Sesja I - rozgrywka

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o świecie H. P. Lovecrafta.
Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1941
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: poooq »

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: bez zmian
Ruch: Wchodze na ulice Dzielnicy Handlowej i walcze z potworem 
DZIELNICA HANDLOWA
Byakhee
Test Unikow [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]

Test Walki [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]


Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: sirafin »

TURA 16

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
STARY MAGICZNY SKLEPIK
Kiedy spogladasz w szklana kule, masz wizje przyszlych wydarzen w Southside.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
DZIELNICA HANDLOWA
Pokonujesz Byakhee.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
NIENAZWANE
W zakurzonym i nadgnilym biurku znajdujesz tajemniczy manuskrypt. Czytasz go, lecz okazuje sie on niczym wiecej, jak szalonym belkotem poprzedniego najemcy domu. Pozostaniesz tu przez nastepna ture, by przyjrzec sie zapiska dokladniej i znalezc jakies uzyuteczne informacje.





[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
CZARNA JASKINIA
Zamknales brame do Plaskowyzu Leng!


I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: sirafin »

TURA 17

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
PRZYTULEK W ARKHAM
Korzysta z opieki psychiatrzycznej.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
NIENAZWANE
Odbywa spotkanie.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
CZARNA JASKINIA
Walczy z potworami.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
BUDYNEK NAUKOWY
Odbywa spotkanie.


I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1941
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: poooq »

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: bez zmian
Ruch: do Przytulka
Spotkania: wydaje 2 $ i odzyskuje maksymalna liczbe punktow Poczytalnosci.
PRZYTULEK W ARKHAM
Opieka psychiatryczna. Placisz 2$ i odzyskujesz wszystkie punkty Poczytalnosci.


Awatar użytkownika
Bryndzollo
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 217
Rejestracja: piątek 01 sty 2010, 09:50
Lokalizacja: Lodz

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: Bryndzollo »

Zdecydowalem! Wroce na Uniwersytet! Tam na pewno znajde jakies informacje i choc chwile wytchnienia.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: szybkosc/skradanie na 3/2
Ruch: Budynek naukowy
Zabieram wskazowki i odbywam spotkanie
BUDYNEK NAUKOWY
Profesor archeologii pokazuje ci przedmiot, ktory odnalazl w egipskiej piramidzie. Jesli posiadasz 2 lub mniej Zaklec, przedmiot swici ci w dloniach. Czujesz, ze opuszczasz Uniewrsytet nadal trzymajac go w rekach. Nie chcesz ponownie stanac przed profesorem, postanawiasz wiec, ze go zatrzymasz. Wylosuj 1 Przedmiot unikatowy i przesun sie na ulice. Jesli posiadasz wiecej niz 2 Zaklecia, nic sie nie dzieje.

Otrzymujesz przedmiot:
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/TabliczkaS.png[/img]


"Jezeli chce sie osiagnac sukces w swiecie przestepczym, trzeba miec reputacje uczciwego czlowieka"
[img]http://3trolle.pl/templates/jv_conto/im ... y/logo.png[/img]
Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: 8janek8 »

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: WAL/WOL: z 5/0 na 2/3
Ruch: walcze z 1.Skrzydlate Dziecie Nocy, 2.Ghoul - jesli zachodzi koniecznosc wydaje Wskazowki, jesli nie mam juz Wskazowek a mam zostac ogluszony, niepoczytalny lub wciagnietyw najblizsza brame prosze o pomoc Mandy
Spotkanie: odbywam spotkanie w Czarnej Jaskini
CZARNA JASKINIA

Skrzydlate Dziecie Nocy
Test Przerazania [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]


Test Walki [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]




Ghoul
Test Przerazania [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]


Test Walki [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]


Wydaje zeton Wskazowki
Test Walki [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]




SPOTKANIE
Nietoperze! Setki nietoperzy! Aby wydostac sie calo z jaskini musisz wykonac test Szybkosci (-1). Jesli test sie nie powiedzie, tracisz 1 punkt Wytrzymalosci.
Test Szybkosci [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img]

Mandy Thompson uzywa zdolnosci Badania
Test Szybkosci [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]


Awatar użytkownika
cthulhu007
Kobold
Kobold
Kobold
Posty: 277
Rejestracja: środa 23 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Szpital Sw. Marii

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: cthulhu007 »

Coz, chyba bede musial tu spedzic troche czasu zeby zdobyc jakies nowe informacje...

