Sesja I - rozgrywka

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o świecie H. P. Lovecrafta.
Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1941
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: poooq »

Kod: Zaznacz cały

Dostosowanie: bez zmian
Ruch: brak
Spotkanie: czekam na zmiane warunkow albo sytuacje kiedy pozostale bramy bedzie mozna zamknac w ciagu jednej tury jednoczesnie.


Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: sirafin »

TURA 12

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
KRAINY SNOW
Znajdujesz kilka cennych przedmiotow, ktore bedziesz mogl sprzedac w Arkham. Otrzymujesz 3$.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
CMENTARZ
Nic sie nie dzieje.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
DOWNTOWN
Pokonuje Zombie.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
R'LYEH
Cienisty byt rezygnuje z pogoni. Z wycienczenia tracisz 1 punkt Wytrzymalosci.


I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: sirafin »

W budynku panowala niezmacona cisza. Mezczyzna w pierwszej lawce siedzial z opuszczona glowa i przymknietymi oczami, na jego obliczu malowalo sie glebokie skupienie. Wlosy mial lekko przypruszone siwizna, mimo, ze przeciez ledwie tydzien temu, nie mial ani jednego srebrnego wlosa na glowie. Tak, minal nie wiecej niz tydzien, a on czul sie starszy co najmniej o dekade, ale to czego sie dowiedzial odcisneloby pietno na kazdym. Nagle plomyki wszystkich swiec na oltarzu zafalowaly, niczym poruszone podmuchem wiatru, jednak drzwi Poludniowego Kosciola nie uchylily sie nawet na cal. Plomienie zatanczyly ponownie dziwnie tracac blask, jakby cos kradlo ich swiatlo. Ojciec Michael poczul, ze dreszcz przebiega mu po plecach.

- Panie, miej nas w opiece. Nadchodza...



[img]http://img69.imageshack.us/img69/2867/wiatre.jpg[/img]




TURA 13

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
CMENTARZ
Probuje unikac potworow i zamknac brame do Wielkiej Sali Celeano.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
PRZYTULEK W ARKHAM
Wydaje 2$ i korzysta z Opieki Psychiatrycznej.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
CZARNA JASKINIA
Walczy z potworami i probuje zamknac brame do R'lyeh.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
KRAINY SNOW
Spod Obalonego kamienia wystaje zwoj. Wylosuj 1 Zaklecie.


I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: 8janek8 »

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: bez zmian
Ruch: powrot do Arkham - Czarna jaskinia - walcze z potworami (1. Mroczne mlode: przy uzyciu Lampy Alhazreda, 2.KMS - przy uzyciu 2x.45). Jesli jakikolwiek test sie nie powiedzie prosze o pomoc Mandy, jesli dalej sie nie powiedzie, uzywam Wskazowek do skutku (prosze pamietac o bonusach za zdolnosc i umiejetnosc).
Spotkanie: Jesli pokonam potwory bez wydania Wskazowki zostaje na polu ze znacznikiem eksploracji do nastepnej tury; Jesli wydam jakakolwiek Wskazowke, zamykam brame przy pomocy BSP.
CZARNA JASKINIA
Mroczne Mlode
Test Przerazania [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img]

Mandy Thompson uzywa zdolnosci Badania
Test Przerazania [Sukces] : Poczytalnosc -1
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]

Test Walki [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]


Kroczacy Miedzy Swiatami
Test Przerazania [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]

Wydaje zeton Wskazowki
Test Przerazania [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]

Wydaje zeton Wskazowki
Test Przerazania [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]


Test Walki [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]


Proba zamkniecia bramy do R'lyeh
Test Walecznosci/Wiedzy [Sukces]
Blekitny Straznik Piramidy: Wytrzymalosc -2


Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1941
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: poooq »

Na wszystkie swietosci, tak nie moze wygladac zycie, stala ucieczka i szarpanie sie z losem, przejscie w sen i z powrotem do rzeczywistosci, ktora okazuje sie tylko jeszcze gorszym koszmarem... Nie wiem juz co jest tutaj, co tam, kiedy i gdzie... Wymiary moga sie przenikac, ale prawda powinna byc jedna... A moja sie zagubila... Dla dobra wszystkich, trzeba to skonczyc...

