Projekt tomaszk'a (Magia i Miecz)

Dyskusje na temat gier komputerowych.

Bedac w miescie/wiosce, ile osob mozna odwiedzic?

Czas głosowania minął wtorek 17 lip 2007, 09:28

Jedna
11
61%
Dowolna ilosc
7
39%
 
Liczba głosów: 18

tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Projekt tomaszk'a (Magia i Miecz)

Post autor: tomaszk »

Witam

Mialem sie nie ujawiac az do skonczenia, ale potrzebuje testow. Rozroslo sie to troche i obawiam sie, ze sam nie wylapie wszystkich bledow. Zaczynalem to pisac juz dwa razy jakies 2 i 4 lata temu i przestawalem, mialem problemy z konczeniem projektow;) Byly ciekawe do momentu, gdy nie potrafilem czegos zrobic. Od jakiegos czasu koncze pisac to, co zaczalem, wiec przyszedl czas na napisanie MiM.

Serdeczne podziekowania dla Valdiego, ktory udostepnil mi retusze zrobione przez WindyIndy, jak rowniez i dla niego za jego niesamowita prace.

Na dzis dzien (06.07.2007) projekt ma 9 dni. Pisze w pracy, jakies 7-8h dziennie. Prosze przeczytac ponizej, co jest zrobione i oszczedzic mi pytan dlaczego cos, co nie jest jeszcze zrobione, nie dziala.

Co planuje? Ukonczyc wersje dla jednego gracza. Najpierw podstawowke, potem dodac podziemia, otchlan i miasto. Potem gra z komputerem. Nastepnie multi po tcp/ip.

Kilka screenow (kliknij na obrazek, zeby zobaczyc w pelnym rozmiarze):

Obrazek

menu


Obrazek

wybor poszukiwacza


Obrazek

ekran gry


Obrazek

podglad terenu przy wyborze kierunku ruchu


Obrazek

podglad kart na obszarze


Obrazek

ekwipunek


Historia zmian:

