Nie mam TMiM mam za to Magie i Miecz opartą o wersje Shumy Chiałbym wiedzieć na ile są istotne różnice między TMiM i MiM.
Wiem że w TMiM mamy np. los ale ogólnie wydaje mi się ze zasady są dość zbliżone, więc zastanawiam się czy teoretycznie dałoby się grać w MiM z użyciem Żniwiarza lub Wilkołaka?
Żniwiarz Wilkołak w Magii i Mieczu
-
-
-
Spis dodatków autora:
• Atuty Charakteru - Posty: 106
- Rejestracja: sobota 09 mar 2013, 00:58
- Lokalizacja: Miasto
- Płeć:
-
-
- Posty: 32
- Rejestracja: niedziela 24 mar 2013, 15:03
- Lokalizacja: TL
- Płeć:
- Wiek: 34
- Krzysiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Dodatkowe karty
• Zaklęcia - Posty: 1482
- Rejestracja: wtorek 18 maja 2010, 16:31
- Lokalizacja: Polska
- Płeć:
- Kontakt:
-
-
-
Spis dodatków autora:
• Atuty Charakteru - Posty: 106
- Rejestracja: sobota 09 mar 2013, 00:58
- Lokalizacja: Miasto
- Płeć:
- blazius
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magowie Mroku
• Mała Pustynia
• Pojedyncze karty
• Przedpola Piekieł
• Źródła Magii - Posty: 927
- Rejestracja: sobota 30 mar 2013, 05:38
- Lokalizacja: Polska
- Płeć:
U nas (TMiM) grasuje taki wilkołak. Proszę o opinie.
Kiedy Wilkołak trafi na obszar zajmowany przez twojego Poszukiwacza lub kiedy twój Poszukiwacz znajdzie się na obszarze zajmowanym przez niego, musisz rzucić trzema kośćmi:
3-6) tracisz życie i ponownie spotykasz Wilkołaka
7-8) Wilkołak atakuje ciebie z siłą 8, jeśli zwyciężysz otrzymujesz trzy zaklęcia
9) Wilkołak atakuje ciebie z siłą 6, jeśli zwyciężysz otrzymujesz dwa zaklęcia
10) zostajesz ukąszony i przez następne trzy tury będziesz Wilkołakiem, tracisz wszystkie trofea
11) zostajesz ukąszony i przez następne trzy tury będziesz Wilkołakiem, tracisz wszystkie zaklęcia, które przejmuje Czarownik i zanosi do swojej Jaskini
12) zostajesz ukąszony i przez następne trzy tury będziesz Wilkołakiem, po czym ten teleportuje się na obszar zajmowany przez wybranego poszukiwacza w tej samej Krainie, który natychmiast musi odbyć z nim spotkanie
13-14) zostajesz ukąszony i przez następne trzy tury będziesz Wilkołakiem, ale na koniec trzeciej przypadkowo odnajdujesz Latający dywan (Skarb) i możesz odzyskać życie lub los do wartości początkowej
15-18), ) zostajesz ukąszony i przez następne trzy tury będziesz Wilkołakiem, twoje przedmioty, przyjaciół i złoto Wilkołak zanosi Czarnemu Rycerzowi
rozkład prawdopodobieństwa w 3K6, na 8 wierszy:
3-6 - 20/216 - 9,25%
7-8 - 36/216 - 16,67%
9 - 25/216 - 11,57%
10 - 27/216 - 12,5%
11 - 27/216 - 12,5%
12 - 25/216 - 11,57%
13-14 - 36/216 - 16,67%
15-18 - 20/216 - 9,25%
Kiedy Wilkołak trafi na obszar zajmowany przez twojego Poszukiwacza lub kiedy twój Poszukiwacz znajdzie się na obszarze zajmowanym przez niego, musisz rzucić trzema kośćmi:
3-6) tracisz życie i ponownie spotykasz Wilkołaka
7-8) Wilkołak atakuje ciebie z siłą 8, jeśli zwyciężysz otrzymujesz trzy zaklęcia
