Pytanie odnosnie umiejetnosci Astronauty.
-
-
- Posty: 6
- Rejestracja: poniedziałek 11 cze 2012, 10:07
- Lokalizacja: Mońki
- Płeć:
Pytanie odnosnie umiejetnosci Astronauty.
Astronanauta trzecia umiejetnosc:
Wracajac po raz pierwszy do kosmicznej fortecy po wejsciu na Obszar Wiru zyskujesz 2 punkty mocy.
Nie rozumiem do konca tej umiejetnosci, czyli Pierwsz musze sie udac do Kosmicznej fortecy a pozniej do obszaru wiru i zyskam 2 punkty mocy?
Wracajac po raz pierwszy do kosmicznej fortecy po wejsciu na Obszar Wiru zyskujesz 2 punkty mocy.
Nie rozumiem do konca tej umiejetnosci, czyli Pierwsz musze sie udac do Kosmicznej fortecy a pozniej do obszaru wiru i zyskam 2 punkty mocy?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23528
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
-
-
- Posty: 6
- Rejestracja: poniedziałek 11 cze 2012, 10:07
- Lokalizacja: Mońki
- Płeć:
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23528
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Łosiu
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Konteksty
• Krasnoludzka Kopalnia - Posty: 331
- Rejestracja: poniedziałek 10 wrz 2012, 20:36
- Lokalizacja: Krosno/Poznań
- Płeć:
- Wiek: 34
- Kontakt:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23528
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Zgadzam się, aczkolwiek to jest wyjątek potwierdzający regułę, iż trzeba Otchłań opuścić. Wir jest ostatnim obszarem, wiec stamtąd opuszczasz WKO, a następnie z powrotem pojawiasz się na Nadprzestrzennej Bramie.Łosiu pisze:Moim zdaniem niekoniecznie trzeba opuścić Otchłań. Jest napisane, że tą umiejętność można zastosować po wejściu po raz pierwszy na obszar Wiru, który przy wyrzuceniu 6 oczek przerzuci nas do Nadprzestrzennej Bramy. Czyli nie trzeba opuszczać Otchłani moim zdaniem
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Sądzę, że tu akurat się mylisz albo poczyniłeś "skrót myślowy". Jeśli postać gracza miałaby w opisanej sytuacji opuszczać WKO to musiałaby w momencie przenoszenia się z Wiru do Nadprzestrzennej Bramy przez chwilę być na poza planszą WKO. Potem mogłaby "wrócić".Nemomon pisze: Wir jest ostatnim obszarem, wiec stamtąd opuszczasz WKO, a następnie z powrotem pojawiasz się na Nadprzestrzennej Bramie.
Generalnie sprowadza się to do tego co uznamy za opuszczenie WKO, a więc z którym z poniższych 2 stwierdzeń się zgodzimy:
1. Jeśli postać opuszcza musi być poza planszą WKO
2. Jeśli postać opuszcza musi być na planszy innej niż WKO
Jeśli ze stwierdzeniem 2, to poszukiwacz w/w sytaucji na pewno nie opuszcza planszy.
Jeśli ze stwierdzeniem 1, to albo:
a) uznamy, że możliwe jest przebywanie postaci poza planszą przez moment miedzy opuszczeniem Wiru a powrotem do Nadprzestrzennej Bramy
b) uznamy, że nie jest możliwe jest przebywanie postaci poza planszą przez moment miedzy opuszczeniem Wiru a powrotem do Nadprzestrzennej Bramy
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23528
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Właśnie spojrzałem, jest identyczna co polska.
Jest również dosyć zrozumiała, ani w polskiej wersji, ani w angielskiej, nikogo nie obchodzi to, co gracz wyrzuci w Wirze. Ma się tam dostać, a potem wrócić do Kosmicznej Fortecy.
Większość wyników powraca na główną planszę, więc nie chciało mi się pisać oddzielnego ustępu: "gdybyś się jednak pomylił i rzucił "6", to wracasz na bramę, ale wciąż po odwiedzeniu fortecy uzyskasz 2 punkty mocy".
Jest również dosyć zrozumiała, ani w polskiej wersji, ani w angielskiej, nikogo nie obchodzi to, co gracz wyrzuci w Wirze. Ma się tam dostać, a potem wrócić do Kosmicznej Fortecy.
Większość wyników powraca na główną planszę, więc nie chciało mi się pisać oddzielnego ustępu: "gdybyś się jednak pomylił i rzucił "6", to wracasz na bramę, ale wciąż po odwiedzeniu fortecy uzyskasz 2 punkty mocy".
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
- Łosiu
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Konteksty
• Krasnoludzka Kopalnia - Posty: 331
- Rejestracja: poniedziałek 10 wrz 2012, 20:36
- Lokalizacja: Krosno/Poznań
- Płeć:
- Wiek: 34
- Kontakt:
- Qurek
-
- Posty: 163
- Rejestracja: środa 27 paź 2010, 21:12
- Lokalizacja: Sieradz
- Płeć:
- Wiek: 39
Witam wszystkich po sporej nieobecności. Dla mnie zapis o konieczności dojścia do "Wiru", miał na celu uniknięcia jeszcze innej sytuacji. Gracz wyrusza z "Kosmicznej Fortecy" do "Królestwa Chaosu", lub "Strefy Negatywnej", gdzie ciągnięte są karty "Otchłani". Gracz wyciąga kartę "Supernowej" i wyrzuca od 1 do 3, gdzie instrukcja mówi "Wróć na obszar z którego tutaj przyszedłeś". No cóż "Astronauta" POWRACA do "Kosmicznej Fortecy", ale nie było go jeszcze na obszarze "Wiru".Artownik pisze:Sam zapis miał pewnie jednoznacznie wskazać, że nie można zdobyć bonusu na samych początku chociażby dzięki Podróżnikom w Czasie.
Reasumując. Astronauta, który doszedł do "Wiru" i wyrzucił 6 dzięki czemu teleportował się na obszar "Nadprzestrzennej Bramy", według mnie, kwalifikuje się już do otrzymania 2 punktów Mocy po dojściu do "Kosmicznej Fortecy".
- Burjaufojad
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Mała Magia i Miecz - Posty: 681
- Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 52
-
-
- Posty: 40
- Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 13:01
- Lokalizacja: KrakOw
- Płeć:
- Wiek: 41
Barkę ignorujesz a o wejściu do podziemi masz napisane w instrukcji WKO że należy je odłożyć nie losując kolejnej karty w zamian :idea:Wiktor pisze:A jeśli ciągnąc karty Przygody (dla jasności - te z zielonymi koszulkami) wyciągnie się np. Barkę i popłynie do Miasta? Albo odkryje się Wejście do podziemi? Czy tak nie da się opuścić WKO?Nemomon pisze:opuścić Kosmiczną Otchłań (jedyny możliwy sposób, to Wir)