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: SZ/SK 3/2 reszta bez zmian Ruch: stoje w miejscu  Spotkanie:odbywam spotkanie
NIENAZWANE
Pojawia sie brama i potwor!

Obszar chroniony Znakiem Starszych Bogow.


Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: sirafin »

TURA 17 - PODSUMOWANIE

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
PRZYTULEK W ARKHAM
Korzystasz z wykwalifikowanej opieki psychiatrycznej. Terapia kosztuje cie 2$ ale jest tego warta, czujesz sie teraz w pelni sil umyslowych.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
NIENAZWANE
Pojawia sie brama i potwor!
Budzisz sie z krzykiem i przerazony rozgladasz w ciemnosci, usilujac zrozumiec gdzie jestes. Wyglada na to, ze zmeczenie dalo ci sie we znaki i zasnales podczas dlugich godzin studiowania manuskryptu, a po tym co przeszedles ostatnimi czasy, nic dziwnego, ze w snach nawiedzaja cie koszmary.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
CZARNA JASKINIA
Pokonales Skrzydlate Dziecie Nocy oraz Ghoula! Nagle uslyszales niepokojacy dzwiek dobiegajacy gdzies z glebokich partii systemu jaskin. Nietoperze! Setki nietoperzy! Zrywasz sie do ucieczki i w ostatniej chwili dopadasz wyjscia, rzucajac w zarosla. Gdy lezysz na ziemi, jeszcze dlugo slyszysz, jak nad toba przetacza sie nienaturalnie liczna chmara skrzydlatych stworzen opuszczajacych legowisko.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
BUDYNEK NAUKOWY
Profesor archeologii pokazuje ci przedmiot, ktory odnalazl w egipskiej piramidzie. Jesli posiadasz 2 lub mniej Zaklec, przedmiot swici ci w dloniach. Czujesz, ze opuszczasz Uniewrsytet nadal trzymajac go w rekach. Nie chcesz ponownie stanac przed profesorem, postanawiasz wiec, ze go zatrzymasz. Jestes pewien, ze ta Starozytna Tabliczka na pewno ma jakies niezwykle przydatne wlasciwosci.


I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: sirafin »

TURA 18

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
NIENAZWANE
Odbywa spotkanie.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
RIVERTOWN
Usiluje uniknac potworow w drodze do PRZYTULKU W ARKHAM.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
BUDYNEK NAUKOWY
Odbywa spotkanie.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
REDAKCJA
Odbywa spotkanie.


I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: 8janek8 »

Cieple lozeczko, oklad z mlodych... po prostu kompres, jakas szpryca i duzo snu. Niczego nie pragne bardziej! Dwa zielone papiery, ktore mi zostaly, nigdy nie byly cenniejsze. Dobrze, ze jeszcze nie sa prawdziwe.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: SZYB/SKRAD: 4/3
Ruch: Przytulek w Arkham - unikam Dhole, na wypadek porazki posilkuje sie Wskazowka, jesli dalej porazka prosze Mandy o uchronienie mnie od popadniecia w obled
Spotkanie: wydaje 2$ na leczenie
RIVERTOWN
Dhole
Test Unikow [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]


PRZYTULEK W ARKHAM
Opieka psychiatryczna. Placisz 2$ by odzyskac wszystkie punkty Poczytalnosci.


