Parę pytań odnośnie zasad gry

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
Awatar użytkownika
Sawo [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 6
Rejestracja: sobota 15 gru 2012, 12:52
Lokalizacja: D. ŚL.
Płeć:

Parę pytań odnośnie zasad gry

Post autor: Sawo »

Witam. Posiadam wydrukowaną MiM Talisman, jednak instrukcji mam tylko 4 strony, więc jest parę niedomówień.
1) Co do złodzieja, już gdzieś czytałem, że może jumać przedmioty zwykłe, jak i magiczne również.
2) W lesie i na skałach wygląda to tak?
Kość: 1-walka. 2,3-tura. 4,5-nic. 6-pkt siły/mocy czy tak??
3) Pytanie odnośnie centaura. Czy to aż taki koks? Jeżeli dobrze rozumiem, to ten ziomek do każdego rzutu kością może (ale chyba nie musi) dodać kością 1 lub 2. Więc mniej więcej staje tam, gdzie mu się podoba. Do tego hituje Cię z odległości. Wygrywa - tracisz pkt. Przegrywa - nic.
4) Jak dojdę o korony władzy, to z każdą turą rzucam kością i 4,5,6 to reszta traci pkt wytrzymałości, tak?
A co, jak będzie nas tam dwóch? Musi być fight? Może być fight?
5) Po ropuchu albo zbójnikach to każdy może zgarnąć te itemy? Już gdzieś mniej więcej wyczytałem, że tak. Ale to lipne troche, bo od razu skazany jesteś na fail.
6) Jest pole "ciągniesz 1 kartę". Ale tam leży smok np. To już karty nie ciągnę?
7) Jak coś mi się przypomni, to jeszcze dorzucę.

Z góry dziękuję.


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23493
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

1. Tak, wszystkie Przedmioty.
2. Tak.
3. Zgadza się, Centaur porusza się mniej więcej gdzie chce (chociaż według przyjacielskich i nieoficjalnych zasad taki Centaur nie może jednocześnie jeździć na Koniu oraz Koniu i Wozie).
4. Tak. Aczkolwiek mało kto gra na Czar Rozkaz, bo można się z nim skisić na KW. Lepiej jest grać z alternatywnymi zakończeniami.
5. Tak, one leżą na obszarze i każdy może sobie je wziąć. Acz jest jeszcze gorsza karta z Jaskini - Usypiający Napój.
6. Nie ciągniesz.
7. Oki.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Sawo [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 6
Rejestracja: sobota 15 gru 2012, 12:52
Lokalizacja: D. ŚL.
Płeć:

Post autor: Sawo »

Czy ubitych potworków, którzy mają moc, też mogę wymienić na pkt mocy? (jak w przypadku uzbierania potworków na łącznie 7pkt siły)


Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 5774
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Post autor: abubu »

Witamy na forum!

1. Może oba typy przedmiotów
2. Tak, las walka na siłę i zyskujesz moc, skały walka na moc i zyskujesz siłę
3. Taki już "koksu" z niego
4. W MiM na wybranego, w TMiM na wszystkich. Jak jest dwóch lub więcej to się spotkają co turę. Nikt nie rzuca czaru rozkaz.
5. Trasie życie. Może każdy zgarnąć o ile pozwala mu na to treść karty i np. charakter
6. Jeżeli nie ma kart a obszar nakazuje ciągnąć, to ciągniesz tyle ile nakazuje. Jeżeli już jakieś są karty, to ciągniesz o tyle mniej ile leży na obszarze.
7. Znając tą grę to będzie ich o wiele więcej :)

Na pewno masz Talisman a nie starą dobrą Magię i miecz?

Instrukcje do TMiM znajdzieszna stronie galakta.pl a do MiM na magiaimiecz.eu


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23493
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Sawo pisze:Czy ubitych potworków, którzy mają moc, też mogę wymienić na pkt mocy? (jak w przypadku uzbierania potworków na łącznie 7pkt siły)
W MiMie jedynie Wrogów na Siłę. W TMiMie Wrogów na Siłę i Moc. Aczkolwiek nie widzę powodów, by w MiMie również zbierać Wrogów na Moc (o ile pozostali gracze sie zgodzą).

MiM jest taką grą, iż wiele rzeczy gracze muszą się ugadywać przed grą. A dokładniej, to pierwszych kilka gier ugadujecie na jakich zasadach będziecie grać, a potem już automatycznie w nie gracie, nie pytając się czy tak właśnie gracie, czy inaczej.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Sawo [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 6
Rejestracja: sobota 15 gru 2012, 12:52
Lokalizacja: D. ŚL.
Płeć:

Post autor: Sawo »

abubu pisze:Na pewno masz Talisman a nie starą dobrą Magię i miecz?
posiadam tą

Kod: Zaznacz cały

http://www.terazgry.pl/galerie/t/talisman-magia-i-miecz_7026.jpg
więc talisman


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23493
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Sawo pisze:
abubu pisze:Na pewno masz Talisman a nie starą dobrą Magię i miecz?
posiadam tą

Kod: Zaznacz cały

http://www.terazgry.pl/galerie/t/talisman-magia-i-miecz_7026.jpg
więc talisman
Um... ale w tym Talismanie Centaur nie występuje, a Rozbójnicy kradną jedynie złoto (bez Przedmiotów).

