Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
- vujekwujek
-
- Posty: 60
- Rejestracja: niedziela 27 sty 2019, 11:43
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
Zaglądałem do instrukcji oraz przejrzałem z grubsza forum szukając odpowiedzi na to pytanie. Nie pomyślałem jednak, że będzie coś o teleportacji (przenoszeniu) na inny obszar w tym algorytmie.
- abubu
-
- Posty: 5815
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
No tak .. z grubsza http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.p ... ja#p119640vujekwujek pisze: ↑wtorek 05 mar 2019, 12:25 przejrzałem z grubsza forum szukając odpowiedzi na to pytanie
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
- Budowniczy Mostów
-
-
Spis dodatków autora:
• Bezdroża
• Bezkresne Morze
• Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
• Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
• Legendarne Przedmioty
• Ląd Na Horyzoncie!
• Most
• Obiekty i Misje
• Szalony Tytan - Posty: 4031
- Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
- Płeć:
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
Z uwzględnieniem niedopatrzenia w odpowiedzi na pytanie „Czy w wyniku spotkania zostałeś przesunięty się na inny obszar?” (zajebista składnia, swoją drogą), które to pytanie zadał @vujekwujek. Po prawej stronie ramki z tym powinien być wyraz „TAK”, którego nie wydrukowali i to jest rzeczywiście mylące.
PS. Jest tam duże „TAK” w dole strony u początku strzałki, ale powinno być powtórzone na poziomie wspomnianej ramki. Dla czytelności.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23529
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
O! Faktycznie ten wyraz "się" tam jest xD.Budowniczy Mostów pisze: ↑środa 06 mar 2019, 16:25 „Czy w wyniku spotkania zostałeś przesunięty się na inny obszar?” (zajebista składnia, swoją drogą)
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Budowniczy Mostów
-
-
Spis dodatków autora:
• Bezdroża
• Bezkresne Morze
• Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
• Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
• Legendarne Przedmioty
• Ląd Na Horyzoncie!
• Most
• Obiekty i Misje
• Szalony Tytan - Posty: 4031
- Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
- Płeć:
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
BTW ostatnia strona ramką trzecią od dołu po prawej („Postępuj zgodnie z poleceniem obszaru”) mówi nam, że będąc na obszarze, gdzie nie ma polecenia losowania karty (np. w Mieście), to najpierw rozpatrujemy polecenie obszaru, a potem karty o numerze spotkania 5 To oczywiście błąd, bo ramka „Postępuj zgodnie z poleceniem obszaru” odpowiada na dwa pytania:
Skoro Galakta robi dodruki, to może warto zrekonfigurować te parę ramek? Chociaż Valdi chyba wspominał, że nie dodrukowują podstawki. Ale zawsze można wrzucić skorygowaną wersją na stronę.
PS. dokładnie to trzeba zamienić miejscami ramki „Postępuj zgodnie z poleceniem obszaru”, żeby była drugą od dołu po prawej i „Zabierz Przedmioty, Magiczne Przedmioty”, Przyjaciół i złoto, które znajdują się na tym obszarze”, żeby była trzecią od dołu po prawej
- 1. „Czy na obszarze spoczywają jakieś odkryte karty?” / NIE / „Postępuj zgodnie z poleceniem obszaru” / „Zabierz Przedmioty, Magiczne Przedmioty”, Przyjaciół i złoto, które znajdują się na tym obszarze” - nie możemy ich zabrać, bo zgodnie z założeniem nie ma tam żadnych kart
- 2. „Czy na obszarze spoczywają jakieś odkryte karty?” / TAK / „Spotkanie wynikające z karty” / „Jeśli na obszarze znajdują się jacyś Wrogowie, czy udało ci się wszystkich pokonać i/lub się im wymknąć” / TAK / „Czy w wyniku spotkania zostałeś przesunięty się na inny obszar?” / NIE /„Postępuj zgodnie z poleceniem obszaru” / „Zabierz Przedmioty, Magiczne Przedmioty”, Przyjaciół i złoto, które znajdują się na tym obszarze” - czyli rozpatrujemy karty do numeru spotkania 3, (ew. 4), potem badamy obszar, a dopiero potem badamy karty z numerem spotkania 5 i 6
Skoro Galakta robi dodruki, to może warto zrekonfigurować te parę ramek? Chociaż Valdi chyba wspominał, że nie dodrukowują podstawki. Ale zawsze można wrzucić skorygowaną wersją na stronę.
