Ciekawe opisy partii Magia i Miecz

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o Talisman Magia i Miecz, niedotyczące twórczości graczy, zasad &c.
Budowniczy Mostów
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 1692
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz

Post autor: Budowniczy Mostów » piątek 28 cze 2019, 08:22

Epicki finał.

Dzbanecznik Budowniczego Mostów jest już w Krainie Wewnętrznej gładko przez nią przechodzi poza jednym potknięciem na starcie, gdy musi cofnąć się z Krypty na Równiny Grozy. Ten fakt będzie brzemienny w skutkach. Tymczasem przeciwnicy wkraczają do Krainy Środkowej – Rekinołak prowadzony przez Pabla przechodząc przez Runiczne Wrota, Pieniek, którym gra Alex, przepływa z Miasta do Jaskini Czarownika… na grzbiecie Mezozaura ( :astonished: :muscle: ). Rozpoczyna się próba nerwów między Dzanecznikiem obszar po obszarze brnącym ku Koronie Władzy, a Pieńkiem, który posiada Arknell i zamierza go odrzucić na Równinach Grozy. Jednak drogę do Tajemnych Wrót pokonuje on wyjątkowo mozolnie. Wiele wskazuje, że Dzbanecznik jednak dotrze pierwszy i wygra grę.
W przedostatniej rundzie (tura 1) Rekinołak kończy ruch na Wzgórzach, (tura 2) Pieniek wkracza na Równiny Grozy, (tura 3) Dzbanecznik pokonuje Wilkołaka i przesuwa się do Doliny Ognia. Pieniek planuje swojej w następnej turze odrzucić Arknell, dzięki czemu dosłownie o włos wyprzedzi Dzbanecznika.
W ostatniej rundzie (tura 1) Rekinołak rzuca 4 za ruch, forsuje Tajemne Wrota i atakuje Pieńka na Równinach Grozy. Wygrywa i odbiera mu Arknell! (Tura 2) W odpowiedzi Pieniek rzuca na początku swojej tury zaklęcie Zawładnięcie i odbiera Arknell! Rozpoczyna tym epickie starcie na Zaklęcia, bowiem Rekinołak odpowiada zaklęciem Hydry… raz jeszcze odbierając Arknell przeciwnikowi! Po gorączkowej analizie wszystkich możliwości przez obie strony Pieniek bez entuzjazmu wykonuje ruch i kończy turę na obszarze Krypty (tura 3.) Dzbanecznik wkracza na Koronę Władzy - zwycięża!
Obrazek
Obrazek
Czy raczej – wczoraj był zwycięzcą :)
Jako zwolennik fair play nie mogę pozostać obojętny na fakt, że na planszy Kataklizmu wszystko powyższe byłoby lege artis :) Ale graliśmy na podstawce, a jej reguły zakazują forsowania Tajemnych Wrót przez Poszukiwaczy z niewykonanym Zadaniem Czarownika, jak było w przypadku Rekinołaka. Po 8 godzinach gry ten fakt nam umknął, zwłaszcza, że ostatnimi czasy częściej gramy (ja przynajmniej) głównie na planszy Kataklizmu. Skoro Rekinołak nie mógł pojawić się na Równinach Grozy, jest na 99,9% pewne, że Pieniek swobodnie odrzuciłby Arknell i zwyciężył. Epickość podwójna. :clap:

Źródło



Awatar użytkownika
Arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Generator Kart
Posty: 2050
Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 32

Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz

Post autor: Arthan » piątek 28 cze 2019, 10:28

Ach, te zwroty akcji :D i to w najważniejszych momentach :D




Awatar użytkownika
Pablo
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Dyniowy Król - Dyniokruk
Ukryta Dolina
Posty: 1463
Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
Lokalizacja: śląskie
Płeć:
Wiek: 38

Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz

Post autor: Pablo » wtorek 02 lip 2019, 17:42

To ja może kilka słów prologu do
Budowniczy Mostów pisze:
piątek 28 cze 2019, 08:22
epickiego finału.
Graliśmy we trzech. Alex Pieńkiem, Budowniczy Mostów Dzbanecznikiem i ja Rekinołakiem. Wydawało mi się, że trafiła mi się dość mocna Postać i szybko zdobędę przewagę na planszy. Nic bardziej mylnego. Tandem Budowniczy – Dzbanecznik szybko uzmysłowił mi, że trzeba się trzymać od nich z daleka. Zanim to do mnie dotarło, bez pardonu wpierdzielili mi 2 trofea, przy okazji odzyskując punkty Życia i spowalniając rozwój mojego Poszukiwacza.
Z kolei Alex i jego Pieniek już na wstępie zderzyli się z siłą prehistorycznych stworzeń. Alex wylosował z talii „Polujące Raptory” - Zdarzenie, które polega na losowaniu kart UD, dotąd aż wylosuje się 2 karty Wrogów będących Raptorami. Po podliczeniu modyfikatorów wynikających z opisu ich kart okazało się, że mają 9 punktów Siły i pokonując Pieńka, odebrały mu 2 punkty Życia, a był to sam początek gry :grin: . Żeby było weselej wylosowanie Wrogów – Dinozaurów (w tym przypadku Raptorów) spowodowało wybudzenie NPC Alfa Tyranozaurusa Rexa, który pojawił się w Krainie Zewnętrznej. Dopóki Alfa T. Rex znajdował się w naszej Krainie, a któryś z graczy losował kartę/karty z talii Przygód, musiał dodatkowo wylosować 1 kartę z talii UD (to był świetny pomysł @MCSilvia) . Nie chcieliście przyjść do Ukrytej Doliny, to Ukryta Dolina przyszła do was :stuck_out_tongue_closed_eyes: . Na planszy głównej zrobił się mały hardcore i ani się nie obejrzałem, a mój napakowany Rekinołak miał ostatni punkt Życia :face_with_head_bandage: . Czując, że koniec już blisko, Rekinołak zrobił użytek z posiadanej różdżki i odebrał 2 punkty Siły jedynemu Poszukiwaczowi posiadającymi ich ponad wartość początkową – Dzbanecznikowi, co dolało tylko oliwy do ognia. Niedługo później Dzbanecznik wpierdzielił mi kolejne trofeum, zapewne w podzięce za odebrane punkty :) . Mój Rekinołak mimo jedynego punktu Życia nie oddał się w ramiona śmierci i przeżył chyba z 5 lub 6 rund, przegrywając po drodze ze 3 walki, po których wyratował się Chełmem lub Kamieniem Świtu (posiadającym 2 punkty Życia). Ostatecznie udało mi się spieniężyć część Przedmiotów i z czasem zamienić złoto w punkty Życia. Wizja śmierci została zażegnana. Tymczasem Alex ku uciesze pozostałych graczy >:) , wylosował z talii Przygód Pustynnego Czerwa, który natychmiast porwał jego Poszukiwacza w jedne z najbardziej oddalonych obszarów w Ukrytej Dolinie i stoczył z nim walkę. Żeby wyjść z Ukrytej Doliny, Pieniek Alexa musiał przejść praktycznie całą jej planszę, aż do wejścia/wyjścia i nie dać się zabić. Mimo, iż początkowo rozgrywka ostro lała nas po gębach >:) to wydaje mi się, że każdemu z naszych Poszukiwaczy udało się okiełznać prehistoryczną naturę i po jakimś czasie wszyscy mieliśmy swojego Oswojonego Dinozaura. W pewnej części gry wydało mi się nawet, iż osiągnąłem przewagę na planszy, grałem wówczas jedynym Poszukiwaczem posiadającym Oswojonego Dinozaura. Miałem niestety sporego pecha przy swojej karcie Misji – dodatkowych kartach, które Budowniczy wprowadził do gry. Moja Misja polegała na odszukaniu jakiekolwiek Przyjaciela z talii Gór i dostarczeniu go do Zamku. Wydawało się proste, ale jak na złość przerobiłem chyba ze 20 kart Gór i nie znalazłem żadnego. Odwiedzałem przy każdej okazji Astrologa (Nieznajomy z Gór), który pozwalał mi losować po 3 karty przy każdej wizycie i nic. Kiedy w końcu trafiłem na Przyjaciela, pozostali gracze również wypełnili zadanie z Alternatywnego Zakończenia tj, pokonali po 2 Postrachy Ukrytej Doliny i ruszyli po Koronę Władzy. Po 8h gry mój mózg już był totalnie ugotowany i ani ja, ani żaden z graczy nie zauważył, że dogoniłem Alexa na Równinach Grozy i stoczyłem z nim walkę, pomimo niedokończonego Zadania Czarownika. Graliśmy bez kart Zadań Czarownika i to pewnie też przyczyniło się do tego niedopatrzenia.




