Talisman: Batman – Super-Villains Edition
- Maletz
-
- Posty: 948
- Rejestracja: sobota 01 lip 2017, 13:16
- Płeć:
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
Robienie dodatku, w którym ganiamy "dobrymi" ma tę wadę, że setup ekwipunku wydrukowanego do nabycia na planszy przewiduje przedmioty raczej pod osiągnięcie celu z pierwotnej wersji gry - trzeba by się zastanowić, jak zręcznie wprowadzić sprzęt dla przeciwnej drużyny (Batman z bejsbolem i wytrychem byłby nieco śmieszny). W kwestii talii przygód można by zastosować myk, jak w Relicu - dobrzy gracze mieliby osobną talię, jak w dodatku Nemesis. Wprowadzając jakieś alternatywne zakończenia możnaby się pokusić o jednoczesną grę obydwoma frakcjami - na zasadzie zmagań drużynowych Żli vs Dobrzy i jakiś cel do ogarnięcia w pokoju kontrolnym czy jak tam się korona władzy nazywa. W pierwszej kolejności jednak należałoby pogonić @blazius żeby ogarnął przedpola piekieł w wersji 3 piętro wieży, bo to co jest teraz to dramat z masakrą.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23991
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
Osobiście proponowałbym nie rzucać się na tworzenie nowej gry na istniejącej planszy, tylko wsparcie tego, co już jest.Mila pisze: ↑sobota 09 sty 2021, 14:38 Rozmawiałam z Waldkiem. I jest sprawa do graczy Batmana.
Gra się raczej nie rozwinie jeżeli będzie na nią popyt jak obecnie! A ludzie narzekają że:
1. Jest mało kart.
2. Że nie gra się Batmanem
Co sądzicie aby stworzyć dodatek który by zastępować obecne karty + dodawał Nowe tak aby było ich więcej. I zawierał poszukiwaczy dobrych walczących z tymi złymi? (Trzeba by było zmienić obecne karty poszukiwaczy na karty npc)
Wszystko rozgrywano by się na planszy podstawowej tak aby była wymagana podstawka.
Dla osób które były ten projekt pociagnęly byśmy zapewnili darmowy druk wreaz z figurkami.
Mam już projekty figurek, Kobiety Kot, Robina, Komisarza Gordona. Jak będzie potrzeba będą też inne.
Czyli podarowałbym sobie możliwość grania Batmanem, bo ta gra to "Super Villains Edition", a nie "Super Heroes Edition". Poza tem Batman to też pipa i jak już koniecznie chcecie jego więcej w grze, to zawsze można dorobić karty, które np. go przemieszczają z miejsca na miejsce, pozwalają przyatakować innego Poszukiwacza lub spoliczkować Robina.
Na pewno bólem tej gry jest brak kart oraz randomowość w talii. I myślę, że tutaj powinno się skupić całą uwagę - stworzyć nowe karty do istniejących talii oraz utrudnić talię III, ale do poziomu kart z Puszki Pandora, a nie Przedpoli Piekieł. Ponadto, na pewno jest jeszcze wielu Villainów, którzy nie dostali swoich kart, więc jest duże pole do dopisu dla nowych Poszukiwaczy.
Poza tem należy pamiętać, że akcja dzieje się w psychiatryku, więc trochę tak nie teges byłoby umieszczać tam Heroes, bo raczej bohaterowie nie mają problemu z psychiką i raczej nie musieliby stamtąd uciekać...
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6309
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
Jako że Batmana zamówiłem to chętnie wezmę udział w rozbudowie gry.
Aczkolwiek pomysł żeby przy rozwijaniu gry przy okazji usunąć z niej większość contentu uważam za ... chybiony.
Dodano po 5 minutach 14 sekundach:
Aczkolwiek pomysł żeby przy rozwijaniu gry przy okazji usunąć z niej większość contentu uważam za ... chybiony.
Dodano po 5 minutach 14 sekundach:
Totalnie się z Tobą zgadzam.
