Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
Awatar użytkownika
kotlet
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 225
Rejestracja: poniedziałek 03 wrz 2018, 11:19
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: kotlet »

Położyć go na nim.



litk

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: litk »

Ale po co skoro jest już królem smoków. Z tego co rozumiem z instrukcji, to dokładanie żetonów na pozostałe dwa smoki ma skutkować tym, że gdy uzbierają się 3 to ten zostaje królem, jedną łuskę zabiera poszukiwacz, a reszta jest odrzucana, więc po co kłaść żetony na aktualnego króla smoków?


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22322
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: Mały Nemo »

Jak zostanie "koronowany" na króla smoków, gdy już jest nim, to różne efekty mają miejsce (np. gracze rozpatrują efekty smoczego gniewu i/lub coś tam jeszcze).


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

janek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 60
Rejestracja: piątek 23 lis 2018, 16:25
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Wiek: 29

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: janek »

litk pisze: niedziela 06 sty 2019, 20:49 Co należy zrobić jeśli wylosowało się żeton smoka który aktualnie jest królem smoków, bo jakoś nie mogę zaleźć w instrukcji?
Kładziesz normalnie na Króla Smoków. Jeśli ponownie zostanie królem, to po prostu rozpatrujesz smoczy gniew.



Awatar użytkownika
Arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Generator Kart
Posty: 2196
Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 33

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: Arthan »

Eh mechanika Smoków :D Ja osobiście chyba nigdy nie zagrałem prawidłowo według zasad tego dodatku (nie licząc DE).
janek pisze: niedziela 06 sty 2019, 22:59 Kładziesz normalnie na Króla Smoków. Jeśli ponownie zostanie królem, to po prostu rozpatrujesz smoczy gniew.
Nie do końca. Szerzysz jego władzę. Dlaczego miały się za to na Ciebie gniewać? :)
Podstawowa mechanika jest opisana w "Koronowanie Króla Smoków". Dla koronowanego już Króla Smoków silniczek działa nadal tak samo czyli zbieramy do 3, a przy ponownym koronowaniu rzucamy na wolne miejsce w Krainie, jeśli nie ma miejsca wtedy dopiero Gniew.

Natomiast są też opisane zasady opcjonalne "Gniew Króla Smoków" i tam działa to inaczej. Gniew działa na wszystkie obszary, na które ma wpływ dany Król czyli tam gdzie są jego łuski (właśnie wylosowaną kładziemy dopiero na końcu, więc my nie obrywamy). Gniew dotyka wszystkich poszukiwaczy na tych obszarach, a także niszczy znajdujące się tam karty.

Dodano po 6 minutach 35 sekundach:
Zapomniałem dodać, że ten opcjonalny "Gniew Króla Smoków" jest odpalany właśnie tylko w przypadku o który pytasz, czyli przy ponownej koronacji.



Rafabramo
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: niedziela 19 maja 2019, 22:22
Płeć:

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: Rafabramo »

Cześć, witam wszystkich
mam pytanie odnośnie karty "Trzęsienie Ziemi".
Oto jej treść:
"Krainą, w której się znajdujesz, wstrząsa potężne trzęsienie ziemi. Rzuć kością za każdą kartę Przygody, która leży odkryta w tej Krainie. Jeśli wypadnie 1, 2 lub 3 karta Przygody wpada w powstałą w ziemi szczelinę prosto na stos kart odrzuconych. Niedługo później trzęsienie ziemi uspokaja się i znika w tym samym stosie."

Powyższa karta jest z dodatku "Żniwiarz".
Jak rozumiem treść tej karty, dotyczy ona kart przygód z podstawy i dodatków, które są zmieszane z kartami podstawy, ale czy dotyczy ona również kart podziemi, jeżeli się jakimś cudem znajdują na głównej planszy gry a także czy dotyczy kart smoków i zaklęć?



