ar0is pisze: ↑środa 29 kwie 2020, 12:27
Czy w momencie gdy na obszar Korony Władzy wejdzie drugi poszukiwacz, zakładając, że jeden już się tam znajduje to walczą oni do momentu aż któryś z nich nie straci ostatniego punktu życia?
Co do zasady tak, przynajmniej w standardowym zakończeniu
ar0is pisze: ↑środa 29 kwie 2020, 12:27
- Co w przypadku zakończenia z Władcą Demonów "Poszukiwacz, który pozbawi Władcę Demonów ostatniego Życia, wygrywa" jeżeli na obszarze Korony Władzy znajduje się już jakiś poszukiwacz i np. pozbawi Władcę Demonów 3 pkt Życia ale stracił turę, na obszar Korony wchodzi drugi poszukiwacz to walczy on z drugim Poszukiwaczem, czym może wybrać walkę z Władcą Demonów i ewentualnie wygrać grę?
Na karcie Władcy demonów masz napisane, że jeżeli Poszukiwacz znajdzie się na KW to MUSI zaatakować WD. Jednocześnie to AZ zabrania przekraczania tajemnych wrót jeżeli na KW znajduje się już jakaś postać. Jeżeli jednak zdarzy się, że zabierzesz WD 3 punkty życia, przegrasz albo zremisujesz 4 walkę, a w tym czasie inny poszukiwacz dostanie się na KW (np pokonując Pana Ciemności albo za pomocą karty Złośliwy Diablik) to musi zaatakować WD i jeżeli wygra- zwycięża w całej grze.
[quote=ar0is post_id=181186 time=1588156037 user_id=14315] Czy w momencie gdy na obszar Korony Władzy wejdzie drugi poszukiwacz, zakładając, że jeden już się tam znajduje to walczą oni do momentu aż któryś z nich nie straci ostatniego punktu życia? [/quote] Co do zasady tak, przynajmniej w standardowym zakończeniu
[quote=ar0is post_id=181186 time=1588156037 user_id=14315] - Co w przypadku zakończenia z Władcą Demonów "Poszukiwacz, który pozbawi Władcę Demonów ostatniego Życia, wygrywa" jeżeli na obszarze Korony Władzy znajduje się już jakiś poszukiwacz i np. pozbawi Władcę Demonów 3 pkt Życia ale stracił turę, na obszar Korony wchodzi drugi poszukiwacz to walczy on z drugim Poszukiwaczem, czym może wybrać walkę z Władcą Demonów i ewentualnie wygrać grę? [/quote] Na karcie Władcy demonów masz napisane, że jeżeli Poszukiwacz znajdzie się na KW to MUSI zaatakować WD. Jednocześnie to AZ zabrania przekraczania tajemnych wrót jeżeli na KW znajduje się już jakaś postać. Jeżeli jednak zdarzy się, że zabierzesz WD 3 punkty życia, przegrasz albo zremisujesz 4 walkę, a w tym czasie inny poszukiwacz dostanie się na KW (np pokonując Pana Ciemności albo za pomocą karty Złośliwy Diablik) to musi zaatakować WD i jeżeli wygra- zwycięża w całej grze.
Do WD - co jeżeli ktoś znajduje się już na obszarze np Jama Wilkołaka albo Dolina Ognia, może normalnie poruszać się i wejść na KW?
Co do standardowego zakończenia- czy wszystkie te walki na KW są w trakcie jednej tury i np. tura rozpoczyna się, na KW wchodzi drugi gracz, gracze walczą do momentu śmierci któregoś z nich, kończy się te tura i wtedy wygrany ma koronę a pokonany nie zaczyna już nową postacią?
Do WD - co jeżeli ktoś znajduje się już na obszarze np Jama Wilkołaka albo Dolina Ognia, może normalnie poruszać się i wejść na KW? Co do standardowego zakończenia- czy wszystkie te walki na KW są w trakcie jednej tury i np. tura rozpoczyna się, na KW wchodzi drugi gracz, gracze walczą do momentu śmierci któregoś z nich, kończy się te tura i wtedy wygrany ma koronę a pokonany nie zaczyna już nową postacią?