Awatar użytkownika
cthulhu007
Kobold
Kobold
Kobold
Posty: 277
Rejestracja: środa 23 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Szpital Sw. Marii

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: cthulhu007 »

Po lekturze starego manuskryptu mam juz w miare jasny obraz sytuacji. Stoimy nad przepascia a wybawienie lezy po drugiej stronie. Z moja obecna wiedza niewiele mi brakuje zeby zamknac kolejna brame - moze tylko jeszcze jedna wskazowka. Ale najpierw trzeba ja zdobyc a ulice Arkham sa juz opanowane przez stwory ciemnosci i zlowrogich kultystow. Przyczaje sie na troche w tej ruderze, a jak zrobi sie luzniej wyskocze na ulice.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: bez zmian Ruch: stoje w miejscu Spotkanie: odbywam spotkanie w Nienazwane
NIENAZWANE
Wpadasz na Erica Colta. Ten opowiada straszliwa historie rodem z Mitow, aby przekonac sie o sile twoich nerwow. Jesli sie przysluchujesz, tracisz 2 punkty Poczytalnosci. Jesli nie wpadniesz w obled, wez jego karte sprzymierzenca. Jesli nie jest dostepna, mozesz wydobyc od niego kilka cennych informacji. Otrzymujesz 3 zetony Wskazowek.

Karta tego Sprzymierzenca jest niedostepna


Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1941
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: poooq »

Taak, czuje sie o wiele lepiej, to byly dobrze zainwestowane pieniadze. Kawa z prozakiem powinna znalezc sie w kazdej knajpie... Moze kiedy skonczy sie ten koszmar i prohibicja otworze taki lokal? Dla wszystkich ktorzy widzieli Niewyobrazalne duza znizka... A teraz czas znow brac sie do pracy... Podskocze do budynku Arkham Advertiser, musze ostrzec ludzi przed zblizajacym sie zagrozeniem!

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: bez zmian
Ruch: Redakcja
Spotkanie: odbywam spotkanie;
REDAKCJA
Otrzymujesz przyzwoite wynagrodzenie za swoja historie, a Doyle Jefferies, redaktor, gdzies cie podwiezie. Otrzymujesz 2$ i przesuwasz sie na dowolny obszar, lub pole ulicy w Arkham. Jesli przesuniesz sie na obszar, natychmiast odbedziesz tam spotkanie.

KRAINY SNOW
Spod obalonego kamienia wystaje zwoj. Wylosuj 1 Zaklecie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/StraszliwaS.png[/img]


Awatar użytkownika
Bryndzollo
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 217
Rejestracja: piątek 01 sty 2010, 09:50
Lokalizacja: Lodz

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: Bryndzollo »

Interesujacy przedmiot, ciekawe do czego to sluzy...

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: bez zmian
Ruch: Wydaje 3 punkty ruchu i uzywam starozytnej tabliczki
Spotkanie: (sila rzeczy) Budynek naukowy
BUDYNEK NAUKOWY
FAZA RUCHU
Uzywa Starozytnej Tabliczki
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]
Otrzymujesz 2 zetony Wskazowek i 1 Zaklecie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/OchronaS.png[/img]


FAZA SPOTKAN
Profesor okultyzmu prosi cie, abys przytrzymal ohydny posazek, ktory jego zdaniem posiada nadzwyczajne moce. Profesor zaczyna odczytywac zwoj. Przez twoje cialo przechodzi wyladowanie energetyczne. Wykonaj test Szczescia (-1). Jesli ci sie uda twoj duch oddziela sie od ciala. Czujesz, ze stales sie wladny zamienic sie cialami z innym Badaczem. Mozesz wybrac innego Badacza ze stosu niewykorzystywanych Badaczy i wprowadzic go do gry jako nowa postac, jednoczesnie odrzucajac stara (w tym wszystkie przedmioty, umiejetnosci, trofea itd.) Jesli test ci sie nie powiedzie, nic sie nie dzieje.

