Nieustraszony łowca wampirów

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bludgeon [Autor tematu]
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5129
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Nieustraszony łowca wampirów

Post autor: Bludgeon » poniedziałek 26 lut 2018, 23:55

Jak rozumiecie zdolność vampire huntera że:

Whenever you engage an Enemy in battle or psychic combat, add 1 to your attack roll.

Zawsze grałem że po prostu ma +1, ale dzisiaj zacząłem się zastanawiać. Jesli spotka 2 wrogów na raz to engejdżuje raz walkę czy engejdżuje dwóch wrogów? +1 czy +2?


What a view.


loooki
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1238
Rejestracja: czwartek 07 gru 2017, 12:15
Lokalizacja: kuj-pom
Płeć:
Wiek: 37

Re: Nieustraszony łowca wampirów

Post autor: loooki » wtorek 27 lut 2018, 09:44

a nie engejdzuje odrazu obu?
na 2 czy 3 wrogow jest 1 rzut to 1+
tak mnie sie wydaje ale nie mam restrykcyjnego podejscia do przepisow




Awatar użytkownika
Arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Generator Kart
Posty: 1783
Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 31

Re: Nieustraszony łowca wampirów

Post autor: Arthan » wtorek 27 lut 2018, 10:07

Bludgeon pisze:
poniedziałek 26 lut 2018, 23:55
Jesli spotka 2 wrogów na raz to engejdżuje raz walkę czy engejdżuje dwóch wrogów? +1 czy +2?
Podobnie ma Dragon Hunter:
Whenever you engage an Enemy in battle, you may make a deathblow. Roll two dice and add them together to determine your attack roll. If you make a deathblow and roll doubles, you are automatically defeated regardless of your attack score.
Wg tej drugiej Twojej interpretacji można zrobić reroll kości gdy walczy się z dwoma wrogami, a jakoś nie chce mi się uwierzyć, żeby twórcy gry mieli takie intencje :)




Awatar użytkownika
Odyn
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Posty: 651
Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Wiek: 28

Re: Nieustraszony łowca wampirów

Post autor: Odyn » wtorek 27 lut 2018, 12:32

Mnie się wydaje, że dodajesz tylko raz +1. W końcu jest jeden rzut, a oni walczą wspólnie w tej walce (nie walkach).


"Więcej życie nie pozwoli rozdzielić, niż śmierć połączyć może." Percy Shelley


Awatar użytkownika
Bludgeon [Autor tematu]
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5129
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Nieustraszony łowca wampirów

Post autor: Bludgeon » wtorek 27 lut 2018, 12:39

arthan pisze:
wtorek 27 lut 2018, 10:07
Wg tej drugiej Twojej interpretacji można zrobić reroll kości gdy walczy się z dwoma wrogami, a jakoś nie chce mi się uwierzyć, żeby twórcy gry mieli takie intencje :)
Po pierwsze to nie jest moja interpretacja tylko pytanie. Po drugie wg tego rozumienia zasady nie można robić żadnego rerollu skąd w ogóle ten dziwny pomysł.


What a view.


Awatar użytkownika
Arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Generator Kart
Posty: 1783
Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 31

Re: Nieustraszony łowca wampirów

Post autor: Arthan » wtorek 27 lut 2018, 13:01

Bludgeon pisze:
wtorek 27 lut 2018, 12:39
arthan pisze:
wtorek 27 lut 2018, 10:07
Wg tej drugiej Twojej interpretacji można zrobić reroll kości gdy walczy się z dwoma wrogami, a jakoś nie chce mi się uwierzyć, żeby twórcy gry mieli takie intencje :)
Po pierwsze to nie jest moja interpretacja tylko pytanie. Po drugie wg tego rozumienia zasady nie można robić żadnego rerollu skąd w ogóle ten dziwny pomysł.
ale pytanie powstałe na skutek interpretacji. Nie miałem na myśli, że uważasz że tak właśnie powinno się grać, tylko że można w ten sposób też zrozumieć tą zdolność i jest to wg Ciebie jedna z możliwych interpretacji. Przecież byś chyba nie pytał gdybyś tak nie uważał. :P

Skoro za każdym razem gdy engejdżujesz wroga możesz zrobić "deathblow", który polega na rzucie kośćmi itd. i w przypadku Łowczyni Wampirów można by przy takim zapisie używać jego zdolności dwukrotnie to dlaczego z Łowcą Smoków nie miałoby być tak samo? Stąd ten dziwny pomysł ;)




Awatar użytkownika
Bludgeon [Autor tematu]
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5129
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Nieustraszony łowca wampirów

Post autor: Bludgeon » wtorek 27 lut 2018, 13:24

arthan pisze:
wtorek 27 lut 2018, 13:01
Skoro za każdym razem gdy engejdżujesz wroga możesz zrobić "deathblow", który polega na rzucie kośćmi itd. i w przypadku Łowczyni Wampirów można by przy takim zapisie używać jego zdolności dwukrotnie to dlaczego z Łowcą Smoków nie miałoby być tak samo? Stąd ten dziwny pomysł ;)
Ale zastępcze efekty inaczej się stosuje niż modyfikatory.


What a view.


ODPOWIEDZ