17.07.2007
  • poprawiona literowka w karcie lwa
    poprawiony problem z ruchem przy doswiadczeniu > 6
    poprawiony blad przy przemianie w ropuche i ciagnieciu kart przygod (przedmiotow)
13, 16.07.2007 - 5 pobran
  • upior - wytrzymalosc 1, po przegranej walce poszukiwacza wzrasta mu wytrzymalosc, ginie po utracie wszystkich punktow wytrzymalosci
    dodane karty przedmiotow i magicznych przedmiotow
    talia kart sklada sie teraz z kart zdarzen, wrogow, duchow, przedmiotow i magicznych przedmiotow
    zmiana zasad - limit przedmiotow: limit odnosi sie tylko do ilosci przedmiotow niesionych w "plecaku". przyklad: poszukiwacz ma tarcze, topor, magiczny pas, zbroje, helm i butelke wody. ilosc przedmiotow wynosi 6, ale skoro nosi 5 przedmiotow na sobie, a w plecaku tylko butelke wody, to nie potrzebuje do tego tragarza, mula, itd. - ustawiane w opcjach
    odwiedzanie tylko jednej osoby w miescie/wiosce - ustawiane w opcjach
    w wiosce podczas jednej tury mozna odwiedzic: medrca - raz, kowala i medyka - dowolna ilosc razy
    w miescie podczas jednej tury mozna odwiedzic: czarodziejke - raz, medyka i alchemika - dowolna ilosc razy
    zloto ustawione na 1 na starcie gry
    dzialaja i pojawiaja sie w grze przedmioty: magiczny miecz, eliksir sily, mieszek zlota, 2 mieszki zlota
    gracz decyduje, kiedy wymienic karty pokonanych wrogow na sile
    klawisz escape - powrot do menu, badz nacisniecie przycisku "nie" lub "dalej"
    zmiana charakteru powoduje wyrzucenie przedmiotow, ktorych nie mozna uzywac
    poprawiony jeden strzygon (ten, co sie rzuca kostka, zeby zobaczyc gdzie sie pojawia)
    zmienione komunikaty o wyniku walki z duchami (brak informacji, ze nie dostaje sie doswiadczenia)
    poprawieni zbojcy: pojawia sie zloto w oazie
    ropucha zostawia zloto na obszarze przemiany
10-11.07.2007 - 42 pobran
  • dodane karty zdarzen
    talia kart sklada sie teraz z kart zdarzen, wrogow i duchow
    czyszczenie kodu i zmiana obslugi komunikatow - gra zajmuje mniej i szybciej sie laduje
    blad podczas przemiany w ropuche - gdy poszukiwacz nie mial przedmiotow to i tak byla tworzona kropka symbolizujaca karty na obszarze - poprawione
    poprawione tworzenie talii kart - utworzony stos kart uzytych, po wyczerpaniu stosu kart przygod, stos uzupelniany jest losowo z uzytego
    po zamianie w ropuche nie zmienialy sie statystyki poszukiwacza (np. zostawal plus do sily z miecza , ktory nosil) - poprawione
    dzialaja wszystkie karty zdarzen procz: przeklenstwo i poltergeist(brak przyjaciol), ksiega czarow i magiczny cyklon (brak czarow), wulkan (brak nieznajomych)
    zloto tymczasowo ustawione na 5
09.07.2007 - 17 pobran
  • komunikat o smierci nie chowal przycisku ruchu - poprawione
    poprawiona pozycja atrybutow w oknie glownym gry
    instrukcje obszaru: gospoda - dzialaja wszystkie obszary w zewnetrznej krainie
    instrukcje obszaru: czarny rycerz
    instrukcje obszaru: przepasc
    instrukcje obszaru: zamek
    instrukcje obszaru: swiatynia
    regulacja glosnosci muzyki i dzwiekow
05.07.2007 - 64 pobran
  • po przeganej w lesie ekwipunek nie ratowal przed strata punktu wytrzymalosci - poprawione
    pokonane duchy nie znikaly z mapy po ich pokonaniu - poprawione
    instrukcje obszaru: miasto - alchemik
    instrukcje obszaru: miasto - czarodziejka
    zamiana w ropuche
    bedac ropucha nie dzialaja specjalne zdolnosci
    bedac ropucha rozwoj sily i mocy tyczy sie cech ropuchy
    bedac ropucha walczy sie za pomoca jej statystyk
    bedac ropucha traci sie przedmioty
    bedac ropucha traci sie zloto
    bedac ropucha nie zyskuje sie zlota ani przedmiotow
    pokazywanie mozliwosci przejscia do srodkowej krainy
    przechodzenie z krainy zewnetrznej do srodkowej
    walka ze straznikiem
    chodzenie po krainie srodkowej
    przechodzenie z kraina srodkowej do zewnetrznej
    dzialaja wszystkie obszary w srodkowej krainie, gdzie trzeba ciagnac karty
    na przekletej polanie nie mozna rzucac czarow - zablokowana mozliwosc otwarcia okna z czarami, ktorego jeszcze nie ma
    na przekletej polanie w walce nie mozna liczyc na przedmioty dajace moc i sile
    zwiekszona sila i moc wrogow na runach (2 runy o 2 oczka i jedne o 3 oczka)
    szalony wojownik poprawnie przesuwa sie w srodkowej krainie
    instrukcje obszaru: pustynia
    poprawione okna utraty wytrzymalosci na cmentarzu i w kapliczce
    przegranie badz remis z wrogiem lub duchem nie pozwala na dalsze badanie kart na obszarze (nieznajomych, przyjaciol, przedmiotow i miejsc)
04.07.2007
  • dodana instrukcja
    klawisze strzalek przewijaja strony instrukcji
    po dodaniu instrukcji dluzsze ladowanie gry (14 duzych tekstur do zaladowania) - dodany pasek postepu ladowania
