Strona 2 z 2

Re: Kilka pytań do wyjaśnienia

: wtorek 20 lut 2018, 22:55
autor: MarcinM79
bardzo proszę o wyjaśnienie:
Jak rozpatrywać Kartę NIEZNAJOMY,
np. CENTAUR (karta LASU)
z których w treści nie wynika czy po rozpatrzeniu zostawiamy Kartę na tym obszarze do końca gry, czy też odrzucamy na stos Kart odrzuconych?Jak rozpatrywać takie KARTY,

(jakiś czas temu pytał o podobną sytuację w sprawie kart MIEJSCE i dostałem odpowiedź, że karty zostawiamy na obszarze, czy w przypadku Nieznajomego jest tak samo?

Re: Kilka pytań do wyjaśnienia

: wtorek 20 lut 2018, 22:57
autor: Bludgeon
Jeśli nie jest napisane że spada to zostaje.
O ile dobrze pamiętam to centaur opuszcza planszę tylko przy wyniku 5-6.

Re: Kilka pytań do wyjaśnienia

: sobota 24 lut 2018, 13:07
autor: boreotz321
Witam ponownie Mam kolejne pytania
1 Czy jak jestem uwięziony w świątyni i w następnej turze rzucę 4,5 lub 6 to o tyle idę pul czy zostaje w miejscu ?
2 Czy można rzucać sobie zaklęcia nie mając celu tylko po to by sobie wziąć nowe zaklęcie o ile mam taki przywilej na danej postaci lub karty przygody ?
3 Zakończenie korona ognia jeśli z krainy wewnętrznej (z korony władzy) mam się przenieść na dowolny obszar, w pozostałych krainach to rozpatruje ten obszar jeszcze. Czy tam kończy mi się tura i każdy z pozostałych graczy jeśli byli gdziekolwiek w krainie wewnętrznej i też się przemieszczają do innych krain to rozpatrują dane obszary czy już nie ?
4 Mam dwie karty przygody Na maridzka sułtanka i są na niej dwa żetony spalonej ziemi i mam kultystę ognia i jak go się pokona to pali tyle kart z wierzchu talli za każdy żeton spalonej ziemi i czy z sułtanki też się bierze to pod uwagę ? Oraz czy ifrycki łupierzca dodaje punkty do skuteczności swojego za te żetony co kultysta ?
5 Grając z zakończeniem Narodziny Bohatera odkrywam kartę Sułtański dżin i piszę zabij jednego potwora czy za to dostane dodatkowo żeton losu ?
6 Grając z zakończeniem Narodziny Bohatera mając początkową wartość losu 3, pokonując wroga moja wartość losu wynosi 2 , za pokonanie wroga dostaje los czyli odzyskuję początkową wartość, czy w tym przypadku także dostaje ten dodatkowy los za odzyskanie ?

Re: Kilka pytań do wyjaśnienia

: sobota 24 lut 2018, 13:24
autor: Mały Nemo
1. "Pól" - prosze...

Oraz "jest napisane", a nie "pisze".

Generalnie o tyle obszarow sie poruszasz, choc o ile pamietam w polskiej wersji jezykowej to zostalo zmienione na to, iz nastepnie rzucasz koscia za ruch.

2. Nie, kazde Zaklecie musi miec jakis cel i musi wywolac jakis efekt. Jesli nie mozesz wywolac jakiegokolwiek efektu, nie mozesz go rzucic.

3. Nie pamietam, zapodaj text karty. Ty chyba nie badasz, a Twoi przeciwnicy na pewno nie badaja.

4. Chyba nie, bo one znajduja sie na karcie, a nie na obszarze. Zapodaj text karty, to sie rozstrzygnie.

5. Nie zapodales textu karty, wiec trudno stwierdzic, ale o ile pamietam, zetony losu otrzymujesz jedynie po zabiciu wroga w jakiejkolwiek walce.

6. Masz 2 punkty losu, wiec odzyskujesz 1 punkt losu i nic wiecej. Nie otrzymujesz extra punktu zs wyrownanie swojego losu z jego wartoscia poczatkowa.

Re: Kilka pytań do wyjaśnienia

: sobota 24 lut 2018, 13:25
autor: Bludgeon
Kto skasował mój post? WTF

Re: Kilka pytań do wyjaśnienia

: sobota 24 lut 2018, 13:26
autor: Mały Nemo
Too late :P

Re: Kilka pytań do wyjaśnienia

: sobota 24 lut 2018, 14:11
autor: jerek95
boreotz321 pisze:
sobota 24 lut 2018, 13:07
Witam ponownie Mam kolejne pytania
1 Czy jak jestem uwięziony w świątyni i w następnej turze rzucę 4,5 lub 6 to o tyle idę pul czy zostaje w miejscu ?
Wydaje mi się, że w zasadach jest, iż w następnej turze (po wyjściu z uwięzienia) rzucasz za ruch.