Sesja MM ZunTzu
- abubu
-
- Posty: 5828
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Chłopaki... a płynnie takie granie na ZunTzu idzie? Nie chodzi o kwestie wydajnościowe a raczej o intuicyjność i łatwość obsługi GUI. Gdzieś to mam zainstalowane i coś sobie poklikałem, ale nie grałem więc ciężko mi oceniać jak się sprawdza w samej rozgrywce. Czy wszyscy gracze widzą ten sam ekran? Czy każdy osobno może sobie zrobić zoom in/out aby coś doczytać nie przerywając innym? Czy może funkcje operowania obrazem są dostępne dla gracza, którego jest aktualna tura? Wybaczcie taki misz-masz pytań ale właśnie tak mnie natchnęło - generalnie korci trochę zagranie (jednak w MiM, bo MM grałem może 3 razy i to kupe lat temu) ale obawiam się, że na początek był bym przysłowiową kulą u nogi.
- Alan
-
- Posty: 288
- Rejestracja: niedziela 22 lip 2012, 11:27
- Lokalizacja: Gdynia
- Płeć:
Idzie w miarę płynnie,ale przydatne jest doświadczenie to znaczy trzeba kilka,kilkanaście godzin po prostu pograć.
Wszyscy gracze widzą ten sam ekran czyli każda osoba nie może robić sobie zoomu nie przeszkadzając innym.
Dobrze też dla płynności gry przejrzeć wcześniej karty oraz plansze i instrukcje które będą używane w grze żeby mniej więcej wiedzieć co się z czym je.
Ostatnia kwestia, jeżeli ja sobie w miarę poradziłem z tym programem to myślę że większość sobie poradzi
Wszyscy gracze widzą ten sam ekran czyli każda osoba nie może robić sobie zoomu nie przeszkadzając innym.
Dobrze też dla płynności gry przejrzeć wcześniej karty oraz plansze i instrukcje które będą używane w grze żeby mniej więcej wiedzieć co się z czym je.
Ostatnia kwestia, jeżeli ja sobie w miarę poradziłem z tym programem to myślę że większość sobie poradzi
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
- abubu
-
- Posty: 5828
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
właśnie też nad tym myślałem ... jakiś komunikator w trybie konferencji musowy ... za czasów jak byłem młody i gupi byłem w klanie gry Americas Army (strzelanka multiplayer) i używaliśmy teamspeeker'a - bez tego może i się dało grać, ale buło smętnie. Choćby poinformować o chwilowej nieobecności - szkoda czasu na klepanie na gg i/lub wbudowanym komunikatorze (jest taki w ZunTzu?)
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
- Chaos
-
-
Spis dodatków autora:
• MiM na ZunTzu - Posty: 479
- Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
- Lokalizacja: Bajlandia
- Płeć:
- Kontakt:
Grało się przyjemnie, choć zaliczyliśmy kilka zgonów Gra się płynnie i każdy widzi ten sam ekran więc nie ma możliwości "kantowania" jak np. w Vassalu, ważne żeby nie przeszkadzać sobie nawzajem robiąc zoom pozostali powinni poczekać, więc ważna jest kolejność - twoja kolejka kontrolujesz grę. Można też wyznaczyć mistrza gry który ogarnia plansze itd. Masz moje wersje do pobrania i instrukcje obsługi http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=4006abubu pisze:Chłopaki... a płynnie takie granie na ZunTzu idzie? Nie chodzi o kwestie wydajnościowe a raczej o intuicyjność i łatwość obsługi GUI. Gdzieś to mam zainstalowane i coś sobie poklikałem, ale nie grałem więc ciężko mi oceniać jak się sprawdza w samej rozgrywce. Czy wszyscy gracze widzą ten sam ekran? Czy każdy osobno może sobie zrobić zoom in/out aby coś doczytać nie przerywając innym? Czy może funkcje operowania obrazem są dostępne dla gracza, którego jest aktualna tura? Wybaczcie taki misz-masz pytań ale właśnie tak mnie natchnęło - generalnie korci trochę zagranie (jednak w MiM, bo MM grałem może 3 razy i to kupe lat temu) ale obawiam się, że na początek był bym przysłowiową kulą u nogi.
WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
http://dl.dropbox.com/u/54556194/MIM/zu ... hot001.jpg
http://dl.dropbox.com/u/54556194/MIM/zu ... hot002.jpg
http://dl.dropbox.com/u/54556194/MIM/zu ... hot003.jpg
http://dl.dropbox.com/u/54556194/MIM/zu ... hot004.jpg
http://dl.dropbox.com/u/54556194/MIM/zu ... hot005.jpg
http://dl.dropbox.com/u/54556194/MIM/zu ... hot006.jpg
http://dl.dropbox.com/u/54556194/MIM/zu ... hot007.jpg
http://dl.dropbox.com/u/54556194/MIM/zu ... hot008.jpg
http://dl.dropbox.com/u/54556194/MIM/zu ... hot009.jpg
http://dl.dropbox.com/u/54556194/MIM/zu ... hot010.jpg
http://dl.dropbox.com/u/54556194/MIM/zu ... hot011.jpg
Dzisiejsza krótka partia.
http://dl.dropbox.com/u/54556194/MIM/zu ... hot002.jpg
http://dl.dropbox.com/u/54556194/MIM/zu ... hot003.jpg
http://dl.dropbox.com/u/54556194/MIM/zu ... hot004.jpg
http://dl.dropbox.com/u/54556194/MIM/zu ... hot005.jpg
http://dl.dropbox.com/u/54556194/MIM/zu ... hot006.jpg
http://dl.dropbox.com/u/54556194/MIM/zu ... hot007.jpg
http://dl.dropbox.com/u/54556194/MIM/zu ... hot008.jpg
http://dl.dropbox.com/u/54556194/MIM/zu ... hot009.jpg
http://dl.dropbox.com/u/54556194/MIM/zu ... hot010.jpg
http://dl.dropbox.com/u/54556194/MIM/zu ... hot011.jpg
Dzisiejsza krótka partia.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23565
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
Jest o tyle prosto, że pytasz przez mikrofon jak coś zrobić pozostałych
Chaos chciał by powiedzieć coś o jego systemie walki opartym na kartach.
1) Wpierw popraw ergonomię układu plansz, wtedy może kilka istotnych wad przestanie być uciążliwe.
2) Kostki w zuntzu są opisane skryptem, karty trzeba samemu klikać co w połączeniu z przesuwaniem ekranu między kartą gracza, wrogiem na mapie i kartami walki wydłuża grę.
3) Warto poprawić awersy o dużą stylizowaną cyfrę zamiast małej mylącej się zresztą z kolejnością wykonywania akcji; rewersy o napis które stosy są dla wrogów a które graczy lub o notkę jak z nich korzystać
4) Karty są o tyle lepsze że pozwalają walczyć z przeciwnikami spoza zakresu k6
Dodatkowo do samego pliku. Jak najmniej kart dokładanych z zakładek. Tu i tak jest klarownie, ale można lepiej. Przedmioty które można zdobyć w konkretnych miejscach niech leżą obok nich. Zmniejszyć liczbę kart poszukiwaczy do 4, bo to i tak optimum grania online. Włożyć je w centrum, a do okoła plansze, zminimalizować tym sięganie po coś z daleka. Plansze są powiększone, ale mogą być jeszcze troszkę większe tak by stosy kart ładować w ich centrum, nie obok planszy, przynajmniej te często używane w danym miejscu. Wyrzucić jeśli nie komplikuje to czego innego karty do wertowania stosów które online są jeszcze bardziej uciążliwe niż na żywo, wyrzucić karty wracające coś ze stosu kart odrzuconych. Wszystko po to by nie tworzyć takich stosów, tylko eliminować zużyte karty klawiszem delete. Ustawianie zużytych stosików wydłuża grę.
Chaos chciał by powiedzieć coś o jego systemie walki opartym na kartach.
1) Wpierw popraw ergonomię układu plansz, wtedy może kilka istotnych wad przestanie być uciążliwe.
2) Kostki w zuntzu są opisane skryptem, karty trzeba samemu klikać co w połączeniu z przesuwaniem ekranu między kartą gracza, wrogiem na mapie i kartami walki wydłuża grę.