1) jak najbardziej
2) nie- w swojej turze musisz napotkać innego poszukiwacza i albo stoczyć walkę (Ew psychiczna- o ile masz taka zdolność) albo użyć swoich umiejętności (np złodziej, czarownica). Po użyciu skilla / rozstrzygnięciu walki następuje tura kolejnego gracza
1) jak najbardziej 2) nie- w swojej turze musisz napotkać innego poszukiwacza i albo stoczyć walkę (Ew psychiczna- o ile masz taka zdolność) albo użyć swoich umiejętności (np złodziej, czarownica). Po użyciu skilla / rozstrzygnięciu walki następuje tura kolejnego gracza
Co jeśli Poszukiwacz Niebiańska Istota otrzymuje punkt Mocy? Otrzymuje w zamian punkt Losu? Wartość twojej Mocy jest równa aktualnej liczbie twoich punktów Losu.
Graliśmy ze Smokami i nakładką Smoczą Wieżą. Kiedy wszedłem do Krainy Wewnętrznej Zielony Smok był Władcą Smoków i wylosowałem
Kamień Ofiarny: Kamień pozostanie tu do końca gry. Wylosuj 1 kartę z talii Przygód i umieść ją na tym obszarze. Jeśli wylosujesz Smoka, zostajesz zabity. W innym wypadku rozpatrz kartę normalnie.
Czy losuje kartę z talii Zielonego Smoka, czy z talii Przygód odpowiadającej planszy głównej? Zakładam, że pierwsze i tak też zagraliśmy.
Co jeśli Poszukiwacz Niebiańska Istota otrzymuje punkt Mocy? Otrzymuje w zamian punkt Losu? [i]Wartość twojej Mocy jest równa aktualnej liczbie twoich punktów Losu.[/i]
Graliśmy ze Smokami i nakładką Smoczą Wieżą. Kiedy wszedłem do Krainy Wewnętrznej Zielony Smok był Władcą Smoków i wylosowałem Kamień Ofiarny: [i]Kamień pozostanie tu do końca gry. Wylosuj 1 kartę z talii Przygód i umieść ją na tym obszarze. Jeśli wylosujesz Smoka, zostajesz zabity. W innym wypadku rozpatrz kartę normalnie.[/i] Czy losuje kartę z talii Zielonego Smoka, czy z talii Przygód odpowiadającej planszy głównej? Zakładam, że pierwsze i tak też zagraliśmy.
Graliśmy z Kataklizmem i trafiła nam się karta:
Karnawał Rzuć 1 kością i odczytaj wynik z obszaru Gospody (jeśli przewoźnik zaoferuje ci przeprawę, odbywa się ona tak samo jak podróż tratwą). Potem Karnawał rusza dalej. Rzuć kością i przesuń go o tyle obszarów w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara.
Obszar Gospody z podstawki znamy na pamięć i nie było problemu z przypomnieniem sobie wyliczanki, ale czy tak powinniśmy byli zrobić?
Graliśmy z Kataklizmem i trafiła nam się karta: Karnawał [i]Rzuć 1 kością i odczytaj wynik z obszaru Gospody (jeśli przewoźnik zaoferuje ci przeprawę, odbywa się ona tak samo jak podróż tratwą). Potem Karnawał rusza dalej. Rzuć kością i przesuń go o tyle obszarów w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara.[/i] Obszar Gospody z podstawki znamy na pamięć i nie było problemu z przypomnieniem sobie wyliczanki, ale czy tak powinniśmy byli zrobić?
@Pablo
Jeśli chodzi o Ołtarz Ofiarny, to "karty przygód" mogą odpowiadać kartom, które są przypisane do jakiejś krainy. Np. Kula Jasnowidzenia z podstawki działa na podstawowej planszy oraz np.w Górach. W świetle powyższego przykładu jestem skłonny stwierdzić, iż w sytuacji z Ołtarzem powinieneś dobrać kartę z talii króla smoków
Ostatnio zmieniony poniedziałek 18 maja 2020, 19:23 przez Czapel, łącznie zmieniany 1 raz.