Dokładnie masz taką samą planszę jak na tej grafice? A karty Przygód i Poszukiwaczy takie jak tutaj:

http://www.talismanisland.com/tour_2pl.htm

czy takie jak tutaj:

http://www.talismanisland.com/tour_4re_pl.htm

?

===

Możliwe, że masz wymieszane edycje - planszę z 4 edycji, a karty z drugiej edycji.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Sawo [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 6
Rejestracja: sobota 15 gru 2012, 12:52
Lokalizacja: D. ŚL.
Płeć:

Post autor: Sawo »

karty mam takie jak na przykładzie pierwszym (ale też nie wszystkie raczej). zapewne wymieszane, bo postaci jest ok 50.


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23493
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Instrukcja do Talismana jest tutaj: http://www.galakta.pl/pliki/Image/gry/m ... rukcja.pdf

Przeczytaj paragraf dotyczący Losu - Plansza, którą posiadasz operuje terminem Losu, który w MiMie nie występuje. Albo więc zignorujesz Los, albo przeprawisz wszystkich swoich Poszukiwaczy, by rozpoczynali z Losem.

Ewentualnie przepraw planszę, oryginalną możesz ściągnąć stąd: http://www.magiaimiecz.eu/magiaimiecz/oficjalne.html

Porównaj wszystkie obszary i przemień ich instrukcje na instrukcje z MiMa (nie powinno być wiele, na ten czas przypomina mi się jedynie Cmentarz, Świątynia, Kapliczka. Wioska też, ale ona została poprawiona in plus, więc można zostawić jak jest).

===

Swoją drogą to dziwne, iż masz planszę do nowego Talismana, który wciąż jest wydawany (wczoraj miała miejsce premiera najnowszego dodatku), ale nie masz do niego kart.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Sawo [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 6
Rejestracja: sobota 15 gru 2012, 12:52
Lokalizacja: D. ŚL.
Płeć:

Post autor: Sawo »

witam ponownie. mam jeszcze parę pytań odnośnie rozgrywki. wkradło się parę niejasności ;).

1) gdy ktoś gra wędrującym pustelnikiem i zabija wroga, dodaje sobie pkt. siły, ale czy zabiera go także jako trofeum?
2) gdy trafiasz na targowisko, czy maga (np. ten u którego można kupić czar), lub u medyka czy możesz np. kupić tylko jedną rzecz/czar/uleczenie na turę, czy możesz spokojnie zrobić zakupy np. za całe posiadane złoto?
3) gdy wchodzisz na pole na którym leży przeciwnik i go pokonujesz, czy po pokonaniu go bierzesz kartę przygody?
4) czy ktoś kto nie może mieć przyjaciół (ninja np.), gdy takowego wyciągnie, to go odkłada jako zużytą kartę, czy na planszę?
5) gdy ktoś gra jasnowidzem i wyciągnie kartę zdarzenia, czy ją od razu odkłada, czy ona działa na wszystkich, tylko nie na niego?

jak tylko coś mi się jeszcze przypomni, to dam znać ^^
z góry dzięki za pomoc


Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: Artownik »

1) Niesprecyzowane na karcie (jak to w Jaskini), proponowałbym jednak przyjąć, że jest to punkt Siły zamiast Trofeum.

2) Możesz kupić ile chcesz, zresztą wpadając do Miasta lub Wioski możesz odwiedzić kilku kupców.

3) Dobieranie kart zawsze następuje na początku tury, można przyjąć, że jako krok 0.

4) Z punktu widzenia zasad większy sens ma pozostawianie ich na planszy, chociaż rozstrzygnięcia konkretnego nie ma.

5) Sprawa do pewnego stopnia dyskusyjna. Najlepiej przyjąć, że ignoruje wyciągniętą kartę Zdarzenia, która jest od razu odkładana, a jej efekt nie zachodzi.


pnk71
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 2
Rejestracja: sobota 26 sty 2013, 16:41
Lokalizacja: wro
Płeć:

Post autor: pnk71 »

To ja się podepnę pod temat bo maniaczymy razem :)

Co do pkt.3, to chodzi o to, czy jak leży na polu z 1 kartą smok, to czy po pokonaniu go można brać kartę czy to już koniec tury? Bo wnioskując z odpowiedzi, to jak jest przeciwnik to mogę brać kartę i dopiero go atakować.