Awatar użytkownika
Arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Generator Kart
Posty: 2196
Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 33

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: Arthan »

Karty Podziemi i pozostałych narożników to karty Przygód, tylko że losowane w danej krainie. Czyli wszystkie efekty, które dotyczą kart Przygód mają wpływ i na nie. Zaklęcia nie są kartami Przygód, ale zazwyczaj gdy leżą na planszy to leżą tak naprawdę na jakiejś karcie Przygody np. jest to Nieznajomy, który może dać Ci Zaklęcie, wtedy takie powiązane karty też znikają. Ja karty Smoka traktuję jak karty Przygody, ale nie jest to chyba nigdzie napisane wprost w instrukcji i można się tu kłócić ;)



Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6055
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: Bludgeon »

Arthan pisze: poniedziałek 20 maja 2019, 05:38 Zaklęcia nie są kartami Przygód, ale zazwyczaj gdy leżą na planszy to leżą tak naprawdę na jakiejś karcie Przygody np. jest to Nieznajomy, który może dać Ci Zaklęcie
eee, co?
Arthan pisze: poniedziałek 20 maja 2019, 05:38Ja karty Smoka traktuję jak karty Przygody, ale nie jest to chyba nigdzie napisane wprost w instrukcji i można się tu kłócić ;)
Jest napisane i nie można się kłócić. Karty smoków są kartami przygody jak już leżą na planszy.


What a view.

Awatar użytkownika
Arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Generator Kart
Posty: 2196
Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 33

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: Arthan »

Bludgeon pisze: poniedziałek 20 maja 2019, 09:57
Arthan pisze: poniedziałek 20 maja 2019, 05:38 Zaklęcia nie są kartami Przygód, ale zazwyczaj gdy leżą na planszy to leżą tak naprawdę na jakiejś karcie Przygody np. jest to Nieznajomy, który może dać Ci Zaklęcie
eee, co?
Hmm, faktycznie chyba nie ma takiego nieznajomego, myślałem o tym Magu w Górach, ale on pozostałe Zaklęcia odrzuca. To może inaczej, co w sytuacji gdy porzucamy na obszarze przedmiot, który posiada Zaklęcia? Czy pozostają one "w Przedmiocie"? Jeśli tak, to myślałem o podobnych sytuacjach. Jeśli nie, to może faktycznie nie ma takiej sytuacji, że jakaś karta Przygody na planszy "trzyma" Zaklęcia.
Bludgeon pisze: poniedziałek 20 maja 2019, 09:57
Arthan pisze: poniedziałek 20 maja 2019, 05:38Ja karty Smoka traktuję jak karty Przygody, ale nie jest to chyba nigdzie napisane wprost w instrukcji i można się tu kłócić ;)
Jest napisane i nie można się kłócić. Karty smoków są kartami przygody jak już leżą na planszy.
ok, przejrzałem instrukcję i .. nie są kartami Przygód, ale są tak traktowane :D Niby żadna różnica, ale jednak ;)
Za to faktycznie na str. 16. "Specjalne zdolności wpływające na karty Smoków", jest na to jednoznaczna odpowiedź.
Nie lubię instrukcji Smoków :D



Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6055
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: Bludgeon »

Arthan pisze: poniedziałek 20 maja 2019, 10:22 To może inaczej, co w sytuacji gdy porzucamy na obszarze przedmiot, który posiada Zaklęcia? Czy pozostają one "w Przedmiocie"? Jeśli tak, to myślałem o podobnych sytuacjach.
Myślę że tak, no bo jak inaczej to interpretować. Przecież się nie "odczepią".
Arthan pisze: poniedziałek 20 maja 2019, 10:22 Jeśli nie, to może faktycznie nie ma takiej sytuacji, że jakaś karta Przygody na planszy "trzyma" Zaklęcia.
Porzucone przedmioty i przyjaciele na 100% mogą mieć w sobie zaklęcia.

Zaklęcia też mogą leżeć na planszy bo ktoś je tam rzucił (Bariera, Czarny Lód).


What a view.

Awatar użytkownika
Pablo
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Dyniowy Król - Dyniokruk
Nowe Przygody
Paczka Przygód
Smocze Dary
Ukryta Dolina
Ulice Miasta
Zaklęcia
Posty: 2316
Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
Lokalizacja: śląskie
Płeć:
Wiek: 40

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: Pablo »

Podobna sytuacja jest w Panteonie, na którym leżą karty Charakteru. Nie można rozdzielać tych kart. Odrzucasz Panteon razem z kartami Charakteru.