[usermention2=12302 color=#0080FF]Pablo[/usermention2] Jeśli chodzi o Ołtarz Ofiarny, to "karty przygód" mogą odpowiadać kartom, które są przypisane do jakiejś krainy. Np. Kula Jasnowidzenia z podstawki działa na podstawowej planszy oraz np.w Górach. W świetle powyższego przykładu jestem skłonny stwierdzić, iż w sytuacji z Ołtarzem powinieneś dobrać kartę z talii króla smoków
Polecenia na niektórych obszarach (takich jak Miasto, Gospoda czy Kapliczka) wymagały od gracza rzutu kością. Teraz gracze muszą losować tam karty Mieszkańców. Jeśli jakaś karta nakazuje graczowi rzucić kością i porównać wynik z listą na wskazanym obszarze, zamiast tego wybiera Mieszkańca na tym obszarze i odwiedza go. Jeśli na wskazanym obszarze nie ma żadnego Mieszkańca, nic się nie dzieje. Na przykład, jeśli Poszukiwacz napotka Karnawał, którego treść nakazuje mu rzucić 1 kością i odczytać wynik z obszaru Gospody, zamiast tego wybiera jednego Mieszkańca, który znajduje się
w Gospodzie, i odwiedza go.
z instrukcji kataklizmu: [quote] Polecenia na niektórych obszarach (takich jak Miasto, Gospoda czy Kapliczka) wymagały od gracza rzutu kością. Teraz gracze muszą losować tam karty Mieszkańców. Jeśli jakaś karta nakazuje graczowi rzucić kością i porównać wynik z listą na wskazanym obszarze, zamiast tego wybiera Mieszkańca na tym obszarze i odwiedza go. Jeśli na wskazanym obszarze nie ma żadnego Mieszkańca, nic się nie dzieje. Na przykład, jeśli Poszukiwacz napotka Karnawał, którego treść nakazuje mu rzucić 1 kością i odczytać wynik z obszaru Gospody, zamiast tego wybiera jednego Mieszkańca, który znajduje się w Gospodzie, i odwiedza go. [/quote]
Pablo pisze: ↑poniedziałek 18 maja 2020, 19:29
Dzięki. Dawno już tego nie czytałem.
Myślę, że jeśli czytałeś instrukcje po stanie wojennym, to masz aktualniejszą wiedzę niż połowa forumowiczów
Ja nawet nie mam Talismana.
[quote=Pablo post_id=181995 time=1589822998 user_id=12302] Dzięki. Dawno już tego nie czytałem. [/quote] Myślę, że jeśli czytałeś instrukcje po stanie wojennym, to masz aktualniejszą wiedzę niż połowa forumowiczów ;)
Pablo pisze: ↑poniedziałek 18 maja 2020, 19:29
Dzięki. Dawno już tego nie czytałem.
Myślę, że jeśli czytałeś instrukcje po stanie wojennym, to masz aktualniejszą wiedzę niż połowa forumowiczów
Po prostu od jakiegoś czasu gramy wszystko na podstawce i nie było problemów.
[quote=Rogo post_id=181996 time=1589823206 user_id=5247] [quote=Pablo post_id=181995 time=1589822998 user_id=12302] Dzięki. Dawno już tego nie czytałem. [/quote] Myślę, że jeśli czytałeś instrukcje po stanie wojennym, to masz aktualniejszą wiedzę niż połowa forumowiczów ;) [/quote] :D Po prostu od jakiegoś czasu gramy wszystko na podstawce i nie było problemów.
Jeśli Minotaur używa Konia i rzuca dwiema kośćmi za ruch, nie może dodać tej premii do swojej Siły podczas walki. Na karcie mowa jest o dodawaniu wyniku rzutu kością (liczba pojedyncza).
Na potwierdzenie temat z FFG: https://community.fantasyflightgames.co ... ng-horses/
Jeśli Minotaur używa Konia i rzuca dwiema kośćmi za ruch, nie może dodać tej premii do swojej Siły podczas walki. Na karcie mowa jest o dodawaniu wyniku rzutu kością (liczba pojedyncza). Na potwierdzenie temat z FFG: https://community.fantasyflightgames.com/topic/57116-minotaurriding-horses/
Hej, bardzo proszę o pomoc w rozwikłaniu kilku wątpliwości
1. Jeżeli na zadaniu Czarownika jest napisane "przynieś jeden pancerz" czy oznacza to, że tego pancerza mam się pozbyć będąc fizycznie w Jaskini Czarownika, czy po prostu odrzucam kartę pancerza na stos kart odrzuconych niezależnie od obszaru w którym się znajduję i jestem teleportowana do Jaskini?
2. Czy posiadając Fałszywy Graal którego można się pozbyć w Zamku, losując kartę która mówi "odrzuć jeden przedmiot" - mogę go odrzucić?