    zakladanie przedmiotow
    podwojne klikniecie na przedmiocie zaklada go
    podwojne klikniecie na zalozonym przedmiocie zdejmuje go
    na ekranie glownym pokazuje bonus do sily z miecza i topora, jesli ma sie ktorys z nich zalozony
    exp na sile - do tej pory bylo exp > 6 = 1 punkt sily, powinno byc exp div 7 = x punktow sily - poprawione
    punkty sily za ekwipunek licza sie w walce
    walczac z golemem do rzutow kostka nie dodaje sie sily z przedmiotow i broni
    sobowtor posiada sile poszukiwacza - bez zadnych plusow za przedmioty
    0 punktow doswiadczenia za pokonanie sobowtora
    dziala tarcza, zbroja i helm
    dodane karty duchow (wrog 3) do danych gry
    talia sklada sie teraz z kart duchow i kart wrogow
    dziala walka z duchami
    instrukcje obszaru: miasto - medyk
28.06.2007
  • po smierci poszukiwacza w menu wyswietlany byl jego portret - poprawione
    edytor kart - dla mnie, dla latwiejszego dodawania kolejnych kart
    okno walki - przesuwamy mysz na portert wroga, pojawia sie okno podgladu, naciskamy enter nie ruszajac myszka = pojawia sie okno z wynikiem walki, a poglad wroga zostaje do momentu ruszenia myszka - poprawione
    kupione przedmioty widac w oknie ekwipunku
    obsluga dowolnej ilosci niesionych przedmiotow - przewijanie ekwipunku
    przewijanie ekwipunku za pomoca strzalek gora/dol
    wybor przedmiotu w ekwipunku (zaznaczanie)
    wskazanie przedmiotu w ekwipunku wyswietla jego podglad
    wyrzucanie przedmiotu
    okno kart przedmiotow - pokazuje dowolna ilosc przedmiotow na obszarze, do tej pory pokazywalo tylko 12 pierwszych (dodane przewijanie)
    jesli na obszarze jest wiecej, niz 12 kart, wyswietla o tym info
    okno kart wrogow - pokazuje dowolna ilosc wrogow na obszarze, do tej pory pokazywalo tylko 12 pierwszych (dodane przewijanie)
    podnoszenie przedmiotow z obszaru
    klawisz del wyrzuca przedmiot z ekwipunku po zaznaczeniu go (dziala jak przycisk wyrzuc)
    podwojne klikniecie na przedmiot w oknie przedmiotow na obszarze bierze go do ekwipunku (dziala jak przycisk wez)
    limit 4 przedmiotow bez mula, tragarza, konia i wozu, itp
25.06.2007
  • poprawiona karta specjalnych zdolnosci czarownicy
    wybor ruchu - nie bylo dzwieku - poprawione
    edytor poszukiwaczy - dla mnie, dla latwiejszego dodawania kolejnych poszukiwaczy
    po wskazaniu portretu poszukiwacza pojawia sie podglad jego zdolnosci
    dziala specjalna zdolnosc poszukiwacza - mozna nie rzucac kostka na skalach, jest pytanie, czy sie chce rzucac
    dziala specjalna zdolnosc poszukiwacza - mozna nie rzucac kostka w lesie, jest pytanie, czy sie chce rzucac
    okno ekwipunku
    przy oknie pytan: enter = tak, escape = nie
    wszystkie pozostale glowne przyciski = enter
    ponowne sciszenie dzwiekow
22.06.2007
  • sciszone dzwieki
    dodana muzyka, 7 utworow, leca po kolei od losowo wybranego przy starcie
    + i - na klawiaturze alfanumerycznej zmieniaja muzyke
    dodane karty ekwipunku
    poprawiony podglad wioski
    instrukcje obszaru: wioska - medyk
    instrukcje obszaru: wioska - medrzec
    szalony wojownik przesuwa sie po planszy po pokonaniu go
    0 punktow doswiadczenia za pokonanie szalonego wojownika - skoro nie mozna wziac jego karty, tylko sie ja przesuwa
    jesli na obszarach, gdzie nie ciagnie sie kart, leza jakies karty, to najpierw "zabawa z kartami", a potem badanie obszaru
    instrukcje obszaru: wioska - kowal
    mozna kupowac przedmioty, nie widac ich (nie zrobione okno ekwipunku) i nie dzialaja, tyle, ze sie je kupilo i sie nosi
    brak ograniczenia ilosci noszonych przedmiotow
    zloto ustawione tymczasowo na 999
21.06.2007
  • pokazywanie symbolu lezacych kart na mapie
    wskazanie symbolu kart lezacych na mapie pokazuje podglad kart lezacych na tym obszarze
    dzwieki - najechanie na przycisk, nacisniecie przycisku
    instrukcje obszaru: cmentarz
    instrukcje obszaru: kapliczka
    instrukcje obszaru: las
    instrukcje obszaru: skaly
20.06.2007
  • podglad karty wroga po najechaniu na jego miniature w oknie walki
    dzialaja wszystkie obszary w zewn krainie, gdzie trzeba ciagnac karty
    pokonani wrogowie znikaja z mapy
    niepokonani wrogowie zostaja na mapie, jeszcze ich nie widac
    przegrana walka
    remis
    zamiana punktow sily wrogow na sile
    smierc
    walka
    talia kart - pomieszane wszystkie dostepne karty
    dodane wszystkie karty wrogow walczacych sila
19.06.2007
  • + jeden poszukiwacz
    chodzenie po krainie zewnetrznej
    opisy obszarow krainy zewnetrznej
    staty poszukiwacza
18.06.2007
  • plansza
    wybor bohatera
    menu
Link do pobrania: kliknij
Ostatnio zmieniony piątek 21 lis 2008, 09:00 przez tomaszk, łącznie zmieniany 9 razy.


