Dungeonforge.pl
- Lagi
-
- Posty: 49
- Rejestracja: wtorek 08 lis 2011, 23:29
- Lokalizacja: Żywiec
- Płeć:
- Wiek: 36
Re: Dungeonforge.pl
Gra wygląda ładnie, tyle że jak klon Talismana. Mechanizmy z tego co czytam na stronie są ciekawe. Odświeżony MiM. Karty mocy o pozytywno-negatywnym efekcie aż chce się zagrać. Trofeum/itemik sprytnie. Nie jesteś pierwszy, więc musisz być lepszy. Życzę powodzenia.
Na temat figurek:
Wole kolorowe kartoniki od niepomalowanych figurek. A z tego co widzę to przeciętny zjadacz chleba ich nie maluje, tylko zostawia w kolorze "betonowym".
Niektóre figurki mają fajny bajer z mechanizmem w podstawkach. Pewnie ułatwia to znacznie księgowość zmieniających się statsów. Niestety typowa figurka to zwykły pionek do zaznaczania miejsca.
Chciałbym żeby "3d pionek", odzwierciedlał albo "pamiętał" aspekty mechaniczne gry. Nawet archaiczne żetony można obracać żeby zmienić stan postaci. Dodatkowy wymiar powinien umożliwić zapisanie w geometri pionka dużo większej liczby stanów.
(kiedyś) Testowałem zamiast żetonów drewniane kostki, które na każdym boku miały inny stan. Oddział dzięki takiemu "pionkowi" ustawiany mógł być w 2 szyki i miał 3 etapy uszkodzeń. np. Tarczownicy w szyku marszowym i obronnym przeciw ostrzałowi. Fajny bajer, który współpracował nawet z ustawieniem kierunku zwrotu.
Na temat figurek:
Wole kolorowe kartoniki od niepomalowanych figurek. A z tego co widzę to przeciętny zjadacz chleba ich nie maluje, tylko zostawia w kolorze "betonowym".
Niektóre figurki mają fajny bajer z mechanizmem w podstawkach. Pewnie ułatwia to znacznie księgowość zmieniających się statsów. Niestety typowa figurka to zwykły pionek do zaznaczania miejsca.
Chciałbym żeby "3d pionek", odzwierciedlał albo "pamiętał" aspekty mechaniczne gry. Nawet archaiczne żetony można obracać żeby zmienić stan postaci. Dodatkowy wymiar powinien umożliwić zapisanie w geometri pionka dużo większej liczby stanów.
(kiedyś) Testowałem zamiast żetonów drewniane kostki, które na każdym boku miały inny stan. Oddział dzięki takiemu "pionkowi" ustawiany mógł być w 2 szyki i miał 3 etapy uszkodzeń. np. Tarczownicy w szyku marszowym i obronnym przeciw ostrzałowi. Fajny bajer, który współpracował nawet z ustawieniem kierunku zwrotu.
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: wtorek 05 lis 2013, 15:43
- Lokalizacja: Katowice
- Płeć:
Re: Dungeonforge.pl
dzięki za uwagi
pomysł z kostką ciekawy w odniesieniu do gier strategicznych.
Wracając do Dungeon Forge - priorytetem dla mnie jest grywalność rozgrywki oparta na decyzyjności i negatywnej interakcji przy zachowaniu klimatu przygodówki takiej jak TMiM
Gra cały czas się rozwija i mam wrażenie, że spełnia pokładane w niej nadzieję - dlatego im więcej weryfikacji, tym lepiej.
pomysł z kostką ciekawy w odniesieniu do gier strategicznych.
Wracając do Dungeon Forge - priorytetem dla mnie jest grywalność rozgrywki oparta na decyzyjności i negatywnej interakcji przy zachowaniu klimatu przygodówki takiej jak TMiM
Gra cały czas się rozwija i mam wrażenie, że spełnia pokładane w niej nadzieję - dlatego im więcej weryfikacji, tym lepiej.
