygód, ale w walce stosować się tylko do tych związanych z ciałem astralnym (czyli związanych z mocą). Czyli jak będzie to demon czy duch, to musi z nim walczyć, nie zależnie od jej poziomu mocy, wszelkie bestie i smoki (atak siłą) będą nam nie straszne. Inaczej będzie z ciałem fizycznym Mistyka. Tutaj można by go atakować w dowolny sposób.
Teraz kwestia powiązania parametrów. Myślę, że gdy Mistyk jest w czasie transu obniżają się jego parametry siły i mocy np. o 2 lub 3. Gdyż postać musi koncentrować się na potrzymanie stanu hipnotycznego. Przegrana walka czy jakieś zdarzenie powinny przerywać trans i ciało astralne powinno wracać do ciała fizycznego. Astralnej postaci nadałbym tyle mocy ile ma poszukiwacz.
Co do przedmiotów i przyjaciół. Mistyk poświęcając turę na podwójną koncentrację mógłby swojemu astralnemu odbiciu dać umiejętność interakcji ze światem materialnym i dać możliwość przynoszenia znalezionych w czasie wędrówki przedmiotu czy przyjaciela. Zasadę przerwania transu także stosowałbym i tu.
Zamierzam wszystkich poszukiwaczy dogłębnie poprawić, tak jak z Mistykiem, ale na razie potrzebuje czasu. Zamierzam stworzyć duży projekt, z przeróbkami dosłownie wszystkiego, więc musicie uzbroić sie w cierpliwość.
Zamierzam wszystkich poszukiwaczy dogłębnie poprawić, tak jak z Mistykiem, ale na razie potrzebuje czasu. Zamierzam stworzyć duży projekt, z przeróbkami dosłownie wszystkiego, więc musicie uzbroić sie w cierpliwość.
Może zanim zaczniesz to zapoznaj się z projektem steva Głupio tak wywarzać drzwi otwarte na oścież
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
[quote]Zamierzam wszystkich poszukiwaczy dogłębnie poprawić, tak jak z Mistykiem, ale na razie potrzebuje czasu. Zamierzam stworzyć duży projekt, z przeróbkami dosłownie wszystkiego, więc musicie uzbroić sie w cierpliwość.[/quote] Może zanim zaczniesz to zapoznaj się z projektem steva ;) Głupio tak wywarzać drzwi otwarte na oścież :D
Nie chce wybiegać poza temat, ale tylko dodam, że dlatego zacząłem prace od czytania forum, aby wspomóc się opinią i doświadczeniem innych przy budowie i ujednolicaniu zasad w swoim projekcie. Zgromadziłem sporą ilości wszystkich cyfrowych dodatków i tych autorskich i tych mniej (zarówno polskich jak i zagranicznych). Tworząc swój projekt będę na początek opierał się czy o grafiki czy pomysły innych autorów (zależy jak to będzie wspólnie współgrało), a dopiero z czasem przejdę na swoje, w imię geodezyjnej zasady od ogółu do szczegółu . Nie myślcie, że chodzi tu o plagiat, moją wizją jest scalenie (prawie) wszystkich dodatków, stworzenie jednolitego świata (zasady i klimat) składającego się z konkretnych krain. Chciałbym, aby gra pracowała na starym silniku, żeby nie powstała czasem inna gra , ale myślę o wielu zmianach w podstawowych zasadach, które uważam uatrakcyjnią troszkę rozgrywkę.
Jump outside the Real
Nie chce wybiegać poza temat, ale tylko dodam, że dlatego zacząłem prace od czytania forum, aby wspomóc się opinią i doświadczeniem innych przy budowie i ujednolicaniu zasad w swoim projekcie. Zgromadziłem sporą ilości wszystkich cyfrowych dodatków i tych autorskich i tych mniej ;) (zarówno polskich jak i zagranicznych). Tworząc swój projekt będę na początek opierał się czy o grafiki czy pomysły innych autorów (zależy jak to będzie wspólnie współgrało), a dopiero z czasem przejdę na swoje, w imię geodezyjnej zasady od ogółu do szczegółu :P. Nie myślcie, że chodzi tu o plagiat, moją wizją jest scalenie (prawie) wszystkich dodatków, stworzenie jednolitego świata (zasady i klimat) składającego się z konkretnych krain. Chciałbym, aby gra pracowała na starym silniku, żeby nie powstała czasem inna gra :P, ale myślę o wielu zmianach w podstawowych zasadach, które uważam uatrakcyjnią troszkę rozgrywkę.
Cóż, to powinno być tak, że w momencie wyjścia ciała astralnego poza ciało fizyczne, Poszukiwacz - ciało fizyczne powinno być niezdolne do czegokolwiek, tzn. powinno być zupełnie pasywne.
No ale wiadomo, że nie o to tu chodzi, w sumie ta wersja Stave'a już jest bardzo fajna, ale ta kwestia przenoszenia się albo z prowrotem do oryginalnego Poszukiwacza lub ściągania go do astralnego odpowiednika, to jest dość problematyczny temat.. trzeba to dobrze wypośrodkować, żeby nie było zbytnich ułatwień na Przedpolach Piekieł.
Cóż, to powinno być tak, że w momencie wyjścia ciała astralnego poza ciało fizyczne, Poszukiwacz - ciało fizyczne powinno być niezdolne do czegokolwiek, tzn. powinno być zupełnie pasywne.
No ale wiadomo, że nie o to tu chodzi, w sumie ta wersja Stave'a już jest bardzo fajna, ale ta kwestia przenoszenia się albo z prowrotem do oryginalnego Poszukiwacza lub ściągania go do astralnego odpowiednika, to jest dość problematyczny temat.. trzeba to dobrze wypośrodkować, żeby nie było zbytnich ułatwień na Przedpolach Piekieł.
hm napisze tak Mistyk tutaj zaprezentowany nie jest finalna wersja i zapewne wprowdze do niego zmiany po propozycjach jakie tu przeczytałem, akurat zajme sie nim jak skoncze Karty do Zp a to juz bardzo blisko i pozniej karty do Lk. Dodatek jest dosc duzy ale sadze, ze juz w niedlugim czasie bedzie mogli zobczyc poprawiona wersje tego Pana.
Co do ciebie Critter jesli chcesz tworzyc wlasny projekt (oczywiscie to bardzo dobrze) to pierw przejrzyj dzialy ukonczonych i nieukonczonych dodatkow, bo zwyczjanie moze sie okazac ze to co zamierzasz zrobic ktos juz tego dokonal z lepszym badz gorszym skutkiem.
Pozdrowionka Stave.
hm napisze tak Mistyk tutaj zaprezentowany nie jest finalna wersja i zapewne wprowdze do niego zmiany po propozycjach jakie tu przeczytałem, akurat zajme sie nim jak skoncze Karty do Zp a to juz bardzo blisko i pozniej karty do Lk. Dodatek jest dosc duzy ale sadze, ze juz w niedlugim czasie bedzie mogli zobczyc poprawiona wersje tego Pana. Co do ciebie Critter jesli chcesz tworzyc wlasny projekt (oczywiscie to bardzo dobrze) to pierw przejrzyj dzialy ukonczonych i nieukonczonych dodatkow, bo zwyczjanie moze sie okazac ze to co zamierzasz zrobic ktos juz tego dokonal z lepszym badz gorszym skutkiem. Pozdrowionka Stave.