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
pawel559
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 74
Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
Lokalizacja: że
Płeć:

Post autor: pawel559 »

Mam małe pytanie w czym to piszesz ?
I mógłbyś wrzucić jakiegoś screena ,właśnie zaczołem ściągać i przy moim wolnym łączu to troche potrwa ,a chętnie bym rzucił na to okiem.


Awatar użytkownika
gural
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Bestiariusz
Kurhan
Świątynia
Posty: 1031
Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: gural »

Zapowiada się bardzo przyjemnie. Jeśli będzie dalej tak dobre jak jest do tej pory zrobione to powstanie coś naprawdę porządnego. Powodzenia!


:arrow: Świątynia
:arrow: Bestiariusz
tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

pawel559 pisze:Mam małe pytanie w czym to piszesz ?
Delphi.
pawel559 pisze:I mógłbyś wrzucić jakiegoś screena ,właśnie zaczołem ściągać i przy moim wolnym łączu to troche potrwa ,a chętnie bym rzucił na to okiem.
Prosze bardzo, wyedytowalem pierwszy post.


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

gural pisze:Zapowiada się bardzo przyjemnie. Jeśli będzie dalej tak dobre jak jest do tej pory zrobione to powstanie coś naprawdę porządnego. Powodzenia!
Dziekuje. Gorsze byc nie powinno;)


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
pawel559
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 74
Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
Lokalizacja: że
Płeć:

Post autor: pawel559 »

A w jakiej bibliotece można wiedzieć ?
I jeszcze jedno pytanie GUI sam robiłeś czy jakieś gotowe ?


tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

pawel559 pisze:A w jakiej bibliotece można wiedzieć ?
I jeszcze jedno pytanie GUI sam robiłeś czy jakieś gotowe ?
Ashpyre - wrapper na DirectX. Gui jest tam zaimplementowane, kwestia malych zmian wygladu i drobnych edycji w kodzie.


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Lehlerex
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 18
Rejestracja: niedziela 13 lut 2005, 13:36
Lokalizacja: Gotenhafen
Płeć:
Wiek: 37
Kontakt:

Post autor: Lehlerex »

Wow; ale to wygląda, plansza itd. a ta super czcionka... :D Właśnie pobieram instalkę.


Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith »

Naprawdę bardzo przyjemne, chyba najlepsza z wersji które dotąd widziałem. Choć w samych superlatywach rozpływać się nie będę:
- czcionka owszem jest ok ale nie do końca, IMO litera "t" nie wygląda dobrze, jest nieczytelna przez to, że jest niższa od pozostałych
- jeden utwór mi się nie podoba :P ten z chórem męskim śpiewającym "aAaAaaaAa", moim zdaniem psuje ogólne dobre wrażenia. To by było na tyle. Dobra robota =D>
Zastanawia mnie tylko czemu robicie sobie konkurencję. Nie można w jakiś sposób współpracować ze sobą? Wtedy powstałaby jedna dobra część a tak gracze podzielą się na obozy.


tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

mriswith pisze:Naprawdę bardzo przyjemne, chyba najlepsza z wersji które dotąd widziałem. Choć w samych superlatywach rozpływać się nie będę:
- czcionka owszem jest ok ale nie do końca, IMO litera "t" nie wygląda dobrze, jest nieczytelna przez to, że jest niższa od pozostałych
- jeden utwór mi się nie podoba :P ten z chórem męskim śpiewającym "aAaAaaaAa", moim zdaniem psuje ogólne dobre wrażenia. To by było na tyle. Dobra robota =D>
Czionka nie jest moja, troche ja tylko poprawilem - dodalem polskie znaki. W sumie te nieszczesne "t" moglbym podniesc, ale marnie mi sie to widzi na tym etapie. Co do muzy, to pewnie innym nie podobaja sie inne, ale moge sie mylic;) Jak uslysze wiecej "nie" przeciwko czemus tam, to ulegne wiekszosci:) Dziekuje za pochwaly.
mriswith pisze: Zastanawia mnie tylko czemu robicie sobie konkurencję. Nie można w jakiś sposób współpracować ze sobą? Wtedy powstałaby jedna dobra część a tak gracze podzielą się na obozy.
Tak na szybko:
1. Konkurencja nigdy nie jest zla.
2. Z tego, co widzialem, kazdy z nas pisze w czyms innym.
3. Kazdy moze miec inne rozwiazanie danego problemu, np przedstawienie kart lezacych na obszarze - tym lepiej dla grajacych.
4. Watpie, zeby kazdy z nas mial praktyke w pracy zespolowej, szczegolnie na odleglosc.
5. Nie robie nikomu konkurencji, pisze dla siebie i znajomych.

a) Idziesz do sklepu po piwo, kupujesz xxx, bo nic innego nie ma.
b) Idziesz i kupujesz yyy, bo z 15 dostepnych marek akurat te Ci smakuje.

Co wybierasz?;)


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Lehlerex
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 18
Rejestracja: niedziela 13 lut 2005, 13:36
Lokalizacja: Gotenhafen
Płeć:
Wiek: 37
Kontakt:

Post autor: Lehlerex »

Pograłem trochę teraz czas na sprawozdanie:

1. Muzyka - powinna być opcja jej wyłączenia, gdyż np. wolę słuchać czego innego :>
2. Tylko u mnie gra zżera prawie 200MB pamięci?
3. Litera "T"

Jak ktoś wspomniał dla mnie też jest to najlepsze oblicze MiM na kompa. Co do współpracy to np. ktoś inny mógłby się zająć przepisywaniem kart itd. przecież to czasochłonne.


tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

Lehlerex pisze:Pograłem trochę teraz czas na sprawozdanie:

1. Muzyka - powinna być opcja jej wyłączenia, gdyż np. wolę słuchać czego innego :>
Bedzie, wl/wyl, glosnosc 1-10. Dzwiek rowniez. Moze jutro, to niewiele roboty;)
Lehlerex pisze: 2. Tylko u mnie gra zżera prawie 200MB pamięci?
Laduje wszystkie czesto uzywane zasoby przy starcie, zwalniane przy zakonczeniu, dla szybkiej gry bez czekania na zaladowanie "czegos tam". Pomimo to, wieksza tego czesc to DirectX, zrob maly test: uruchom jakas gre pod DX, Alt+Tab, uruchom MiM - powinna zajmowac ok. 40-60MB.
Lehlerex pisze:
3. Litera "T"
jw.
Lehlerex pisze:
Jak ktoś wspomniał dla mnie też jest to najlepsze oblicze MiM na kompa. Co do współpracy to np. ktoś inny mógłby się zająć przepisywaniem kart itd. przecież to czasochłonne.
Dziekuje. Programista nie bedzie przepisywal kart. A tak szczerze mowiac, to czasem jest to niezla odskocznia od klepania kodu;)

Edit:
Nowa wersja do pobrania, patrz 1 post.


