Kod: Zaznacz cały
Dostosowanie: bez zmian
Ruch: brak
Spotkanie: czekam na zmiane warunkow albo sytuacje kiedy pozostale bramy bedzie mozna zamknac w ciagu jednej tury jednoczesnie.
Kod: Zaznacz cały
Dostosowanie: bez zmian
Ruch: brak
Spotkanie: czekam na zmiane warunkow albo sytuacje kiedy pozostale bramy bedzie mozna zamknac w ciagu jednej tury jednoczesnie.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: bez zmian
Ruch: powrot do Arkham - Czarna jaskinia - walcze z potworami (1. Mroczne mlode: przy uzyciu Lampy Alhazreda, 2.KMS - przy uzyciu 2x.45). Jesli jakikolwiek test sie nie powiedzie prosze o pomoc Mandy, jesli dalej sie nie powiedzie, uzywam Wskazowek do skutku (prosze pamietac o bonusach za zdolnosc i umiejetnosc).
Spotkanie: Jesli pokonam potwory bez wydania Wskazowki zostaje na polu ze znacznikiem eksploracji do nastepnej tury; Jesli wydam jakakolwiek Wskazowke, zamykam brame przy pomocy BSP.
Kod: Zaznacz cały
Dostosowanie: Walecznosc/Wola: 1/4,
Zamykam brame za pomoca wiedzy, jesli sie nie uda wydaje wskazowke, jesli sie nie powiedzie wydaje kolejna , jesli sie nie powiedzie aktywuje Badania i przerzucam porazone kosci
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:bez zmian i lecze sie +1 Wyt Ruch: do Przytulku Spotkanie:regeneruje Poczytalnosc do max, place 2 $
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: suwaki bez zmian
Spotkania: Krainy Snow
Niestety nie mialem w weekend chwili wolnego, wiec pisze tylko tak, zeby nie zwlekac z rozgrywka
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: Sz/SK 3/2 W/W 2/2 Lecze sie + 1 WYT. Ruch: Na zajazd Hibba Spotkanie: zbieram wskazowke i odbywam Spotkanie
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: WIEDZ/SZCZ: z 2/1 na 0/3
Ruch: koniec wstrzymania
Spotkanie: IS
Kod: Zaznacz cały
Kozystam z 1 Wskazowki. Na wypadek ponownej porazki, jesli zdolnosc pieknej Mandy mialby pozostac niewykorzystana chetnie z niej skorzystam.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: suwak bez zmian i staram sie rozwalic najpierw Guga za pomoca dynamitu, a nastepnie Ogara. Jesli ktorys test sie nie uda, wykorzystuje wskazowki.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: suwaki bez zmian, wracam z Krain Snow
Zamykam brame w oparciu o wiedze
P.S. Czy ten Byakhee nie powinien juz w tamatej turze odleciec na przestworza?
Kod: Zaznacz cały
Wydaje 2 wskazowki (druga zdobylem w zajezdzie Hibba) i biore karte sprzymierzenca
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: SZYB/SKRAD: z 4/3 na 3/4
Ruch: 2 pole Plaskowyzu Leng
Spotkanie: w IS
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: Szybkosc/Skradanie sie-> 3/3
Ruch: Udaje sie do Rzecznych Dokow i sprzedaje trofea za 5 Zywotnosci w zamian za 5$.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: W/W na 0/4 Ruch: na Dzielnice Handlowa (przez Eastwon i Downtown) Spotkanie: stoje na ulicy i drze sie ze strachu
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: szybkosc/skradanie na 1/4
Unikam w takiej kolejnosci ? Wielki Kaplan, czarownik,
Z Byakhee chce powalczyc, byc moze 3 koscmi cos zdzialam i nie bedzie mi wisial nad glowa
Przypominam o silnym umysle i ograniczonych startach poczytalnosci.
Jezeli nie wyladuje w szpitalu, to zamykam brame.
W razie czego licze na Mandy, i przy unikach i przy walce
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie Sz/Sk na 1/4 Ruch: Probuje uniknac Byakhee (+1 SK od Sprzymierzenca) i wejsc do domostwa Nienazwane Spotkanie: zbieram 2 wskazowki i odbywam spotkanie
Kod: Zaznacz cały
Czytam stary manuskrypt
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: szybkosc/skradanie 2/3
Ruch: udaje sie do Starego magicznego sklepiku i odbywam tam spotkanie
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: WAL/WOL: na 5/0
Ruch: Wracam do Arkham (Czarna jaskinia), automatycznie unikam potworow przy bramie
Spotkanie: Zamyka brame przy pomocy testu walecznosci. Jesli jest koniecznosc wydaje Wskazowki do skutku