Kubson
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 12
Rejestracja: sobota 06 sty 2018, 15:56
Płeć:

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: Kubson »

Mam dość nurtrujące pytanie. Na karcie smoczej amazonki jest napisane, że kiedy dosiada ona smoka, to ten smok staje się jej przyjacielem. Czyli dobrze rozumiem, że jeżeli królem jest czerwony smok i wylosuję smoczy gniew to mogę go stracić? I czy smok może zostać zabrany przez zaklęcie mesmeryzmu, czy specjalnej umiejętności wampirzycy lub czarownicy? Czy to dotyczy tylko kart z napisem "Przyjaciel"?



Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5688
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 34

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: Rogo »

Kubson pisze: piątek 02 paź 2020, 18:19 Czyli dobrze rozumiem, że jeżeli królem jest czerwony smok i wylosuję smoczy gniew to mogę go stracić?
Tak
Kubson pisze: piątek 02 paź 2020, 18:19 I czy smok może zostać zabrany przez zaklęcie mesmeryzmu, czy specjalnej umiejętności wampirzycy lub czarownicy?
Nie
Kubson pisze: piątek 02 paź 2020, 18:19 Czy to dotyczy tylko kart z napisem "Przyjaciel"?
Tak


Ja nawet nie mam Talismana.

Kubson
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 12
Rejestracja: sobota 06 sty 2018, 15:56
Płeć:

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: Kubson »

Jeszcze trzy pytania:
1. Czy mędrzec może przeglądać karty smoków?
2. Co się dzieje, jeżeli w dodatku "Zapomniane krainy" będąc na obszarach czaszkowego przejścia, szczurzego skrótu, katakumb, starych kanałów, sali tronowej czy szczurzego gniazda w naszej turze wylosujemy 3 smoczą łuskę dla poszczególnego smoka i zostanie smoczym królem? Smocza łuska trafia na ten obszar i jest rozpatrywana z normalnymi zasadami?
3. Czy jeżeli na obszarach katakumb lub starych kanałów znajduje się smocza łuska i nie uda mi się jej zdobyć to mogę zostać na tym obszarze i jeszcze raz ją rozpatrzeć?



Awatar użytkownika
Kewis21
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 321
Rejestracja: czwartek 15 sie 2019, 15:38
Płeć:

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: Kewis21 »

Kubson pisze: niedziela 04 paź 2020, 11:52 Jeszcze trzy pytania:
1. Czy mędrzec może przeglądać karty smoków?
2. Co się dzieje, jeżeli w dodatku "Zapomniane krainy" będąc na obszarach czaszkowego przejścia, szczurzego skrótu, katakumb, starych kanałów, sali tronowej czy szczurzego gniazda w naszej turze wylosujemy 3 smoczą łuskę dla poszczególnego smoka i zostanie smoczym królem? Smocza łuska trafia na ten obszar i jest rozpatrywana z normalnymi zasadami?
3. Czy jeżeli na obszarach katakumb lub starych kanałów znajduje się smocza łuska i nie uda mi się jej zdobyć to mogę zostać na tym obszarze i jeszcze raz ją rozpatrzeć?
W instrukcji masz opisane że na te krainę nie dzialają żadne żetony, tzn. Nie mają prawa znaleźć się na niej żetony smoków, spalonej ziemi itp.



Awatar użytkownika
orzel456
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 58
Rejestracja: czwartek 14 sty 2021, 22:12
Płeć:

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: orzel456 »

Mam pytanie o smoczy amulet ze smoków jak to działa? Co oznacza "Podczas jakiejkolwiek walki wszystkie twoje smocze łuski odpowiadają przeciwnikowi.".

Dodano po 7 minutach 26 sekundach:
1.Ile może być łusek na jednym obszarze?
2.Jeżeli jest więcej niż jedna łuska na obszarze to jak je rozpatrywać?
3.Czy można "spalać" smoczego króla(czarodziej ognia i różdżka ognia)?
4.Czy można położyć łuskę na obszarze pana podziemi lub orlego króla?