Budowniczy Mostów
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 1692
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz

Post autor: Budowniczy Mostów » poniedziałek 08 lip 2019, 09:41




Awatar użytkownika
Bartigol
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Autor Dodatków
Posty: 216
Rejestracja: środa 25 lip 2018, 19:49

Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz

Post autor: Bartigol » poniedziałek 08 lip 2019, 23:25

@Budowniczy Mostów , @Pablo świetnie sie czyta wasze opisy! :D




Budowniczy Mostów
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 1692
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz

Post autor: Budowniczy Mostów » sobota 28 wrz 2019, 13:41

Za pamięci dwa wspomnienia ze Zjazdu 2019. Nie przypadkiem oba związane z rozszerzeniami mi bliskimi – siłą rzeczy autor krąży przy stole, na którym grane są jego dodatki planszowe i są gracze ciekawi szczegółów. Tyle tytułem wyjaśnienia. Jedziemy:

1.
Przy stole @ModulO, @Odyn, @Arthan i @Budowniczy Mostów. Na stole podstawka z Plagą Nieumarłych i Bezkresnym Morzem. Jak to w Talismanie bywa, fortunny układ kart i rzutów kością przerósł rzeczywistość. Mały Bryg z determinacją wpływa na obszar Nieprzebytego Oceanu, gdzie jego właściciel na początku każdej tury będzie odrzucał punkt Życia lub Losu. Nie ma tych punktów zbyt wiele, a na obszarze leżą już trzy znaczniki, postępek trąci tedy obłędem. Bryg dokłada czwarty znacznik i rzuca za obszar... 1! Losuje pięć kart, które... rozpatruje w jednej turze! Opuszcza obszar i bez utraty punktów sięga po dowolną kartę spośród wykorzystywanych w grze.
Nie róbcie tego sami w domu. To się nie zdarza :)

2.
Na stole podstawka z Bezdrożami plus Meduza (NPC) i Kamienie Nieskończoności dla pikanterii i przyśpieszenia rozgrywki. O owe Kamienie trwa zażarta walka, równolegle z bezlitosnym budowaniem potencjałów (o 13:00 @astrawiator ma odjazd pociągu, presja czasu redukuje empatię graczy ;) ). W pewnym momencie Astrawiator zmienia Budowniczego Mostów w Kamień i mistrzowskim ruchem przejmuje zgromadzonych przezeń Przyjaciół i Przedmioty. Wstrząśnięty Budowniczy, który właśnie kierował się ku Bezimiennej Krypcie, aby wygrać grę, zapomina użyć Kamienia, by odbić Zaklęcie. Astrawiator rusza przez Bezdroża z dwoma punktami Życia, uspokojony bonusami, jakie na tej planszy dają Przyjaciele – ich liczna grupa sprawia, że Astrawiator ma epickie plus 9 do każdego rzutu!
(Wygrana była w zasadzie formalnością, aczkolwiek z kronikarskiego obowiązku dodam, że przewrotny los pierwszą kartą Nieszczęść bezwarunkowo odebrał Astrawiatorowi przedostatni punkt Życia. A tu jeszcze kilka tur do finiszu! Napięcie utrzymało się do końca. )