3) Warto poprawić awersy o dużą stylizowaną cyfrę zamiast małej mylącej się zresztą z kolejnością wykonywania akcji; rewersy o napis które stosy są dla wrogów a które graczy lub o notkę jak z nich korzystać
4) Karty są o tyle lepsze że pozwalają walczyć z przeciwnikami spoza zakresu k6
Dodatkowo do samego pliku. Jak najmniej kart dokładanych z zakładek. Tu i tak jest klarownie, ale można lepiej. Przedmioty które można zdobyć w konkretnych miejscach niech leżą obok nich. Zmniejszyć liczbę kart poszukiwaczy do 4, bo to i tak optimum grania online. Włożyć je w centrum, a do okoła plansze, zminimalizować tym sięganie po coś z daleka. Plansze są powiększone, ale mogą być jeszcze troszkę większe tak by stosy kart ładować w ich centrum, nie obok planszy, przynajmniej te często używane w danym miejscu. Wyrzucić jeśli nie komplikuje to czego innego karty do wertowania stosów które online są jeszcze bardziej uciążliwe niż na żywo, wyrzucić karty wracające coś ze stosu kart odrzuconych. Wszystko po to by nie tworzyć takich stosów, tylko eliminować zużyte karty klawiszem delete. Ustawianie zużytych stosików wydłuża grę.
- Alan
-
- Posty: 288
- Rejestracja: niedziela 22 lip 2012, 11:27
- Lokalizacja: Gdynia
- Płeć:
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
- Chaos
-
-
Spis dodatków autora:
• MiM na ZunTzu - Posty: 479
- Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
- Lokalizacja: Bajlandia
- Płeć:
- Kontakt:
Bardzo dziękuje za uwagi i sensowny komentarz, postaram się poprawić co mogę w najnowszej wersji MiMChaos na ZunTzu.Misiek pisze:
Chaos chciał by powiedzieć coś o jego systemie walki opartym na kartach.
1) Wpierw popraw ergonomię układu plansz, wtedy może kilka istotnych wad przestanie być uciążliwe.
2) Kostki w zuntzu są opisane skryptem, karty trzeba samemu klikać co w połączeniu z przesuwaniem ekranu między kartą gracza, wrogiem na mapie i kartami walki wydłuża grę.
3) Warto poprawić awersy o dużą stylizowaną cyfrę zamiast małej mylącej się zresztą z kolejnością wykonywania akcji; rewersy o napis które stosy są dla wrogów a które graczy lub o notkę jak z nich korzystać
4) Karty są o tyle lepsze że pozwalają walczyć z przeciwnikami spoza zakresu k6
Dodatkowo do samego pliku. Jak najmniej kart dokładanych z zakładek. Tu i tak jest klarownie, ale można lepiej. Przedmioty które można zdobyć w konkretnych miejscach niech leżą obok nich. Zmniejszyć liczbę kart poszukiwaczy do 4, bo to i tak optimum grania online. Włożyć je w centrum, a do okoła plansze, zminimalizować tym sięganie po coś z daleka. Plansze są powiększone, ale mogą być jeszcze troszkę większe tak by stosy kart ładować w ich centrum, nie obok planszy, przynajmniej te często używane w danym miejscu. Wyrzucić jeśli nie komplikuje to czego innego karty do wertowania stosów które online są jeszcze bardziej uciążliwe niż na żywo, wyrzucić karty wracające coś ze stosu kart odrzuconych. Wszystko po to by nie tworzyć takich stosów, tylko eliminować zużyte karty klawiszem delete. Ustawianie zużytych stosików wydłuża grę.
WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
- Alan
-
- Posty: 288
- Rejestracja: niedziela 22 lip 2012, 11:27
- Lokalizacja: Gdynia
- Płeć:
http://www.dropbox.pl/file.php?name=B6C ... FBC2905225
Końcówka gry z Nickiem
Końcówka gry z Nickiem
- Chaos
-
-
Spis dodatków autora:
• MiM na ZunTzu - Posty: 479
- Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
- Lokalizacja: Bajlandia
- Płeć:
- Kontakt:
Jutro jestem od 11-12:30 i 13:15- 15:30 wstępnie jest ustawiona gra z Alanem i Nick też ma być. Będę dostępny na Skype więc jak ktoś chce dołączyć niech da znać.
WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43