Można by się pokusić o zaimplementowanie nowych dróg do zwycięstwa. (nie dosłownie dróg, jak przez podziemia, tylko nowych strategii podczas gry)Mały Nemo pisze: ↑sobota 09 sty 2021, 21:16Na pewno bólem tej gry jest brak kart oraz randomowość w talii. I myślę, że tutaj powinno się skupić całą uwagę - stworzyć nowe karty do istniejących talii oraz utrudnić talię III, ale do poziomu kart z Puszki Pandora, a nie Przedpoli Piekieł. Ponadto, na pewno jest jeszcze wielu Villainów, którzy nie dostali swoich kart, więc jest duże pole do dopisu dla nowych Poszukiwaczy.
What a view.
- talismanisland
-
- Posty: 146
- Rejestracja: środa 21 cze 2006, 21:27
- Lokalizacja: UK
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
<english>
Just to let you know that I've added the Villain Sheet template that I made, along with the three fonts it uses, to Talisman Island as requested.
Sadly USAopoly are not as generous as FFG were with their templates, but that's licensing for you!
I will tidy up the regular card template I made and make it available soon, but for now you can knock yourselves out making new villains.
As you will have seen, I already made Man-Bat and Killer Croc, and intend to make the Ventriloquist at some point. I'm also looking to develop Catwoman and Nightwing as NPCs of some sort, with Batgirl, Robin, Spoiler and Commissioner Gordon as (kind of playable) heroes, but that'll be some time off.
https://www.talismanisland.com/resource ... s-edition/
Have fun!
</english>
Just to let you know that I've added the Villain Sheet template that I made, along with the three fonts it uses, to Talisman Island as requested.
Sadly USAopoly are not as generous as FFG were with their templates, but that's licensing for you!
I will tidy up the regular card template I made and make it available soon, but for now you can knock yourselves out making new villains.
As you will have seen, I already made Man-Bat and Killer Croc, and intend to make the Ventriloquist at some point. I'm also looking to develop Catwoman and Nightwing as NPCs of some sort, with Batgirl, Robin, Spoiler and Commissioner Gordon as (kind of playable) heroes, but that'll be some time off.
https://www.talismanisland.com/resource ... s-edition/
Have fun!
</english>
Harbourmaster at Talisman Island - http://www.talismanisland.com
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23991
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
Tak sobie myślę, że może ciekawym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie kart celów do gry, tzn. kart lub rzeczy czy czynności, które Poszukiwacz musi posiadać lub zrobić, aby wejść na Koronę Władzy.
Na przykład, musi posiadać 2 Talizmany, musi odrzucić na KW 3 przyjaciół, 2 bronie albo choć raz pokonać na niższym piętrze Batmana.
Na przykład, musi posiadać 2 Talizmany, musi odrzucić na KW 3 przyjaciół, 2 bronie albo choć raz pokonać na niższym piętrze Batmana.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Bartigol
-
Pogromca Dziecięcych Uśmiechów - Posty: 515
- Rejestracja: środa 25 lip 2018, 19:49
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
Hi, imo Strange Eons plugin for cards template would make a huge difference and allow those without photoshop experience to create new content.
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6309
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
Zamiast zakazów lepiej dodawać opcje.Mały Nemo pisze: ↑sobota 09 sty 2021, 22:18 Tak sobie myślę, że może ciekawym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie kart celów do gry, tzn. kart lub rzeczy czy czynności, które Poszukiwacz musi posiadać lub zrobić, aby wejść na Koronę Władzy.
Na przykład, musi posiadać 2 Talizmany, musi odrzucić na KW 3 przyjaciół, 2 bronie albo choć raz pokonać na niższym piętrze Batmana.
Skoro talia 3 ma być trudniejsza, to niech te nowe karty czy czynności pozwalają łatwiej pokonywać/omijać co trudniejsze karty.
I wtedy mamy fajną sytuację że można obrać różne strategie -
1. jeden gracz będzie nabijał staty żeby łatwo pokonać batmana, ale będzie miał trudniej z kartami,
2. inny pójdzie w te karty żeby łatwo przejść karty ale będzie miał trudniej z batmanem,
i można jeszcze 3 strategię wymyślić.
3. jakiś sposób który w ogóle nie wymaga dojścia do końca planszy, który jednocześnie by działał jako licznik żeby gra nie trwała zbyt długo. 3 strategia by polegała na tym że gracz próbowałby przeciągać grę poprzez atakowanie innych graczy żeby nie doszli do środka i wtedy wygrywa na czas.
What a view.