Awatar użytkownika
Pablo
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Dyniowy Król - Dyniokruk
Ukryta Dolina
Posty: 1463
Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
Lokalizacja: śląskie
Płeć:
Wiek: 38

Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz

Post autor: Pablo » poniedziałek 09 gru 2019, 07:18

Dzisiaj pierwszy raz w zaciszu domu udało nam się zagrać w Ukrytą Dolinę z 8 letnim synem. Ja grałem Jaszczurem, syn Rekinołakiem. Wybraliśmy podstawkę, UD (ofc), Trollowy Most na dokładkę i AZ polegające na dwukrotnym pokonaniu Postrachu UD i dostarczeniu jego truchła na KW.

Zagraliśmy z kartą Terenu Ukryty Most, która umożliwia dość szybkie dostanie się do Krainy Wewnętrznej, a dalej do Ukrytej Doliny. Może za szybkie … :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Plan był taki. Wpadamy do Ukrytej Doliny trzymamy się w miarę blisko wyjścia tj. Doliny. Zbieramy co się da z talii UD. Jak zrobi się gorąco to spierdzielamy przez Dolinę do Krainy Środkowej. I nawet nam to szło. Junior wylosował jedną z tych kart, po które warto wejść do UD był to

„Jeździec daeodona”
Dodaje 2 punkty do twojej Siły podczas walki.
W czasie wybranej walki, po wykonaniu rzutu za atak,
możesz poświęcić Jeźdźca (odrzuć jego kartę), aby podwoić wynik rzutu.

Wpadło mi też tam kilka Przedmiotów, ale nic niezwykłego. Trochę poczułem się zbyt pewnie i zapuściłem się zbyt głęboko w Krainę, a był sam początek gry. Trzeba było zacząć uważać bo po wylosowaniu Dinozaura, w UD pojawił się wybudzony Alfa T. Rex i dodawał +1 do Siły każdemu Dino w tej Krainie. Udało mi się pokonać gorgonopsa Wroga – Zwierzę, które jest jednym z Poszukiwanych Okazów Garbarza. Miałem oddać Garbarzowi to trofeum, zabrać złoto i podleczyć się za nie u Pustelnika lub wybrać zamiast złota Magiczny Pancerz, który powinien dać mi dość niezłego boosta na tym etapie gry. I… zyebałem. Zapomniałem, że przechodząc przez obszar Garbarni, możemy zakończyć na nim swój ruch i oddać trofeum Garbarzowi (nie trzeba na nim kończyć ruchu). Minąłem Garbarnię, poszedłem dalej i ani się obejrzałem, a coś wpierdzieliło mi trofeum gorgonopsa… i cały misterny plan w…

Trafiła mi się karta
„Malowidła jaskiniowe”
Odkryłeś malowidła jaskiniowe, które potrafisz odczytać. Natychmiast otrzymujesz
do wyboru: 2 punkty Mocy lub Życia, albo po 1 punkcie Mocy i Życia.

