Strona 1 z 1

Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych

: piątek 01 wrz 2017, 08:56
autor: Sidu
Witam,

wczoraj zakupiłem grę i rozegrałem pierwszą rozgrywkę i narodziło się parę pytań. Nie znalazłem na nie odpowiedzi poprzez wyszukiwarkę. W krainie wewnętrznej na graczy nie można rzucać zaklęć. Czy tyczy się to też zaklęcia rozkazu?

Jeszcze chciałbym wiedzieć jak wygląda sprawa z np. kartą targowisko, czy mogę kupić jeden przedmiot na turę, czy ile mi się podoba? Jeszcze miałem jedno pytanie, ale wyleciało mi z głowy... Dopisze jak mi się przypomni :P

Z góry dziękuje za pomoc :)

Re: Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych

: piątek 01 wrz 2017, 09:09
autor: Bludgeon
Sidu pisze: W krainie wewnętrznej na graczy nie można rzucać zaklęć. Czy tyczy się to też zaklęcia rozkazu?
Nie ma takiej zasady w instrukcji. Nie można tylko rzucać zaklęć na istoty.
Sidu pisze:Jeszcze chciałbym wiedzieć jak wygląda sprawa z np. kartą targowisko, czy mogę kupić jeden przedmiot na turę, czy ile mi się podoba? Jeszcze miałem jedno pytanie, ale wyleciało mi z głowy... Dopisze jak mi się przypomni :P
Możesz kupić ile chcesz przy każdej wizycie.

Re: Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych

: piątek 01 wrz 2017, 12:50
autor: Sidu
no racja jak wół napisane, że na istoty :) dzięki

przypomniało mi się pytanie. Chodzi o karty takie jak np. Czarownica "Na tym obszarze do końca gry będzie czaić się czarownica. Jeśli do niej trafisz, rzuć 1 kością ..." Czy w momencie wylosowania takiej karty już rzucam, czy dopiero jak się na nią trafi kolejny raz?

Re: Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych

: piątek 01 wrz 2017, 13:37
autor: Bludgeon
Jak spotkasz to od razu rzucasz. Tak samo jak wylosujesz z talii np magiczny strumień to od razu bierzesz sobie z niego 1 stożek siły.

Re: Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych

: piątek 01 wrz 2017, 14:53
autor: Sidu
a no własnie, to źle graliśmy. Okej dzięki za pomoc! :)

Re: Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych

: piątek 01 wrz 2017, 21:03
autor: Sidu
Właśnie rozegraliśmy kolejną grę i znów się pojawiły pytania. Jeśli na koronie władzy znajduje się gracz który ma Trolla, a ja jako czarnoksiężnik tam wchodze to decyduje się na walke psychiczną. Następnie jest runda trolla on walczy siłą, potem moja tura i ja znów moge zdecydować jak chce walczyć? Czy dobrze to zrozumiałem?


Dodatkowo takie moje małe offtopowe odczucie. W tej grze najważniejszym współczynnikiem jest siła co powoduje, że taki troll ma straszną przewagę. Większość pól w krainie wewnętrznej są oparte na teście siły. Wydaje sie to być trochę niezbalansowane.

Re: Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych

: piątek 01 wrz 2017, 22:11
autor: IzaakLisovsky
Ogólnie to w Krainie Wewnętrznej można wyróżnić jakby dwie ścieżki – ścieżkę Mocy i ścieżkę Siły. Aczkolwiek w "ścieżce Mocy" znajduje się mały test na Siłę (walka z diabłami), jednak nie stanowi on dużego wyzwania. Co prawda większość wrogów też walczy fizycznie, ale wraz z zakupem kolejnych dodatków karty (nie tylko wrogowie) egzaminują zarówno Siłę i Moc, wszystko się balansuje, a rozgrywka zależy i tak od dociągu kart. Taki urok Talismanu :)

Re: Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych

: piątek 01 wrz 2017, 22:11
autor: Arthan
Sidu pisze:Jeśli na koronie władzy znajduje się gracz który ma Trolla, a ja jako czarnoksiężnik tam wchodze to decyduje się na walke psychiczną. Następnie jest runda trolla on walczy siłą, potem moja tura i ja znów moge zdecydować jak chce walczyć? Czy dobrze to zrozumiałem?
Tak :)
Sidu pisze: Dodatkowo takie moje małe offtopowe odczucie. W tej grze najważniejszym współczynnikiem jest siła co powoduje, że taki troll ma straszną przewagę. Większość pól w krainie wewnętrznej są oparte na teście siły. Wydaje sie to być trochę niezbalansowane.
Pola Krainy Wewnętrznej są po równo na siłę i na moc. Masz dwie osobne ścieżki.

Re: Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych

: piątek 01 wrz 2017, 22:57
autor: Sidu
no właśnie nie do końca. To prawda obie ścieżki na początku różnią się wyborem mocy lub siły, ale potem obie mają walke na siłe, albo wilkołaka, albo odchłań, więc taki gracz co leci w moc tak czy siak musi pozbierać siły, a gracz co ma postać pod siłe może sobie lecieć pod siłe, a w moc nic nie musi włożyć i też da rade.

Re: Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych

: sobota 02 wrz 2017, 07:42
autor: Mały Nemo
Sidu pisze:no właśnie nie do końca. To prawda obie ścieżki na początku różnią się wyborem mocy lub siły, ale potem obie mają walke na siłe, albo wilkołaka, albo odchłań, więc taki gracz co leci w moc tak czy siak musi pozbierać siły, a gracz co ma postać pod siłe może sobie lecieć pod siłe, a w moc nic nie musi włożyć i też da rade.
Ale ma spore ryzyko zatrzymania sie na obszarze ze Smiercia. Zwlaszcza, gdy nie ma Losu.

Pakowanie Sily leci samoistnie podczas gry, zeby popakowac Moc musisz sie nadwyrezyc, ale wtedy nie potrzebujesz Losu i z tylko paroma punktami ponad bazowa Sile jestes w stanie pokonac Diably.

Re: Zaklęcie rozkazu, a kraina wewnętrza i pare innych

: niedziela 03 wrz 2017, 12:02
autor: Budowniczy Mostów
Sidu pisze:no właśnie nie do końca. To prawda obie ścieżki na początku różnią się wyborem mocy lub siły, ale potem obie mają walke na siłe, albo wilkołaka, albo odchłań, więc taki gracz co leci w moc tak czy siak musi pozbierać siły, a gracz co ma postać pod siłe może sobie lecieć pod siłe, a w moc nic nie musi włożyć i też da rade.
Prawda. Taki urok oryginalnych zasad z czasów, gdy wszystko było prostsze :) Istnieją dodatki, które zupełnie zmieniają Krainę Wewnętrzną i wyrównują te kwestie. Ale w pierwszych rozgrywkach ten nieskomplikowany schemat ma swój urok.