W Instrukcji jest napisane iż ... Proszę również zwrócić uwagę że wszyscy Wrogowie z Kart Otchłani są określeni jako Obcy.Tak więc przedmioty i zdolności oddziaływające na inne rodzaje wrogów (Duchy, Potwory itp) nie będą miały żadnego wpływu na obcych... Wszem i wobec zadaje pytania...
1.Czy tyczy się to takich Magicznych Przedmiotów Jak Korona Salomona Lub Pierścień ? Bo rozumiem ze broni (np Magiczny miecz miecz topór itp nie można prawda ?)
2. Czy zbroja tez nie ma prawidłowego zastosowania po przegranej walce na sile ?
3.Czy różdżka grozy również nie jest skuteczna w kosmicznej otchłani ? ( Powoduje ona uniknięcie walki z KAŻDYM wrogiem poprzez sparaliżowanie go jeżeli wyrzucę 4,5,6 Rzut jest odbywany przed walka) .
4.Czy bransoleta siły działa bez żadnych zastrzeżeń? ( dzięki niej dostaje się siłę smoka = 7 i nie można czerpać punktowy zdobytych przez przyjaciół przedmiotów nie ważne czy mam sile mniejsza lub większa od 7 zawsze mam 7 jak mam ta bransoletę i już )
5. Czy przedmioty w kosmicznej otchłani Np : Pancerz Bojowy ( Broni przed utrata Punktu Wytrzymałości i w trakcie walki wręcz dodają 2 punkty siły ) działają bez żadnego problemu w każdym miejscu na mapie w tym WKO ?... Pewnie tak ale wole zapytać by nie było niespodzianki
A teraz pytanie z innej beczki ... Karta przygody "Pokuta"
Wszyscy Źli poszukiwacze (z wyjątkiem znajdujących się na obszarze Korony Władzy) muszą najkrótszą drogą odbyć pielgrzymkę do Świątyni. W trakcie pielgrzymki nie mogą oni badać obszarów ani atakować innych poszukiwaczy.Mogą natomiast być atakowani.
Pierwszy który odbędzie pokutę w nagrodę otrzyma 2 punkty Mocy.
1. Skoro nie mogę badać obszaru ani się z nikim bić ... To jakim sposobem mogę się dostać do świątyni jak :
A) Nie mogę rzucić kostką w Gospodzie ( bo to badanie terenu)
Ze strażnikiem bić się nie mogę gdyż jest wyraźnie napisane ze nie mogę z nikim walczyć
C) Tratwy w takim razie tez nie mogę zbudować bo to badanie terenu
D) Nawet jakbym chciał kupić topór w Wiosce to chyba tez nie mogę tego zrobić ...
Więc co zrobić jak nic nie można zrobić? Jakieś pomysły ; D ?
WKO - Kilka Pytań & Karta Przygody "Pokuta"
-
-
- Posty: 28
- Rejestracja: niedziela 11 maja 2014, 23:17
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Płeć:
- Wiek: 30
- Krzysiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Dodatkowe karty
• Zaklęcia - Posty: 1482
- Rejestracja: wtorek 18 maja 2010, 16:31
- Lokalizacja: Polska
- Płeć:
- Kontakt:
Wszystko co wymieniłeś działa w Otchłani normalnie.Nizar666 pisze:W Instrukcji jest napisane iż ... Proszę również zwrócić uwagę że wszyscy Wrogowie z Kart Otchłani są określeni jako Obcy.Tak więc przedmioty i zdolności m oddziaływające na inne rodzaje wrogów (Duchy, Potwory itp) nie będą miały żadnego wpływu na obcych... Wszem i wobec zadaje pytania...
O co chodzi w tej klauzuli? Na przykładzie: W podstawowym MiMie chyba wszyscy Wrogowie walczący na Moc to Duchy. Przedmiot "Krzyż" pozwala pokonywać Duchy automatycznie. Mógłbyś się do tego zbytnio przyzwyczaić, i z rozpędu zacząć krzyżować Wrogów walczących na Moc w Kosmicznej Otchłani. Stąd przypomnienie że oni Duchami nie są. Ani Potworami. Ani Smokami. Chodzi tylko o przedmioty im zdolności stosujące się do konkretnych podtypów Wrogów.
Dla mnie prawidłowa odpowiedź na prawie wszystkie pytania związane z kartami z z Jaskini brzmi "Nie graj z tą kartą" ale ktoś już kiedyś zadał podobne pytanie.Nizar666 pisze:Wszyscy Źli poszukiwacze (z wyjątkiem znajdujących się na obszarze Korony Władzy) muszą najkrótszą drogą odbyć pielgrzymkę do Świątyni. W trakcie pielgrzymki nie mogą oni badać obszarów ani atakować innych poszukiwaczy.Mogą natomiast być atakowani.
Pierwszy który odbędzie pokutę w nagrodę otrzyma 2 punkty Mocy.
