Re: Zwiastun, kilka pytań.
: poniedziałek 22 sty 2018, 19:02
I spoko, świat się nie zawali jeśli to będzie inaczej w DE a inaczej w papierowym
Ogólnopolskie forum miłośników gier planszowych i ich twórczości fanowskiej
https://forum.magiaimiecz.eu/
To jest znany bug i developerzy DE powiedzieli, iż z różnych powodów (ale nie podali jakich) tego nie zmienią.
Większość gier online jest rozgrywana z włączeniem wszystkich dostępnych dodatków poza tymi które jeszcze nie są dostępne w wersji cyfrowej czyli Las , Krainy Odmętów, Kataklizm. Da się to opanować , chociaż ja z biegiem czasu zacząłem sobie losować, które dodatki włączam w danej grze. Jest wtedy większa różnorodność rozgrywek, bo nie ma utartych dróg postępowania. Poza tym trafiają się takie hardkorowe gry jak sama plansza podstawowa, Zwiastun i Kraina Ognia gdzie cudem jest przetrwanie. Nie ma natomiast problemów z kompatybilnością dodatków chociaż czasami pojawiają się wątpliwości, ale od tego chociażby jest to forum. Inna kwestia to czas rozłożenia takiej planszy w realu, posiadanie odpowiedniego stołu i ogarnięcia tego przez wszystkich graczyMarcinM79 pisze: ↑poniedziałek 22 sty 2018, 21:46 Witam ponownie.
Wielkie dziękuję za szybką i treściwą odpowiedź odnośnie Nefilma.
Gram z dwoma dodatkami Las+Zwiastun. Czekam na Wilkołaka i Góry. W planach kolejne dodatki. Czy gra z wszystkimi dodatkami to dobre rozwiązanie, czy za duże zamieszanie? Czy Wilkołak i Zwiastun podczas jeden rozgrywki dają radę. Są ze sobą kompatybilne?
Tradycyjnie, z góry dziękuję za odpowiedź.
Hm... Czyli wolisz poronole bo łatwiej i szybciej? W końcu znalezienie odpowiedniej kobietki, udobruchanie jej i ogarnięcie tego wszystkiego to tyle czasu... Przyjemności nie mierzy się czasem!
Dzięki za info aczkolwiek nie rozumiem jak można doprowadzić do rozbieżności między wersją cyfrową a analogową. Moim zdanie to pójście na łatwiznę. Mam takie wrażenie, że oni borykają się z problemami kadrowymi i brakuje im po prostu osobogodzin do dopracowania tej gry.Little Nemo pisze: ↑wtorek 23 sty 2018, 07:10To jest znany bug i developerzy DE powiedzieli, iż z różnych powodów (ale nie podali jakich) tego nie zmienią.
Wątpliwe, sam mam osobisty kontakt z trzema osobami pracującymi nad DE, w tym z dwoma programistami oraz z jedną osobą odpowiedzialną za tłumaczenia, więc jakieś osoby tam są. Problem jest taki, iż to jest gra komputerowa, a nie fizyczna planszówka. W fizycznej planszówce jak coś Ci nie pasuje, to możesz od ręki to zmienić, a w komputerowej już nie. Poza tem w planszówce masz swobodę ruchów i np. rozgrywanie takich akcji równoczesnych (jak np. wymiana kart między graczami czy jednoczesne tury) nie są trudne do rozegrania. W komputerowej grze już są. Być może spowodowanie zejścia atrybutów do zera mialoby jakieś negatywne konsekwencje dla gry i dlatego nie chcą tego zmienić. Czasami lepiej zostawić coś popsutego, a nieistotnego, niźli próbować to naprawić i przy okazji wprowadzić masę nowych bugów do gry .ELF pisze: ↑wtorek 23 sty 2018, 16:26Dzięki za info aczkolwiek nie rozumiem jak można doprowadzić do rozbieżności między wersją cyfrową a analogową. Moim zdanie to pójście na łatwiznę. Mam takie wrażenie, że oni borykają się z problemami kadrowymi i brakuje im po prostu osobogodzin do dopracowania tej gry.Little Nemo pisze: ↑wtorek 23 sty 2018, 07:10To jest znany bug i developerzy DE powiedzieli, iż z różnych powodów (ale nie podali jakich) tego nie zmienią.