… i głupi wybrałem 2 punkty Mocy. To był pierwszy gwóźdź do trumny. Chciałem już się ewakuować z UD, ale zaszedłem za daleko i niskie wyniki rzutów za ruch mi to utrudniały. Zostały mi 2 punkty Życia i junior poczuł krew :grin:. Dopadł mnie na jakimś obszarze już w miarę blisko wyjścia z UD i odebrał mi przedostatni punkt Życia (miał +2 do Siły od Jeźdźca daedona). Formalności dopełnił jeden z Dinozaurów wzmocniony 1 punktem Siły przez NPC Alfa T. Rexa. Stało się. Jaszczur wśród swoich gadzich pobratymców wyzionął ducha. Pora na Poszukiwacza Dzbanecznika. Junior dalej skrupulatnie realizował swoją politykę: 2 kroki do przodu, 1 do tyłu i naturalnie pozbierał też fanty po trupie Jaszczura m. in. miecz, który Jaszczur dostał na starcie. Dzbanecznik dokulał się w końcu do UD i nawet szło. Udało mi się coś ubić, lekko się wzmocnić. Miałem w planie dość agresywną politykę wobec Rekinołaka. Dzban może się leczyć m. in. przez wpierdzielanie trofeów innym Poszukiwaczom. Niestety dla niego, działa to tylko wtedy, kiedy to on doprowadzi do walki.

Trafił mi się
„Niespotykany eliksir”
Znalazłeś eliksir, który widzisz po raz pierwszy, ale czujesz,
że posiada wielką moc. Możesz zanieść go Pustelnikowi, by mu się lepiej przyjrzał. Jeśli to zrobisz, zapłać mu 1 sztukę złota i odrzuć tę kartę, a w zamian będziesz mógł wybrać 1 kartę
z talii Eliksirów dostępnych u Pustelnika.
który za wymieniłem u Pustelnika na

„Bombowy eliksir”
Możesz nim rzucić w czasie trwania swojej tury we Wrogów znajdujących się na tym samym obszarze co ty, aby ich automatycznie zabić i odrzucić ich karty. Nie możesz zatrzymać ich jako trofea. Otrzymujesz 1SZ za każdego odrzuconego Wroga.

I wydawać się mogło, że już jakoś to będzie. Liczyłem na spotkanie kilku Dinozaurów, wykorzystanie eliksiru, wzbogacenie się i w razie czego do Pustelnika na leczenie za kasę.
Jak powiedział pirat – albinos w bajce „Piraci” (niezła beka BTW) „To się nie może nie udać” :') … ale zrobiłem się zbyt chciwy. Chciałem chociaż spotkać 2 Dinozaury. Jedna sztuka złota mnie nie zadowalała, a punkty Życia topniały, aż było już zbyt późno na ratunek dla Dzbanecznika… i padł mój drugi Poszukiwacz.

Mój pierworodny syn krążył dookoła obszaru Gęstwiny, gdzie korzystne rzuty kością umożliwiały mu rozpatrywanie wybranych kart ze wszystkich wylosowanych lub dookoła Kamiennego Kręgu, gdzie wylosowaną kartę się wpierw podgląda i jeśli jest hardcorowa, to podrzuca się ją innemu graczowi.

Junior też miał ciężkie chwile, kiedy pozostał mu ostatni punkt Życia i krążył po Krainie Zewn., po której grasował Alfa T. Rex, wymuszając losowanie 1 dodatkowej karty UD. Rekinołak syna nie miał złota, ale trafił mu się Przyjaciel – Proganochelys, którego można sprzedać w Mieście lub Zamku za 3 szuki złota.

Niestety junior nie potrafił trafić na Miasto i to co zrobił do teraz jest dla mnie szokiem. Przechodził przez Las i zakończył na nim swój ruch. Wszedł na Trollowy Most i wylosował na nim kartę Trolla (Siła 7). Szczęśliwie ubił go i przeszedł do Zamku, gdzie dostał za proganochelysa 3 sztuki złota, które momentalnie zamienił na 3 wyleczone 3 punkty Życia. Dodatkowo 1 punkt Siły za trofeum Trolla. W jednej turze otrzymał 1 punkt Siły i wyleczył 3 punkty Życia, nie mając żadnego złota! :muscle:

