Strona 1 z 1

Natychmiastowe kończenie tury

: piątek 06 mar 2020, 20:46
autor: SzybkiMotorek
Cześć! Tworzę Poszukiwacza, u którego jedna ze Zdolności będzie brzmiała
[...] Natychmiast zakończ swoją turę (nie możesz użyć po rzucie ataku)
Czy taka zdolność mocno koliduje z zasadami? W zamyśle, niezależnie od tego co w danej chwili wykonuje gracz, tura się kończy i tym samym wszystkie nierozpatrzone karty przygód miałby by być pozostawione na obszarze, na którym się znajduje się jego Poszukiwacz.
Kiedy gracz losuje karty Przygód, ciągnie je z wierzchu talii Przygód, a następnie umieszcza je, odkryte, na obszarze, na którym zostały napotkane.
Czy wg tej zasady, zapisanej w instrukcj, wszystkie karty automatycznie będą pozostawione tak jak myślę?

Re: Natychmiastowe kończenie tury

: piątek 06 mar 2020, 21:04
autor: Mały Nemo
Nie, w Talismanie są już efekty natychmiast kończące turę (choć w wersji cyfrowej).

Tak, jeśli tura natychmiast się skończy, to tak, jak z przegraną walką wszystko inne pozostaje nierozpatrzone.

Re: Natychmiastowe kończenie tury

: piątek 06 mar 2020, 21:07
autor: SzybkiMotorek
Mały Nemo pisze: piątek 06 mar 2020, 21:04 Nie, w Talismanie są już efekty natychmiast kończące turę (choć w wersji cyfrowej).

Tak, jeśli tura natychmiast się skończy, to tak, jak z przegraną walką wszystko inne pozostaje nierozpatrzone.
Dzięki za pomoc :)

Re: Natychmiastowe kończenie tury

: sobota 07 mar 2020, 16:31
autor: JollyRoger
@SzybkiMotorek A jak to się ma do obrony. Skoro nie możesz jej użyć po ataku to rozumiem, ale jeżeli Ciebie ktoś zaatakuje to wtedy też nie możesz użyć tej zdolności ?

Re: Natychmiastowe kończenie tury

: sobota 07 mar 2020, 16:54
autor: SzybkiMotorek
JollyRoger pisze: sobota 07 mar 2020, 16:31 @SzybkiMotorek A jak to się ma do obrony. Skoro nie możesz jej użyć po ataku to rozumiem, ale jeżeli Ciebie ktoś zaatakuje to wtedy też nie możesz użyć tej zdolności ?
Można. Chodzi o to, żeby nie używać tego w walce, ale musiałem to trochę inaczej zapisać, ze względu na to, że tę zdolność będzie się używać trochę w odmienny sposób. Poza tym to tutaj to tylko pytanie o mechanikę, i tak muszę inaczej sformułować tę zdolność