1) Czy jeśli na polu leży przedmiot np. Amulet, to czy mogę go wziąć i ciągnąć kartę czy po wzięciu następuje koniec tury?
2) Czy podczas walki na moc / rzuceniu czaru Rozkaz podczas straty punktu wytrzymałości można bronić się tarczą/zbroją czy to tylko przy walce wręcz?
3) Czy podczas mojego ruchu np. po przedmiot leżący na polu czy to po ciągnięcie 2 kart, jeśli ktoś rzuci czar Unieruchomienie, to czy mój ruch kończy się i tracę turę na polu do którego dotarłem/na polu na którym zaczynałem/ czy jest to czar tylko do wymykania się podczas walki?
4) Czy różdżką zniszczenia (opis = "Różdżka uzyta przeciwko poszukiwaczowi zabierze mu(...)" ) można zabierać poszukiwaczom punkty mocy/siły tylko podczas gdy ich spotkam, czy też jak oni spotkają mnie, czy też na odległość? Troche nie jasno opisany przedmiot
5) Jak dokładnie rozumieć płacenie najemnikowi za +3 siły? Czy jest to raz na turę = Zaczynam turę, ide walczyć ze smokiem, płacę, wygrywam/przegrywam koniec tury. Atakuje mnie poszukiwacz - teoretycznie nie powinienem płacić bo to nie moja tura, czy jednak mogę? W skrócie, czy tylko mogę płacić podczas własnej tury a nie będąc atakowanym? I analogicznie, czy żołnież który nie płaci za usługi najemnika ma non stop +3 siły, czy tylko co własną turę?
6) Jaką siłę mają diabły które trzeba pokonać w krainie wewnętrznej? Nie ma nic o tym w instrukcji ani na planszy


Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: Artownik »

Wchodzisz do Ukrytej Doliny, w której leży odkryty Smok.
Ponieważ dobierasz do trzech kart, to już na początku tury dobierasz kolejne dwie (żeby suma na początku tury równała się trzy).

Badasz je wg kolejności.

Jeśli np. jedną z tych kart będą Sekretne Drzwi (6 - Miejsce) i zdecydujesz się w czasie jego badania do niego wejść, to dobierasz kolejne trzy karty i zaczynasz badanie od najwcześniejszej (z najniższym numerkiem).

2) W oryginalnej grze nie ma ekwipunku do ochrony po przegranej walce psychicznej.

3) Ofiara nie może nic zrobić. Względem tego czy przed czy po wykonaniu ruchu, to już kwestia kiedy został rzucony. W MiM nie ma cofnięć. Jak rzuciłeś po ruchu, to zadziała po ruchu.

4) Chociaż to dyskusyjne, to Różdżki Zniszczenia można użyć na dowolnego Poszukiwacza, bez względu na to gdzie się znajduje (chociaż poza Kosmiczną Otchłanią oczywiście).

5) Bonus działa w tej turze, w której zapłaciłeś (i do końca tej tury). Jeśli była to tura innego gracza, to działa do końca tury tego właśnie gracza.

6) Jest w instrukcji. Każdy Diabeł ma Siłę 4.



Pomijając dyskusyjną Jaskinię w przypadku pozostałych dodatków polecam po prostu dokładnie czytać karty. Większość problemów można naprawdę łatwo rozwiązać.


pnk71
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 2
Rejestracja: sobota 26 sty 2013, 16:41
Lokalizacja: wro
Płeć:

Post autor: pnk71 »

Dzięki za szybką odpowiedź , wszystko ok prócz pytania 1 i smoka.

Napisałem że Smok leży na polu z 1 kartą - co po poknaniu go?
I tak samo co z Amuletem? Podnoszę i koniec tury czy dobieram kartę?


Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: Artownik »

Dobierasz karty tylko na początku tury.

W trakcie tury dobiera się karty tylko jeśli wskazuje na to konkretna instrukcja danej karty.


Inaczej mógłbyś wejść i dociągać w nieskończoność na jednym obszarze.


Awatar użytkownika
Łosiu
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Konteksty
Krasnoludzka Kopalnia
Posty: 331
Rejestracja: poniedziałek 10 wrz 2012, 20:36
Lokalizacja: Krosno/Poznań
Płeć:
Wiek: 33
Kontakt:

Post autor: Łosiu »

Karta, która leży, jest już tą jedną, którą należy ciągnąć i tyle. Instrukcja ;)


jagiello1385
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 7
Rejestracja: wtorek 16 paź 2012, 17:01
Lokalizacja: mordor
Płeć:

Post autor: jagiello1385 »

To jeszcze ja w takim razie zadam pytanie: Jeżeli leży sobie ten smok na polu gdzie ciągnie się 3 karty to najpierw walczę ze smokiem zgodnie z zasadą, że obszar jest z numerem 1 i dobieram karty po walce, czy dobieram od razu bo może trafić się jeszcze jakiś wróg, albo i nie, i dopiero wtedy rozpatruję karty po numerze?