Ostatecznie Rekinołak syna udał się na Wulkan, gdzie zmierzył się ze swoim pierwszym Postrachem UD (zgodnie z AZ musiał mieć 2 ubite, aby spełnić warunki zwycięstwa). Wylosował „Parę Raptorów”. Ten „Boss Krainy” wygląda tak, że losuje się 2 karty Wrogów Dinozaurów z talii UD. W UD w dalszym ciągu panoszył się NPC Alfa T. Rex, który każdemu z nich dodawał 1 punkt Siły. Zatem miały 4+4+2+ jakiś wysoki rzut ataku. Rekinołak wyrzucił tylko 3 za atak i walka zakończyła się remisem. Rekinołak się nie poddał, przerzucił swój atak …i wyrzucił 1. Przegrał walkę, w wyniku której (zgodnie z opisem jednego z Raptorów) miał stracić 2 punkty Życia.


W porę przypomniał sobie (z moją drobną pomocą), że ma jeszcze jednego asa w rękawie swojego

Przyjaciela – Fałszywego posłańca
Jeśli przegrasz jakąkolwiek walkę, możesz odrzucić fałszywego posłańca, aby zignorować ten rezultat i natychmiast walczyć ponownie. Skuteczność ataku przeciwnika w nowej walce
obniża się o 2 punkty (do minimum 1).

Tym razem już naklepał Raptorom i otrzymał pierwszego Oswojonego Dinozaura w rozgrywce - Oswojonego Pterodaktyla. W swojej kolejnej turze Rekinołak wykorzystał zdolność - Oswojonego Pterodaktyla i zamiast wykonywać rzut za ruch przeniósł się na obszar zajęty przez najbliższego Wroga – Dino (który był przy okazji Poszukiwanym Okazem przez Garbarza). Następnie dzierżąc truchło dopiero co pokonanego gada i przechodząc przez Garbarnię, zakończył na niej swój ruch, odrzucił wspomniane trofeum i odebrał za nie nagrodę Garbarza. Wylosował 2 Pancerze i wybrał jeden z nich. Syn wybrał:

Pancerz Pomyślności
Umieść na tej karcie 4 żetony Losu. Pancerz pozwala ci automatycznie wygrać 4 najbliższe, jakiekolwiek walki. Za każdym razem po wygranej walce, odrzuć 1 żeton.
Po wyczerpaniu żetonów, odrzuć Pancerz.

Dotarł ponownie na Wulkan, gdzie tylko odrzucił 1 żeton Losu i wygrał walkę bez wykonywania nawet swojego rzutu ataku. Doniesienie trofeów na obszar KW było już tylko formalnością.

Wnioski:
Jeśli ktoś nie miał wcześniej żadnego kontaktu z dodatkiem, sugeruję rozpoczęcie przygody z Ukrytą Doliną bez NPC Alfa T. Rexa (gra z nim jest opcją). Gra z NPC jest fajna, dodaje ciekawą mechanikę losowania kart Ukrytej Doliny poza Ukrytą Doliną, ale również bardzo utrudnia rozgrywkę, szczególnie na początkowym etapie gry. Dobrze jest wpierw poznać mechanikę dodatku, dokładnie zaznajomić się z opisami obszarów nowej planszy (są takie – Zarośla, Kamienny Krąg, Szlak Plemienia -, że przy odrobinie szczęścia mogą pomóc), by łatwiej było w niej przeżyć. Taki mądry jestem, znam dodatek na wylot, a popełniłem kilka kluczowych błędów opisanych powyżej i po chwili grałem już trzecim Poszukiwaczem :') .

Dobrym pomysłem jest też gra z podstawką, a nie z Kataklizmem. W pewnym momencie może zrobić się gorąco i fajnie jest mieć od początku gry stałe miejsca na planszy, gdzie można się uleczyć.

Kolejna sprawa to karty Przygód (te klasyczne) z dodatku UD. Kart jest niemało bo 47. Cześć z nich zawiera dość silnych Wrogów lub w taki, czy inny sposób sprawia, że NPC pojawia się w naszej Krainie już na samym początku gry, wymuszając na nas losowanie 1 dodatkowej karty z talii UD. I robi się hardcorowo. Karty Przygód (te 47) należy wtasować w talię Przygód, a nie grać tylko nimi. Wmieszane karty Przygód (z UD) powinny pojawiać się raz na jakiś czas w grze. Jeśli będą pojawiać się zbyt często (szczególnie na początku rozgrywki), podniosą poziom trudności gry.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.




