Jak to jest z Przyjaciółmi czyli czemu tak, a nie inaczej?
- Rogo
-
- Posty: 6193
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
To daje też takie możliwości jak teleportacja, magiczne portale czy cokolwiek innego. W TMiM 4,5 chodzi o przekroczenie rzeki (również Pola-Miasto i Pola-Wioska), a nie przedostanie się na drugą stronę metodą 'tu znikam a tam się pojawiam' xDNemomon pisze:[...] cross a river by any means [...]
Ja nawet nie mam Talismana.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23519
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Jeżeli do niego dożyjemy, FFG nie zbankrutuje, a Galakta albo wyda go, albo da na stronie, albo w końcu sami zainteresowani go przetłumaczą...8janek8 pisze:[...] zostanie to potwierdzone w przyszłości w FAQu
Zakłada się ktoś, że w FAQu powiedzą, iż pozbyć się Poltera można poprzez przekraczanie Rzeki mostem na Strażniku? Nie będę się starał nikogo przekupywać, obiecuję... :r
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Dzej
-
- Posty: 50
- Rejestracja: sobota 03 sty 2009, 21:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 36
- Rogo
-
- Posty: 6193
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Dzej, Tratwą można pływać w obie strony, zapomniałeś o Gospodzie i w starym poczciwym MiM, razem z dodatkiem Miasto doszły Barki Rzeczne, które też mogły Cię przenieść na drugą stronę rzeki
I wtedy już jest chyba pełna lista możliwości pozbycia się Poltergeista
[ Dodano: Wto Sty 20, 2009 9:02 pm ]
I tak sobie myślę, że Barka Rzeczna powinna wywalać Poltergeista gdy się z niej tylko korzysta, niezależnie czy się przekracza rzekę czy nie, wszakże Poltergeist boi się wody a po niej by się pływało
Ale to taki lużny pomysł, branie gry na logikę, co nie każdemu się podoba, więc nawet nie musicie tego komentować
I wtedy już jest chyba pełna lista możliwości pozbycia się Poltergeista
[ Dodano: Wto Sty 20, 2009 9:02 pm ]
I tak sobie myślę, że Barka Rzeczna powinna wywalać Poltergeista gdy się z niej tylko korzysta, niezależnie czy się przekracza rzekę czy nie, wszakże Poltergeist boi się wody a po niej by się pływało
Ale to taki lużny pomysł, branie gry na logikę, co nie każdemu się podoba, więc nawet nie musicie tego komentować
Ja nawet nie mam Talismana.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
-
-
- Posty: 23
- Rejestracja: poniedziałek 30 gru 2013, 02:00
- Lokalizacja: Częstochowa okolice
- Płeć:
- Wiek: 29
- abubu
-
- Posty: 5811
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Nie rzucasz ani za siebie, ani za niego, ani za pozostałych przyjaciół (chociaż w sumie dobre spostrzeżenie - nie jest to jednoznacznie opisane)
przy okazji nasunęło mi się pytanie. Na karcie (w sumie nie pamiętam czy na karcie przewodnika, czy w przypadku zdolności poszukiwacza) pisze:
przy okazji nasunęło mi się pytanie. Na karcie (w sumie nie pamiętam czy na karcie przewodnika, czy w przypadku zdolności poszukiwacza) pisze:
Czy to oznacza, że nawet jakbym chciał tam rzucać kością, to nie mogę? (np. chcąc pozbyć się Wiedźmy, itp).jesteś tam zawsze bezpieczny
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23519
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Wspomnę, iż w Prologe (a także wczesnych wersjach Digital Edition) Przewodnik chronił jedynie Poszukiwacza (dosłowny zapis karty), ale bardzo wiele osób twierdziło, iż grają iż Przewodnik chroni wszystkich Przyjaciół także, więc zostało to zmienione.abubu pisze:Nie rzucasz ani za siebie, ani za niego, ani za pozostałych przyjaciół (chociaż w sumie dobre spostrzeżenie - nie jest to jednoznacznie opisane)
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 23
- Rejestracja: poniedziałek 30 gru 2013, 02:00
- Lokalizacja: Częstochowa okolice
- Płeć:
- Wiek: 29
zastanowiło mnie to ponieważ zacząłem sobie grywać w talisman digital na pc choć co prawda jest to wersja jeszcze nie dokończona chyba, choć nie wygląda, to gdy tam byłem i właśnie miałem przewodnika, skrzata i dziewice to kazano mi rzucać za nich za siebie oczywiście nie musiałem, tu zasady są już narzucone przez twórców ktorzy je w gre cyfrową wpisali, możliwe więc też że dzięki talismanowi na pc dowiemy się wiele odnośnie FAQ itp.
- Chaos
-
-
Spis dodatków autora:
• MiM na ZunTzu - Posty: 479
- Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
- Lokalizacja: Bajlandia
- Płeć:
- Kontakt:
Zawsze grałem tak, że posiadając Przewodnika, nie trzeba było rzucać ani za siebie ani za przyjaciół.
WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
- Rebelix
-
- Posty: 384
- Rejestracja: sobota 05 kwie 2008, 22:26
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
Na karcie przewodnika jest napisane, ze nie musisz rzucac koscia co nakazuje polecenie obszaru. Znaczy to tyle, ze przewodnik pozwala Ci zignorowac w calosci to polecenie. A zatem nie rzucasz w ogole, za nikogo. Co do "zawsze jestes tam bezpieczny" to o ile mnie pamiec nie myli to jest to zapis stosowany w MiM. W Talismanie nie wystepuje, na kartach jest za to wyraznie napisane, ze jesli chcesz to mozesz wykonac rzut i wtedy musisz uznac konsekwencje wyniku.
- abubu
-
- Posty: 5811
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Dzięki... tak mnie tylko naszło to pytanie przy okazji wcześniejszego pytania (tak w ogóle to daaaaawno nie grałem w [T]MiM i trochę pozapominałem).
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
- Rogo
-
- Posty: 6193
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
-
-
- Posty: 27
- Rejestracja: wtorek 01 wrz 2015, 12:31
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
Postanowiłem odświeżyć temat. Jak to jest z Panią Wojny i kartami przyjaciół. Teoretycznie każdy towarzysz może mi dodawać 1 punkt do siły. Mam pytanko, jako to wygląda waszym zdaniem z takim Poltergeistem, który wynika z kart zdarzeń (o ile dobrze pamiętam). Zabieram go jako przyjaciela, czyli teoretycznie też mogę ignorować opis jego karty, czy się nie mylę?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23519
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Tak, za każdym razem jak badasz Przyjaciela to masz do wyboru jedną z poniższych rzeczy:alioth9 pisze:Postanowiłem odświeżyć temat. Jak to jest z Panią Wojny i kartami przyjaciół. Teoretycznie każdy towarzysz może mi dodawać 1 punkt do siły. Mam pytanko, jako to wygląda waszym zdaniem z takim Poltergeistem, który wynika z kart zdarzeń (o ile dobrze pamiętam). Zabieram go jako przyjaciela, czyli teoretycznie też mogę ignorować opis jego karty, czy się nie mylę?
- wziąć go normalnie jako Przyjaciela (wraz ze wsio jego efektami)
- wziąć go jako wcielonego w szeregi Przyjaciela (w takim przypadku ignorujesz wszelkie zapisy na jego karcie (również te negatywne) i dodaje on 1 do Siły podczas walki).