PS. dokładnie to trzeba zamienić miejscami ramki „Postępuj zgodnie z poleceniem obszaru”, żeby była drugą od dołu po prawej i „Zabierz Przedmioty, Magiczne Przedmioty”, Przyjaciół i złoto, które znajdują się na tym obszarze”, żeby była trzecią od dołu po prawej
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23529
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
Osobiście ja tej tabelki nie lubię, bo ona jest dosyć dziwna i miejscami błędna (jak np. to, o czym wspomniałeś: "Są jakieś karty na obszarze? Nie. Zabierz z obszaru wszystkie karty Przedmiotów..."), ale na bezrybiu i pies ryba, więc dobre i coś takiego .
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- wjcust
-
- Posty: 74
- Rejestracja: niedziela 13 sty 2019, 21:14
- Lokalizacja: Tarnów
- Płeć:
- Wiek: 29
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
Nie chce zakładać nowego tematu aby zapytać tylko o tą jedną kartę, dlatego zadam pytanie tutaj:
Dodatek: Smoki
Smoczy Amulet - Magiczny Przedmiot
Podczas jakiejkolwiek walki wszystkie twoje smocze łuski odpowiadają twojemu przeciwnikowi.
Jak wiadomo, za każdą smoczą łuskę odpowiadającą przeciwnikowi (czyli czerwona smocza łuska, czerwona talia, żółta smocza łuska, żółta talia itd.) dodajemy
1 do skuteczności swojego ataku podczas walki z tym przeciwnikiem.
Treść karty Smoczy Amulet przytoczona powyżej mówi, że podczas jakiejkolwiek walki (walka, walka psychiczna), wszystkie moje smocze łuski
odpowiedają mojemu przeciwnikowi. Czy to znaczy, że łuski dodają mi punkty do skuteczności ataku nawet jak walczę z przeciwnikami z talii Przygód
z podstawki albo talii Podziemi?
Jeśli tak, to trochę to bez sensu, bo po kilkunastu minutach gry można zdobyć naście łusek przy jednoczesnym posiadaniu siły/mocy na poziomie 5...
Stajemy się wtedy niepokonani.. Nawet jeśli tyczy się to tylko talii Smoczych Władców to w pewnym momencie można sobie odpuścić rzucanie kością za swój atak.
Dodatkowo jak się walczy z dwoma przeciwnikami, którym te łuski odpowiadają to punkty się podwajają..
I mam jeszcze jedno pytanie:
Decydując się na losowanie karty z talii Smoczych Władców, nie zwracamy uwagi na to ile kart leży na danym obszarze, nawet jak obszar mówi, aby ciągnąć 3 karty, i leżą na nim 3 karty to ze Smoczej talii możemy kartę pociągnąć.
Czy jeśli na danym obszarze znajduje się karta z talii Smoków, to wlicza się ona do limitu kart na danym obszarze? I ostatnie, jeśli na obszarze z łuską jest karta ze Smoczej talii to możemy ciągnąć kartę z danej talii czy rozpatrujemy tą kartę, zamiast losowania?
Dodatek: Smoki
Smoczy Amulet - Magiczny Przedmiot
Podczas jakiejkolwiek walki wszystkie twoje smocze łuski odpowiadają twojemu przeciwnikowi.
