Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o Talisman Magia i Miecz, niedotyczące twórczości graczy, zasad &c.
murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus »

Tura 20:
Elementalista: czerwona koronacja, przejscie na pola i losowanie zielonej karty, wyszedł smok cienia który pokonuje elementalistę w poszukiwacz ginie

druid: zielona koronacja, druid zostaje w podziemiach, pokonuje na korytarzu królewskiego bydlaka i wymienia trofea na punkt siły.

rycerz: czerwona łuska, idzie miasto, spotyka żywiołaka ognia i przegrywa tracąc 1 życie.

wędrowiec: czerwona łuska, podąża dalej górami, znajduje kamyk szlachetny, pokonuje słabego kobolda i spotyka skrzata który daje mu 1 szt złota.


Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6270
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: Bludgeon »

YAY żniwa :D


What a view.
murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus »

Tura 21

Drudi: Czerwona koronacja, przemieszcza się dalej w podziemiach i losuje 2 potwory. Potwory pokonują i zabijają druida.

Rycerz: czerwona łuska, ruch na plac miejski gdzie rycerz przesuwa miecz na swój obszar i bierze go.

Wędrowiec: zółta łuska , w czasie dalszej wędrówki wędrowiec znajduje mapę skarbu a górscy zbóje porywają jego przyjaciół i usadzają na skalnym urwisku. Wstaje dzień.


Ponieważ zostało 2 poszukiwaczy(ostatnie tury to prawdziwy pogrom) od następnego postu będę w aktualizował jeden post i dokładał dodatkowe tury zamiast po prostu
robić kolejnego. Nawet jak zostanie tylko jeden to będę grał dalej sprawdzając czy postać osiągnie cel czy przegra. . Gram w wersje taką że po dojsciu na koronę władzy najpierw pokonujemy smoczego władcę a potem odkrywamy ukryte zakończenie.


murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus »

Tura 22
Rycerz: zielona łuska , uzywa zaklęcia alchemii by przemienic miecz w sztukę złota po czym przechodzi do stajni i kupuje konia z wozem.

Wędrowiec : czerwona łuska, ruch za 3 do orlego gniazda. Tam pokonuje orlego króla i zabiera skarb - szpon furii. Po przeniesieniu na skały odrzuca mapę skarbów dla uzyskania 2 szt złota.

Tura 23:

Rycerz: czerwona koronacja , ruch o 2 gdzie pokonuje wielką muchę.

wędrowiec:zielona koronacja ruch do kapliczki gdzie ciągnie kartę zółtego, objawia się baśniowy smok , który dodaje wędrowcowi punkt siły.

Tura 24:

Rycerz: zółta luska, ruch za 5 i wyciągnięcie kryjówki złodziei co pozwala rycerzowi ukraśc kiścień. :D
Wędrowiec: ruch do miasta gdzie odwiedza czarodziejkę, tam po wydaniu punktu losu zyskuje 1 zaklęcie.

Tura 25:

Rycerz: zółta koronacja: ruch za 6 i rycerz zyskuje eliksir lotu. Wilkołak odwiedza rycerza i oferuje mu przejażdzkę na grzbiecie do dowolnego miejsca.
Wędrowiec: zółta łuska. Ruch za 4 do rycerza by wdać się z nim walkę ale rycerz używa zaklęcia niewidzialności i wymyka się wędrowcowi. (kamien zaklęć się rozsypuje)

Tura 26:
Rycerz na wilkołąku rusza na pola tam gdzie wcześniej padł któryś poszukiwacz i zbiera parę przedmiotów.
Wędrowiec: czerwona łuska Ruch na równiny i zabija tam drzewiennego smoka. Zamienia trofeum na punkt mocy i od razu też zyskuje 3 zaklęcia.

Tura 27:
Rycerz: zielona łuska, Rycerz wchodzi w góry i zbiera trochę przedmiotów pozostałosci po innym poszukiwaczu który wyzionąłtu ducha.
Wędrowiec: Idzie na pola gdzie znajduje ucznia czarnoksiężnika i podejmuje się zadania by odwiedzić ucznia czarnoksiężnika.

Tura 28:
Rycerz: czerwona łuska , kawałek dalej idzie na górski szlak, który jest bezpieczny i zgarnia wcześniej poranych wędrowcowi przyjaciół.
Wędrowiec: czerwona łuska, wchodzi do podziemii gdzie zabija zjawę zarazy.

