NPC w Talismanie
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23876
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
NPC w Talismanie
W moim odczuciu NPC, w szczególności Reaper, nie sprawdził się, ponieważ ludzie zapominali się nim poruszać. Teraz wiadomo, że pojawi się również Wilkołak.
Czy uważacie, że wprowadzanie nowych NPC do Talismana, to dobry pomysł? Przykładowo ja się bardzo cieszę, że Wilkołak także porusza się na "1", ponieważ przynajmniej liczba ta nabierze magii. Może gracze zaczną pamiętać się nim poruszyć.
Planuję u siebie grać również z dwoma innymi NPC - "Królową Lodu" autorstwa Jona New jak również "Ropuszym Królem" autorstwa Lasse Broggera (tłumaczony jak mnie pamięć nie myli przez Erestora). I pomimo, że ani Królowa, ani Król nie poruszają się na wynik kością "1", mam zamiar zmodyfikować ich ruch w taki sposób, by się poruszali. Dodatkowo Królowa teleportowała by się na obszar Poszukiwacza, który wyciągnął kartę z Frostmarch, a Król byłby przyciągany magią Zaklęć oraz Magicznych Przedmiotów (i mógłby przekraczać Rwącą Rzekę).
Pytanie więc drugie, czy uważacie że poruszenie 4 NPC w jednej turze, raz na 10 tur, to tak wielki pożeracz czasu, iż dla was byłby nie do przełknięcia? Czy w imię pamięci, że ci NPC istnieją i należy się nim poruszyć, bylibyście zdolni znieść tę turę gracza trwającą 1 minutę dłużej?
Czy uważacie, że wprowadzanie nowych NPC do Talismana, to dobry pomysł? Przykładowo ja się bardzo cieszę, że Wilkołak także porusza się na "1", ponieważ przynajmniej liczba ta nabierze magii. Może gracze zaczną pamiętać się nim poruszyć.
Planuję u siebie grać również z dwoma innymi NPC - "Królową Lodu" autorstwa Jona New jak również "Ropuszym Królem" autorstwa Lasse Broggera (tłumaczony jak mnie pamięć nie myli przez Erestora). I pomimo, że ani Królowa, ani Król nie poruszają się na wynik kością "1", mam zamiar zmodyfikować ich ruch w taki sposób, by się poruszali. Dodatkowo Królowa teleportowała by się na obszar Poszukiwacza, który wyciągnął kartę z Frostmarch, a Król byłby przyciągany magią Zaklęć oraz Magicznych Przedmiotów (i mógłby przekraczać Rwącą Rzekę).
Pytanie więc drugie, czy uważacie że poruszenie 4 NPC w jednej turze, raz na 10 tur, to tak wielki pożeracz czasu, iż dla was byłby nie do przełknięcia? Czy w imię pamięci, że ci NPC istnieją i należy się nim poruszyć, bylibyście zdolni znieść tę turę gracza trwającą 1 minutę dłużej?
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Cztery postaci naraz to jak dla mnie za dużo, ale cztery różne wyniki i spamiętywanie, kto miał się ruszać na 1, kto na 2, a kto na 3, to też przesada. Dlatego osobiście rozbiłbym to na pół - dwie postaci poruszane na jeden wynik i pozostałe dwie poruszane na drugi wynik.
Zakładając, że w ogóle bym chciał mieć 4 NPC'ów, bo jak dla mnie Żniwiarz - jeśli tylko zmodyfikować lekko zasady przemieszczania go i zwiększyć w ten sposób częstotliwość jego spotkań z Poszukiwaczami - jakichś większych zastrzeżeń co do swojej funkcjonalności nie budzi. Choć taki Wilkołak z drugiej strony nadal nieodparcie kojarzy mi się z prostą kalką i odcinaniem kuponów...
Zakładając, że w ogóle bym chciał mieć 4 NPC'ów, bo jak dla mnie Żniwiarz - jeśli tylko zmodyfikować lekko zasady przemieszczania go i zwiększyć w ten sposób częstotliwość jego spotkań z Poszukiwaczami - jakichś większych zastrzeżeń co do swojej funkcjonalności nie budzi. Choć taki Wilkołak z drugiej strony nadal nieodparcie kojarzy mi się z prostą kalką i odcinaniem kuponów...
- Niedźwiedź
-
- Posty: 267
- Rejestracja: poniedziałek 27 lut 2012, 14:36
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 39
Dwie postacie to wystarczająca liczba, nie mniej dla "manczkinów" niech będzie ich nawet dziesięć.