Jak wiadomo, za każdą smoczą łuskę odpowiadającą przeciwnikowi (czyli czerwona smocza łuska, czerwona talia, żółta smocza łuska, żółta talia itd.) dodajemy
1 do skuteczności swojego ataku podczas walki z tym przeciwnikiem.
Treść karty Smoczy Amulet przytoczona powyżej mówi, że podczas jakiejkolwiek walki (walka, walka psychiczna), wszystkie moje smocze łuski
odpowiedają mojemu przeciwnikowi. Czy to znaczy, że łuski dodają mi punkty do skuteczności ataku nawet jak walczę z przeciwnikami z talii Przygód
z podstawki albo talii Podziemi?
Jeśli tak, to trochę to bez sensu, bo po kilkunastu minutach gry można zdobyć naście łusek przy jednoczesnym posiadaniu siły/mocy na poziomie 5...
Stajemy się wtedy niepokonani.. Nawet jeśli tyczy się to tylko talii Smoczych Władców to w pewnym momencie można sobie odpuścić rzucanie kością za swój atak.
Dodatkowo jak się walczy z dwoma przeciwnikami, którym te łuski odpowiadają to punkty się podwajają..
I mam jeszcze jedno pytanie:
Decydując się na losowanie karty z talii Smoczych Władców, nie zwracamy uwagi na to ile kart leży na danym obszarze, nawet jak obszar mówi, aby ciągnąć 3 karty, i leżą na nim 3 karty to ze Smoczej talii możemy kartę pociągnąć.
Czy jeśli na danym obszarze znajduje się karta z talii Smoków, to wlicza się ona do limitu kart na danym obszarze? I ostatnie, jeśli na obszarze z łuską jest karta ze Smoczej talii to możemy ciągnąć kartę z danej talii czy rozpatrujemy tą kartę, zamiast losowania?
That's weird. It works on my machine.
- Budowniczy Mostów
-
-
Spis dodatków autora:
• Bezdroża
• Bezkresne Morze
• Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
• Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
• Legendarne Przedmioty
• Ląd Na Horyzoncie!
• Most
• Obiekty i Misje
• Szalony Tytan - Posty: 4031
- Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
- Płeć:
- Pablo
-
-
Spis dodatków autora:
• Dyniowy Król - Dyniokruk
• Nowe Przygody
• Paczka Przygód
• Smocze Dary
• Ukryta Dolina
• Ulice Miasta
• Zaklęcia - Posty: 3143
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
- Lokalizacja: śląskie
- Płeć:
- Wiek: 43
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
Czy każde Zdarzenie zmienia porę dnia i nocy, czy tylko Księżycowe?
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6273
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
-
-
- Posty: 40
- Rejestracja: piątek 21 gru 2018, 15:57
- Płeć:
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
A czy to nie jest tak, że wylosowanie Zdarzeń (jednego lub więcej) odwraca kartę czasu przed ich rozpatrzeniem (tylko raz, a nie po jednym razie dla każdego), a wylosowanie Zdarzenia Księżycowego odwraca kartę czasu podczas rozpatrywania (i to tylko gdy potrzebna jest zmiana)?
Za każdym razem, kiedy Poszukiwacz podczas swojej tury wylosuje jedną lub więcej kart Zdarzeń, zanim rozpatrzy jakąkolwiek kartę, musi odwrócić kartę Czasu na drugą stronę.
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6273
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
Chyba tak.azzie pisze: ↑sobota 16 mar 2019, 23:06 A czy to nie jest tak, że wylosowanie Zdarzeń (jednego lub więcej) odwraca kartę czasu przed ich rozpatrzeniem (tylko raz, a nie po jednym razie dla każdego), a wylosowanie Zdarzenia Księżycowego odwraca kartę czasu podczas rozpatrywania (i to tylko gdy potrzebna jest zmiana)?
What a view.