3. Królowa pająków - czy ta postać może sama na siebie rzucać pajęczynę? Doszło u nas do sytuacji gdzie gracz w świątyni rzucał pajęczynę w którą przy najbliższej okazji wpadał - obracał na stronę pająka i dodawał +1 do wyniku w Świątyni i następnie ponownie rzucał na siebie pajęczynę także bez końca boostował się w Świątyni
Z góry dzieki za pomoc!
Hej, bardzo proszę o pomoc w rozwikłaniu kilku wątpliwości :)
1. Jeżeli na zadaniu Czarownika jest napisane "przynieś jeden pancerz" czy oznacza to, że tego pancerza mam się pozbyć będąc fizycznie w Jaskini Czarownika, czy po prostu odrzucam kartę pancerza na stos kart odrzuconych niezależnie od obszaru w którym się znajduję i jestem teleportowana do Jaskini?
2. Czy posiadając Fałszywy Graal którego można się pozbyć w Zamku, losując kartę która mówi "odrzuć jeden przedmiot" - mogę go odrzucić?
3. Królowa pająków - czy ta postać może sama na siebie rzucać pajęczynę? Doszło u nas do sytuacji gdzie gracz w świątyni rzucał pajęczynę w którą przy najbliższej okazji wpadał - obracał na stronę pająka i dodawał +1 do wyniku w Świątyni i następnie ponownie rzucał na siebie pajęczynę także bez końca boostował się w Świątyni :D
1. Odrzucasz kartę pancerza na stos kart odrzuconych niezależnie od obszaru w którym się znajdujesz i jesteś teleportowana do Jaskini.
2. Tak.
3. Tak. To jest jedna z taktyk grania nią. Aczkolwiek pajęczynę rzucić może jedynie na początku swojej tury, więc odwiedzać Świątynię może raz na 2 tury.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Hey,
1. Odrzucasz kartę pancerza na stos kart odrzuconych niezależnie od obszaru w którym się znajdujesz i jesteś teleportowana do Jaskini.
2. Tak.
3. Tak. To jest jedna z taktyk grania nią. Aczkolwiek pajęczynę rzucić może jedynie na początku swojej tury, więc odwiedzać Świątynię może raz na 2 tury.
Opis jednej ze zdolności Kupca:
Idę do Wioski odnoszę jakikolwiek Przedmiot np. List Gończy. Wymieniam go na Magiczny Przedmiot np. Kryształowe Berło i w tej samej turze wymieniam go na 3 SZ. I tak mogę produkować sztuki złota bez końca?
Dodano po 3 minutach 6 sekundach:
Czy zwrot "weź kartę" pojawiający się często na kartach Miasta, oznacza losową, czy wybraną kartę?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Opis jednej ze zdolności Kupca: Idę do Wioski odnoszę jakikolwiek Przedmiot np. List Gończy. Wymieniam go na Magiczny Przedmiot np. Kryształowe Berło i w tej samej turze wymieniam go na 3 SZ. I tak mogę produkować sztuki złota bez końca?
[size=85][color=green]Dodano po 3 minutach 6 sekundach: [/color][/size] Czy zwrot "weź kartę" pojawiający się często na kartach Miasta, oznacza losową, czy wybraną kartę?
Pablo pisze: ↑poniedziałek 07 wrz 2020, 06:34
Opis jednej ze zdolności Kupca:
Idę do Wioski odnoszę jakikolwiek Przedmiot np. List Gończy. Wymieniam go na Magiczny Przedmiot np. Kryształowe Berło i w tej samej turze wymieniam go na 3 SZ. I tak mogę produkować sztuki złota bez końca?
Dodano po 3 minutach 6 sekundach:
Czy zwrot "weź kartę" pojawiający się często na kartach Miasta, oznacza losową, czy wybraną kartę?
Tak, możesz produkować.
Weź kartę zgodnie z regułami Sklepu. Z talii np. Eliksirów losową, z talii np. Zbrojowni wybraną.
[quote=Pablo post_id=183551 time=1599453287 user_id=12302] Opis jednej ze zdolności Kupca: Idę do Wioski odnoszę jakikolwiek Przedmiot np. List Gończy. Wymieniam go na Magiczny Przedmiot np. Kryształowe Berło i w tej samej turze wymieniam go na 3 SZ. I tak mogę produkować sztuki złota bez końca?