Kod: Zaznacz cały

Dostosowanie: Walecznosc/Wola: 1/4,
Zamykam brame za pomoca wiedzy, jesli sie nie uda wydaje wskazowke, jesli sie nie powiedzie wydaje kolejna , jesli sie nie powiedzie aktywuje Badania i przerzucam porazone kosci
CMENTARZ
Ogar z Tindalos
Test Unikow [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]

Wydaje zeton Wskazowki
Test Unikow [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]

Wydaje zeton Wskazowki
Test Unikow [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]


Gug
Test Unikow [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]


Proba zamkniecia bramy do Wielkiej Sali Celano
Test Wiedzy [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]

Wydaje zeton Wskazowki
Test Wiedzy [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img]

Wydaje zeton Wskazowki
Test Wiedzy [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]


Awatar użytkownika
cthulhu007
Kobold
Kobold
Kobold
Posty: 277
Rejestracja: środa 23 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Szpital Sw. Marii

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: cthulhu007 »

Na Boga, chcialem tego trupa ominac a nie zabijac. Trudno, skoro juz lezy to czas najwyzszy udac sie do przytulku. Ach, swieze lozko...

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie:bez zmian i lecze sie +1 Wyt  Ruch: do Przytulku  Spotkanie:regeneruje Poczytalnosc do max, place 2 $


Awatar użytkownika
Bryndzollo
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 217
Rejestracja: piątek 01 sty 2010, 09:50
Lokalizacja: Lodz

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: Bryndzollo »

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: suwaki bez zmian
Spotkania: Krainy Snow

Niestety nie mialem w weekend chwili wolnego, wiec pisze tylko tak, zeby nie zwlekac z rozgrywka
KRAINY SNOW
Spod Obalonego kamienia wystaje zwoj. Wylosuj 1 Zaklecie
(nie wiem jeszcze jakie to Zaklecie, nie zabralem malych kart ze soba)


"Jezeli chce sie osiagnac sukces w swiecie przestepczym, trzeba miec reputacje uczciwego czlowieka"
[img]http://3trolle.pl/templates/jv_conto/im ... y/logo.png[/img]
Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: sirafin »

TURA 13

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
CMENTARZ
Unika potworow i zamyka brame do Wielkiej Sali Celeano!




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
PRZYTULEK W ARKHAM
Wydaje 2$ i korzysta z Opieki Psychiatrycznej.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
CZARNA JASKINIA
Pokonuje potwory i zamyka brame do R'lyeh!




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
KRAINY SNOW
Spod Obalonego kamienia wystaje zwoj. Podnosisz go i odkrywasz, ze to zaklecie!


I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: sirafin »

Samochod toczyl sie powoli ulicami Arkham. W srodku siedzialo kilka postaci w garniturach, czujnym wzrokiem taksujac mijane budynki i ludzi. W koncu dotarli do centrum miasteczka i pojazd zatrzymal sie. Gdy mezczyzni wysiedli, bedacy w poblizu przechodnie, pospiesznie wycofali sie z ulicy, oddalajac sie szybko lub znikajac w drzwiach pobliskich budynkow. Osobnicy w garniturach nie bez powodu budzili niepokoj, ilosc broni jaka mieli przy sobie, wyraznie sugerowala, ze nie przybyli do Arkham w celach turystycznych.