-
-
- Posty: 1853
- Rejestracja: czwartek 07 gru 2017, 12:15
- Lokalizacja: kuj-pom
- Płeć:
- Wiek: 43
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
Zgadzam sie z przedmowcami - nie ma co tworzyc nowej gry na samej planszy.
Jak to psychiatryk mozna ew zrobic jakis dodatek szalency ze bohaterowie zwariowali czy sen ze im sie sni ze wychodza z psyciatryka to ew by przeszlo.
wzbogacenie o karty i postacie a zawsze mozna dodac npc i bedzie wiecej bohaterow po planszy latalo.
jesli sie przymie gra jako taka to wersje planszy superheroes edition pewnie zrobią. Ale o ile batman jak by w gaciach zaczynal to wytrych jakos nie razi ale superman i bez tego by nie potrzebowal nawet jako golodupcow zaczynal.
poczekamy na dodatki i gra sie rozwinie a temat bardziej nosny niz warhamer wiec raczej wiecej tego bedzie
ale w sumie ze tego pokamana nie zrobili - to sie dogadac chyba firmy nie moga bo to najwiecej warta marka jest.
Jak to psychiatryk mozna ew zrobic jakis dodatek szalency ze bohaterowie zwariowali czy sen ze im sie sni ze wychodza z psyciatryka to ew by przeszlo.
wzbogacenie o karty i postacie a zawsze mozna dodac npc i bedzie wiecej bohaterow po planszy latalo.
jesli sie przymie gra jako taka to wersje planszy superheroes edition pewnie zrobią. Ale o ile batman jak by w gaciach zaczynal to wytrych jakos nie razi ale superman i bez tego by nie potrzebowal nawet jako golodupcow zaczynal.
poczekamy na dodatki i gra sie rozwinie a temat bardziej nosny niz warhamer wiec raczej wiecej tego bedzie
ale w sumie ze tego pokamana nie zrobili - to sie dogadac chyba firmy nie moga bo to najwiecej warta marka jest.
- husar
-
- Posty: 2245
- Rejestracja: wtorek 11 gru 2018, 22:41
- Lokalizacja: Piaseczno
- Płeć:
- Wiek: 47
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
Może na początek Batman niech normalnie się porusza a nie tylko przy rzuconej 1. Czyści planszę z wszystkich sprzymierzeńców i przedmiotów, które mogą pomóc Łotrom. Zostawia pułapki
- fallenmk
-
-
Spis dodatków autora:
• Krainy Wschodu
• Miecze Czarnoksiężnika
• Poszukiwacze z DnD
• Powrót Kruczej Wiedźmy
• Purpurowy Czerw
• Pułapki w Podziemiach - Posty: 2342
- Rejestracja: sobota 07 lip 2018, 20:03
- Płeć:
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
Jeśli oprócz Batmana byłoby kilku innych npców, każdemu można by przyporządkować konkretny wynik rzutu za ruch.
- husar
-
- Posty: 2245
- Rejestracja: wtorek 11 gru 2018, 22:41
- Lokalizacja: Piaseczno
- Płeć:
- Wiek: 47
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
BATMAN
Zasady ruchu:
Batman porusza się w swojej kolejce. Przy rzucie 1 lub 6 przed ruchem pozostawia na obszarze Pułapkę (Talia Pułapek). Batman porusza się w kierunku:
1. Najbliższego skupiska Łotrów na jednym obszarze.
2. Najbliższego Łotra na danym piętrze.
3. Poza ruchem może być wezwany na dany obszar w wyniku spotkania przez Łotra odpowiedniej Pułapki
Jeśli Batman napotka na obszarze przedmiot lub sprzymierzeńca karta taka zostaje odrzucona na stos kart odrzuconych.
Przykład Pułapki: Sidła. Na tym obszarze napotykasz pułapkę zastawioną przez Batmana. Rzuć kością, jeśli wyrzucisz 1 lub 2 6 tracisz 1 turę w innym przypadku przybywa Batman i musisz odbyć z nim spotkanie.