Budowniczy Mostów
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 1692
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz

Post autor: Budowniczy Mostów » poniedziałek 09 gru 2019, 14:19

Dobre.
Pablo pisze:
poniedziałek 09 gru 2019, 07:18
Chciałem już się ewakuować z UD, ale zaszedłem za daleko i niskie wyniki rzutów za ruch mi to utrudniały
Pamiętasz jak wychodziłem z krańca Doliny z Poltergeistem w ekipie?! Tyle tur, ile obszarów! A ile Przygód ;)



Awatar użytkownika
Pablo
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Dyniowy Król - Dyniokruk
Ukryta Dolina
Posty: 1463
Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
Lokalizacja: śląskie
Płeć:
Wiek: 38

Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz

Post autor: Pablo » poniedziałek 09 gru 2019, 14:33

Budowniczy Mostów pisze:
poniedziałek 09 gru 2019, 14:19
Dobre.
Pablo pisze:
poniedziałek 09 gru 2019, 07:18
Chciałem już się ewakuować z UD, ale zaszedłem za daleko i niskie wyniki rzutów za ruch mi to utrudniały
Pamiętasz jak wychodziłem z krańca Doliny z Poltergeistem w ekipie?! Tyle tur, ile obszarów! A ile Przygód ;)
Pamiętam :grin:. To niesamowite, że go spotkałeś na Bezdrożach w UD. Później każdy obszar to była walka o przetrwanie.




Awatar użytkownika
Maletz
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Autor Dodatków
Posty: 186
Rejestracja: sobota 01 lip 2017, 13:16
Płeć:

Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz

Post autor: Maletz » poniedziałek 09 gru 2019, 18:53

Ja pamiętam, że wczoraj w końcu spróbowałem wtasować ostatnie zamówienie (UD i resztę) pomiędzy pozostałe karty i doszedłem do wniosku, że gra ma już absurdalną wielkość. Miewacie tak? :P




Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5458
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz

Post autor: Bludgeon » poniedziałek 09 gru 2019, 19:11

Maletz pisze:
poniedziałek 09 gru 2019, 18:53
Ja pamiętam, że wczoraj w końcu spróbowałem wtasować ostatnie zamówienie (UD i resztę) pomiędzy pozostałe karty i doszedłem do wniosku, że gra ma już absurdalną wielkość. Miewacie tak? :P
Miałem tak raz, po czym sprzedałem 11 dodatków :')


What a view.


Awatar użytkownika
LoganOn
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Projekty Figurek 3D
Piramida
Ukryta Dolina
Posty: 1310
Rejestracja: niedziela 02 lip 2017, 21:14
Płeć:

Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz

Post autor: LoganOn » poniedziałek 09 gru 2019, 20:37

Maletz pisze:
poniedziałek 09 gru 2019, 18:53
Ja pamiętam, że wczoraj w końcu spróbowałem wtasować ostatnie zamówienie (UD i resztę) pomiędzy pozostałe karty i doszedłem do wniosku, że gra ma już absurdalną wielkość. Miewacie tak? :P
Przy ostatniej paczce co odebrałeś się nie dziwię :') :')




Awatar użytkownika
Pablo
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Dyniowy Król - Dyniokruk
Ukryta Dolina
Posty: 1463
Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
Lokalizacja: śląskie
Płeć:
Wiek: 38

Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz

Post autor: Pablo » poniedziałek 09 gru 2019, 20:47

Całościowo tak, ale fajnie jest zmieniać dodatki i ich talie. Grać na różnych planszach. Wtedy się tak szybko nie nudzi.




ODPOWIEDZ