- Nie wyglada na to, by dzialo sie tu cokolwiek wartego uwagi.
- Nie trac czujnosci Frank, nie wyslaliby nas tutaj, gdyby nie bylo waznego powodu. Rozdzielamy sie. Ty i Jones sprawdzicie okolice Downtown, raporty mowily o dziwnych wydarzeniach w tamtym rejonie. My udamy sie na posterunek pogadac z szeryfem. Za godzine spotkamy sie tam, w "Zajezdzie u Hibba" i ustalimy plan dzialania.



[img]http://img710.imageshack.us/img710/991/ ... head07.jpg[/img]

TURA 14

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
ZAJAZD HIBBA
Odbywa spotkanie.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
PLASKOWYZ LENG
Odbywa Spotkanie.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
OPUSZCZONA WYSPA
Probuje zamknac brame.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
CMENTARZ
Walczy z potworami.


I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
Awatar użytkownika
cthulhu007
Kobold
Kobold
Kobold
Posty: 277
Rejestracja: środa 23 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Szpital Sw. Marii

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: cthulhu007 »

Uff, w koncu troche odpoczalem. W Przytulku chodza sluchy, ze w zajezdzie Hibba widziano chlopcow od Hoovera, znaczy sie federalnych. Czyzby rzad bral sie za rozwiazanie problemow w Arkham? Podobno w lezacym niedaleko portowym miescie Innsmouth sprawy zaszly tak daleko, ze wkroczylo wojsko i agenci federalni. Czyzby sytuacja miala sie powtorzyc? Lepiej jak sie tam przejde i sprawdze.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: Sz/SK 3/2 W/W 2/2 Lecze sie + 1 WYT. Ruch: Na zajazd Hibba Spotkanie: zbieram wskazowke i odbywam Spotkanie
ZAJAZD HIBBA
"A wiec taka jest twoja historia, przyjacielu?" pyta usmiechniety mezczyzna przy szklance ginu. Chce uslyszec o twoich przygodach, a ty z checia mu o nich opowiadasz. Jesli wydasz dwa zetony Wskazowek, mezczyzna przedstawia sie jako Ryan Dean i pyta, czy moze sie do ciebie przylaczyc. Wez jego karte sprzymierzenca. Jesli nie jest dostepna, Ryan daje ci zamiast tego kilka przydatnych przedmiotow. Wylosuj 2 Przedmioty powszechne.

Ryan Dean ma przy sobie Szable Kawaleryjska


Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: 8janek8 »

Przedwieczny juz sie zblizaaa, juz puka w moj umyyysl...

Kod: Zaznacz cały

 Utrzymanie: WIEDZ/SZCZ: z 2/1 na 0/3
Ruch: koniec wstrzymania
Spotkanie: IS
PLASKOWYZ LENG
Jesli zdasz test Szczescia (-2) pomiedzy koscmi uda ci sie odnalezc cos uzytecznego - wylosuj 1 Przedmiot powszechny i 1 Zaklecie.
Test Szczescia [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]

Kod: Zaznacz cały

Kozystam z 1 Wskazowki. Na wypadek ponownej porazki, jesli zdolnosc pieknej Mandy mialby pozostac niewykorzystana chetnie z niej skorzystam.
Wydaje zeton Wskazowki
Test Szczescia [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]

Odnajdujesz Derringer .18 i Mgly Releh
Ostatnio zmieniony środa 20 sty 2010, 13:01 przez 8janek8, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1941
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: poooq »

Dosc! DOSC! DOOOSC!!!

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: suwak bez zmian i staram sie rozwalic najpierw Guga za pomoca dynamitu, a nastepnie Ogara. Jesli ktorys test sie nie uda, wykorzystuje wskazowki. 
CMENTARZ
Gug
Test Przerazania [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]

Test Walki [Sukces] : Wytrzymalosc -1 (Przytlaczajacy)
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]


Ogar z Tinadalos
Test Przerazania [Porazka] : Poczytalnosc -4
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img]

Test Walki [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]


SPOTKANIE
Pojawia sie potwor!
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Duch.png[/img]

Test Przerazania [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]

Test Walki [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]


Awatar użytkownika
Bryndzollo
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 217
Rejestracja: piątek 01 sty 2010, 09:50
Lokalizacja: Lodz

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: Bryndzollo »

Coz za udreczenie, coz za wysilek dla czlowieka. Trzeba zamknac kolejna brame, jak najszybciej, moze to uratuje Arkham i jego mieszkancow? Moze Yog-Sothoth nie zdola sie przebudzic?

