Nowe reguł opisanie

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ

Jakie mają być te nowe reguły?

Przede wszystkim proste.
36
27%
Prawie jak RPG.
10
7%
Stopniowanie złożoności zasad.
19
14%
Instrukcja ogólna, do wszystkich dodatków.
33
24%
Zabiegi kosmetyczne, uaktualniające tylko zasady.
27
20%
Pisanie zasad prawie od podstaw.
10
7%
 
Liczba głosów: 135

Awatar użytkownika
gural
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Bestiariusz
Kurhan
Świątynia
Posty: 1031
Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Wiek: 31

Post autor: gural » niedziela 06 maja 2007, 12:23

Wprawdzie expienie Magii jest logiczne, tak jak Miecza, ale czy nie zachwieje to równowagi?
Grałem tak nie raz i jest znacznie ciekawiej.


:arrow: Świątynia
:arrow: Bestiariusz

Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: Isztwan » niedziela 06 maja 2007, 16:44

gural pisze:Cytat:
Wprawdzie expienie Magii jest logiczne, tak jak Miecza, ale czy nie zachwieje to równowagi?

Grałem tak nie raz i jest znacznie ciekawiej.
Ja także gram tak, że dostajemy punkty za demony. Jedyna różnica to taka, że po pewnym czasie dostaje sie trochę więcej Magii niż normalnie. Powiedzmy jeśli ktoś nazbierał ok 6 Magii to następne 6 punktów przyjdzie mu już w miarę szybko. A czy to zaburza równowagę? Raczej nie, demonów jest przecież dosyć mało w porównaniu z bestiami i wrogami/wrogami.



Awatar użytkownika
RasdSaris
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: wtorek 06 mar 2007, 23:05
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: RasdSaris » poniedziałek 07 maja 2007, 09:59

Temat nie umarł tylko na wyjeździe jestem i nie ma komu zebrać:P hehe A co do expowania, Magiczne expowanie jest potrzebne, jednak na zasadach "obecny poziom x2". Po 7 idzie zdecydowanie za szybko.


The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.

Awatar użytkownika
Emil
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 578
Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 33
Kontakt:

Post autor: Emil » środa 09 maja 2007, 01:06

Temat nie umarł tylko na wyjeździe jestem i nie ma komu zebrać:P hehe A co do expowania, Magiczne expowanie jest potrzebne, jednak na zasadach "obecny poziom x2". Po 7 idzie zdecydowanie za szybko.
Zgadzam się, idzie zbyt szybko jak dla mnie :/ 14 punktów mocy/magii wymienić na 1 punkt to jednak troszkę spowalnia zdobywanie mocy/magii.


Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.

Nie cierpię lizustwa :/

Awatar użytkownika
RasdSaris
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: wtorek 06 mar 2007, 23:05
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: RasdSaris » środa 09 maja 2007, 16:46

Cofnij się do ostatniego uaktualnienia, znajdziesz tam informację że ustaliliśmy juz właśnie ten przelicznik potrzebnych pkt z pokonanych przeciwników na "obecną wartosć Magii/Miecza x2"


The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.

lukash15
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 12
Rejestracja: środa 09 maja 2007, 21:51
Lokalizacja: Zdzieszowice
Płeć:

Post autor: lukash15 » środa 09 maja 2007, 22:09

to może złączyc to wsszystko w .doc i da link do ściągnięcia w pierwszym poście.
jeszcze proponuje jak w sejmie zrobic jakis porządek narad i umówic sie na konferencje na skype to odrazu rozpatrzymy kilka spraw.



Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 11507
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi » środa 09 maja 2007, 22:19

Hmm spisanie wszystkiego i zamieszczenie w 1 poście jest nawet dobrym pomysłem, RasdSaris, Isztwan, gural, może zrobicie taki myk?

Co do Spotkań na Skypie to już nie jest tak łatwo, też mi sie nie podoba 19 stron postów paro linijkowych z których osoba która nie śledziała dyskusji niewiele wynika, ale niemożna sprowadzić tego do rozmów na komunikatorze po pierwsze dlatego że nie zawsze wszyscy mają o tej samej porze czas, po drugie jeżeli jednak ktoś przebrnie przez 19 stron bedzie wiedział skąd takie a nie inne ustalenia sie wzięły.
Witam na Forum lukash15, i zapraszam do czynnego brania udziału w rozmowach.

Isztwan, zmobilizuj chłopaków i skrobnijcie wynik rozmowy w jednym poście, w końcu po to Cię wkopaliśmy w Moderatorstwo żebyś czasem przycisną osoby wypowiadające sie tu i tam :D


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.


Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith » środa 09 maja 2007, 22:23

Ale po każdorazowym ustaleniu kilku zagadnień RasdSaris edytuje taki jeden post w którym zawarte są wszystkie ustalenia (gdzież on był... :-p ).
Co do dokumentu to taki jest zamiar, ale wtedy gdy już wszystko się ustali.

EDIT:
Strona 14.
RasdSaris pisze: Zebrane do kupy, pogrubione to ugruntowane poprawki, pod koniec kwestie aktualnie rozpatrywane.

1.Studnia Wieczności a Źli: wiadomo, źli tracą życie.

2.Przedmioty :
Premia tylko z tych 4 przedmiotów które wyekwipujemy(nosimy). Nic co leży na wozie, koniu lub innym tragarzu premii nie daje. Koń bardziej na zasadzie przyjaciela łazi za postacią. (ew. ograniczenie do 2 "pociągowych zwierząt" - w końcu bohater to nie Tabor)

3.Przedmiot można w dowolnym momencie swojej tury upuścić na ziemię, podnieść tylko przy badaniu instrukcji obszaru(w momencie gdy na niego stajemy), upuścić i podnieść można dowolną ilość.