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: HunteR »

Wygląda świetnie - nic dodać, nic ująć \:D/ Aczkolwiek czy mnie wzrok myli czy też w menu zamiast postaci z MiMa użyłeś postaci z DnD (zwłaszcza krasnolud znajomy się wydaje) a grafiki wyjęte z Diablo 2? :biggrin:

btw, polecam używać opcji edit, nie ma co zaśmiecać forum pisząc kilka postów pod rząd :wink:


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

HunteR pisze:Wygląda świetnie - nic dodać, nic ująć \:D/ Aczkolwiek czy mnie wzrok myli czy też w menu zamiast postaci z MiMa użyłeś postaci z DnD (zwłaszcza krasnolud znajomy się wydaje) a grafiki wyjęte z Diablo 2? :biggrin:
Dziekuje. Tak, w menu te 2 postacie to z DND. Z Diablo jest czcionka, dodalem tylko do niej polskie znaki.
HunteR pisze: btw, polecam używać opcji edit, nie ma co zaśmiecać forum pisząc kilka postów pod rząd :wink:
Huh? Dokladnie to zrobilem piszac post wyzej. Chyba, ze chodzi o odpowiadanie dla kilku osob? Aye, aye sir!;)


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith »

Właśnie wpadłem na taki pomysł, że można, jak już wszystko będzie skończone i będzie wersja on-line, umieścić grę na "kurniku". Wyobrażacie sobie ilu ludzi by się o niej dowiedziało? I kto wie, może zainteresowaliby się planszówkami.


tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

Moze sie myle, ale na kurniku maja chyba tylko gry przez przegladarke. Czyli ta wersja MiMa tam nie zagosci.

Edit:
Nowa wersja do pobrania, patrz 1 post.


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Awatar użytkownika
Emil
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 578
Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 37
Kontakt:

Post autor: Emil »

Pieknie wygląda :D jestem pod wrażeniem ale na razie tylko z wyglądu to zobaczyłem i na nic więcej timu nie starczyło :/


Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.

Nie cierpię lizustwa :/
Awatar użytkownika
zbynu
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 239
Rejestracja: środa 16 maja 2007, 17:39
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Wiek: 38
Kontakt:

Post autor: zbynu »

tomaszk, chciałem cię poinformować że coś czary nie śmigają. Grałem czarownikiem czy jakoś mu tam i chciałem otworzyć czary, a tutaj zonk, nie chciało się wogóle otworzyć, po drugie czemu nie ma dobrych poszukiwaczy??
P.S. z przedmiotami zrobiłeś tak jak ja chcę zrobić w dodatku :)
Pozdro bardzo mi się podoba tem MiM


tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

Emil777 pisze:Pieknie wygląda :D jestem pod wrażeniem ale na razie tylko z wyglądu to zobaczyłem i na nic więcej timu nie starczyło :/
Dziekuje i zapraszam do testowania, jesli znajdziesz na to czas.
zbynu pisze:tomaszk, chciałem cię poinformować że coś czary nie śmigają. Grałem czarownikiem czy jakoś mu tam i chciałem otworzyć czary, a tutaj zonk, nie chciało się wogóle otworzyć, po drugie czemu nie ma dobrych poszukiwaczy??
P.S. z przedmiotami zrobiłeś tak jak ja chcę zrobić w dodatku :)
Pozdro bardzo mi się podoba tem MiM
Odpowiedz jest banalna: czary nie sa jeszcze dodane, tak jak i reszta poszukiwaczy. Przeczytaj prosze liste zmian w pierwszym poscie, zeby zobaczyc, co zostalo do tej pory zrobione. Dziekuje za pochwaly.


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Awatar użytkownika
WindyIndy
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Bagna
Wioska
Wyspa Gadów
Posty: 181
Rejestracja: czwartek 19 paź 2006, 11:19
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: WindyIndy »

oby tak dalej =D> człowieku jak to skończysz to będziesz wielki!!!