Test Szczescia [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]


"Jezeli chce sie osiagnac sukces w swiecie przestepczym, trzeba miec reputacje uczciwego czlowieka"
[img]http://3trolle.pl/templates/jv_conto/im ... y/logo.png[/img]
Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: sirafin »

TURA 18 - PODSUMOWANIE

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
Wpadasz na Erica Colta. Ten opowiada straszliwa historie rodem z Mitow, aby przekonac sie o sile twoich nerwow. Opowiesc jest gleboko niepokojaca i nagle zdajesz sobie sprawe, ze nieswiadomie zaciskasz piesci z przerazenia, jakby koszmary o ktorych sluchasz, mialy sie na ciebie za chwile rzucic z ciemnosci. Mimo wszystko dowiedziales sie kilku rzeczy, ktore moga sie bardzo przydac w przyszlosci. Niestety rozmowa zostaje przerwana niespodziewanym atakiem jakiejs istoty. Udaje ci sie wycofac ze starcia niemal bez szwanku, lecz Eric Colt uciekl gdzies przerazony i nie masz pojecia gdzie go szukac.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
Dotarles do Przytulku w Arkham i wysuplales z portfela ostatnie pieniadze by zapisac sie na prywatna terapie u psychiatry. Rozmowa z doktorem byla jak balsam dla twoich skolatanych nerwow, znow czujesz ze mozesz stawic czola koszmarnemu niebezpieczenstwu czajacemu sie w miasteczku, a na pewno jest sporo problemow do rozwiazania. Przekonujesz sie o tym szybciej niz sadziles, bo zanim jeszcze udalo ci sie opuscic teren Przytulku, cos przypuscilo niespodziewany atak.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
Profesor okultyzmu prosi cie, abys przytrzymal ohydny posazek, ktory jego zdaniem posiada nadzwyczajne moce. Profesor zaczyna odczytywac zwoj. Przez twoje cialo przechodzi wyladowanie energetyczne. Twoj duch oddziela sie od ciala. Czujesz, ze stales sie wladny zamienic sie cialami z innym Badaczem, nie korzystasz jednak z tej upiornej mozliwosci. Po wyjsciu z budynku masz nieprzyjemne uczucie, ze cos cie obserwuje i juz po chwili przekonujesz sie, ze to wcale nie twoja wyobraznia. Budzisz sie w szpitalu.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
Otrzymujesz przyzwoite wynagrodzenie za swoja historie, a Doyle Jefferies, redaktor, gdzies cie podwiezie. Decydujesz, ze chcesz dostac sie na Opuszczona Wyspe. Udaje sie wam bezpiecznie przedrzec do miejsca gdzie chcialas trafic, przechodzisz przez brame i trafiasz do Karin Snow. Juz po kilku krokach trafiasz na cos niezwyklego. Spod obalonego kamienia wystaje zwoj. Podnosisz go i z niedowierzaniem odkrywasz, ze to nie jakis zwykly kawalek papieru, lecz potezne zaklecie Straszliwej Klatwy Azathotha!


I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: sirafin »

TURA 19

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
SKWER NIEPODLEGLOSCI
Odbywa spotkanie.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
SZPITAL SW. MARII
Opieka Medyczna.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
KRAINY SNOW
Odbywa spotkanie.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
DZIELNICA HANDLOWA
Przy pomocy Srebrnego Klucza unika Wielkiego Kaplana i zmierza do French Hill.


I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1941
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: poooq »

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: bez zmian,
Ruch: drugi obszar IS,
Spotkanie: odbywam normalnie; 
KRAINY SNOW
Kiedy wspinasz sie po klifach Podswiata, jedna z twoich kieszeni zahacza o wystep i zostaje rozdarta. Musisz zdac test Szybkosci (-1) albo stracisz wszystkie swoje pieniadze.