4.Spadek statystyk poniżej startowej wielkości, mogą spaść ale do min.1

5.leżący przedmiot którego nikt nie podnosi, a neguje dociąg karty, czyniąc to pole pustym:
C: zostaje, skłaniał będzie do ekploatacji kolejnych , nowych terenów.

6. Wszelkie przeniesienia na obszar i teleportacje, które są dalszą czescia tury, więc Wykonujemy instrukcję pola na którym się znaleźliśmy. (Jedyny Wyjątek - Przeprawa)
Natomiast nie wykonujemy instrukcji jeśli przeniesieni zostaniemy w turze przeciwnika.

7. Ilość max. posiadanych czarów to również limit rzuconych zaklęć na turę.

8 Zdobycie Mistrza Czarnoksięskiego w Grodzie: min.6 magii, dać 2 magiczne przedmioty, odczekać 2 tury terminacji.

9. W Kramie Czarnoksięskim w Grodzie można kupić Szatę Maga za 5 Sz.Z.

10. Stając na Magiczne Wrota należy rzucić kostką: 1 - dostajesz 1 punkt Miecza, 2 - dostajesz 1 punkt Magii, 3 - otrzymujesz 1 Zaklęcie, 4 - dostajesz 1 Sz.Z., 5,6 - nic sie nie dzieje.

11. Bojowy Rumak - dodaje połowę magii zaokrąglone w dół.

12. Magiczna Kusza -
A. 1,2,3 daje pkt miecza, 4,5,6 - nic. i zasada ze nigdy nie zostawiamy sobie kart wrogów zabitych kuszą.

13. Osada - Czarownica, zmiana na:
1-2 tracisz 1 punkt Miecza lub 1 punkt Magii;
3-4 zyskujesz 1 punkt Miecza lub Magii;
5 - zyskujesz 1 Zaklęcie;
6 - zostałeś zignorowany.

14. Magiczny Miecz i Tarcza Tolimana działają jak zwykły miecz i tarcza.

15. Osada, pewne jest to że nie musimy nikogo odwiedzać(takie pola to też Zamek, Gród i pewnie kilka innych)Możemy natomiast odwiedzić tylko jedna osobę, "użyć" tylko jednej opcji. (mój głos jest tutaj)

16. Wymienianie kart wrogów na pkt. miecza/Magii - wymieniamy też na Magię,z zastrzeżeniem że karty od razu wymieniają sie na pkt, bez trzymania ich żeby kilka na raz zdobyć tych punktów (coś jak pasek xp, który od razu wskakuje na poziom). Koszt to chciany poziom współczynnika x2.

17. Wylosowany w zdarzeniach przedmiot nie zamieniamy na wyposażenie (bo i po co?)

18. Nie istnieje możliwość żeby samemu od tak zniszczyć jakiś przedmiot posiadany przez siebie. (tak samo jak nie można odrzucać zaklęć które posiadamy)

19. Strata tury to jej koniec (wiec nie rozpatrujemy już nic w bieżącej i tracimy następną. Przegrana walka oznacza koniec tury w tym sensie,ze nie rozpatrujemy kolejnych kart jeśli takowe były.
(Dla jasności dodamy że strata jednej tury to koniec bieżącej plus strata następnej)

20. Kwestia Przyjaciół: Limit dla Złych i Dobrych to 4, Chaotyczni mogą posiadać 5.

21.Wierzchowiec: - Jeśli rzucisz kostką, i wybierzesz kierunek to przyjaciele pójdą za Tobą tylko o tyle pól ile wyrzuciłeś, jeśli zaś dodasz sobie z wierzchowca, to oni już nie pójdą i zostaną w tyle, czyli na tym polu które wynikało z samej kostki.

22. Magiczne Zwierciadło (i inne podobne karty) - Na odleglość, chyba że pisze inaczej w instrukcji karty.

23. Pola takie jak Uroczysko czy walka z Rycerzem Wiecznych Sniegów: "...nie możesz kontynuować podróży dopóki walka nie zostanie rozstrzygnięta..."
Próbujemy do utraty 1 pkt Życia. Przy remisie trzeba walczyć/rzucać ponownie.
(chyba, że gra się z Trzęsawiskami i LL)

24.Losowanie Postaci: Dajemy kilka opcji:
-> Losujemy
->Wybieramy
-> Losujemy jakąś ilość potem wybieramy z tych wylosowanych jedną
-> Losujemy jakaś ilość, przeciwnicy odrzucają po jednej i z pozostałych wybieramy

25.Porzucanie Przyjaciela - zostaje na polu na którym go porzucamy, straconych naturalnie odkładamy.

27. Rzuty za pancerz: Rzucamy po kolei za każdy pancerz.

28. Zaklęcia typu Pan Postaci i Przeistoczenie w konfrontacji z postacią typu Mistrz Czarnoksięski albo Rycerz Bóstw - Skoro stając sie postacią premiową tracimy umiejętności poprzedniej postaci, niejako nie jesteśmy już nią, więc pod wpływem tych czarów wybieramy całkiem nową.

29. Tekst na kilku kartach KU: "weź run jeśli jest dostępny" ( i inne tego typu) oznacza że można wziąć run ze stosu zużytych albo z talii. W sklepach natomiast przedmioty po wykupieniu nie są dostępne.

30. Czy poprawiamy Monstrum i Demona Zagłady bo śmiech bierze że tacy przeciwnicy mają najczęściej 6-8 Miecza/Magii.

31.Twierdza Strzegąca Dróg- Możemy mieć tylko 1 questa w danej chwili, nie możemy go "zmienić" czy wziąć inny w zamian.