Obrazek
tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

Dziekuje:) Teraz to juz tylko klepanie kodu, cala mechanika gry dawno zrobiona. Na brak czasu wolnego w pracy nie narzekam, wiec nie widze przeciwskazan, zeby to skonczyc. Nie moge sie doczekac, az sie zabiore za podziemia;)


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Lehlerex
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 18
Rejestracja: niedziela 13 lut 2005, 13:36
Lokalizacja: Gotenhafen
Płeć:
Wiek: 37
Kontakt:

Post autor: Lehlerex »

-Coraz lepiej to wygląda :> nowa wersja ładuje się znacznie szybciej, tak jak było napisane w zmianach i znacznie mniej zabiera pamięci.
-Zmieniłbym tylko komunikat w czasie wygranej/przegranej/remisu z wrogami z mocą, gdyż wiadomo że za nich nie dostaje się doświadczenia.
-Mam taki pomysł, aby zrobić taką encyklopedię kart, np. z poziomu ekranu startowego i/lub jakaś ikonka w czasie samej gry, aby można bylo sobie poczytać o wszystkich kartach.
-Mapę w grze bym trochę powiększył (długość+szerokość), obniżyć trochę przycisk "ruch" a planszę powiększyć do krawędzi przyjaciele, a nie przedmioty jak jest obecnie( nie wiem czy to zrozumiale napisałem :> ) i w sumie odrobine wszystko podnieść do góry.

Edit:

-Zapomniałem dodać - litera "T" do poprawy! niech wygląda normalnie bo czcionka jest ok.
-Po naciśnięciu ESC wychodzi z gry, lepiej jakby do początkowego menu przechodziło.


Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

No no, wreszcie miałem chwilę żeby to odpalić. Co prawda szybko zginąłem ale zapowiada się naprawdę super! Zdecydowanie najbardziej grywalna z dotychczasowych wersji. Jak będę miał więcej czasu to popykam sobie i poszukam buraków. Na pierwszy rzut oka kosmetyczne uwagi, które już padły:

Muzyka moim zdaniem totalnie nie pasuje. Jest za agresywna.

No i to nieszczęsne "T" :D


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Ściągnąłem program :) Wrażenie sprawia dobre. W sprawie estetyki - postaci na początku możnaby zastąpić czymś z MiMa - ten krasnal i mag nie pasują mi zbytnio. Literka T jest wkurzająca :mrgreen:

Co do mechaniki - w oczy rzuciło mi się:
-możliwość odwiedzania tylko jednego z ludzi w mieście/wiosce
W wersji planszowej nie ma takich ograniczeń z tego co się orientuję.

EDIT:
Kolejne sprawy:
1. Wymiana pkt doświadczenia jest obowiązkowa
2. Zbójcy nie zabierają złota do Oazy tylko przepijają :D
3. Dobrze by było widzieć rzuty swoje i wrogów - nie wiem czy Runy działają no i czasem sprawdzanie własnych rzutów jest istotne - zwłaszcza jak chcemy np dodać coś do rzutu itp. W tej wersji się jeszcze tego nie odczuwa, ale przy większej ilości wszystkiego będzie to miało znaczenie.
EDIT2:
4. Są dwa takie same Strzygonie podczas gdy w grze są dwa inne ;)


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
tomaszk [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 37
Rejestracja: czwartek 14 cze 2007, 14:10
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:

Post autor: tomaszk »