Awatar użytkownika
Łosiu
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Konteksty
Krasnoludzka Kopalnia
Posty: 331
Rejestracja: poniedziałek 10 wrz 2012, 20:36
Lokalizacja: Krosno/Poznań
Płeć:
Wiek: 33
Kontakt:

Post autor: Łosiu »

Dobierasz do tylu, ile trzeba i rozpatrujesz po kolei. Jeśli dobrze pamiętam dokładną treść w instrukcji, jest tam napisane, że "karta która leży zmniejsza limit ciągniętych kart". Czyli czy wiesz, jaka to karta (bo jest odsłonięty ten smok), czy nie, to niewielka różnica. 3 karty to 3 karty.


Kubiskop
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 2
Rejestracja: piątek 17 cze 2011, 12:07
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: Kubiskop »

Nie chce za bardzo śmiecić wiec piszę tutaj.
Mianowicie chodzi mi o rozpatrywanie karty "Poltergeist", w opisie karty napisane jest że aby się jej pozbyć należy przeprawic się przez Rwącą Rzeke-przejść most, przeprawić się promem lub teleportować sie z Gospody.
I chodzi o ten nieszczęsy most, mój krnąbrny przyjaciel upiera się że może to być "most" znajdujący się przy Mieście i Wiosce, a nie ten ze strażnikiem.
Proszę o pomoc w roztrzygnieciu tego sporu.
Pozdrawiam.


Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 5774
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Post autor: abubu »

Kubiskop pisze:I chodzi o ten nieszczęsy most, mój krnąbrny przyjaciel upiera się że może to być "most" znajdujący się przy Mieście i Wiosce, a nie ten ze strażnikiem. Pozdrawiam.
Twój "krnąbrny" przyjaciel ma rację... Wystarczy...


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23493
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

abubu pisze:
Kubiskop pisze:I chodzi o ten nieszczęsy most, mój krnąbrny przyjaciel upiera się że może to być "most" znajdujący się przy Mieście i Wiosce, a nie ten ze strażnikiem. Pozdrawiam.
Twój "krnąbrny" przyjaciel ma rację... Wystarczy...
Well... Ja nie znam nikogo, kto by grał, iż chodzi jedynie o Most przy Strażniku - wszyscy grają, iż również chodzi o most przy Wiosce i Mieście. Z drugiej strony i mechaniki gry, gra jedynie ma jeden most - przy Strażniku, a tamte dwa wspomniane, to jedynie ładnie narysowana plansza.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Hellhound
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Magiczne Kamienie
Posty: 1227
Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46

Post autor: Hellhound »

Byłbym ostrożny ze stwierdzaniem, że z Poltergeistem jest coś na 100% tak, a nie inaczej. Zamiast tego odsyłam do dyskusji sprzed prawie 10 lat gdzie ta kwestia jest poruszana. Konkretnie chodzi o post ambar0:
ambar0 pisze:Pokusiłem się o znalezienie karty w skanach 2ed angielskiej, jak i o przestudiowanie planszy oryginału. Werdykt jest jednoznaczny, na karcie wyraźnie jest napisane "You can only rid yourself of it by crossing water (the river), either by bridge, raft or ferry.", a na planszy tzw. "dopływy" są podpisane "STORM RIVER", tak samo jak rzeka pomiędzy zewnętrzną i środkową krainą. Przejście przez most dopływu jest jednoznaczne z przekroczeniem rzeki przez most.


Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: Artownik »

Poltergeist jest bardzo upierdliwy. Gdyby odjąć możliwość pozbycia się go na dwóch mostach bocznych, to ktoś mógłby z nim utknąć na nawet większość rozgrywki (przy skrajnym pechu).
Tak więc przypuszczam, że autor raczej brał te mostki pod uwagę.


Inna sprawa, to jednak jakaś minimalna uczciwość. Nie sposób zaprzeczyć istnieniu tych mostów i też głupio komuś powiedzieć, że te mosty akurat nie działają.


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23493
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

W mechanice gry jednakże te mosty nie istnieją, są jedynie bujną fantazją ilustratora planszy.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Hellhound
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Magiczne Kamienie
Posty: 1227
Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46

Post autor: Hellhound »

Jeśli o mnie chodzi to zanim nie przeczytałem o tych mostach na forum to do głowy by mi nie przyszło, żeby je brać pod uwagę. Teraz już sam nie wiem, ale wydaje mi się, że grając z nimi jest za prosto się go pozbyć (zakładając oczywiście, że posiadanie Poltergeista jest wadą a nie zaletą).


ODPOWIEDZ