32.Ciągnij 2 Karty. Ciągnij tylko jedną gdy jakaś już tu jest - zatem gdy leżą 2 to mimo tego 1 wyciągamy? - "gdy JAKAŚ już tu jest", jakaś a nie jakieś, czyli 1 ciągniemy jak leży jedna. Jak więcej to już nie ciągniemy.

33. Czy gdy na karcie miejsca nie jest napisane na jak długo jest, gdy nie ma, że do końca rozgrywki ani że znika po iluś tam turach lub pod innym warunkiem, to co robimy z tym miejscem? - oczywiście że odkładamy na stos zużytych.

34. Niszczenie zaklęć: czy można się jakoś pozbyć zaklęcia gdy nam nie odpowiada? np. mamy coś co pozwala zniszczyć 2 karty spotkań z planszy a na planszy nie ma żadnej takiej Karty, więc to zaklęcie blokuje nam dopływ nowych - patrz pkt. 18

35. Instrukcja Pułapki na Kamiennym Moście, dopisek że odejmując Miecz od rzutów kostką i otrzymując wynik ujemny też nic nam się nie stanie, jak przy 0.

36. Żrące Wydzieliny niszczą całe Twoje wyposażenie. Jeśli posiadasz Zbroję, Tarczę lub Hełm musisz je odrzucić. - do ustalenia czy niszczą się tylko zwykłe pancerze, czy wszystkie typy zbroi, hełmów i tarcz?
(gural, mriswith że tylko te zwykłe, ja za tym że wszystkie tego typu, poza magicznymi)

37. Czy jeśli rozpatrujemy kilka kart i pierwszą z nich jest wróg, któremu się wymkniemy, to czy możemy rozpatrzyć kolejne?
(gural i ja jesteśmy za rozpatrywaniem, mriswith przeciw.)



Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 11507
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi » środa 09 maja 2007, 22:33

No miło to wygląda ale czy nie na to samo by wyszło gdyby edytować jakiś plik doc zamieszczony gdzieś na internecie i podać do niego linka w podpisie oraz na pierwszym poście, chodzi przecież o wygodę użytkowników. W każdym bądź razie zróbcie jak uważacie w końcu po 100 stronie topiku mogę usunąć całość :D bo uznam że tak tylko sobie gadacie :D Dobra żarty żartami ale dobrą robotę odwalacie i chyba takie cuś będzie trzeba spisać dokładnie do MiM ale na to trzeba mieć czas. Pozdrawiam i owocnych postów.


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.


Awatar użytkownika
gural
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Bestiariusz
Kurhan
Świątynia
Posty: 1031
Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Wiek: 31

Post autor: gural » środa 09 maja 2007, 23:53

Przy dyskusji na temat zasad mima za dużo się kłócicie i rozwodzicie nad tematem. Nam się to udaje znacznie sprawniej. Może i dlatego, że u nas jest mniej osób w dyskusji i łatwiej dojść do konsensusu.


:arrow: Świątynia
:arrow: Bestiariusz

Awatar użytkownika
Emil
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 578
Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 33
Kontakt:

Post autor: Emil » środa 09 maja 2007, 23:53

A to do MiMa jeszcze nikt się nie zabrał za taką robotę?? Ale jazda:/ może sam coś pokombinuje tylko troszkę czasu potrzebuje bo w piątek mam zjazd na uczelni a od środy jestem we Wro na juwenaliach...


Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.

Nie cierpię lizustwa :/

Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: Isztwan » czwartek 10 maja 2007, 14:16

Skype odpada - po 1 ciężko wszystkich będzie w 1 czasie zebrać, po 2 u mnie, z jakichś niewiadomych przyczyn, nie chce działać!
Jak widać jeszcze nie wszystkie kwestie sporne zostały ustalone.
Dodanie pliku .doc na początku to oczywiście dobry pomysł ale nie wiem czy jeszcze nie jest na to za wcześnie.

Co do zasad:
20 - już chyba ze 2 razy udowodniłem, że to jak jest teraz zapisane jest bez sensu i zamieściłem nawet listę przyjaciół, którzy mogą mieć coś przeciw przyłączeniu sie do postaci o określonym charakterze. Chyba akurat dla każdego (dobry, zły) wypadało po 4.
23 - na polu faktycznie jest napisane "nie możesz kontynuować podróży..." ale w instrukcji jest tak: postać może próbować przekroczyć Trzęsawiska lub LL a gdy jej się to nie uda (straci życie) może zdecydować czy w następnej turze próbować ponownie przekroczyć granicę czy chodzić po tym kręgu, na którym była. jednym słowem zapis 23 jest niepotrzebny. "Nie możesz kontynuować podróży..." nie znaczy, że musisz próbować przejść "do skutku" ale, że jeśli ci się nie uda przejść (przegrasz walkę, czy rzucisz więcej niż magia) to zostajesz na rycerzu śniegów lub uroczysku a nie idziesz dalej.
24 - też chyba nieoptrzebny punkt. i tak każdy gra jak chce.
30 - nie ma potrzeby - będzie ZB
36 - a ja za tym że wszystko! ewentualnie magiczne mogą zostać.
37 - za rozpatrywaniem. nie możemy rozpatrywać dalszych kart po przegranej bo już nie żyjemy :) jak wymkniemy się wrogowi jak najbardziej można ciągnąć resztę.



Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith » czwartek 10 maja 2007, 14:20

Sorry nie dopisałem, że tu jest wszystko zebrane co ustaliliśmy do strony 14tej. Na kolejnych wypowiadaliśmy się już do tych punktów, a czasu nie miałem żeby to zebrać.



lukash15
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 12
Rejestracja: środa 09 maja 2007, 21:51
Lokalizacja: Zdzieszowice
Płeć:

Post autor: lukash15 » czwartek 10 maja 2007, 15:14

NO przeczytałem wszystkie posty jakie sa w tym temacie. zajęło mi to z przerwami 2h (ale to szczegóły)
widzę że zmianą reguł zajęło się dużo osób więc mam propozycje zamiast pisać i mieszać wszystko w jednym temacie mogę zrobi osobną stronę dotyczącą tylko regulaminu i zmian jakie można wprowadzić. bym na stronie głównej dał regulamin z tym co zostało już ustalone oraz zrobił forum na którym każda kwestia byłaby w innym temacie i byłoby wszystko poukładane.
Tylko i tak wszystko zależy od was czy będziecie sie tam udzielac i... (no wiecie o co chodzi)



Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: Isztwan » czwartek 10 maja 2007, 15:22

Niby pomysł niezły ale moim zdaniem to szkoda twojej roboty. Właściwie już jesteśmy bliżej końca niż dalej. Tylko kilka kwestii ustalić i to spisać.



Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith » piątek 11 maja 2007, 19:35

Można by, jeśli chodzi o instrukcję podstawki, edytować to która jest w retuszach u Valdiego, bo nie skan lecz w .doc jest. A i połączymy wszystkie instrukcje w jedną nie?

EDIT:
Ale błędy były w oryginale... zamiast Las Błędnych Ogni-Las Błękitnych Ogni :P a Itson przepisał:) właśnie poprawiam z literówek, i innych błędów jego instrukcję.

Wg. tego przykładu jakoś w dziwnej kolejności rozpatruje się instrukcję a przedmioty leżące na obszarze...
Przykład: Książę kończy ruch na Ruchomych Skałach, na których leżą już
2 Sztuki Złota, Opiekun (Przyjaciel), Sztylet i Rękawice (Przedmioty), Magiczny Miecz i Różdżka Zaklęć (Przedmioty Magiczne), pozos- tawione tam przez Hummita Zamienionego w Kamień. Książe ma już 3 Przedmioty: Miecz, Hełm, Srebrną Strzałę (Przedmiot Magiczny). Bez problemów zabiera więc Opiekuna i Sztuki Złota, lecz ponieważ nie może unieść więcej niż 4 Przedmioty (5.4.), musi dobrze się zastanowić co zrobić dalej. Instrukcja dotycząca Ruchomych Skał przewiduje utratę jednego punktu Życiu, chyba, że Postać dysponuje Rękawicami, więc ten Przedmiot byłby rzeczywiście przydatny na tym Obszarze. Ponieważ Książe nie ma w tej chwili żadnych Zaklęć, chociaż Magia na to mu pozwala, bierze Różdżkę, i natychmiast ciągnie kartę Zaklęcia. Jest to Zaklęcie Ocalony - dzięki odrobinie szczęścia, nie potrzebuje już Rękawic Następnie odrzuca Srebrną Strzałę i bierze Magiczny Miecz, który umożliwia mu wejście na Kamienny Most. Musi zastosować się do instrukcji Ruchomych Skał. czyli stracić jeden punkt Życia, lecz używa Zaklęcia Ocalony, by temu zapobiec. Ponieważ ma Różdżkę, natychmiast bierze następne Zaklęcie. Na tym kończy się jego tura. Gdy podczas następnej tury pójdzie dalej. Sztylet, Rękawice i Srebrna Strzała pozostaną na Ruchomych Skałach, czekając na Postać, która zakończy tutaj ruch.
Odnośnie punktu 23
23. Pola takie jak Uroczysko czy walka z Rycerzem Wiecznych Sniegów: "...nie możesz kontynuować podróży dopóki walka nie zostanie rozstrzygnięta..."
Próbujemy do utraty 1 pkt Życia. Przy remisie trzeba walczyć/rzucać ponownie.
(chyba, że gra się z Trzęsawiskami i LL)
instrukcja mówi inaczej
"11.8. Jeżeli próba pokonania Rycerza nie powiodła się, Postać traci 1 punkt Życia i nie może kontynuować wędrówki. Jeśli wynik walki oznacza rozwiązanie remisowe, nie traci punktu Życia, lecz również
musi się zatrzymać. Postać musi zadecydować co zrobi w następnej
turze, czy ponownie zaatakuje Rycerza, czy będzie nadal wędrowała po
Kręgu Środkowym."
Utrata tury jest tak opisana:
16.1. SPOTKANIE - należy wykonać zawartą w Karcie instrukcję. Jeżeli spowoduje to utratę tury przez Postać, musi ona powstrzymać się od podejmowania jakichkolwiek dalszych działań - ta właśnie tura liczy się jako stracona.
Postać musi zastosować się do instrukcji, związanych z Obszarem, na którym się znalazła. Ciągnięte są wyłącznie Karty Zdarzeń. Karty te należy ciągnąć z wierzchu stosu Kart Zdarzeń. Jeżeli na danym Obszarze leżą już jakieś Karty, ciągnie się ich tylko tyle. by ich suma równała się liczbie Kart, które zgodnie z instrukcją powinny zostać na tym Obszarze wyciągnięte. Ciągnięcie Kart i zapoznawanie się z ich treścią określane jest jako badanie Obszaru (16.1-18.1.).
Czyli teoretyczne nie musimy pisać robiąc planszę (...) ciągnij tylko jedną jeśli jakieś już tu są. Istotne to np. w ZB gdzie są dłuższe opis Obszaarów.
Ostatnio zmieniony piątek 11 maja 2007, 23:11 przez mriswith, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: Isztwan » piątek 11 maja 2007, 22:04

mriswith pisze:Czyli teoretyczne nie musimy pisać robiąc planszę (...) ciągnij tylko jedną jeśli jakieś już tu są.
Niby nie ale już taki standard...