- fallenmk
-
-
Spis dodatków autora:
• Krainy Wschodu
• Miecze Czarnoksiężnika
• Poszukiwacze z DnD
• Powrót Kruczej Wiedźmy
• Purpurowy Czerw
• Pułapki w Podziemiach - Posty: 2315
- Rejestracja: sobota 07 lip 2018, 20:03
- Płeć:
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
Jeżeli Poszukiwacz nie może posiadać danego przedmiotu lub przyjaciela, a miałby możliwość otrzymać korzyść za dany przedmiot/przyjaciela przez odrzucenie go, to zasady pozwolą mu na to? Przykładowo chcemy zamienić runiczny miecz na złoto mając za przyjaciela alchemika i mając dobry charakter.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23529
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
Nie możesz posiadać, a więc nie możesz go nawet podnieść, a więc nie możesz go przerobić na złoto.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6273
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
Załóżmy że w grze jest Zamieć. Gracz rusza się o 1 obszar i spotyka diablika który ma go teleportować. Czy zamieć zablokuje tę teleportację?
Zamieć
Nadeszła sroga zima i cały świat okrył się całunem śniegu. Przez dwie swoje najbliższe tury wszyscy Poszukiwacze, niezależnie od Krainy, w której przebywają, mogą się poruszać tylko o jeden obszar na turę. Potem nadchodzi odwilż i zabiera tę kartę na stos kart odrzuconych.
Zamieć
Nadeszła sroga zima i cały świat okrył się całunem śniegu. Przez dwie swoje najbliższe tury wszyscy Poszukiwacze, niezależnie od Krainy, w której przebywają, mogą się poruszać tylko o jeden obszar na turę. Potem nadchodzi odwilż i zabiera tę kartę na stos kart odrzuconych.
What a view.
- fallenmk
-
-
Spis dodatków autora:
• Krainy Wschodu
• Miecze Czarnoksiężnika
• Poszukiwacze z DnD
• Powrót Kruczej Wiedźmy
• Purpurowy Czerw
• Pułapki w Podziemiach - Posty: 2315
- Rejestracja: sobota 07 lip 2018, 20:03
- Płeć:
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
To "mogą" jest trochę dwuznaczne, w zależności od kontekstu może znaczyć "są w stanie tylko, muszą" albo "mają możliwość".
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23529
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
Moim zdaniem nie blokuje, gdyż teleportacja nie jest ruchem w rozumieniu zasad.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6273
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
O, nie wiedziałem tego. Jeśli tak to faktycznie nie blokuje.NemoMan.EXE pisze: ↑piątek 22 mar 2019, 11:39 Moim zdaniem nie blokuje, gdyż teleportacja nie jest ruchem w rozumieniu zasad.
What a view.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23529
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
Na kartach zawsze jest "zamiast wykonywać normalny ruch, możesz...", a poza tem ruch jest podczas fazy ruchu, a diablik teleportuje podczas fazy spotkań, więc wtedy zamieć już nie działa.Bludgeon pisze: ↑piątek 22 mar 2019, 12:02O, nie wiedziałem tego. Jeśli tak to faktycznie nie blokuje.NemoMan.EXE pisze: ↑piątek 22 mar 2019, 11:39 Moim zdaniem nie blokuje, gdyż teleportacja nie jest ruchem w rozumieniu zasad.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6273
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
Na pewno zawsze? Na diabliku nic takiego nie ma.NemoMan.EXE pisze: ↑piątek 22 mar 2019, 12:07
Na kartach zawsze jest "zamiast wykonywać normalny ruch, możesz...",
Na zamieci nie jest napisane że działa w fazie ruchu.NemoMan.EXE pisze: ↑piątek 22 mar 2019, 12:07a poza tem ruch jest podczas fazy ruchu, a diablik teleportuje podczas fazy spotkań, więc wtedy zamieć już nie działa.
What a view.