- Visenna
-
- Posty: 708
- Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Płeć:
- Wiek: 25
- Kontakt:
Re: Dungeonforge.pl
Dodajcie grę na boardgamegeeku, niech świat usłyszy o projekcie.
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: wtorek 05 lis 2013, 15:43
- Lokalizacja: Katowice
- Płeć:
Re: Dungeonforge.pl
jeszcze chwila
Gra będzie przetlumaczona na angielski
narazie jest etap polskiego testowania
Gra będzie przetlumaczona na angielski
narazie jest etap polskiego testowania
- Krzysiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Dodatkowe karty
• Zaklęcia - Posty: 1482
- Rejestracja: wtorek 18 maja 2010, 16:31
- Lokalizacja: Polska
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Dungeonforge.pl
Myślę że im wcześniej ją dodacie na BGG tym lepiej. Nie mówię żeby ją reklamować ale może sobie organicznie zbierać powoli fanów. Na BGG jest całkiem sporo polaków.
Lagi pisze: ↑poniedziałek 26 mar 2018, 01:12(kiedyś) Testowałem zamiast żetonów drewniane kostki, które na każdym boku miały inny stan. Oddział dzięki takiemu "pionkowi" ustawiany mógł być w 2 szyki i miał 3 etapy uszkodzeń. np. Tarczownicy w szyku marszowym i obronnym przeciw ostrzałowi. Fajny bajer, który współpracował nawet z ustawieniem kierunku zwrotu.
Off Topic
Kradnę ten pomysł.
- Lagi
-
- Posty: 49
- Rejestracja: wtorek 08 lis 2011, 23:29
- Lokalizacja: Żywiec
- Płeć:
- Wiek: 36
Re: Dungeonforge.pl
specjalnie dla ciebie wygrzebałem 2 sztuki.Krzysiek pisze: ↑wtorek 27 mar 2018, 09:47...
Lagi pisze: ↑poniedziałek 26 mar 2018, 01:12(kiedyś) Testowałem zamiast żetonów drewniane kostki, które na każdym boku miały inny stan. Oddział dzięki takiemu "pionkowi" ustawiany mógł być w 2 szyki i miał 3 etapy uszkodzeń. np. Tarczownicy w szyku marszowym i obronnym przeciw ostrzałowi. Fajny bajer, który współpracował nawet z ustawieniem kierunku zwrotu.Off TopicKradnę ten pomysł.
Ja te kosteczki wziąłem z zakładu obróbki drewna już pocięta za darmo, wygrzebałem w odpadach. Możesz sobie kupić listewke modelarksą drewnianą (z balsy) w LeroyMerlin [5 złotych albo nawet nie] i pociąć.
Aż jestem ciekaw, do jakiej gry by Pan myślał tego użyć?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Krzysiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Dodatkowe karty
• Zaklęcia - Posty: 1482
- Rejestracja: wtorek 18 maja 2010, 16:31
- Lokalizacja: Polska
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Dungeonforge.pl
Off Topic
Zdecyduj się :-) Polecam jednak pierwszą osobę.
Jeślibym tego użył to prawdopodobnie do gry która (jeszcze) nie istnieje. Na razie nie mam konkretnego zastosowania po prostu oszołomił mnie ogromny potencjał i zapamiętałem sobie na przyszłość - dużo się bawię projektowaniem gier.
- Lagi
-
- Posty: 49
- Rejestracja: wtorek 08 lis 2011, 23:29
- Lokalizacja: Żywiec
- Płeć:
- Wiek: 36
Re: Dungeonforge.pl
Off Topic
tutaj pomysł klocków skonfrontował się z zasadną krytykąKrzysiek pisze: ↑czwartek 29 mar 2018, 09:27Off TopicZdecyduj się Polecam jednak pierwszą osobę.
Jeślibym tego użył to prawdopodobnie do gry która (jeszcze) nie istnieje. Na razie nie mam konkretnego zastosowania po prostu oszołomił mnie ogromny potencjał i zapamiętałem sobie na przyszłość - dużo się bawię projektowaniem gier.
http://www.strategie.net.pl/viewtopic.php?f=51&t=17534