Awatar użytkownika
gural
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Bestiariusz
Kurhan
Świątynia
Posty: 1031
Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Wiek: 31

Post autor: gural » piątek 11 maja 2007, 23:08

Lepiej zmniejszyć czcionkę i upchnąć, ale żeby to było, bo taki już standard i nawet jeśli się tego nie czyta to i tak powinno być bo wygląda ładniej.


:arrow: Świątynia
:arrow: Bestiariusz

Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith » piątek 11 maja 2007, 23:32

Z instrukcji:
Dzięki pozostałym opisanym wyżej sposobom, Postać może wymknąć się jednocześnie wszystkim znajdującym się na danym Obszarze istotom.
Nawet nie wiedziałem, że wymykamy się wszystkim naraz.... hmm...
17.9. Zwycięzca ma prawo zmusić pokonanego do utraty jednego punktu Życia (czemu może zapobiec użycie odpowiednich Przedmiotów lub Zaklęć) lub zabrać mu jeden Przedmiot (również Magiczny) albo Sztukę Złota. Na tym kończy się walka i cała tura.
Czyli jednak możemy zawsze zabierać zamiast Życia co innego...

Poprawiłem tą instrukcję, jednocześnie nie zauważyłem już nic co byłoby do rozważania w samej podstawce. Myślę. że można zabierać się za dodatki.



Awatar użytkownika
RasdSaris
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: wtorek 06 mar 2007, 23:05
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: RasdSaris » piątek 11 maja 2007, 23:50

hmm..większosć dodatków przeleciałem i wątpliwości moje tu przedstawiałem, ale moze cos jeszcze znajdziesz ; )


The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.

Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith » niedziela 20 maja 2007, 21:49

Myślę, że pisząc ponownie instrukcję warto byłoby ujednolicić też kwestię zamienionego w kamień tzn. na Karcie mamy Zaklęty w Kamień, w instrukcji mowa o Zamienionym w Kamień.



Awatar użytkownika
RasdSaris
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: wtorek 06 mar 2007, 23:05
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: RasdSaris » wtorek 22 maja 2007, 07:34


Zebrane, poprawione, to co pogrubiłem jest jeszcze do ustalenia.


1.Studnia Wieczności a Źli: wiadomo, źli tracą życie.

2.Przedmioty :
Premia tylko z tych 4 przedmiotów które wyekwipujemy(nosimy). Nic co leży na wozie, koniu lub innym tragarzu premii nie daje. Koń bardziej na zasadzie przyjaciela łazi za postacią. (ew. ograniczenie do 2 "pociągowych zwierząt" - w końcu bohater to nie Tabor)

3.Przedmiot można w dowolnym momencie swojej tury upuścić na ziemię, podnieść tylko przy badaniu instrukcji obszaru(w momencie gdy na niego stajemy), upuścić i podnieść można dowolną ilość.

4.Spadek statystyk poniżej startowej wielkości, mogą spaść ale do min.1

5.leżący przedmiot którego nikt nie podnosi, a neguje dociąg karty, czyniąc to pole pustym:
C: zostaje, skłaniał będzie do ekploatacji kolejnych , nowych terenów.

6. Wszelkie przeniesienia na obszar i teleportacje, które są dalszą czescia tury, więc Wykonujemy instrukcję pola na którym się znaleźliśmy. (Jedyny Wyjątek - Przeprawa)
Natomiast nie wykonujemy instrukcji jeśli przeniesieni zostaniemy w turze przeciwnika.

7. Ilość max. posiadanych czarów to również limit rzuconych zaklęć na turę.

8 Zdobycie Mistrza Czarnoksięskiego w Grodzie: min.6 magii, dać 2 magiczne przedmioty, odczekać 2 tury terminacji.

9. W Kramie Czarnoksięskim w Grodzie można kupić Szatę Maga za 5 Sz.Z.

10. Stając na Magiczne Wrota należy rzucić kostką: 1 - dostajesz 1 punkt Miecza, 2 - dostajesz 1 punkt Magii, 3 - otrzymujesz 1 Zaklęcie, 4 - dostajesz 1 Sz.Z., 5,6 - nic sie nie dzieje.

11. Bojowy Rumak - dodaje połowę magii zaokrąglone w dół.

12. Magiczna Kusza -
A. 1,2,3 daje pkt miecza, 4,5,6 - nic. i zasada ze nigdy nie zostawiamy sobie kart wrogów zabitych kuszą.

13. Osada - Czarownica, zmiana na:
1-2 tracisz 1 punkt Miecza lub 1 punkt Magii;
3-4 zyskujesz 1 punkt Miecza lub Magii;
5 - zyskujesz 1 Zaklęcie;
6 - zostałeś zignorowany.

14. Magiczny Miecz i Tarcza Tolimana działają jak zwykły miecz i tarcza.

15. Osada, pewne jest to że nie musimy nikogo odwiedzać(takie pola to też Zamek, Gród i pewnie kilka innych)Możemy natomiast odwiedzić tylko jedna osobę, "użyć" tylko jednej opcji. (mój głos jest tutaj)

16. Wymienianie kart wrogów na pkt. miecza/Magii - wymieniamy też na Magię,z zastrzeżeniem że karty od razu wymieniają sie na pkt, bez trzymania ich żeby kilka na raz zdobyć tych punktów (coś jak pasek xp, który od razu wskakuje na poziom). Koszt to chciany poziom współczynnika x2.