Tura 29:
Rycerz: czerwona koronacja, idzie do kapliczki gdzie odzyskuje początkową wartość życia.
Wędrowiec: zielona koronacja,
Tura 30: zielona koronacja, rusza o 1 w podziemia, zabija goblina.

Tura30

Rycerz: zółta łuska, rusza o jeden na pola. Wyciąga smoczy dekret. Rozkładamy po jednej karcie na każdym obszarze zielonej łuski i to w każdej krainie bo krolem jest zielony. :O. Zapada noc.
Wędrowiec :zółta łuska ruch o 1 gdzie zabiera przyjaciela leśną elfkę, (z wynikło to z akcji rycerza dopiero co) Pokonuje jednego silnego potwora na siłę ale już drugi na moc daje radę wędrowcowi. Traci życie ale wymienia trofea na pkt siły.

Tura 31.

Rycerz: czerwona łuska, rycerz idzie o 2 i znajduje różdżkę smoczej czaszki.
Wędrowiec : zielona łuska , schodzi głębiej w podziemia i zabija tam gargulca

Tura 32.
Rycerz: dwie koronacje , czerwona i zółta, rycerz używa eliksiru lotu i przenosi się na miasto. Tam odwiedza alchemika i wymienia stos swoich rzeczy i klejnotów na zloto.
wędrowiec: czerwona łuska , idzie na teren grobowca i wyciąga dwa silne potwory, oczywiscie przegrywa i traci 1 życie.

(daruje sobie wpisywanie łusek i koronacji)

Tura 33:
Rycerz: Postac idzie dalej do miasta i wyciąga biesiadę, niestety zostaje wtrącony do więzienia.
Wędrowiec: idzie dalej w podziemia, pokonuje nietoperze wampiry.

Tura 34:
Rycerz: daje solidną łapówkę i ucieka z więzienia.
Wędrowiec: przejscie do sali tortur, wędrowiec opłaca oprawcę.

Tura 35
Rycerz: pzejście do zbrojowni i kupno pełnej płytówki
Wędrowiec: tunel i wyciągnięcie amuletu szybkosci.

Tura 36
Rycerz: na ulicy ycerz spotyka rabusia, zamiast zachowac trofeum zabiera wedrowcowi amulet szybkosci.
Wędrowiec: pokonuje w tunelach dwa potwory, za trofea zyskuje punkt mocy.

Tura 37:
Rycerz: Najmuje się jako uliczny sprzątacz za 3 szt zł i traci ture:
Wędrowiec: Dochodzi do władcy ciemnosci i po pokonaniu go(wzmacnia sięzaklęciem) pokonuje go. Wyciąga za nagrodę księgę wiedzy i ląduje na przeklętej polanie.

Tura 38:
Rycerz: sprząta, traci turę
Wędrowiec: ciągnie zaklęcie dzięki tomowi, dzięki elfce przenosi sie na puszczę i znajduje sztukę złota.

Tura 39:
Rycerz: smoczy gniew, traci 1 życie bo nie ma zaklęc
Wędrowiec: idzie na obszar wrót i zabija potwora, wymiana trofeów na punkt mocy.


murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus »

Tura 40

Rycerz: zapada dzien, ulice są zatłoczone więc następnym razem rycerz będzie losowac 3 karty miasta przez 2 tury.
Wędrowiec: idzie do przeklętej doliny gdzie wyciąga przeklętą zarazę( jedna z tych kart z puszki pandory co zaadoptowałem do talii przygód. Chwila napięcia bo nie używamy w tym miejscu a jeśłi rzut będzie niższy od rzutu zarazy to edrowiec będzie trupem.... i faktycznie trup..... AU

Tura 41.
Rycerz ruch o 1 na ulice miasta i prawdopodobnie też ma przewalone bo prorok jest w miescie a ciągnąć trzeba 3 karty. I stało się, rycerz staje się ropucha a potwór pozbawia go 1 życia.

Tura 42
JAko żaba skacze o pole i jak było do przewidzenia. Kolejnu potwór odbiera mu ostatnie życie i rycerz umiera.

Tu kończy się ta realacja. Talisman pokonała 10 śmiałków których prowadziłem. Dziękuje za uwagę tych co czytali.