[size=85][color=green]Dodano po 3 minutach 6 sekundach: [/color][/size] Czy zwrot "weź kartę" pojawiający się często na kartach Miasta, oznacza losową, czy wybraną kartę? [/quote]Tak, możesz produkować. Weź kartę zgodnie z regułami Sklepu. Z talii np. Eliksirów losową, z talii np. Zbrojowni wybraną.
Gracz miał przedmiot z magicznego emporium pozwalający dobrać zaklęcie na początku tury o ile pozwala na to moc. Posiadał zaklęcie "Pech", które zmienia wynik rzutu kością dowolnego poszukiwacza na 1. Miał też przyjaciela, który pozwalał na zatrzymanie rzuconego właśnie zaklęcia, kosztem innego (to spowodowało, że używał Pecha i wyrzucał dobrane zaklęcie z przedmiotu z emporium, przez co zawsze raz na turę mógł użyć Pecha.) Teraz inny gracz na Koronie Władzy rzuca kością za zaklęcie rozkazu. Przez tego gracza z "nieskończonym" Pechem gracz na Koronie zawsze przy zaklęciu miał 1. Czy tak powinno to działać, czy coś zostało przez nas przeoczone?
Gracz miał przedmiot z magicznego emporium pozwalający dobrać zaklęcie na początku tury o ile pozwala na to moc. Posiadał zaklęcie "Pech", które zmienia wynik rzutu kością dowolnego poszukiwacza na 1. Miał też przyjaciela, który pozwalał na zatrzymanie rzuconego właśnie zaklęcia, kosztem innego (to spowodowało, że używał Pecha i wyrzucał dobrane zaklęcie z przedmiotu z emporium, przez co zawsze raz na turę mógł użyć Pecha.) Teraz inny gracz na Koronie Władzy rzuca kością za zaklęcie rozkazu. Przez tego gracza z "nieskończonym" Pechem gracz na Koronie zawsze przy zaklęciu miał 1. Czy tak powinno to działać, czy coś zostało przez nas przeoczone?
Rein pisze: ↑wtorek 08 wrz 2020, 19:28
Gracz miał przedmiot z magicznego emporium pozwalający dobrać zaklęcie na początku tury o ile pozwala na to moc. Posiadał zaklęcie "Pech", które zmienia wynik rzutu kością dowolnego poszukiwacza na 1. Miał też przyjaciela, który pozwalał na zatrzymanie rzuconego właśnie zaklęcia, kosztem innego (to spowodowało, że używał Pecha i wyrzucał dobrane zaklęcie z przedmiotu z emporium, przez co zawsze raz na turę mógł użyć Pecha.) Teraz inny gracz na Koronie Władzy rzuca kością za zaklęcie rozkazu. Przez tego gracza z "nieskończonym" Pechem gracz na Koronie zawsze przy zaklęciu miał 1. Czy tak powinno to działać, czy coś zostało przez nas przeoczone?
Byłoby łatwiej gdybyś wrzucił zdjecie tego Przyjaciela, albo chociaż nazwe, ale wydaje mi się że jeśli grałeś na miasto to chodzi Ci o skrybe. Jeśli się nie myle to na końcu opisu jego karty jest że kiedy dokonasz takiej zamiany zaklęć, to po 1 razie odrzucasz Skrybe. Wiec odpowiedź w takim wypadku brzmi: nie. Może takiej zamiany dokonać tylko raz.
[quote=Rein post_id=183582 time=1599586132 user_id=14658] Gracz miał przedmiot z magicznego emporium pozwalający dobrać zaklęcie na początku tury o ile pozwala na to moc. Posiadał zaklęcie "Pech", które zmienia wynik rzutu kością dowolnego poszukiwacza na 1. Miał też przyjaciela, który pozwalał na zatrzymanie rzuconego właśnie zaklęcia, kosztem innego (to spowodowało, że używał Pecha i wyrzucał dobrane zaklęcie z przedmiotu z emporium, przez co zawsze raz na turę mógł użyć Pecha.) Teraz inny gracz na Koronie Władzy rzuca kością za zaklęcie rozkazu. Przez tego gracza z "nieskończonym" Pechem gracz na Koronie zawsze przy zaklęciu miał 1. Czy tak powinno to działać, czy coś zostało przez nas przeoczone? [/quote]
Byłoby łatwiej gdybyś wrzucił zdjecie tego Przyjaciela, albo chociaż nazwe, ale wydaje mi się że jeśli grałeś na miasto to chodzi Ci o skrybe. Jeśli się nie myle to na końcu opisu jego karty jest że kiedy dokonasz takiej zamiany zaklęć, to po 1 razie odrzucasz Skrybe. Wiec odpowiedź w takim wypadku brzmi: nie. Może takiej zamiany dokonać tylko raz.