17. Wylosowany w zdarzeniach przedmiot nie zamieniamy na wyposażenie (bo i po co?)

18. Nie istnieje możliwość żeby samemu od tak zniszczyć jakiś przedmiot posiadany przez siebie. (tak samo jak nie można odrzucać zaklęć które posiadamy)

19. Strata tury to jej koniec (wiec nie rozpatrujemy już nic w bieżącej i tracimy następną. Przegrana walka oznacza koniec tury w tym sensie,ze nie rozpatrujemy kolejnych kart jeśli takowe były.
(Dla jasności dodamy że strata jednej tury to koniec bieżącej plus strata następnej)

20. Kwestia Przyjaciół: Limit dla Złych i Dobrych to 4, Chaotyczni mogą posiadać 5.

21.Wierzchowiec: - Jeśli rzucisz kostką, i wybierzesz kierunek to przyjaciele pójdą za Tobą tylko o tyle pól ile wyrzuciłeś, jeśli zaś dodasz sobie z wierzchowca, to oni już nie pójdą i zostaną w tyle, czyli na tym polu które wynikało z samej kostki.

22. Magiczne Zwierciadło (i inne podobne karty) - Na odleglość, chyba że pisze inaczej w instrukcji karty.

23. Pola takie jak Uroczysko czy walka z Rycerzem Wiecznych Sniegów: "...nie możesz kontynuować podróży dopóki walka nie zostanie rozstrzygnięta..."
Próbujemy do utraty 1 pkt Życia. Przy remisie trzeba walczyć/rzucać ponownie.
(chyba, że gra się z Trzęsawiskami i LL)
instrukcja mówi inaczej

Cytat:
"11.8. Jeżeli próba pokonania Rycerza nie powiodła się, Postać traci 1 punkt Życia i nie może kontynuować wędrówki. Jeśli wynik walki oznacza rozwiązanie remisowe, nie traci punktu Życia, lecz również
musi się zatrzymać. Postać musi zadecydować co zrobi w następnej
turze, czy ponownie zaatakuje Rycerza, czy będzie nadal wędrowała po
Kręgu Środkowym."

- Szczerze mówiac mam też wątpliwosci czy aby podjac próbę przejscia trzeba się zatrzymać na konkretnym polu czy można tak płynnie jak przy wchodzeniu na wyższe kręgi (czyli spowrotem)


24.Losowanie Postaci: Dajemy kilka opcji:
-> Losujemy
->Wybieramy
-> Losujemy jakąś ilość potem wybieramy z tych wylosowanych jedną
-> Losujemy jakaś ilość, przeciwnicy odrzucają po jednej i z pozostałych wybieramy
-> Róbta co chceta, to tylko propozycje.

25.Porzucanie Przyjaciela - zostaje na polu na którym go porzucamy, straconych naturalnie odkładamy.

27. Rzuty za pancerz: Rzucamy po kolei za każdy pancerz.

28. Zaklęcia typu Pan Postaci i Przeistoczenie w konfrontacji z postacią typu Mistrz Czarnoksięski albo Rycerz Bóstw - Skoro stając sie postacią premiową tracimy umiejętności poprzedniej postaci, niejako nie jesteśmy już nią, więc pod wpływem tych czarów wybieramy całkiem nową.

29. Tekst na kilku kartach KU: "weź run jeśli jest dostępny" ( i inne tego typu) oznacza że można wziąć run ze stosu zużytych albo z talii. W sklepach natomiast przedmioty po wykupieniu nie są dostępne.

30. Poprawiamy parametr Miecza/Magii : Monstrum i Demona Zagłady (10+k6) i co za tym idzie - Bestię (15+k6)

31.Twierdza Strzegąca Dróg- Możemy mieć tylko 1 questa w danej chwili, nie możemy go "zmienić" czy wziąć inny w zamian.

32.Ciągnij 2 Karty. Ciągnij tylko jedną gdy jakaś już tu jest - zatem gdy leżą 2 to mimo tego 1 wyciągamy? - "gdy JAKAŚ już tu jest", jakaś a nie jakieś, czyli 1 ciągniemy jak leży jedna. Jak więcej to już nie ciągniemy.

33. Czy gdy na karcie miejsca nie jest napisane na jak długo jest, gdy nie ma, że do końca rozgrywki ani że znika po iluś tam turach lub pod innym warunkiem, to co robimy z tym miejscem? - oczywiście że odkładamy na stos zużytych.

34. Niszczenie zaklęć: czy można się jakoś pozbyć zaklęcia gdy nam nie odpowiada? np. mamy coś co pozwala zniszczyć 2 karty spotkań z planszy a na planszy nie ma żadnej takiej Karty, więc to zaklęcie blokuje nam dopływ nowych - patrz pkt. 18

35. Instrukcja Pułapki na Kamiennym Moście, dopisek że odejmując Miecz od rzutów kostką i otrzymując wynik ujemny też nic nam się nie stanie, jak przy 0.

36. Żrące Wydzieliny niszczą całe Twoje wyposażenie. Jeśli posiadasz Zbroję, Tarczę lub Hełm musisz je odrzucić. - do ustalenia czy niszczą się tylko zwykłe pancerze, czy wszystkie typy zbroi, hełmów i tarcz?
- tylko te zwykłe.

37. Czy jeśli rozpatrujemy kilka kart i pierwszą z nich jest wróg, któremu się wymkniemy, to czy możemy rozpatrzyć kolejne? - możemy rozpatrywać.