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: suwaki bez zmian, wracam z Krain Snow
Zamykam brame w oparciu o wiedze

P.S. Czy ten Byakhee nie powinien juz w tamatej turze odleciec na przestworza?

OPUSZCZONA WYSPA
Zamykanie bramy
Test Wiedzy [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]


"Jezeli chce sie osiagnac sukces w swiecie przestepczym, trzeba miec reputacje uczciwego czlowieka"
[img]http://3trolle.pl/templates/jv_conto/im ... y/logo.png[/img]
Awatar użytkownika
cthulhu007
Kobold
Kobold
Kobold
Posty: 277
Rejestracja: środa 23 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Szpital Sw. Marii

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: cthulhu007 »

W zajezdzie spotkalem niejakiego Raya Deana. Gosc wyglada na twardziela, jest w nim jakas aura spokoju, ktory udziela sie takze mnie. Zaproponowalem mu wspolna wedrowke ulicami Arkham, razem moze uda sie nam powstrzymac nacierajace zlo.

Kod: Zaznacz cały

Wydaje 2 wskazowki (druga zdobylem w zajezdzie Hibba) i biore karte sprzymierzenca


Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: sirafin »

TURA 14

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
ZAJAZD HIBBA
"A wiec taka jest twoja historia, przyjacielu?" pyta usmiechniety mezczyzna przy szklance ginu. Chce uslyszec o twoich przygodach, a ty z checia mu o nich opowiadasz. Mezczyzna przedstawia sie jako Ryan Dean i pyta, czy moze sie do ciebie przylaczyc. Ryan ma przy sobie Szable Kawaleryjska, ktora ci wrecza.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
PLASKOWYZ LENG
Pomiedzy koscmi udaje ci sie odnalezc cos uzytecznego. To Derringer .18 i formula zaklecia Mgly R'lyeh.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
OPUSZCZONA WYSPA
Nie udalo ci sie zamknac bramy do Karin Snow.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
CMENTARZ
Gdy pokonujesz Guga i Ogara z Tindalos, pojawia sie Duch! Jednak i z tym przeciwnikiem dajesz sobie rade.


I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: sirafin »

Na zewnatrz panowal przenikliwy chlod, co o tej porze roku bylo wysoce niezwykle. Trawe pokrywal szron, zdezorientowane ptaki siedzialy nastroszone na skraju dachu, a kazdy oddech wypelnial powietrze malym oblokiem pary. Profesor Miller potarl zgrabiale dlonie i rozejrzal sie uwaznie, nim skrecil w strone wejscia, prowadzacego do piwnic Budynku Naukowego. Zszedl po schodach, trafiajac do labiryntu korytarzy, rozciagajacych sie pod calym Uniwersytetem Miscatonic. Droge znal na pamiec, przemierzal ja wielokrotnie, gdy tylko nie prowadzil zajec i nadarzyla sie okazja, by mogl poswiecic sie swoim prywatnym badaniom. Swojej sekretnej obsesji. Gdyby jakims cudem do uszu rektora dotarlo, co dzieje sie w tej ciemnej i nieodwiedzanej czesci uczelni, Miller bylby skonczony. To nie ulegalo watpliwosci, dlatego trzeba bylo zachowac ostroznosc. W koncu dotarl do celu. Rozluznil sie dopiero, gdy zamknal za soba ciezkie metalowe drzwi na wszystkie zamki. Pomieszczenie wypelnial cichy, jednostajny szum maszynerii o nieznanym przeznaczeniu. Profesor podszedl do urzadzenia, ksztaltem przypominajacego miedziany szescian. Otworzyl niewielka pokrywe, znajdujaca sie na gornej sciance i ostroznie wydobyl z srodka probowke, wypelniona lekko fosforyzujaca substancja.

