Zapraszam do pobrania stworzonego przeze mnie dodatku do gry Obcy. Pomysł zaczerpnąłem z dodatku "Yautia" Michała Wieczorka lecz nieco go rozbudowałem. Oprócz tego wprowadziłem kilka własnych innowacji.
Link znajduje się na moim planszówkowym blogu : http://planszowki.blox.pl/html
Adres także w podpisie.
Dodatek do Gry Obcy
- czeski_
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kraina Snu
• Kraina Umarłych
• Puszcza - Posty: 630
- Rejestracja: sobota 02 gru 2006, 19:02
- Lokalizacja: Opole
- Płeć:
- Kontakt:
Dodatek do Gry Obcy
Ostatnio zmieniony niedziela 25 paź 2009, 12:33 przez czeski_, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lens
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Anarchia
• Karty
• Poszukiwacze z Misją - Posty: 888
- Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
- Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
- Płeć:
Witam i na poczatek pare uwag
Karty:
Partnerstwo - siła podczas ataku rośni (brak "e")
Wyciek metanu - troche glupio to brzmi, bo metan to gaz, a wyciekać jak sama nazwa wskazuje to moze ciecz.
Mala uwaga rowniez do obrazka Predatora. Moim zdaniem mozna sie pokusic o lepszy obrazek, bo na tym wyglada jak szkieletor. Ta srebrna zbroja niezbyt. Drake też dretwawy.
A co do pomyslu, nie wiem trzeba to sprawdzic w praktyce. Moze okaze sie grywalne, kto wie. Na pierwszy rzut oka warunki zwyciestwa u Predatora troche latwe, ale bez testowania tak moze po prostu wygladac. Wynik zwyciestwa moglby byc jak w przypadku ludzi, czyli zabicie krolowej obcych, ale to trzeba by dokladniej przemyslec. I kamuflaż - w poprzedniej wersji mial raz na gre mozliwosc zniknąć i pojawic sie w nastepnej turze w odleglosci do trzech pol w dowolnym kierunku, moze bylo to troche niedopracowane, ale pozbawiac Predatora calkowicie kamuflazu nie powinno sie.
Karty zdarzeń ciekawe i ciagle pozostaje tu pole do popisu. Nowe postacie co tu duzo mowic cool - sam sobie kiedys dorobilem sierżanta Apone`a (jako że podstawka z transportera ku temu warunki spelniała).
Problem moze stanowic drukowanie, śliski papier, tekturki pod żetony, brak podstawek do marinsów itd.
Mimo wszystko z mojej strony brawo.
Karty:
Partnerstwo - siła podczas ataku rośni (brak "e")
Wyciek metanu - troche glupio to brzmi, bo metan to gaz, a wyciekać jak sama nazwa wskazuje to moze ciecz.
Mala uwaga rowniez do obrazka Predatora. Moim zdaniem mozna sie pokusic o lepszy obrazek, bo na tym wyglada jak szkieletor. Ta srebrna zbroja niezbyt. Drake też dretwawy.
A co do pomyslu, nie wiem trzeba to sprawdzic w praktyce. Moze okaze sie grywalne, kto wie. Na pierwszy rzut oka warunki zwyciestwa u Predatora troche latwe, ale bez testowania tak moze po prostu wygladac. Wynik zwyciestwa moglby byc jak w przypadku ludzi, czyli zabicie krolowej obcych, ale to trzeba by dokladniej przemyslec. I kamuflaż - w poprzedniej wersji mial raz na gre mozliwosc zniknąć i pojawic sie w nastepnej turze w odleglosci do trzech pol w dowolnym kierunku, moze bylo to troche niedopracowane, ale pozbawiac Predatora calkowicie kamuflazu nie powinno sie.
Karty zdarzeń ciekawe i ciagle pozostaje tu pole do popisu. Nowe postacie co tu duzo mowic cool - sam sobie kiedys dorobilem sierżanta Apone`a (jako że podstawka z transportera ku temu warunki spelniała).