Rein pisze: ↑wtorek 08 wrz 2020, 19:28
Gracz miał przedmiot z magicznego emporium pozwalający dobrać zaklęcie na początku tury o ile pozwala na to moc. Posiadał zaklęcie "Pech", które zmienia wynik rzutu kością dowolnego poszukiwacza na 1. Miał też przyjaciela, który pozwalał na zatrzymanie rzuconego właśnie zaklęcia, kosztem innego (to spowodowało, że używał Pecha i wyrzucał dobrane zaklęcie z przedmiotu z emporium, przez co zawsze raz na turę mógł użyć Pecha.) Teraz inny gracz na Koronie Władzy rzuca kością za zaklęcie rozkazu. Przez tego gracza z "nieskończonym" Pechem gracz na Koronie zawsze przy zaklęciu miał 1. Czy tak powinno to działać, czy coś zostało przez nas przeoczone?
Byłoby łatwiej gdybyś wrzucił zdjecie tego Przyjaciela, albo chociaż nazwe, ale wydaje mi się że jeśli grałeś na miasto to chodzi Ci o skrybe. Jeśli się nie myle to na końcu opisu jego karty jest że kiedy dokonasz takiej zamiany zaklęć, to po 1 razie odrzucasz Skrybe. Wiec odpowiedź w takim wypadku brzmi: nie. Może takiej zamiany dokonać tylko raz.
Tekst na karcie Skryby brzmi następująco:
"Jeśli posiadasz 2 lub więcej Zaklęć, po tym jak rzucisz jakieś Zaklęcie, możesz je zatrzymać, a w zamian odrzucić inne ze swoich Zakleć. Możesz tego dokonać tylko raz na rundę."
Nigdzie nie ma napisane, że po 1 zostawieniu Zaklęcia, odrzucasz go
[quote=Kewis21 post_id=183588 time=1599622175 user_id=13525] [quote=Rein post_id=183582 time=1599586132 user_id=14658] Gracz miał przedmiot z magicznego emporium pozwalający dobrać zaklęcie na początku tury o ile pozwala na to moc. Posiadał zaklęcie "Pech", które zmienia wynik rzutu kością dowolnego poszukiwacza na 1. Miał też przyjaciela, który pozwalał na zatrzymanie rzuconego właśnie zaklęcia, kosztem innego (to spowodowało, że używał Pecha i wyrzucał dobrane zaklęcie z przedmiotu z emporium, przez co zawsze raz na turę mógł użyć Pecha.) Teraz inny gracz na Koronie Władzy rzuca kością za zaklęcie rozkazu. Przez tego gracza z "nieskończonym" Pechem gracz na Koronie zawsze przy zaklęciu miał 1. Czy tak powinno to działać, czy coś zostało przez nas przeoczone? [/quote]
Byłoby łatwiej gdybyś wrzucił zdjecie tego Przyjaciela, albo chociaż nazwe, ale wydaje mi się że jeśli grałeś na miasto to chodzi Ci o skrybe. Jeśli się nie myle to na końcu opisu jego karty jest że kiedy dokonasz takiej zamiany zaklęć, to po 1 razie odrzucasz Skrybe. Wiec odpowiedź w takim wypadku brzmi: nie. Może takiej zamiany dokonać tylko raz. [/quote]
Tekst na karcie Skryby brzmi następująco: "Jeśli posiadasz 2 lub więcej Zaklęć, po tym jak rzucisz jakieś Zaklęcie, możesz je zatrzymać, a w zamian odrzucić inne ze swoich Zakleć. Możesz tego dokonać tylko raz na rundę." Nigdzie nie ma napisane, że po 1 zostawieniu Zaklęcia, odrzucasz go :)
Rein pisze: ↑wtorek 08 wrz 2020, 19:28
Gracz miał przedmiot z magicznego emporium pozwalający dobrać zaklęcie na początku tury o ile pozwala na to moc. Posiadał zaklęcie "Pech", które zmienia wynik rzutu kością dowolnego poszukiwacza na 1. Miał też przyjaciela, który pozwalał na zatrzymanie rzuconego właśnie zaklęcia, kosztem innego (to spowodowało, że używał Pecha i wyrzucał dobrane zaklęcie z przedmiotu z emporium, przez co zawsze raz na turę mógł użyć Pecha.) Teraz inny gracz na Koronie Władzy rzuca kością za zaklęcie rozkazu. Przez tego gracza z "nieskończonym" Pechem gracz na Koronie zawsze przy zaklęciu miał 1. Czy tak powinno to działać, czy coś zostało przez nas przeoczone?
