Talisman: Magia i Miecz PODZIEMIA

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o Talisman Magia i Miecz, niedotyczące twórczości graczy, zasad &c.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mały Nemo [Autor tematu]
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23497
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Re: Talisman: Magia i Miecz PODZIEMIA

Post autor: Mały Nemo »

Odyn pisze:I dlatego Góry górują nad planszą główną w liczbie odwiedzin. Każdy woli żeby było szybko, łatwo i przyjemnie. Stąd moja decyzja o rezygnacji z zakupu tego dodatku. Niech się ludziska męczą na główniaku z Kataklizmu, zwłaszcza jak się układają kijowo karty na początku gry :D
Ja mam odwrotnie. W gorach procz laski nie ma nic ciekawego, wiec tam sie nie zapuszczam, chyba ze po arnkel lub wielkiego ptaka. Z kolei w Przygodach jest wiele konkretnych kart, wiec lepiej jest posiedziec w Zewnetrznej lub w Srodkowej jako w innych Krainach.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Budowniczy Mostów
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
Legendarne Przedmioty
Ląd Na Horyzoncie!
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 3996
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Talisman: Magia i Miecz PODZIEMIA

Post autor: Budowniczy Mostów »

Nemomon pisze:Ja mam odwrotnie. W gorach procz laski nie ma nic ciekawego, wiec tam sie nie zapuszczam, chyba ze po arnkel lub wielkiego ptaka. Z kolei w Przygodach jest wiele konkretnych kart, wiec lepiej jest posiedziec w Zewnetrznej lub w Srodkowej jako w innych Krainach.
Dokładnie. Laska rządzi. I Arknel, gdy chcesz szybko i przyjemnie, a znasz przy tym Zakończenie.
Ciekawe, że mierzyłem się niejako z tymi samymi dylematami! Ich rozwiązanie ubrałem w dodatek Bezkresne Morze, gdzie można się konkretnie wzbogacić wracając z rejsu z morskimi trofeami i jest kilka konkretnych opcji budowania Siły i Mocy. Tyle, że po pierwsze wymaga to trochę czasu, po drugie szczęścia 5co by nie trafić na jakiegoś killera w trakcie rejsu). Mam nadzieję, że grywalność dodatku będzie się przejawiała uczuciem radości, że udało się szcześliwie powrócić do Osady Portowej; radości powiększonej adekwatnie do pozyskanych w czesie rejsu dóbr.
Osobiście mam takie uczucie po opuszczaniu Lasu - jest w nim wiele kart, które robią z tobą, co chcą i to bez rzucania kostką. Tak tedy Odyn, gratulacje. Dobrze wybrałeś!


Awatar użytkownika
Berni
Astropata
Astropata
Astropata
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Posty: 972
Rejestracja: czwartek 20 paź 2011, 15:38
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 46

Re: Talisman: Magia i Miecz PODZIEMIA

Post autor: Berni »

Ja zawsze wbijam w Góry od początku gry by szybko się dorobić. Potem szybkie zakupy w Mieście i do Lasu by zrobić się nieśmiertelnym (choć Las to faktycznie największe wyzwanie ale za to nagrody są też najlepsze).
Jakoś nigdy nie miałem problemu z Górami i kosztownymi drobiazgami lub dobrymi przedmiotami, które tam można znaleźć. Za to podczas naszych gier do Podziemi praktycznie nikt nie wchodzi bo nie ma po co :P Pozostałe narożniki są od nich o wiele ciekawsze.


Awatar użytkownika
vincent
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Posty: 417
Rejestracja: czwartek 21 lip 2016, 11:50
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Wiek: 39

Re: Talisman: Magia i Miecz PODZIEMIA

Post autor: vincent »

no teraz z Kataklizmem to to całe wzbogacanie się w górach jest bardziej problematyczne,bo trzeba się naszukać alchemika..aczkolwiek runda gór obowiązkowa..tak dla lepszej tężyzny fizycznej


ODPOWIEDZ