-
-
- Posty: 28
- Rejestracja: niedziela 11 maja 2014, 23:17
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Płeć:
- Wiek: 30
- Bartek
-
- Posty: 7
- Rejestracja: wtorek 18 gru 2012, 06:45
- Lokalizacja: wzgorza
- Płeć:
- Wiek: 44
Cze,wszystkie przzedmioty dzialaja normalnie.zwroc uwage ze w otchlani mozesz spotkac sie np z takim widmem wylosowujac te karte z pekniecia przestrzenii. inna sprawa jest z czarami. w i nstrukcji jest napisane ze czary moga dzialac przeciwko kartom otchlani i przygod. to uniemozliwia np rzucenie ciosu psionicznego przeciwko demonowi z nadprzestrzeni. swego czasu gralismy nawet wedlug zasady ze wlasciciel krzyza pokonywal demona z nadprzestrzeni ale przestalismy uznajac to za przegiecie.
Pokuta to zmulasta karta jak polowa tego co z jaskinii. my gramy ze straznik(9) przepuszcza pokutnikow. pokitnik nie bada obszaru ale jest podatny na czarnego rycerza i pustynie. aby ulatwic gre przyjelismy ze np bedac w zamku i pokutnik rzuci wiecej niz3 zatrzymuje sie w swiatynii, po prostu dociera do celu swej wedrowki.
Pokuta to zmulasta karta jak polowa tego co z jaskinii. my gramy ze straznik(9) przepuszcza pokutnikow. pokitnik nie bada obszaru ale jest podatny na czarnego rycerza i pustynie. aby ulatwic gre przyjelismy ze np bedac w zamku i pokutnik rzuci wiecej niz3 zatrzymuje sie w swiatynii, po prostu dociera do celu swej wedrowki.
Zagrajmy w magie
-
-
- Posty: 9
- Rejestracja: wtorek 29 kwie 2014, 14:36
- Lokalizacja: Ryki
- Płeć:
- Wiek: 36
Może jestem młody i niedoświadczony, ale też się wypowiem co do karty pokuta.
Zgadzam się co do tego, że nie wolno rzucać kostką w gospodzie, kupować topora ani budować tratwy bo jest to badanie obszaru. Natomiast co do strażnika... jest wyraźnie napisane, że poszukiwacz odbywający pielgrzymkę może być atakowany. A z tego co się orientuję to strażnik powinien zaatakować każdego, kto próbuje przekroczyć most od strony krainy zewnętrznej (chyba, że jakiś poszukiwacz ma napisane na karcie, że strażnik go przepuszcza bez walki, może jest taki poszukiwacz w jakimś dodatku autorskim). Ja najczęściej robiłem tak, że jak pokutnik doszedł do obszaru strażnik to odbywał walkę (strażnik go atakował podczas próby przekroczenia mostu), a jak przegrał to następną turę rozpoczynał od ponownej walki ze strażnikiem, i tak cały czas aż mu się poszczęściło i przeszedł lub aż zmarł (wtedy losowało się nowego poszukiwacza, którego już nie dotyczyła pokuta). Ale oczywiście ostateczną decyzję podejmuje większość osób rozgrywających daną grę.
Zgadzam się co do tego, że nie wolno rzucać kostką w gospodzie, kupować topora ani budować tratwy bo jest to badanie obszaru. Natomiast co do strażnika... jest wyraźnie napisane, że poszukiwacz odbywający pielgrzymkę może być atakowany. A z tego co się orientuję to strażnik powinien zaatakować każdego, kto próbuje przekroczyć most od strony krainy zewnętrznej (chyba, że jakiś poszukiwacz ma napisane na karcie, że strażnik go przepuszcza bez walki, może jest taki poszukiwacz w jakimś dodatku autorskim). Ja najczęściej robiłem tak, że jak pokutnik doszedł do obszaru strażnik to odbywał walkę (strażnik go atakował podczas próby przekroczenia mostu), a jak przegrał to następną turę rozpoczynał od ponownej walki ze strażnikiem, i tak cały czas aż mu się poszczęściło i przeszedł lub aż zmarł (wtedy losowało się nowego poszukiwacza, którego już nie dotyczyła pokuta). Ale oczywiście ostateczną decyzję podejmuje większość osób rozgrywających daną grę.
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
Wiem, że troche minęło ale to napiszę:
Karta Pokuta została updejtowana u mnie w Projekcie jak i w poprawkach do oryginalnego MiM - patrz Retusze. To tak dla bezpieczeństwa jakby znowu padały pytania o tą genialną Kartę z genialnego dodatku - czytaj niedopracowanego.
Karta Pokuta została updejtowana u mnie w Projekcie jak i w poprawkach do oryginalnego MiM - patrz Retusze. To tak dla bezpieczeństwa jakby znowu padały pytania o tą genialną Kartę z genialnego dodatku - czytaj niedopracowanego.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Burjaufojad
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Mała Magia i Miecz - Posty: 681
- Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 52
Nizar666 pisze:Wszyscy Źli poszukiwacze (z wyjątkiem znajdujących się na obszarze Korony Władzy) muszą najkrótszą drogą odbyć pielgrzymkę do Świątyni. W trakcie pielgrzymki nie mogą oni badać obszarów ani atakować innych poszukiwaczy.Mogą natomiast być atakowani.
Pierwszy który odbędzie pokutę w nagrodę otrzyma 2 punkty Mocy.
Nie badasz obszarów więc przechodzisz przez most bez walki ze strażnikiem
Zastanawiam się nad tratwą (o ile już masz topór) i myślę, że możesz budować bo to ruch a nie badanie obszaru (oczywiście TYLKO wtedy kiedy tratwą jest bliżej
Wasz Niedozajebicia