Problem moze stanowic drukowanie, śliski papier, tekturki pod żetony, brak podstawek do marinsów itd.
Mimo wszystko z mojej strony brawo.
Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- Duszodręczyciel
-
- Posty: 307
- Rejestracja: piątek 16 mar 2007, 15:17
- Lokalizacja: Niihama-shi
- Płeć:
Pocieszę cię SeSim, że dodatek wygląda ładnie i zapowiada się na ciekawą rozgrywkę (poprzednika jakoś strawić nie mogłem).
Zgadzam się choć rozwiązanie z "teleportowaniem" Predatora raczej mi nie pasuje. Jego niewidzialność miał służyć zaskoczeniu i ukryciu a nie poruszaniu się a tak byłaby ta cecha używana. Ja bym dał raczej że raz na grę może uciec z walki lub ją rozpocząć atakiem na coś (Marinsa lub Obcego) bez konsekwencji kontrataku. Można także zrobić żetony baterii osłon, które działały by podobnie do Magazynków dając szansę aktywacji tej zdolności.Lens pisze:I kamuflaż - w poprzedniej wersji mial raz na gre mozliwosc zniknąć i pojawic sie w nastepnej turze w odleglosci do trzech pol w dowolnym kierunku, moze bylo to troche niedopracowane, ale pozbawiac Predatora calkowicie kamuflazu nie powinno sie.
Za mało relacji z górniczych katastrof LensSeSim pisze:Cytat:
Wyciek metanu - troche glupio to brzmi, bo metan to gaz, a wyciekać jak sama nazwa wskazuje to moze ciecz.
Dlaczego? Przecież dokładnie tak się mówi jak gaz się ulatania: Wyciek Gazu
- Lens
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Anarchia
• Karty
• Poszukiwacze z Misją - Posty: 888
- Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
- Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
- Płeć:
wyglada na to, ze faktycznie ten nasz polski język giętki dopuszcza takie paradoksy jak wyciek gazu, bo faktycznie jak sie w googlach wpisze to jakies prasowe notki wyskakuja o wyciekach gazu. no to zwracam honor mimo iz "negatywnie jestem na nie" .
Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
- czeski_
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kraina Snu
• Kraina Umarłych
• Puszcza - Posty: 630
- Rejestracja: sobota 02 gru 2006, 19:02
- Lokalizacja: Opole
- Płeć:
- Kontakt:
Co do grafik - lepszych po prostu nie znalazłem... Drake też średnio mi się podoba ale nic ciekawszego nie znalazłem (miałem jeden odrobinę lepszy obrazek ale za cholerę nie mogłem go wkomponować).
Co do kamuflażu - kombinowałem jak mogłem żeby wymyślić coś ciekawego, bo takie "raz w ciągu gry" to dla mnie kiepski pomysł. Grę będę niebawem testował to może coś wykminię. Myślałem też o predatorskiej samodestrukcji kiedy padnie.
Co do kart - pole do popisu faktycznie jest ale nie chcę póki co za bardzo komplikować. Jeżeli testy wypadną pomyślnie, wtedy całość będę rozwijał.
A co do Apona - marzyłem o tym, żeby go stworzyć ale nie znalazłem odpowiedniej grafiki.
Co do kamuflażu - kombinowałem jak mogłem żeby wymyślić coś ciekawego, bo takie "raz w ciągu gry" to dla mnie kiepski pomysł. Grę będę niebawem testował to może coś wykminię. Myślałem też o predatorskiej samodestrukcji kiedy padnie.
Co do kart - pole do popisu faktycznie jest ale nie chcę póki co za bardzo komplikować. Jeżeli testy wypadną pomyślnie, wtedy całość będę rozwijał.
A co do Apona - marzyłem o tym, żeby go stworzyć ale nie znalazłem odpowiedniej grafiki.