- Nie mozliwe... A jednak mialem racje! To dowod! Ahahaha! Mialem racje!
Ale to oznacza... Ze grozi nam zaglada... Trzeba ich ostrzec!


[img]http://img709.imageshack.us/img709/276/scientist.jpg[/img]



TURA 15

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
PLASKOWYZ LENG
Odbywa spotkanie.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
OPUSZCZONA WYSPA
Usiluje uporac sie z ptoworami.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
RZECZNE DOKI
Prowadzi Ciemne interesy.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
DZIELNICA HANDLOWA
Nic sie nie dzieje.


I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: 8janek8 »

Juz niedaleko. Jeszcze tylko jeden maly krok, a wyrwe sie z tego obledu... chyba, ze wczesniej zwariuje.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: SZYB/SKRAD: z 4/3 na 3/4
Ruch: 2 pole Plaskowyzu Leng
Spotkanie: w IS
PLASKOWYZ LENG
Gwiazdy sa w porzadku (przetasowanie talii Bram)

Podczas wspinaczki na wysoki klif, czujesz, ze nogi ci sie osuwaja. Musisz zdac test Szybkosci (-1) albo spadniesz na dol i stracisz 2 punkty Wytrzymalosci.
Test Szybkosci [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]


Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1941
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: poooq »

Brama do innego wymiaru zamknela sie z cichym plasnieciem implozji, a olbrzymi, przypominajacy gore parujacego miesa stwor zaryczal... Zacisnelam dlonie na uszach i oczach aby nie widziec go i siegnelam po ukryte za pazucha pudelko z fajerwerkami... Odpalilam lont i na oslep cisnelam pocisk ku zblizajacej sie bestii... Huk eksplozji przewrocil mnie znow na ziemie a latajace wszedzie szczatki bolesnie uderzyly w glowe... Wtedy ujrzalam przed soba paszcze podobna do aligatora, jednak ze zlosliwymi, ludzko inteligentnymi slepiami. Swiat zamarl... Odruchowo nacisnelam spust starego colta... Fragmenty czaszki rozbryzgly sie w powietrzu... Splunelam na czarna ziemie cmentarza... Zylam... Wtedy pojawil sie duch...

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: Szybkosc/Skradanie sie-> 3/3
Ruch: Udaje sie do Rzecznych Dokow i sprzedaje trofea za 5 Zywotnosci w zamian za 5$. 
Nie pamietam tego co bylo pozniej. Szlam utykajac w strone portowej mordowni, miejscu gdzie mozna sprzedac wszystko... Swieze trupy paruja w plecaku. Slyszalam o takich ktorzy pozadaja takich ekscesow...

RZECZNE DOKI
Prowadzisz jakies Ciemne interesy z podejrzanymi osobnikami. Otrzymujesz 5$ za trofea Ogara z Tindalos i Guga.


Awatar użytkownika
cthulhu007
Kobold
Kobold
Kobold
Posty: 277
Rejestracja: środa 23 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Szpital Sw. Marii

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: cthulhu007 »

Tu nieopodal jest stare domostwo. Okoliczni mieszkancy mowia, ze dobiegaja z niego rozne dziwne odglosy, moze warto by tam bylo zajrzec? Przejscie ulicami Arkham jest coraz to bardziej niebezpieczne...Coz, kto nie ryzykuje ten nie ma!

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: W/W na 0/4  Ruch: na Dzielnice Handlowa (przez Eastwon i Downtown) Spotkanie: stoje na ulicy i drze sie ze strachu 
DZIELNICA HANDLOWA
Zatrzymujesz sie na chwile by zlapac oddech.


