Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych
-
-
- Posty: 7
- Rejestracja: piątek 01 wrz 2017, 08:22
Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych
Witam,
wczoraj zakupiłem grę i rozegrałem pierwszą rozgrywkę i narodziło się parę pytań. Nie znalazłem na nie odpowiedzi poprzez wyszukiwarkę. W krainie wewnętrznej na graczy nie można rzucać zaklęć. Czy tyczy się to też zaklęcia rozkazu?
Jeszcze chciałbym wiedzieć jak wygląda sprawa z np. kartą targowisko, czy mogę kupić jeden przedmiot na turę, czy ile mi się podoba? Jeszcze miałem jedno pytanie, ale wyleciało mi z głowy... Dopisze jak mi się przypomni
Z góry dziękuje za pomoc
wczoraj zakupiłem grę i rozegrałem pierwszą rozgrywkę i narodziło się parę pytań. Nie znalazłem na nie odpowiedzi poprzez wyszukiwarkę. W krainie wewnętrznej na graczy nie można rzucać zaklęć. Czy tyczy się to też zaklęcia rozkazu?
Jeszcze chciałbym wiedzieć jak wygląda sprawa z np. kartą targowisko, czy mogę kupić jeden przedmiot na turę, czy ile mi się podoba? Jeszcze miałem jedno pytanie, ale wyleciało mi z głowy... Dopisze jak mi się przypomni
Z góry dziękuje za pomoc
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6295
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych
Nie ma takiej zasady w instrukcji. Nie można tylko rzucać zaklęć na istoty.Sidu pisze: W krainie wewnętrznej na graczy nie można rzucać zaklęć. Czy tyczy się to też zaklęcia rozkazu?
Możesz kupić ile chcesz przy każdej wizycie.Sidu pisze:Jeszcze chciałbym wiedzieć jak wygląda sprawa z np. kartą targowisko, czy mogę kupić jeden przedmiot na turę, czy ile mi się podoba? Jeszcze miałem jedno pytanie, ale wyleciało mi z głowy... Dopisze jak mi się przypomni
What a view.
-
-
- Posty: 7
- Rejestracja: piątek 01 wrz 2017, 08:22
Re: Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych
no racja jak wół napisane, że na istoty dzięki
przypomniało mi się pytanie. Chodzi o karty takie jak np. Czarownica "Na tym obszarze do końca gry będzie czaić się czarownica. Jeśli do niej trafisz, rzuć 1 kością ..." Czy w momencie wylosowania takiej karty już rzucam, czy dopiero jak się na nią trafi kolejny raz?
przypomniało mi się pytanie. Chodzi o karty takie jak np. Czarownica "Na tym obszarze do końca gry będzie czaić się czarownica. Jeśli do niej trafisz, rzuć 1 kością ..." Czy w momencie wylosowania takiej karty już rzucam, czy dopiero jak się na nią trafi kolejny raz?
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6295
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych
Jak spotkasz to od razu rzucasz. Tak samo jak wylosujesz z talii np magiczny strumień to od razu bierzesz sobie z niego 1 stożek siły.
What a view.
-
-
- Posty: 7
- Rejestracja: piątek 01 wrz 2017, 08:22
Re: Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych
a no własnie, to źle graliśmy. Okej dzięki za pomoc!
-
-
- Posty: 7
- Rejestracja: piątek 01 wrz 2017, 08:22
Re: Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych
Właśnie rozegraliśmy kolejną grę i znów się pojawiły pytania. Jeśli na koronie władzy znajduje się gracz który ma Trolla, a ja jako czarnoksiężnik tam wchodze to decyduje się na walke psychiczną. Następnie jest runda trolla on walczy siłą, potem moja tura i ja znów moge zdecydować jak chce walczyć? Czy dobrze to zrozumiałem?
Dodatkowo takie moje małe offtopowe odczucie. W tej grze najważniejszym współczynnikiem jest siła co powoduje, że taki troll ma straszną przewagę. Większość pól w krainie wewnętrznej są oparte na teście siły. Wydaje sie to być trochę niezbalansowane.