Test Szybkosci [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]


Awatar użytkownika
cthulhu007
Kobold
Kobold
Kobold
Posty: 277
Rejestracja: środa 23 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Szpital Sw. Marii

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: cthulhu007 »

No !!! Czas troche zamieszac!!! Yog-Sothot nadchodze!!!

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: W/W na 1/3 Lecze +1 Wyt Ruch: Na French Hill. Uzywam Srebrnego klucza - klade 1 punkt Wyt z puli  by automatycznie zdac  test unikow (Wielki kaplan) , zatrzymuje sie na ulicy
DZIELNICA HANDLOWA
Wielki Kaplan
Test Unikow [Sukces]
Srebrny Klucz (uzycie pierwsze)

FRENCH HILL
Zatrzymujesz sie by zlapac oddech.


Awatar użytkownika
Bryndzollo
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 217
Rejestracja: piątek 01 sty 2010, 09:50
Lokalizacja: Lodz

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: Bryndzollo »

I znowu trafilem do szpitala. Mozna powiedziec, ze stalem sie juz stalym bywalcem. Ech, zycie starego czlowieka nie jest uslane rozami... Mysle, ze najlepiej zrobie, jezeli poddam sie kompleksowym badaniom. Ostatnie przezycia mialy gwaltowny wplyw na pogorszenie sie stanu mojego zdrowia.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie i Ruch: bez zmian,
Spotkanie: place 2 $ by odzyskac wytrzymalosc
SZPITAL SW. MARII
Opieka medyczna: -2 $; +2 Wytrzymalosc


"Jezeli chce sie osiagnac sukces w swiecie przestepczym, trzeba miec reputacje uczciwego czlowieka"
[img]http://3trolle.pl/templates/jv_conto/im ... y/logo.png[/img]
Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: 8janek8 »

Dupa ze mnie, nie detektyw. Z takimi informacjami to nawet psa z kulawa noga nie wytropie. Znowu jakies poruszenie na skwerze. Sprawdze to.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: bez zmian
Ruch: Skwer niepodleglosci
Spotkanie: zabieram Wskazowke i odbywam spotkanie na obszarze
SKWER NIEPODLEGLOSCI
Dotykasz Kamienia Zalozycieli. Wykonaj test Szczescia (-1). Jesli test ci sie powiedzie, zostajesz porazony, co otwiera ci umysl na pradawne prawdy minionych eonow. Tracisz 1 punkt Wytrzymalosci, ale otrzymujesz 2 zetony Wskazowek i losujesz 1 Zaklecie. Jesli test ci sie nie powiedzie, odnajdujesz dziwaczne rzezbienia. Kiedy wodzisz palcami po wyzlobieniach, otwiera sie brama, a ty zostajesz do niej wciagniety.

Test Szczescia [Sukces] : -1 Wytrzymalosc; +2 Wskazowki; +1 Zaklecie
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Zaklecie01.png[/img]


Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: sirafin »