Inni NPC (pomysł): Kiedy Batman napotka kartę dobrego to on zamienia się w NPC i zostaje przemieszczony na 2 lub 3 piętro i tam pozostaje, porusza się na zasadach oryginalnych Batmana, nie może opuścić piętra
Zasady ruchu:
Batman porusza się w swojej kolejce. Przy rzucie 1 lub 6 przed ruchem pozostawia na obszarze Pułapkę (Talia Pułapek). Batman porusza się w kierunku:
1. Najbliższego skupiska Łotrów na jednym obszarze.
2. Najbliższego Łotra na danym piętrze.
3. Poza ruchem może być wezwany na dany obszar w wyniku spotkania przez Łotra odpowiedniej Pułapki
Jeśli Batman napotka na obszarze przedmiot lub sprzymierzeńca karta taka zostaje odrzucona na stos kart odrzuconych.
Przykład Pułapki: Sidła. Na tym obszarze napotykasz pułapkę zastawioną przez Batmana. Rzuć kością, jeśli wyrzucisz 1 lub 2 6 tracisz 1 turę w innym przypadku przybywa Batman i musisz odbyć z nim spotkanie.
Inni NPC (pomysł): Kiedy Batman napotka kartę dobrego to on zamienia się w NPC i zostaje przemieszczony na 2 lub 3 piętro i tam pozostaje, porusza się na zasadach oryginalnych Batmana, nie może opuścić piętra
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6309
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Pablo
-
-
Spis dodatków autora:
• Dyniowy Król - Dyniokruk
• Kraina Innowacji
• Nowe Przygody
• Paczka Przygód
• Smocze Dary
• Ukryta Dolina
• Ulice Miasta
• Zaklęcia - Posty: 3190
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
- Lokalizacja: śląskie
- Płeć:
- Wiek: 43
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
Talia pułapek spoko pomysł. Ruch Batmana zmieniłbym na 1 lub 2.
- husar
-
- Posty: 2245
- Rejestracja: wtorek 11 gru 2018, 22:41
- Lokalizacja: Piaseczno
- Płeć:
- Wiek: 47
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
Nie, przez całą grę obydwoje spotkaliśmy Batmana łącznie dwa razy... w pokoju kontrolnym.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23991
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
Ja myślałem odwrotnie, aby gracze mieli dodatkowe wymagania, aby wygrać grę, a nie tylko łatwo przejść przez 3. poziom i pokonać Batmana. Jeśli będą mieli dodatkowe wymogi, to nie polecą na Batmana, gdy tylko ich Siła pyknie im na 10.Bludgeon pisze: ↑niedziela 10 sty 2021, 00:30Zamiast zakazów lepiej dodawać opcje.Mały Nemo pisze: ↑sobota 09 sty 2021, 22:18 Tak sobie myślę, że może ciekawym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie kart celów do gry, tzn. kart lub rzeczy czy czynności, które Poszukiwacz musi posiadać lub zrobić, aby wejść na Koronę Władzy.
Na przykład, musi posiadać 2 Talizmany, musi odrzucić na KW 3 przyjaciół, 2 bronie albo choć raz pokonać na niższym piętrze Batmana.
Skoro talia 3 ma być trudniejsza, to niech te nowe karty czy czynności pozwalają łatwiej pokonywać/omijać co trudniejsze karty.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- fallenmk
-
-
Spis dodatków autora:
• Krainy Wschodu
• Miecze Czarnoksiężnika
• Poszukiwacze z DnD
• Powrót Kruczej Wiedźmy
• Purpurowy Czerw
• Pułapki w Podziemiach - Posty: 2342
- Rejestracja: sobota 07 lip 2018, 20:03
- Płeć:
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
Jako zwolennik bardziej złożonych gier optowałbym za zwiększeniem i wyzwań, i alternatywnych form prowadzących do wygranej. Więcej strategii to i więcej zabawy.
- husar
-
- Posty: 2245
- Rejestracja: wtorek 11 gru 2018, 22:41
- Lokalizacja: Piaseczno
- Płeć:
- Wiek: 47
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
OPCJONALNE ZASADY WALKI z Batmanem
Jeżeli przegrasz walkę z Batmanem różnicą 5 lub więcej oczek tracisz 1 punkt życia, wszystkie przedmioty i sprzymierzeńców (karty odrzuć na stos kart odrzuconych). Następną turę zaczynasz na swoim obszarze startowym.