Awatar użytkownika
Arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Generator Kart
Posty: 2220
Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 36

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: Arthan »

Dzięki za relacje :)


polski-jeż
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 7
Rejestracja: poniedziałek 22 sty 2018, 10:11
Płeć:

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: polski-jeż »

Ja też bardzo dziękuje. Miło się czytało.


Awatar użytkownika
Budowniczy Mostów
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
Legendarne Przedmioty
Ląd Na Horyzoncie!
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 3996
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: Budowniczy Mostów »

murmandamus pisze: niedziela 07 sty 2018, 21:26 masz sugestię jakaś jak powinno wg ciebie wyglądać by było ciekawie i nie za sucho to możnaby wprowadzić, chyba że z założenia opisy nudzą.
Piktogramy. Ideogramy.


Awatar użytkownika
jerek95
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Autor Dodatków
Posty: 137
Rejestracja: sobota 25 mar 2017, 08:56
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 29

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: jerek95 »

murmandamus pisze: niedziela 07 sty 2018, 21:26 masz sugestię jakaś jak powinno wg ciebie wyglądać by było ciekawie i nie za sucho to możnaby wprowadzić, chyba że z założenia opisy nudzą.
Ja bym to widział (słyszał?) z komentowaniem Szpakowskiego i Szaranowicza... Ewentualnie Czubówny ;D


Swiraz
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 114
Rejestracja: poniedziałek 21 sty 2019, 12:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 40

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: Swiraz »

murmandamus pisze: poniedziałek 08 sty 2018, 11:38 Pradawny dąb: zielona łuska, ruch o 1 , gęstwiana i 3 karty, dwa potwory z którymi przegrywa , przez to traci dodatkowe życie jako związany z jasnym losem, jako trzecia karta to nieznajomy co dzieki którym otrzymał drobiazg pozwalający zmieniać strony losu.
Wydawało mi się ze jak przegrywa się walkę z wrogiem to tura sie kończy i pozostałych kart się już nie rozpatruje, np nie bierze się przedmiotów, przyjaciół itp. zostają na tym obszarze nierozpatrzeni, jedynym wyjątkiem byłyby góry gdzie niektóre obszary nakazują usunąć wszystkie karty pod koneic tury poszukiwacza


Awatar użytkownika
Bartigol
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Pogromca Dziecięcych Uśmiechów
Posty: 514
Rejestracja: środa 25 lip 2018, 19:49

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: Bartigol »

Swiraz pisze: poniedziałek 18 lut 2019, 13:56
murmandamus pisze: poniedziałek 08 sty 2018, 11:38 Pradawny dąb: zielona łuska, ruch o 1 , gęstwiana i 3 karty, dwa potwory z którymi przegrywa , przez to traci dodatkowe życie jako związany z jasnym losem, jako trzecia karta to nieznajomy co dzieki którym otrzymał drobiazg pozwalający zmieniać strony losu.
Wydawało mi się ze jak przegrywa się walkę z wrogiem to tura sie kończy i pozostałych kart się już nie rozpatruje, np nie bierze się przedmiotów, przyjaciół itp. zostają na tym obszarze nierozpatrzeni, jedynym wyjątkiem byłyby góry gdzie niektóre obszary nakazują usunąć wszystkie karty pod koneic tury poszukiwacza
Racja! Trzeba powtórzyć wszystko od nowa! :D


lemon_curry
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 368
Rejestracja: piątek 09 lis 2018, 16:53
Płeć:

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: lemon_curry »

Czy moglbys to rozrysowac?


Swiraz
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 114
Rejestracja: poniedziałek 21 sty 2019, 12:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 40

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: Swiraz »

Bartigol pisze: wtorek 19 lut 2019, 23:06 Racja! Trzeba powtórzyć wszystko od nowa!
... Ale z Innymi postaciami :) swoją drogą można zrobić zapis rozgrywki z celowymi błędami jako test na znajomość zasad dla prowadzącego turnieje :D
Ja szukałem na forum info o Dębie bo po ostatniej grze miałem wrażenie że straszny koks z niego - 5 żetonów porostu których nie można stracić, do tego zmieniasz charakter na dobry i w kapliczce odzyskujesz nawet do 9 punktów życia na raz


ODPOWIEDZ