Byłoby łatwiej gdybyś wrzucił zdjecie tego Przyjaciela, albo chociaż nazwe, ale wydaje mi się że jeśli grałeś na miasto to chodzi Ci o skrybe. Jeśli się nie myle to na końcu opisu jego karty jest że kiedy dokonasz takiej zamiany zaklęć, to po 1 razie odrzucasz Skrybe. Wiec odpowiedź w takim wypadku brzmi: nie. Może takiej zamiany dokonać tylko raz.
Tekst na karcie Skryby brzmi następująco:
"Jeśli posiadasz 2 lub więcej Zaklęć, po tym jak rzucisz jakieś Zaklęcie, możesz je zatrzymać, a w zamian odrzucić inne ze swoich Zakleć. Możesz tego dokonać tylko raz na rundę."
Nigdzie nie ma napisane, że po 1 zostawieniu Zaklęcia, odrzucasz go
W takim razie w wersji digital zapis został zmieniony i na jego koncu widnieje: Skryba nastepnie odchodzi na stos kart odrzuconych. Czyżby dostrzeżono to jedno z kilku perpetummobile?
[quote=ModulO post_id=183590 time=1599626566 user_id=7080] [quote=Kewis21 post_id=183588 time=1599622175 user_id=13525] [quote=Rein post_id=183582 time=1599586132 user_id=14658] Gracz miał przedmiot z magicznego emporium pozwalający dobrać zaklęcie na początku tury o ile pozwala na to moc. Posiadał zaklęcie "Pech", które zmienia wynik rzutu kością dowolnego poszukiwacza na 1. Miał też przyjaciela, który pozwalał na zatrzymanie rzuconego właśnie zaklęcia, kosztem innego (to spowodowało, że używał Pecha i wyrzucał dobrane zaklęcie z przedmiotu z emporium, przez co zawsze raz na turę mógł użyć Pecha.) Teraz inny gracz na Koronie Władzy rzuca kością za zaklęcie rozkazu. Przez tego gracza z "nieskończonym" Pechem gracz na Koronie zawsze przy zaklęciu miał 1. Czy tak powinno to działać, czy coś zostało przez nas przeoczone? [/quote]
Byłoby łatwiej gdybyś wrzucił zdjecie tego Przyjaciela, albo chociaż nazwe, ale wydaje mi się że jeśli grałeś na miasto to chodzi Ci o skrybe. Jeśli się nie myle to na końcu opisu jego karty jest że kiedy dokonasz takiej zamiany zaklęć, to po 1 razie odrzucasz Skrybe. Wiec odpowiedź w takim wypadku brzmi: nie. Może takiej zamiany dokonać tylko raz. [/quote]
Tekst na karcie Skryby brzmi następująco: "Jeśli posiadasz 2 lub więcej Zaklęć, po tym jak rzucisz jakieś Zaklęcie, możesz je zatrzymać, a w zamian odrzucić inne ze swoich Zakleć. Możesz tego dokonać tylko raz na rundę." Nigdzie nie ma napisane, że po 1 zostawieniu Zaklęcia, odrzucasz go :) [/quote]
W takim razie w wersji digital zapis został zmieniony i na jego koncu widnieje: Skryba nastepnie odchodzi na stos kart odrzuconych. Czyżby dostrzeżono to jedno z kilku perpetummobile?
Mały Nemo pisze: ↑środa 09 wrz 2020, 11:35
Swoją drogą ten ostatni zapis też tak trochę na bakier z gramatyką jest..
Wygląda jak ogarnięte na szybko i przetłumaczone w google.
[quote="Mały Nemo" post_id=183599 time=1599644159 user_id=704] Swoją drogą ten ostatni zapis też tak trochę na bakier z gramatyką jest.. [/quote] Wygląda jak ogarnięte na szybko i przetłumaczone w google. 😁