- fallenmk
-
-
Spis dodatków autora:
• Krainy Wschodu
• Miecze Czarnoksiężnika
• Poszukiwacze z DnD
• Powrót Kruczej Wiedźmy
• Purpurowy Czerw
• Pułapki w Podziemiach - Posty: 2315
- Rejestracja: sobota 07 lip 2018, 20:03
- Płeć:
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
Z zamiecią grałem dotychczas tak, że Poszukiwacze mogli jedynie poruszać się o 1 pole, zamiast rzutu kością. Gracie tak, że mają wybór - o 1 lub zgodnie z rzutem?
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6273
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
Nie słyszałem żeby ktoś tak grał, karta wyraźnie mówi co innego.
What a view.
- fallenmk
-
-
Spis dodatków autora:
• Krainy Wschodu
• Miecze Czarnoksiężnika
• Poszukiwacze z DnD
• Powrót Kruczej Wiedźmy
• Purpurowy Czerw
• Pułapki w Podziemiach - Posty: 2315
- Rejestracja: sobota 07 lip 2018, 20:03
- Płeć:
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
Czy zaklęcia z dodatku Kraina Ognia, zmieniające obszary poprzez nałożenie karty Terenu, np. Nagła wegetacja, działają w krainie wewnętrznej? Wczoraj grając nie miałem talizmanu i zmieniłem przed sobą Dolinę Ognia w Puszczę i zastanawiam się, czy było to poprawne zagranie.
- Arthan
-
-
Spis dodatków autora:
• Generator Kart - Posty: 2220
- Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 36
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
"Gracze nie mogą umieszczać kart Terenu w Krainie Wewnętrznej."fallenmk pisze: ↑poniedziałek 01 kwie 2019, 13:04 Czy zaklęcia z dodatku Kraina Ognia, zmieniające obszary poprzez nałożenie karty Terenu, np. Nagła wegetacja, działają w krainie wewnętrznej? Wczoraj grając nie miałem talizmanu i zmieniłem przed sobą Dolinę Ognia w Puszczę i zastanawiam się, czy było to poprawne zagranie.
Instrukcja z Krainy Ognia str. 2, rozdział Karty Terenu, drugi akapit.
- kotlet
-
- Posty: 225
- Rejestracja: poniedziałek 03 wrz 2018, 11:19
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami
Za kartą Zwiadowcy:
"Kiedy wylosujesz kartę Wroga, Nieznajomego lub Miejsca, możesz umieścić na niej jeden z swoich żetonów Ukrytej Ścieżki (...). Następnie wylosuj 1 dodatkową kartę i umieść ją na swoim obszarze.
Nie musisz spotykać karty, na której znajduje się żeton Ukrytej Ścieżki (...)"
więc jeśli po wylosowaniu karty przygody umieszczam na niej żeton UŚ, losuję kolejną? I rozpatruję? I mogę dać drugi żeton UŚ, bo nie ma ograniczenia zapisanego, że raz na turę, i wtedy losuję trzecią kartę?
Dodano po 31 sekundach:
CZY TEŻ
losuję, lecz nie rozpatruję, dopiero jak ktoś skończy tam ruch jest do rozpatrzenia?
"Kiedy wylosujesz kartę Wroga, Nieznajomego lub Miejsca, możesz umieścić na niej jeden z swoich żetonów Ukrytej Ścieżki (...). Następnie wylosuj 1 dodatkową kartę i umieść ją na swoim obszarze.
Nie musisz spotykać karty, na której znajduje się żeton Ukrytej Ścieżki (...)"
więc jeśli po wylosowaniu karty przygody umieszczam na niej żeton UŚ, losuję kolejną? I rozpatruję? I mogę dać drugi żeton UŚ, bo nie ma ograniczenia zapisanego, że raz na turę, i wtedy losuję trzecią kartę?
Dodano po 31 sekundach:
CZY TEŻ
losuję, lecz nie rozpatruję, dopiero jak ktoś skończy tam ruch jest do rozpatrzenia?