Awatar użytkownika
Bryndzollo
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 217
Rejestracja: piątek 01 sty 2010, 09:50
Lokalizacja: Lodz

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: Bryndzollo »

Czy ten koszmar nie ma konca. Krazacy nad moja glowa potwor, przeszkodzil mi w skupieniu i nie zdolalem zamknac bramy? A na dodatek przyjdzie mi jeszcze slono zaplacic za ten blad, bo moja niefrasobliwosc sciagnela do mnie inne bestie. Czy uda mi sie wyjsc z tego bez szwanku?

Kod: Zaznacz cały

 Utrzymanie: szybkosc/skradanie na 1/4
Unikam w takiej kolejnosci ? Wielki Kaplan, czarownik, 
Z Byakhee chce powalczyc, byc moze 3 koscmi cos zdzialam i nie bedzie mi wisial nad glowa
Przypominam o silnym umysle i ograniczonych startach poczytalnosci.
Jezeli nie wyladuje w szpitalu, to zamykam brame.
W razie czego licze na Mandy, i przy unikach i przy walce
OPUSZCZONA WYSPA
Wielki Kaplan

Test Unikow [Porazka] : Wytrzymalosc -2
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img]

Test Przerazania []
Nie ma wplywu

Test Walki [Porazka] : Wytrzymalosc -2 -> OGLUSZONY
Automatycznie (ilosc kosci mniejsza niz liczba wymaganych sukcesow)


SZPITAL SW. MARII
Nieprzytomny trafiasz do szpitala.


"Jezeli chce sie osiagnac sukces w swiecie przestepczym, trzeba miec reputacje uczciwego czlowieka"
[img]http://3trolle.pl/templates/jv_conto/im ... y/logo.png[/img]
Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: sirafin »

TURA 15

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
PLASKOWYZ LENG
Podczas wspinaczki na wysoki klif, czujesz, ze nogi ci sie osuwaja. W ostatniej chwili udaje ci sie wdrapac na stabilny grunt i uniknac groznego upadku.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
SZPITAL SW. MARII
Budzisz sie na szpitalnym lozku. Ostatnie co pamietasz, to widok zakapturzonej postaci, wykrzykujacej w twoim kierunku zlowrogo brzmiaca inkantacje.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
RZECZNE DOKI
Prowadzisz jakies Ciemne interesy z podejrzanymi osobnikami w dokach. Otrzymujesz 5$ za trofea Ogara z Tindalos i Guga.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
DZIELNICA HANDLOWA
Zatrzymujesz sie na chwile by zlapac oddech.


I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: sirafin »

Budynek znow sie zatrzasl, a wysoka sterta teczek lezaca na biurku zachwiala sie niebezpiecznie, by po chwili z glosnym hukiem uderzyc o posadzke. Dokumenty rozsypaly sie bezladnie po podlodze, szelszczac dziesiatkami uwolnionych kartek papieru. Gluche dudnienie kolejnego juz w tym dniu lekkiego trzesienia ziemi, zanikalo powoli. Zastepca Jonson westchnal z irytacja, spogladajac na papierowy chaos rozciagajacy sie u jego stop.

- Zapowiada sie conajmniej kilka godzin roboty z ukladaniem tego cholerstwa, moze nawet do wieczora...
- Chetnie bym sie z toba zamienil Jones. Wlasnie dostalismy meldunek, ze znow cos dzieje sie w Rivertown. "Dziwne halasy i blyski w oknach Lozy Srebrnego Switu". Boze, jak ja nienawidze tamtej okolicy, ciarki mnie przechodza jak pomysle o tym calym Carlu Stanfordzie, facet jest upiorny. Wole nie myslec, na co trafimy tam tym razem...