Dziekuje za pochwaly:)
Lehlerex pisze:nowa wersja ładuje się znacznie szybciej, tak jak było napisane w zmianach i znacznie mniej zabiera pamięci.
Dynamicznie tworzone okna komunikatow FTW;)
Lehlerex pisze:Zmieniłbym tylko komunikat w czasie wygranej/przegranej/remisu z wrogami z mocą, gdyż wiadomo że za nich nie dostaje się doświadczenia.
Mam w liscie do zrobienia.
Lehlerex pisze:Mam taki pomysł, aby zrobić taką encyklopedię kart, np. z poziomu ekranu startowego i/lub jakaś ikonka w czasie samej gry, aby można bylo sobie poczytać o wszystkich kartach.
Doskonaly pomysl, podoba mi sie. Dopisalem do listy do zrobienia. Bedzie z menu glownego.
Lehlerex pisze:Mapę w grze bym trochę powiększył (długość+szerokość), obniżyć trochę przycisk "ruch" a planszę powiększyć do krawędzi przyjaciele, a nie przedmioty jak jest obecnie( nie wiem czy to zrozumiale napisałem :> ) i w sumie odrobine wszystko podnieść do góry.
Doskonale rozumiem, co masz na mysli, ale zostanie tak, jak jest. Nieprzypadkowo tak to wyglada, kombinowalem rozne ustawienia, te wydalo mi sie najlepsze. Powiekszajac wysokosc (przenoszac do gory i rozciagajac do przycisku przyjaciele) powieksza sie tez szerokosc, zeby zachowac skale. Efektem tego jest brak miejsca na calym ekranie i wszystkie okna wygladaja na "poupychane". Testowalem tez z rozdzielczoscia 1280x1024, ale jak wczesniej napisalem tak mi najbardziej sie podoba.
Lehlerex pisze:Po naciśnięciu ESC wychodzi z gry, lepiej jakby do początkowego menu przechodziło.
Mam to na liscie do zrobienia. Pytanie, czy chcesz wyjsc do menu glownego i utracic nie zapisana gre. Tutaj mam pytanie: jak widac w menu glownym jest przycisk "Odczytaj". Zapis gry nie bedzie mozliwy w dowolnej chwili, bedzie rozwiazany na zasadzie autosave'a co x tur. Takie male utrudnienie, zeby za czesto nie zapisywac. Chcialbym, zebym nie bylo to za czesto. Co 50 tur? Jak myslicie?
SeSim pisze:Muzyka moim zdaniem totalnie nie pasuje. Jest za agresywna.
Hmmm, na 6 utworow dwa z nich molgbym nazwac "agresywnymi", a wlasnie te mi sie najbardziej podobaja;) Ikle osob, tyle gustow;) Ale jak ktos juz wczesniej wspomnial, mozna ja wylaczyc i posluchac wlasnej.
pretorianstalker pisze:W sprawie estetyki - postaci na początku możnaby zastąpić czymś z MiMa - ten krasnal i mag nie pasują mi zbytnio.
Moglbys jakies podeslac? Chetnie zastapie, jesli mi sie spodobaja;)
pretorianstalker pisze:Co do mechaniki - w oczy rzuciło mi się:
-możliwość odwiedzania tylko jednego z ludzi w mieście/wiosce
W wersji planszowej nie ma takich ograniczeń z tego co się orientuję.
Slusznie, przyjalem, ze podczas 1 tury mozesz odwiedzic tylko jedna postac w jednym miejscu, tak zawsze gralem. Powinienem zmienic?
pretorianstalker pisze:1. Wymiana pkt doświadczenia jest obowiązkowa
Huh?
pretorianstalker pisze:2. Zbójcy nie zabierają złota do Oazy tylko przepijają :D
Nie ma kart "mieszek zlota" i "2 mieszki zlota", stad zloto sie ulatnia;) Po dodaniu kart przedmiotow, zloto pojawi sie z przedmiotami.
pretorianstalker pisze:3. Dobrze by było widzieć rzuty swoje i wrogów - nie wiem czy Runy działają no i czasem sprawdzanie własnych rzutów jest istotne - zwłaszcza jak chcemy np dodać coś do rzutu itp. W tej wersji się jeszcze tego nie odczuwa, ale przy większej ilości wszystkiego będzie to miało znaczenie.
Dopisalem do listy do zrobienia.
pretorianstalker pisze:4. Są dwa takie same Strzygonie podczas gdy w grze są dwa inne ;)
Hmm chodzi Ci o ich obrazki, czy o wartosc mocy? W retuszach sa 2 takie same, moglbys podeslac innego?
Lehlerex pisze:Zapomniałem dodać - litera "T" do poprawy! niech wygląda normalnie bo czcionka jest ok.
SeSim pisze:No i to nieszczęsne "T" :D
pretorianstalker pisze:Literka T jest wkurzająca :mrgreen:
Uh oh. Zmienic czesc tekstow to nie problem, wystarczy zmienic czcionke i poprawnie sie pokaza. Natomiast karty, teren, poszukiwacze to png zrobione wczesniej z jednego psd, tak wiec musialbym przepisac to jeszcze raz z inna czcionka, albo poprawiac poszczegolne literki "t". Ooooki, skoncze biezacy etap i zajme sie ty nieszczesnym "t";/


Pozdrawiam
Dzbanek

Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
ODPOWIEDZ