Nieuhwytny
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 550
Rejestracja: poniedziałek 05 sie 2019, 06:58
Płeć:

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: Nieuhwytny »

1) jedna
2) nie mogą być 2 smocze łuski

Dodano po 7 minutach 26 sekundach:
4) wydaje mi, że nie. Dlatego, że smocze luski losujesz na początku tury a na tych dwóch obszarach nie możesz znaleźć się na początku tury.

Dodano po 13 minutach 23 sekundach:
orzel456 pisze: niedziela 17 sty 2021, 12:11 Mam pytanie o smoczy amulet ze smoków jak to działa? Co oznacza "Podczas jakiejkolwiek walki wszystkie twoje smocze łuski odpowiadają przeciwnikowi.".
Załóżmy, że masz 3 łuski, czerwoną, żółtą i zieloną. Toczysz np walkę psychiczną z Wrogiem z talii Żółtej, więc dodajesz 3 punkty do skuteczności swojego ataku, traktujesz pozostałe łuski (czerwoną i zieloną) tak jakby były żółte.

Dodano po 1 minucie 33 sekundach:
3)
orzel456 pisze: niedziela 17 sty 2021, 12:11 czarodziej ognia i różdżka ognia
to są karty Przygody? Bo nie znam wszystkich kart na pamięć. Jak możesz wrzuć ich treść.



Awatar użytkownika
Pablo
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Dyniowy Król - Dyniokruk
Nowe Przygody
Paczka Przygód
Smocze Dary
Ukryta Dolina
Ulice Miasta
Zaklęcia
Posty: 2316
Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
Lokalizacja: śląskie
Płeć:
Wiek: 40

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: Pablo »

orzel456 pisze: niedziela 17 sty 2021, 12:11 4.Czy można położyć łuskę na obszarze pana podziemi lub orlego króla?
Nie było czasem w instrukcji obszarów, na których nie można umieścić żetonu?



Budowniczy Mostów
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
Legendarne Przedmioty
Ląd Na Horyzoncie!
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 2517
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: Budowniczy Mostów »

orzel456 pisze: niedziela 17 sty 2021, 12:11 Mam pytanie o smoczy amulet ze smoków jak to działa? Co oznacza "Podczas jakiejkolwiek walki wszystkie twoje smocze łuski odpowiadają przeciwnikowi.".
Działa tak, że wszystkie posiadane przez ciebie smocze łuski (niezależnie od koloru) dają premię do twojej skuteczności ataku, bez względu na to, z której talii Smoków pochodzi Wróg, z którym walczysz.
orzel456 pisze: niedziela 17 sty 2021, 12:111.Ile może być łusek na jednym obszarze?
Jedna
orzel456 pisze: niedziela 17 sty 2021, 12:112.Jeżeli jest więcej niż jedna łuska na obszarze to jak je rozpatrywać?
Nie może być więcej, niż jedna. Jeśli wszystkie obszary są zajęte łuskami i nie ma gdzie zmieścić kolejnej, odrzuca się ją i pada ofiarą smoczego gniewu.
orzel456 pisze: niedziela 17 sty 2021, 12:113.Czy można "spalać" smoczego króla(czarodziej ognia i różdżka ognia)?
Jeśli opis mówi, że można spalać Wroga, to Smoczego Władcy nie można (Smoczy Władca nie jest Wrogiem). Jeśli opis mówi, że można spalać istotę, to można także Smoczego Władcę.
orzel456 pisze: niedziela 17 sty 2021, 12:114.Czy można położyć łuskę na obszarze pana podziemi lub orlego króla?
Można. Nie można jedynie kłaść łusek w Krainie Wewnętrznej.