[img]http://img163.imageshack.us/img163/3722/deskf.jpg[/img]


TURA 16

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
STARY MAGICZNY SKLEPIK
Odbywa spotkanie.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
DZIELNICA HANDLOWA
Podejmuje walke z Byakhee.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
DZIELNICA HANDLOWA
Usiluje uniknac Byakhee i dotrzec do Nienaywanego gdzie chce odbyc spotkanie.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
CZARNA JASKINIA
Usiluje zamknac brame do Plaskowyzu Leng.


I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
Awatar użytkownika
cthulhu007
Kobold
Kobold
Kobold
Posty: 277
Rejestracja: środa 23 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Szpital Sw. Marii

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: cthulhu007 »

Jasna cholera!! Krazy nade mna jakis latajacy stwor a do starego domostwa tak blisko...Sprobuje, moze uda mi sie przesliznac bokiem...

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie Sz/Sk na 1/4  Ruch: Probuje uniknac Byakhee (+1 SK od Sprzymierzenca) i wejsc do domostwa Nienazwane  Spotkanie: zbieram 2 wskazowki i odbywam spotkanie
NIENAZWANE
W zakurzonym i nadgnilym biurku znajdujesz tajemniczy manuskrypt. Jesli go czytasz, wykonaj test Wiedzy (-1). Jesli test ci sie powiedzie, wylosuj 1 Zaklecie. Jesli test ci sie nie powiedzie, manuskrypt okazuje sie niczym wiecej, jak szalonym belkotem poprzedniego najemcy domu. Pozostaniesz tu przez nastepna ture, ale otrzymujesz 2 zetony Wskazowek.

W domostwie Nienazwane odkrylem jakis stary pergamin. Zobaczymy co to jest, w skupieniu zaczynam przerzucac stronice...

Kod: Zaznacz cały

Czytam stary manuskrypt
Test Wiedzy [Porazka] : +2 Wskazowki, pozostaje w Nienazwanym na nastepna ture
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]


Awatar użytkownika
Bryndzollo
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 217
Rejestracja: piątek 01 sty 2010, 09:50
Lokalizacja: Lodz

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: Bryndzollo »

A jednak nie udalo sie? Zawiodlem, nie jestem juz taki mlody jak kiedys, a walka z takim przeciwnikiem przerasta mozliwosci starego ciala. Ale nie poddam sie, dopoki starczy mi sil, bede walczyl, bo tylko ostateczne poswiecenie uratuje Arkham.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: szybkosc/skradanie 2/3
Ruch: udaje sie do Starego magicznego sklepiku i odbywam tam spotkanie
STARY MAGICZNY SKLEPIK
Kiedy spogladasz w szklana kule, masz wizje przyszlych wydarzen. Odkryj wierzchnia karte wybranej przez ciebie talii obszarow. Nastepny Badacz, ktory bedzie mail spotkanie w danej dzielnicy, pociagnie wlasnie te karte.

Przez glowe przetacza ci sie seria obrazow i dzwiekow. Zdajesz sobie sprawe, ze wlasnie dane ci bylo ujrzec fragment przyszlych wydarzen.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/D77s.png[/img]


"Jezeli chce sie osiagnac sukces w swiecie przestepczym, trzeba miec reputacje uczciwego czlowieka"
[img]http://3trolle.pl/templates/jv_conto/im ... y/logo.png[/img]
Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: 8janek8 »

Dobra, sprobujmy jeszcze raz. Zielonego pojecia nie mam, jak raz na zawsze zabezpieczyc to miejsce przed tymi cholernymi portalami, ale nie moge tego tak zostawic! Moze chociaz na chwile bedzie tutaj spokojniej.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: WAL/WOL: na 5/0
Ruch: Wracam do Arkham (Czarna jaskinia), automatycznie unikam potworow przy bramie
Spotkanie: Zamyka brame przy pomocy testu walecznosci. Jesli jest koniecznosc wydaje Wskazowki do skutku
CZARNA JASKINIA
Proba zamkniecia bramy do Plaskowyzu Leng
Test Walecznosci [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]


Zablokowany