Jeśli chodzi o poruszanie się nimi, u nas po prostu ruszamy się najpierw "kosą" a potem wykonujemy ruch własny. Takto nie zapomina się o tym. Co więcej u nas nie tylko po rzucie "1" następuje manewr, ale także po rzuceniu "2". W grze dla dwóch osób ma to sens, gdy zbiera się ilość graczy 4+ wtedy dyskutujemy czy zostajemy przy tym czy wracamy do oryginalnej "1".
Tyle ode mnie Pany i Panie!
Jeśli chodzi o poruszanie się nimi, u nas po prostu ruszamy się najpierw "kosą" a potem wykonujemy ruch własny. Takto nie zapomina się o tym. Co więcej u nas nie tylko po rzucie "1" następuje manewr, ale także po rzuceniu "2". W grze dla dwóch osób ma to sens, gdy zbiera się ilość graczy 4+ wtedy dyskutujemy czy zostajemy przy tym czy wracamy do oryginalnej "1".
Tyle ode mnie Pany i Panie!
Grammar - The difference between knowing your shit and knowing you're shit!
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6307
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6307
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
My akurat gramy tak że żniwiarz wykonuje ruch w stronę najbliższego gracza. Kto rzuci kostką za jego ruch nie ma wtedy znaczenia.
Ale jeśli ktoś chciałby mieć większą kontrolę, to wtedy można wprowadzić reguły, np. każdy rzuca kostką, kto wyrzuci najwięcej to o tyle lub mniej może się ruszyć żniwiarzem. Przy remisach dorzut albo powtórka.
Ale jeśli ktoś chciałby mieć większą kontrolę, to wtedy można wprowadzić reguły, np. każdy rzuca kostką, kto wyrzuci najwięcej to o tyle lub mniej może się ruszyć żniwiarzem. Przy remisach dorzut albo powtórka.
What a view.
- Niedźwiedź
-
- Posty: 267
- Rejestracja: poniedziałek 27 lut 2012, 14:36
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 39
Hmmm, z chęcią przetestuje tą waszą metodę. Z góry uprzedzam, że ruszanie "Kosy" co ruch każdego poszukiwacza jest zbyt przegięte, sprawdzone i przetestowane na ludziach, tak gwoli ścisłości. No chyba, że ktoś tęskni za czasami "nagłej śmierci". :twisted:
Ostatnio zmieniony niedziela 06 maja 2012, 12:04 przez Niedźwiedź, łącznie zmieniany 1 raz.
Grammar - The difference between knowing your shit and knowing you're shit!
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6307
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Pablo
-
-
Spis dodatków autora:
• Dyniowy Król - Dyniokruk
• Kraina Innowacji
• Nowe Przygody
• Paczka Przygód
• Smocze Dary
• Ukryta Dolina
• Ulice Miasta
• Zaklęcia - Posty: 3183
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
- Lokalizacja: śląskie
- Płeć:
- Wiek: 43
Re: NPC w Talismanie
Cześć. Wątek stary, ale może ktoś odpisze. Używacie losu przy rzucie kostką za spotkanie ze Żniwiarzem? (Ja rożnie gram). Może ktoś tu wrzucić kartę NPC Żniwiarz, gdzie rzuca się dwa razy kostką za spotkanie? Gdzieś była na forum ale nie mogę już jej znaleźć.
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13193
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: NPC w Talismanie
Ta karta znajduje się w dodatku Czas Żniw : http://magiaimiecz.eu/projects-archive/ ... czas-zniw/
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Pablo
-
-
Spis dodatków autora:
• Dyniowy Król - Dyniokruk
• Kraina Innowacji
• Nowe Przygody
• Paczka Przygód
• Smocze Dary
• Ukryta Dolina
• Ulice Miasta
• Zaklęcia - Posty: 3183
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
- Lokalizacja: śląskie
- Płeć:
- Wiek: 43
Re: NPC w Talismanie
Dzięki za odp. BTW jak będziesz mieć chwilę, to odpowiedz proszę na moje prywatne wiadomości. Chciałbym złożyć zamówienie druku...Valdi pisze: ↑poniedziałek 16 kwie 2018, 09:33Ta karta znajduje się w dodatku Czas Żniw : http://magiaimiecz.eu/projects-archive/ ... czas-zniw/