38. "VI i VII Całkowity Miecz i Magia postaci: tu wliczają się tylko własne punkty (miecz i Magia własna) plus przedmioty (te co dają w walce, tylko w walce, te co dają ogólnie w każdej sytuacji) Uwaga, nie wliczają się tu Przyjaciele."
-tak jest w Krypcie zaś podstawka mówi to samo z tym że wlicza się Przyjaciół i ta zasada obowiązuje.

39. "VIII.4 Wszelkie specjalne zdolności Rycerzy Bóstw mogą być używane także na Kamiennym Moście." (dodajemy że w Zamku Bestii również.)

40. "V.4 Wzrost parametru Miecza, po zwycięskiej walce z Wrogiem rzut kostką 1,2 - tracimy pkt Miecza, 3,4 - nic sie nie dzieje 5,6 - zyskujemy pkt Miecza. Karty pokonanych Wrogów odkładamy."
- Ta zasada zdaje sie obowiązywać w Krypcie, trochę z nią zachodu, nie wiem co autorzy chcieli osiągnąć tym, więc ujednolicamy system expowanie na wszystkie plansze i dodatki.

41. "4.4 [podstawka] Wszystkie należące do niej Przedmioty i Przyjaciele pozostają na obszarze gdzie Postać zginęła"
- tak jest w instrukcji, Przyjaciele nie powinni odejść?? I pojawia się tutaj problem tzw. "spuścizny", zaawansowana postać ginie, zostawia na polu masę przedmiotów, wypasionych często, ten kto to zbierze za friko sie dopakuje ze hoho.. Ja zawsze grałem że WSZYSTKO odkłada się co miała zabita Postać poza grę, zaś na polu pozostaje jeden losowy Przedmiot z tych które posiadała i Złoto..co wy na to??


42. Morlok i Minotaur, to co że zaczynasz w Labiryncie, nie koniecznie musisz wiedzieć jak z niego wyjść, a tak naprawdę to wiesz doskonale jak ^^ Przez komnatę Magów. Jeżeli nie ma na planszy wejścia to znaczy że Kamienne Wrota są zamknięte i nie można nimi wyjść wycofując się z Labiryntu - a więc nie można też złożyć deklaracji "wycofywania się".

43. "Mimo iż ZB jest Częścią Kamiennego mostu, nie stosujemy w nim żadnych zasad ograniczających Zdolności specjalne i Rzucanie Zaklęć takich jakie dotyczą Kamiennego Mostu [naturalnie że bestia sama powinna być odporna na Zaklęcia], jednak: Postać będąca w ZB może rzucać Zaklęcia działające tylko w obrębie ZB (nie ma wpływu na inne krainy i oczywiście na Bestię) a inne postacie będące poza ZB nie mogą ingerować Zaklęciami w to co w ZB się dzieje.

44. Wg. tego przykładu jakoś w dziwnej kolejności rozpatruje się instrukcję obszaru a przedmioty leżące na obszarze...
Cytat:
Przykład: Książę kończy ruch na Ruchomych Skałach, na których leżą już
2 Sztuki Złota, Opiekun (Przyjaciel), Sztylet i Rękawice (Przedmioty), Magiczny Miecz i Różdżka Zaklęć (Przedmioty Magiczne), pozos- tawione tam przez Hummita Zamienionego w Kamień. Książe ma już 3 Przedmioty: Miecz, Hełm, Srebrną Strzałę (Przedmiot Magiczny). Bez problemów zabiera więc Opiekuna i Sztuki Złota, lecz ponieważ nie może unieść więcej niż 4 Przedmioty (5.4.), musi dobrze się zastanowić co zrobić dalej. Instrukcja dotycząca Ruchomych Skał przewiduje utratę jednego punktu Życiu, chyba, że Postać dysponuje Rękawicami, więc ten Przedmiot byłby rzeczywiście przydatny na tym Obszarze. Ponieważ Książe nie ma w tej chwili żadnych Zaklęć, chociaż Magia na to mu pozwala, bierze Różdżkę, i natychmiast ciągnie kartę Zaklęcia. Jest to Zaklęcie Ocalony - dzięki odrobinie szczęścia, nie potrzebuje już Rękawic Następnie odrzuca Srebrną Strzałę i bierze Magiczny Miecz, który umożliwia mu wejście na Kamienny Most. Musi zastosować się do instrukcji Ruchomych Skał. czyli stracić jeden punkt Życia, lecz używa Zaklęcia Ocalony, by temu zapobiec. Ponieważ ma Różdżkę, natychmiast bierze następne Zaklęcie. Na tym kończy się jego tura. Gdy podczas następnej tury pójdzie dalej. Sztylet, Rękawice i Srebrna Strzała pozostaną na Ruchomych Skałach, czekając na Postać, która zakończy tutaj ruch.

- Hmmm..jest tak, ze wpierw trafiając na obszar rozpatrujemu leżące tam karty, a potem dopiero sam obszar. (gural upewnij mnie w tym żebym mógł skrócic ten punkt i uściślić ^^


The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.