TURA 19 - PODSUMOWANIE

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
Dotykasz Kamienia Zalozycieli i zostajesz porazony, co otwiera ci umysl na pradawne prawdy minionych eonow. Upadasz na bruk, chwytajac sie za pulsujaca przerazliwym bolem glowe. Dopiero po kilku niemilosiernie dlugich chwilach jestes w stanie sie ruszyc i zdajesz sobie sprawe, ze w myslach wiruje ci mnostwo cennych informacji. Jestes pewnien, ze nie uda ci sie zapamietac calej tej wiedzy, wiec spisujesz ile tylko zdolasz. Gdy dziwne uczucie mija, wertujesz uwaznie zapiski w swoim notatniku. Wyglada na to, ze procz kilku uzytecznych faktow spisales rowniez formule dziwnego zaklecia.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
Pieniedzy nie zostalo ci wiele, ale czujesz, ze wydanie ich na wyleczenie poobijanego ciala to dobra inwestycja. W miasteczku robi sie coraz grozniej, ten ostatni atak nadszedl nie wiadomo skad. Gdybys byl o te dwadziescia lat mlodszy... Moze i nie znasz sekretu wiecznej mlodosci, ale znasz inne znacznie mroczniejsze tajemnice o ktorych ludzie nie maja pojecia. Wyglada na to, ze mimo wszystko nie dane ci bedzie wylegiwac sie w lozku zbyt dlugo, ktos przeciez musi uratowac swiat.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
Kiedy wspinasz sie po klifach Podswiata, jedna z twoich kieszeni zahacza o wystep i zostaje rozdarta. Czujesz jak zawartosc powoli wysuwa sie, by za moment wypasc przez uszkodzenie w materiale. Refleks jednak cie nie zawodzi i w ostatniej chwli chwytasz w powietrzu swoj portfel. Ocierasz spocone czolo. Niewiele brakowalo.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
Wielki Kaplan nawet nie spojrzal w twoja strone gdy pedem przeciales skrzyzownie. Czules jak niezwykla moc zaciskanego w dloni magicznego artefaktu, mrowila twoja skore. Az trudno bylo powstrzymac usmiech, tak latwo udalo sie przechytrzyc zakapturzonego przeciwnika. Do Lozy Srebrnego Switu nadal byl kawalek drogi. Zatrzymales sie na chwile i oparles o latarnie, z trudem lapiac oddech. French Hill, juz prawie jestes na miejscu. Spojrzales na Srebrny Klucz i poczules, ze jego moc wyraznie zmalala. Z zalem schowales go do wewnetrzenj kieszeni, zdajac sobie sprawe, ze jego magia kiedys sie wyczerpie.


I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: sirafin »

TURA 20 - PLAN DZIALANIA

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
BUDYNEK ADMINISTRACJI
Odbywa spotkanie.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
OPUSZCZONA WYSPA
Znakiem Starszych Bogow pieczetuje brame do Karin Snow.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
PLASKOWYZ LENG
Unika Chthoniana w Lozy Srebrnego Switu i przechodzi przez brame na Plaskowyz Leng gdzie odbywa spotkanie.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
DOM WIEDZMY
Usiluje uniknac Dhole na ulicach Rivertown i dotrzec do Domu Wiedzmy by odbyc spotkanie.


I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1941
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: poooq »

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: bez zmian,
Ruch: wracam do Arkham, 
Spotkanie: uzywam ZSB, pieczetuje brame, odrzucam 1 W i 1 P, usuwam zeton z Toru Zaglady;
OPUSZCZONA WYSPA
Pieczetowanie bramy do Krain Snow
Test [Sukces] : -1 Wytrzymalosc ; -1 Poczytalonosc ; Tor Zaglady -> [8]
Uzywa Znak Starszych Bogow


Awatar użytkownika
cthulhu007
Kobold
Kobold
Kobold
Posty: 277
Rejestracja: środa 23 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Szpital Sw. Marii

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: cthulhu007 »

Dzieki dziwnemu artefaktowi w ksztalcie klucza jestem niewidzialny dla potworow wloczacych sie ulicami Arkham. Mam tez wystarczajaca duzo wiedzy by pokusic sie o zamkniecie i zapieczetowanie kolejnej bramy - kto wie byc moze juz ostatniej?!

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: Sz/Sk 1/4 Ruch: Wchodze na Loze i po raz drugi uzywam Srebrnego Klucza by uniknac Chtonianina, nastepnie wkraczam w brame Spotkanie: odbywam spotkanie w Innym Swiecie
LOZA SREBRNEGO SWITU
Chthonian
Test Unikow [Sukces]
Srebrny Klucz (uzycie drugie)


PLASKOWYZ LENG
Tutejsi handlarze o szerokich ustach i nogach zakonczonych kopytami sa bogaci, ale niebezpieczni. Jesli chcesz z nimi handlowac, wykonaj test Wiedzy (-2). Jesli test sie powiedzie otrzymujesz 6$. Jesli test sie nie powiedzie, zagubisz sie w czasie i przestrzeni.


Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: 8janek8 »

Niedlugo beda na mnie mowic "Joe-elektryk". Jasna cholera, do tej pory mam drgawki. Chociaz ledwo stoje na nogach za wszelka cene musze zdobyc jeszcze kilka informacji. W domu tej starej dzieje sie cos dziwnego. Sprawdze to. Na Rivertown grasuje ten oblesny czerw. Moze ten zwoj w koncu do czegos sie przyda.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: SZYB/SKRAD: 5/2, WIEDZ/SZCZ: 2/1
Ruch: biegne do Domu Wiedzmy. Po drodze unikam Dhole uzywajac Mgiel Releh. Jesli Zaklecie nie zadziala wykonuje zwykly unik. Jesli nadal porazka uzywam 1 Wskazowki.
Spotkanie: Zabieram 2 Wskazowki i odbywam spotkanie
RIVERTOWN
Dhole

Usiluje rzucic zaklecie Mgly Releh
Test Wiedzy [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]


Test Unikow [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img]


Wydaje zeton Wskazowki
Test Unikow [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img]


Wydaje zeton Wskazowki
Test Unikow [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]


DOM WIEDZMY
+2 Wskazowki

W salonie zastajesz uczte. Czujesz, ze musisz sie przysiasc i cos zjesc. Wykonaj test Szczescia (+0) i porownaj wynik z ponizsza tabela.
0) Nagle zdajesz sobie sprawe, co wlasciwie jesz. Tracisz 3 punkty Poczytalnosci.
1) Opychasz sie i nie mozesz przestac jesc. Pozostaniesz tu przez nastepna ture.
2) Od jedzenia robi ci sie niedobrze. Tracisz 1 punkt Wytrzymalosci.
3+) Posilek dodaje ci sil. Otrzymujesz 3 punkty Wytrzymalosci.

Test Szczescia [0 Sukcesow]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]


Wydaje zeton Wskazowki
Test Szczescia [0 Sukcesow]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]


Wydaje zeton Wskazowki
Test Szczescia [0 Sukcesow]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]


Mandy Thompson uzywa zdolnosci Badania
Test Szczescia [3 Sukcesy]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]

+3 Wytrzymalosc


Awatar użytkownika
Bryndzollo
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 217
Rejestracja: piątek 01 sty 2010, 09:50
Lokalizacja: Lodz

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: Bryndzollo »

Kod: Zaznacz cały

urztrymanie: bez zmian
Ruch: Budynek Administracji
Odbywam tam spotkanie
BUDYNEK ADMINISTRACJI
Twoje rozmowy na temat Mitow sprawiaja, ze sluzba ochrony kampusu poczytuje cie za niespelna rozumu. Ochroniarze wyprowadzaja cie z terenu uczelni. Przesuwasz sie do Przytulku w Arkham i odbywasz tam spotkanie.


PRZYTULEK W ARKHAM
Slyszysz krzyki. Kiedy otwierasz ciezkie drzwi jednej z cel, aby sprawdzic co sie dzieje, z ciemnosci wyskakuje na ciebie mroczna postac! To szaleniec w kaftanie bezpieczenstwa, mamroczacy cos o niewidzialnych koszmarach. Wykonaj test Wiedzy (-2), aby wydobyc z niego jakies uzyteczne informacje. Jesli test ci sie powiedzie, otrzymujesz 2 zetony Wskazowek. Jesli test ci sie nie powiedzie, tracisz 1 punkt Wytrzymalosci, gdy szaleniec sie atakuje.

Test Wiedzy [Sukces] : +2 Wskazowki
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]


"Jezeli chce sie osiagnac sukces w swiecie przestepczym, trzeba miec reputacje uczciwego czlowieka"
[img]http://3trolle.pl/templates/jv_conto/im ... y/logo.png[/img]
Zablokowany