9) Wilkołak atakuje ciebie z siłą 6, jeśli zwyciężysz otrzymujesz dwa zaklęcia
10) zostajesz ukąszony i przez następne trzy tury będziesz Wilkołakiem, tracisz wszystkie trofea
11) zostajesz ukąszony i przez następne trzy tury będziesz Wilkołakiem, tracisz wszystkie zaklęcia, które przejmuje Czarownik i zanosi do swojej Jaskini
12) zostajesz ukąszony i przez następne trzy tury będziesz Wilkołakiem, po czym ten teleportuje się na obszar zajmowany przez wybranego poszukiwacza w tej samej Krainie, który natychmiast musi odbyć z nim spotkanie
13-14) zostajesz ukąszony i przez następne trzy tury będziesz Wilkołakiem, ale na koniec trzeciej przypadkowo odnajdujesz Latający dywan (Skarb) i możesz odzyskać życie lub los do wartości początkowej
15-18), ) zostajesz ukąszony i przez następne trzy tury będziesz Wilkołakiem, twoje przedmioty, przyjaciół i złoto Wilkołak zanosi Czarnemu Rycerzowi
rozkład prawdopodobieństwa w 3K6, na 8 wierszy:
3-6 - 20/216 - 9,25%
7-8 - 36/216 - 16,67%
9 - 25/216 - 11,57%
10 - 27/216 - 12,5%
11 - 27/216 - 12,5%
12 - 25/216 - 11,57%
13-14 - 36/216 - 16,67%
15-18 - 20/216 - 9,25%
Ostatnio zmieniony sobota 30 mar 2013, 09:07 przez blazius, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rogo
-
- Posty: 6223
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Jako osoba wyczulona na matematyczne brednie chciałem zauważyć,że Twoje prawdopodobieństwa sumują się do 196/216blazius pisze:rozkład prawdopodobieństwa w 3K6, na 8 wierszy:
3-6 - 20/216 - 9,25%
7-8 - 26/216 - 12,03%
9 - 25/216 - 11,57%
10 - 27/216 - 12,5%
11 - 27/216 - 12,5%
12 - 25/216 - 11,57%
13-14 - 26/216 - 12,03%
15-18 - 20/216 - 9,25%
Dla wyników 7-8 oraz 13-14 p-stwo wynosi 36/216 = 1/6 = 16,67% (w zaokrągleniu do 0,01%)
Ja nawet nie mam Talismana.
- blazius
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magowie Mroku
• Mała Pustynia
• Pojedyncze karty
• Przedpola Piekieł
• Źródła Magii - Posty: 927
- Rejestracja: sobota 30 mar 2013, 05:38
- Lokalizacja: Polska
- Płeć:
Prawdopodobieństwa wziąłem z jakiegoś forum graczy gier strategicznych. Dzięki poprawiłem.
Teraz lista wilkołaka będzie wymagała pewnie korekty.
Dopowiadam:
Latający dywan i postać Wilkołaka / poszukiwacza jest w dodatku Przestworza. Dywan jest u nas zasadniczo Skarbem.
Dywanem lata się przez trzy tury po krainie, także to rodzaj koła ratunkowego dla ukąszonego o ile jego dobytek będzie jeszcze leżał tam gdzie spotkał wilkołaka.
Chciałem uruchomić Czarnego Rycerza i więcej zaklęć.
Teraz lista wilkołaka będzie wymagała pewnie korekty.
Dopowiadam:
Latający dywan i postać Wilkołaka / poszukiwacza jest w dodatku Przestworza. Dywan jest u nas zasadniczo Skarbem.
Dywanem lata się przez trzy tury po krainie, także to rodzaj koła ratunkowego dla ukąszonego o ile jego dobytek będzie jeszcze leżał tam gdzie spotkał wilkołaka.
Chciałem uruchomić Czarnego Rycerza i więcej zaklęć.