Awatar użytkownika
gural
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Bestiariusz
Kurhan
Świątynia
Posty: 1031
Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Wiek: 31

Post autor: gural » wtorek 22 maja 2007, 11:53

RasdSaris pisze:13. Osada - Czarownica
Nie wiem czy pisałem, ale mam od niedawna MM SE i tam jest to już poprawione i przy rzucie 1-2 tracimy zawsze pkt Miecza. Szczerze powiem, że tak jest ciekawiej, bo ryzykujemy to co częściej się przydaje. Zmieniamy?
- Szczerze mówiac mam też wątpliwosci czy aby podjac próbę przejscia trzeba się zatrzymać na konkretnym polu czy można tak płynnie jak przy wchodzeniu na wyższe kręgi (czyli spowrotem)
Jestem za tym, żeby było tak jak w instrukcji, czyli jeśli nam się nie uda to w następnej możemy się nie ruszać i próbować ponownie. Co do płynnego przechodzenia nie ma mowy bo równie dobrze moglibyśmy się płynnie zatrzymywać na każdym Obszarze.
RasdSaris pisze:38. "VI i VII Całkowity Miecz i Magia postaci: tu wliczają się tylko własne punkty (miecz i Magia własna) plus przedmioty (te co dają w walce, tylko w walce, te co dają ogólnie w każdej sytuacji) Uwaga, nie wliczają się tu Przyjaciele."
-tak jest w Krypcie zaś podstawka mówi to samo z tym że wlicza się Przyjaciół i ta zasada obowiązuje.
Czyli w KU nie wliczamy a wszędzie indziej już tak?
RasdSaris pisze:41. [...] co wy na to??
Ja bym proponował połowę przedmiotów zaokrąglając w dół, wybieranych oczywiście losowo, połowę złota, a przyjaciele na stos zużytych.
RasdSaris pisze:- Hmmm..jest tak, ze wpierw trafiając na obszar rozpatrujemu leżące tam karty, a potem dopiero sam obszar.
Ja tak zawsze grałem i tak jest najsensowniej. Oczywiście nie tyczy się to Obszarów gdzie ciągniemy Karty, bo np. na polu gdzie ciągniemy 2 karty leżą 3 rzeczy, my zgarniamy 2, a potem rozpatrujemy Obszar i mamy dociągać jeszcze jedną? Nie. Także na Każdym Obszarze, na którym nie ciągnie się Kart, jeśli jakieś leżą, to rozpatrujemy najpierw je.


:arrow: Świątynia
:arrow: Bestiariusz

Awatar użytkownika
RasdSaris
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: wtorek 06 mar 2007, 23:05
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: RasdSaris » wtorek 22 maja 2007, 13:44

RasdSaris napisał/a:
13. Osada - Czarownica

Nie wiem czy pisałem, ale mam od niedawna MM SE i tam jest to już poprawione i przy rzucie 1-2 tracimy zawsze pkt Miecza. Szczerze powiem, że tak jest ciekawiej, bo ryzykujemy to co częściej się przydaje. Zmieniamy?
- O tak, tak!! Zapomniałem o tym, a wtedy jak graliśmy (w tej knajpie hehe gdzie połowe rzeczy skompletowaliśmy w 10minut:P) to świetnie się bawiłem u tej czarownicy! ..jestem za takim właśnie rozwiązaniem.

Cytat:
- Szczerze mówiac mam też wątpliwosci czy aby podjac próbę przejscia trzeba się zatrzymać na konkretnym polu czy można tak płynnie jak przy wchodzeniu na wyższe kręgi (czyli spowrotem)

Jestem za tym, żeby było tak jak w instrukcji, czyli jeśli nam się nie uda to w następnej możemy się nie ruszać i próbować ponownie. Co do płynnego przechodzenia nie ma mowy bo równie dobrze moglibyśmy się płynnie zatrzymywać na każdym Obszarze.
- I tak poprawię ostatecznie.

RasdSaris napisał/a:
38. "VI i VII Całkowity Miecz i Magia postaci: tu wliczają się tylko własne punkty (miecz i Magia własna) plus przedmioty (te co dają w walce, tylko w walce, te co dają ogólnie w każdej sytuacji) Uwaga, nie wliczają się tu Przyjaciele."
-tak jest w Krypcie zaś podstawka mówi to samo z tym że wlicza się Przyjaciół i ta zasada obowiązuje.

Czyli w KU nie wliczamy a wszędzie indziej już tak?
- Czyli wszędzie wliczamy Przyjaciół, nawet w Krypcie.

RasdSaris napisał/a:
- Hmmm..jest tak, ze wpierw trafiając na obszar rozpatrujemu leżące tam karty, a potem dopiero sam obszar.

Ja tak zawsze grałem i tak jest najsensowniej. Oczywiście nie tyczy się to Obszarów gdzie ciągniemy Karty, bo np. na polu gdzie ciągniemy 2 karty leżą 3 rzeczy, my zgarniamy 2, a potem rozpatrujemy Obszar i mamy dociągać jeszcze jedną? Nie. Także na Każdym Obszarze, na którym nie ciągnie się Kart, jeśli jakieś leżą, to rozpatrujemy najpierw je.
- To się rozumie oczywiście.



-A! i jeszcze przy okazji Kurhanu przypomniało mi się:

-> Mając Relikwiarz pokonujemy też automatycznie postaci demony?? (Demon i Demon Zła??)

-> Zdolność Demona i Demona Zła - "Ignorujesz wszelkie napotkane demony) to znaczy, ze muszą je ignorować, zostawiając je na polu gdzie wyciągnęły ich kartę czy też stajac na polu z kartą demona mogą go dobrowolnie zaatakować,..??? Co jesli spotka sieDemon i Demon Zła - majasie ignorować czyli nie mogą odbyc jakiejkolwiek formy spotkania??
Ostatnio zmieniony wtorek 22 maja 2007, 13:58 przez RasdSaris, łącznie zmieniany 1 raz.


The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.

Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: Isztwan » wtorek 22 maja 2007, 13:50

gural pisze:Nie wiem czy pisałem, ale mam od niedawna MM SE i tam jest to już poprawione i przy rzucie 1-2 tracimy zawsze pkt Miecza.
Ja zawsze właśnie tak gram.



ODPOWIEDZ