KRAINY ODMĘTÓW - niejasności

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szatar [Autor tematu]
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 70
Rejestracja: środa 17 lut 2016, 12:05
Lokalizacja: Wyszków
Płeć:
Wiek: 29

KRAINY ODMĘTÓW - niejasności

Post autor: Szatar »

Witam. Mam pytanie odnośnie tego dodatku. Nie rozumiem jak wygląda spotkanie w szczurzym skrócie czy w przejściu pełnym czaszek. W instrukcji napisane jest, że najpierw trzeba wylosować 2 karty Mostu i dodać je do tego obszaru. A w sytuacji kiedy jego tura się kończy Poszukiwacz zabiera wszystkie karty z tego obszaru i tasuje je razem z talią Mostu. To kiedy się je rozpatruje?

Poza tym czy z podanych wyżej obszarów można od razu wejść na niższe obszary czy tylko wrócić do Miasta lub Podziemi?

Do Katakumb i Stare Kanały można dotrzeć jedynie z obszarów, z których idą strzałki, tak?


Nemo sapiens nisi patiens = Nie jest mądry ten, kto nie jest cierpliwy

Zapraszam do wspólnej gry, wystarczy odezwać się na priw, a na pewno się dogadamy:)


Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5794
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: KRAINY ODMĘTÓW - niejasności

Post autor: Bludgeon »

Szatar pisze:
piątek 25 maja 2018, 17:45
Witam. Mam pytanie odnośnie tego dodatku. Nie rozumiem jak wygląda spotkanie w szczurzym skrócie czy w przejściu pełnym czaszek. W instrukcji napisane jest, że najpierw trzeba wylosować 2 karty Mostu i dodać je do tego obszaru. A w sytuacji kiedy jego tura się kończy Poszukiwacz zabiera wszystkie karty z tego obszaru i tasuje je razem z talią Mostu. To kiedy się je rozpatruje?
Po wylosowaniu i dodaniu do obszaru.
Szatar pisze:
piątek 25 maja 2018, 17:45
Poza tym czy z podanych wyżej obszarów można od razu wejść na niższe obszary czy tylko wrócić do Miasta lub Podziemi?
W "niższe" obszary wchodzi się z innej strony, tzn przez Miasto i Podziemia.
Szatar pisze:
piątek 25 maja 2018, 17:45
Do Katakumb i Stare Kanały można dotrzeć jedynie z obszarów, z których idą strzałki, tak?
Tak.


What a view.


Cambion
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 6
Rejestracja: piątek 05 sty 2018, 00:15
Płeć:

Re: KRAINY ODMĘTÓW - niejasności

Post autor: Cambion »

Cześć, mam małe pytanko odnośnie pól Katakumby i Stare Kanały z dodatku Zapomniane Krainy.

Gdy staniemy na jednym z tych pól losujemy 3 karty Tunelu kładziemy je w stosie przed sobą, następnie co turę ciągniemy jedną z tych kart. Co się stanie jeśli przegramy walkę z wrogiem znajdującym się wśród wylosowanych kart? Czy wróg ten zostaje na tym obszarze dopóki go nie pokonamy czy też znika na stosie kart odrzuconych :thinking_face: ?

W instrukcji jest taki zapis:
"Jeśli Poszukiwacz posiada jakieś karty w swoim stosie, nie może rozpatrywać kart Przygód na obszarach Starych Kanałów ani Katakumb. Po tym, gdy Poszukiwacz rozpatrzy ostatnią kartę ze swojego stosu, zanim zakończy swoją turę, rozpatruje wszystkie karty na swoim obszarze."

Jeśli powiedzmy pierwszą z kart w stosie będzie wróg z którym przegramy i zostawimy go na tym obszarze to teoretycznie zgodnie z tym co mówi instrukcja po rozpatrzeniu 2 pozostałych kart ze stosu powinniśmy rozpatrzeć pozostałe karty z obszaru czyli m.in. tego wroga z którym wcześniej przegraliśmy. Jeśli jest on mocnym przeciwnikiem to nie mamy możliwości przejścia dalej bez pokonania go. :white_frowning_face:

Czy rozumuję poprawnie czy też coś pokręciłem? :P




Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 21980
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 13

Re: KRAINY ODMĘTÓW - niejasności

Post autor: Mały Nemo »

Cambion pisze:
środa 08 sty 2020, 00:28
Cześć, mam małe pytanko odnośnie pól Katakumby i Stare Kanały z dodatku Zapomniane Krainy.

Gdy staniemy na jednym z tych pól losujemy 3 karty Tunelu kładziemy je w stosie przed sobą, następnie co turę ciągniemy jedną z tych kart. Co się stanie jeśli przegramy walkę z wrogiem znajdującym się wśród wylosowanych kart? Czy wróg ten zostaje na tym obszarze dopóki go nie pokonamy czy też znika na stosie kart odrzuconych :thinking_face: ?

W instrukcji jest taki zapis:
"Jeśli Poszukiwacz posiada jakieś karty w swoim stosie, nie może rozpatrywać kart Przygód na obszarach Starych Kanałów ani Katakumb. Po tym, gdy Poszukiwacz rozpatrzy ostatnią kartę ze swojego stosu, zanim zakończy swoją turę, rozpatruje wszystkie karty na swoim obszarze."

Jeśli powiedzmy pierwszą z kart w stosie będzie wróg z którym przegramy i zostawimy go na tym obszarze to teoretycznie zgodnie z tym co mówi instrukcja po rozpatrzeniu 2 pozostałych kart ze stosu powinniśmy rozpatrzeć pozostałe karty z obszaru czyli m.in. tego wroga z którym wcześniej przegraliśmy. Jeśli jest on mocnym przeciwnikiem to nie mamy możliwości przejścia dalej bez pokonania go. :white_frowning_face:

Czy rozumuję poprawnie czy też coś pokręciłem? :P
Hey,

Witamy na forum!

Ten Wróg leży na Twoim stosiku kart Tunelu, a nie na obszarze. Więc, o ile nie zdecydujesz się uciec z tego obszaru, co turę badasz tego Wroga dotąd, aż go nie pokonasz lub nie zdecydujesz się uciec. Osobną kwestią jest to, czy wymknięcie się Wrogowi też działa, acz moim zdaniem tak.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Cambion
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 6
Rejestracja: piątek 05 sty 2018, 00:15
Płeć:

Re: KRAINY ODMĘTÓW - niejasności

Post autor: Cambion »

Dzięki serdeczne! Teraz wszystko jasne. Czyli jeśli przegram walkę z wrogiem to nie ciągnę kolejnej karty tunelu w następnej turze tylko albo ponownie walczę z tym samym wrogiem albo decyduję się uciec?




Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 21980
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 13

Re: KRAINY ODMĘTÓW - niejasności

Post autor: Mały Nemo »

Cambion pisze:
środa 08 sty 2020, 10:06
Dzięki serdeczne! Teraz wszystko jasne. Czyli jeśli przegram walkę z wrogiem to nie ciągnę kolejnej karty tunelu w następnej turze tylko albo ponownie walczę z tym samym wrogiem albo decyduję się uciec?
Tak. Chyba ;).


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


ODPOWIEDZ