Nieuhwytny
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 550
Rejestracja: poniedziałek 05 sie 2019, 06:58
Płeć:

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: Nieuhwytny »

Budowniczy Mostów pisze: niedziela 17 sty 2021, 14:00 Można. Nie można jedynie kłaść łusek w Krainie Wewnętrznej
A tak z ciekawość, w jaki sposób miałaby się tam znałeś smocza łuska? Na tych dwóch obszarach



Budowniczy Mostów
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
Legendarne Przedmioty
Ląd Na Horyzoncie!
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 2517
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: Budowniczy Mostów »

Nieuhwytny pisze: niedziela 17 sty 2021, 14:23
Budowniczy Mostów pisze: niedziela 17 sty 2021, 14:00 Można. Nie można jedynie kłaść łusek w Krainie Wewnętrznej
A tak z ciekawość, w jaki sposób miałaby się tam znałeś smocza łuska? Na tych dwóch obszarach
Gdy gracz ma umieścić łuskę na zajmowanym obszarze, a już znajduje się tam inna łuska, umieszcza na sąsiednim. A jeśli tamten jest zajęty przez jeszcze inną łuskę, to na najbliższym wolnym. I może się zdarzyć, że takim obszarem będzie jeden z ww.


Awatar użytkownika
Kewis21
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 321
Rejestracja: czwartek 15 sie 2019, 15:38
Płeć:

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: Kewis21 »

Jest jeszcze tak że łusek nie można kłaść na krainach odmętów np. Poniewaz zablokowaloby to możliwość przejscia. Tak jest w instrukcji.



Nieuhwytny
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 550
Rejestracja: poniedziałek 05 sie 2019, 06:58
Płeć:

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: Nieuhwytny »

Budowniczy Mostów pisze: poniedziałek 18 sty 2021, 00:44 Gdy gracz ma umieścić łuskę na zajmowanym obszarze, a już znajduje się tam inna łuska, umieszcza na sąsiednim. A jeśli tamten jest zajęty przez jeszcze inną łuskę, to na najbliższym wolnym. I może się zdarzyć, że takim obszarem będzie jeden z ww.
według instrukcji jest to nie możliwe. Bo łuskę umieszczasz na najbliższym wolnym obszarze w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara. A plansza Gór czy Podziemi to nie jest zamknięty okrąg jak w przypadku Krainy Zewnętrznej czy Środkowej. A Orli Król jak i Pan Ciemności to ostatnie obszary na planszy. Chyba, że są jakieś karty, które umożliwiają przesuwnie smoczych łusek. W sumie zakazu nie ma. Ja tylko mówię o możliwości umieszczenia, który może jakiś jest.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Budowniczy Mostów
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
Legendarne Przedmioty
Ląd Na Horyzoncie!
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 2517
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: Budowniczy Mostów »

Nieuhwytny pisze: poniedziałek 18 sty 2021, 06:48 łuskę umieszczasz na najbliższym wolnym obszarze w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara.
tu mnie masz.
chapeau bas! :)

Dodano po 3 minutach 50 sekundach:
PS. ech, łezka się w oku kręci. Jeszcze pamiętam, jak z @Pablo pisaliśmy PMki, żeby jego pomysły karciane ładną miały treść i formę, a teraz proszę, @Pablo forummaster. @Nieuhwytny nie inaczej, przy „Ląd na Horyzoncie!” każdą kartę trza było edytować i kiedy to było? Pół roku temu? A tu już chłopak instrukcje czyta i karty pisze, jak złoto.

Dodano po 1 minucie 45 sekundach:
/Postscriptum najlepiej czytać w pluszowych łapciach, przeczesując siwą brodę, zapadniętym w miękkim fotelu i z kotem na kolanach/


Nieuhwytny
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 550
Rejestracja: poniedziałek 05 sie 2019, 06:58
Płeć:

Re: Smoki - pytania o zasady z rozszerzenia

Post autor: Nieuhwytny »

Budowniczy Mostów pisze: poniedziałek 18 sty 2021, 10:19 @Nieuhwytny nie inaczej, przy „Ląd na Horyzoncie!” każdą kartę trza było edytować i kiedy to było?
Hehe, ano prawda, tak było. A nawiązując do tamtych kart. Ostatnio przeglądałem finalną wersję kart LNH i znalazłem parę błędów. Ale to już szczególiki.



ODPOWIEDZ