Jeśli wygrasz z Batmanem różnicą 5 lub więcej oczek Batman musi się zregenerować przez 5 tur w Pokoju Kontrolnym. Jeśli w czasie regeneracji ktoś wejdzie do Pokoju Kontrolnego Batman natychmiast regeneruje się. Jego Siła lub Spryt są pomniejszone o połowę ilości tur brakujących do pełnej regeneracji (zaokrąglając w górę)
Powyższe nie dotyczy gier z dziećmi lub z osobami nie lubiącymi dużej interakcji
Jeżeli przegrasz walkę z Batmanem różnicą 5 lub więcej oczek tracisz 1 punkt życia, wszystkie przedmioty i sprzymierzeńców (karty odrzuć na stos kart odrzuconych). Następną turę zaczynasz na swoim obszarze startowym.
Jeśli wygrasz z Batmanem różnicą 5 lub więcej oczek Batman musi się zregenerować przez 5 tur w Pokoju Kontrolnym. Jeśli w czasie regeneracji ktoś wejdzie do Pokoju Kontrolnego Batman natychmiast regeneruje się. Jego Siła lub Spryt są pomniejszone o połowę ilości tur brakujących do pełnej regeneracji (zaokrąglając w górę)
Powyższe nie dotyczy gier z dziećmi lub z osobami nie lubiącymi dużej interakcji
- Rogo
-
- Posty: 6386
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
Serio lubisz odliczać tury? I to aż pięć?
Ja nawet nie mam Talismana.
- Pablo
-
-
Spis dodatków autora:
• Dyniowy Król - Dyniokruk
• Kraina Innowacji
• Nowe Przygody
• Paczka Przygód
• Smocze Dary
• Ukryta Dolina
• Ulice Miasta
• Zaklęcia - Posty: 3190
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
- Lokalizacja: śląskie
- Płeć:
- Wiek: 43
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
Chodziło mi o to, że jeśli Poszukiwacz w swoim rzucie za ruch uzyska 1 lub 2, może na końcu swojej tury przesunąć Batmana. 1 lub 2 jest naturalniejszym wyborem niż 1 i 6.
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13276
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
Można dorzucić do tej paczki karty rozszerzających grę podstawową.
Tj. Mila wspomniała, mamy figurki Robina, czy Catwoman - także można wykorzystać.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6309
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- husar
-
- Posty: 2245
- Rejestracja: wtorek 11 gru 2018, 22:41
- Lokalizacja: Piaseczno
- Płeć:
- Wiek: 47
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
Ok kasuję
@Pablo Dwójkę częściej wyrzucisz niż szóstkę, ale ok, zmieniamy
Dodano po 34 minutach 32 sekundach:
Trochę popracowałem nad treściami kart. Na razie zapisane do pliku tekstowego.
Karty talii spotkań i pułapek:
https://www.dropbox.com/scl/fi/l038497v ... 910o179vzw
Zasady opcjonalne:
https://www.dropbox.com/scl/fi/8e4cqb42 ... gw4q32rxnx
Alternatywne zakończenia:
https://www.dropbox.com/scl/fi/we1er3iu ... sxz09v4tvt
P.S. Obejrzałem 5 filmów animowanych z Batmanem. W żadnym nie używa pułapek!!
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13276
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
Brak dostępu
Dodano po 5 minutach 39 sekundach:
No dobra na GTTV 29.01 będzie stream z Talisman: Batman – Super-Villains Edition, czy uda wam się stworzyć (zamknąć) dodatek powiedzmy do 25.01 ? tak żeby chłopacy mogli (Piotrek / Carlos / Marek mogli o nim wspomnieć?) albo może udało by się wam do końca tego tygodnia (wiem że to raczej nie realne) go zamknąć tak aby wysłać im przed Stream dodatek?
Dodano po 5 minutach 39 sekundach:
No dobra na GTTV 29.01 będzie stream z Talisman: Batman – Super-Villains Edition, czy uda wam się stworzyć (zamknąć) dodatek powiedzmy do 25.01 ? tak żeby chłopacy mogli (Piotrek / Carlos / Marek mogli o nim wspomnieć?) albo może udało by się wam do końca tego tygodnia (wiem że to raczej nie realne) go zamknąć tak aby wysłać im przed Stream dodatek?
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- husar
-
- Posty: 2245
- Rejestracja: wtorek 11 gru 2018, 22:41
- Lokalizacja: Piaseczno
- Płeć:
- Wiek: 47
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13276
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Talisman: Batman – Super-Villains Edition
Tak widać.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.