Dodatkowo takie moje małe offtopowe odczucie. W tej grze najważniejszym współczynnikiem jest siła co powoduje, że taki troll ma straszną przewagę. Większość pól w krainie wewnętrznej są oparte na teście siły. Wydaje sie to być trochę niezbalansowane.
- IzaakLisovsky
-
- Posty: 40
- Rejestracja: piątek 18 sie 2017, 20:19
- Płeć:
Re: Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych
Ogólnie to w Krainie Wewnętrznej można wyróżnić jakby dwie ścieżki – ścieżkę Mocy i ścieżkę Siły. Aczkolwiek w "ścieżce Mocy" znajduje się mały test na Siłę (walka z diabłami), jednak nie stanowi on dużego wyzwania. Co prawda większość wrogów też walczy fizycznie, ale wraz z zakupem kolejnych dodatków karty (nie tylko wrogowie) egzaminują zarówno Siłę i Moc, wszystko się balansuje, a rozgrywka zależy i tak od dociągu kart. Taki urok Talismanu
Nie liczy się wygrana, tylko to, kto będzie sprzątać! [-X
- Arthan
-
-
Spis dodatków autora:
• Generator Kart - Posty: 2220
- Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 36
Re: Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych
TakSidu pisze:Jeśli na koronie władzy znajduje się gracz który ma Trolla, a ja jako czarnoksiężnik tam wchodze to decyduje się na walke psychiczną. Następnie jest runda trolla on walczy siłą, potem moja tura i ja znów moge zdecydować jak chce walczyć? Czy dobrze to zrozumiałem?
Pola Krainy Wewnętrznej są po równo na siłę i na moc. Masz dwie osobne ścieżki.Sidu pisze: Dodatkowo takie moje małe offtopowe odczucie. W tej grze najważniejszym współczynnikiem jest siła co powoduje, że taki troll ma straszną przewagę. Większość pól w krainie wewnętrznej są oparte na teście siły. Wydaje sie to być trochę niezbalansowane.
-
-
- Posty: 7
- Rejestracja: piątek 01 wrz 2017, 08:22
Re: Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych
no właśnie nie do końca. To prawda obie ścieżki na początku różnią się wyborem mocy lub siły, ale potem obie mają walke na siłe, albo wilkołaka, albo odchłań, więc taki gracz co leci w moc tak czy siak musi pozbierać siły, a gracz co ma postać pod siłe może sobie lecieć pod siłe, a w moc nic nie musi włożyć i też da rade.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23565
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych
Ale ma spore ryzyko zatrzymania sie na obszarze ze Smiercia. Zwlaszcza, gdy nie ma Losu.Sidu pisze:no właśnie nie do końca. To prawda obie ścieżki na początku różnią się wyborem mocy lub siły, ale potem obie mają walke na siłe, albo wilkołaka, albo odchłań, więc taki gracz co leci w moc tak czy siak musi pozbierać siły, a gracz co ma postać pod siłe może sobie lecieć pod siłe, a w moc nic nie musi włożyć i też da rade.
Pakowanie Sily leci samoistnie podczas gry, zeby popakowac Moc musisz sie nadwyrezyc, ale wtedy nie potrzebujesz Losu i z tylko paroma punktami ponad bazowa Sile jestes w stanie pokonac Diably.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Budowniczy Mostów
-
-
Spis dodatków autora:
• Bezdroża
• Bezkresne Morze
• Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
• Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
• Legendarne Przedmioty
• Ląd Na Horyzoncie!
• Most
• Obiekty i Misje
• Szalony Tytan - Posty: 4049
- Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
- Płeć:
Re: Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych
Prawda. Taki urok oryginalnych zasad z czasów, gdy wszystko było prostsze Istnieją dodatki, które zupełnie zmieniają Krainę Wewnętrzną i wyrównują te kwestie. Ale w pierwszych rozgrywkach ten nieskomplikowany schemat ma swój urok.Sidu pisze:no właśnie nie do końca. To prawda obie ścieżki na początku różnią się wyborem mocy lub siły, ale potem obie mają walke na siłe, albo wilkołaka, albo odchłań, więc taki gracz co leci w moc tak czy siak musi pozbierać siły, a gracz co ma postać pod siłe może sobie lecieć pod siłe, a w moc nic nie musi włożyć i też da rade.